пароль
пам’ятати
[uk] ru

Чому Турчинов став мішенню

Вот его место
Якщо в опозиції стане не чотири, а сорок колон, то і в такому розмаїтті для них вибору не буде. В кожному із чотирьох десятків вони знайдуть свою червоточину
Олег Медведєв

http://blogs.korrespondent.net/celebrities/blog/olehmedvedev/a56758
 

Ми, дорослі люди, вміємо відрізняти казку від реальності, але все одне хоч трошки, але віримо в диво. От хочеться заснути, а, прокинувшись зранку, почути, що Януковича вже й слід прохолов, а президентом України став  Гавел.  Тільки от пан Вацлав помер, чудес не буває, а на день іще і не благословлялося. Більше того, попереду – тривала полярна ніч із замороженою демократією.
 
Дива не стається, і хтось за це має нести відповідальність. Найприкріше те, що цапом-відбувайлом найпрогресивніша частина найрадикальніше налаштованої опозиційної громадськості обрала не сам режим, не тих тверезо та раціонально мислячих, хто замість того, щоб перейти в опозицію, перебіг на бік переможців, а тих «ненормальних», хто між ударами батога та смачними пряниками пройшов, не злякавшись ударів та не спокусившись солодощами.
 
Найбільше, зрозуміло, «завинив» Олександр Турчинов. На нього можна валити все: Юлія Тимошенко все ще у в’язниці, Віктор Янукович і досі президент, на «Інтері» - цензура, а на вулиці – собачі морози. І на біса нам така неефективна опозиція, коли завтра вночі -30 та слизько, а хочеться, щоб було +20 та мокро?!  
 
Зрозуміло, що сам факт перебування в опозиції, попри те, що виглядає божевільним з точки зору здорового егоїстичного глузду, не є індульгенцією, що звільняє від критики. І критику не слід сприймати за Путіним – як «понос» (знаменитий діалог з редактором «Еха Москви» Венедиктовим). Однак, хотілося б, щоб вона, критика, враховувала об’єктивні реалії, серед яких не лише стан опозиції, але й стан суспільства, зокрема і неготовність до масових акцій протесту. Напевно, «Батьківщина» не все зробила для того, щоб мобілізуватися самій та запалити інших, але... Якщо відсутність масових акцій на захист Юлії Тимошенко можна пояснити недовірою до неї чи її однопартійців, то чим вмотивоване загальне небажання переважної більшості українців захищати свої права навіть тоді, коли лізуть вже у власну хату, щоб разом із газовим лічильником перевірити, чи є ковбаса в холодильнику?
 
Втім, опозиція, хоч і давно не брала штурмом електрощитову, чим вкрай засмутила журналіста Братущака (вибачайте, що весілля без бійки), і не спровокувала жодної кривавої сутички, і не взяла штурмом Качанівську колонію, і Павловського досі не посадили, і Бригинець під автозак ліг так, що його не задавило - все ж таки не настільки безнадійна, бо інакше хіба б влада приділяла стільки уваги її дискредитації?
 
«Нікчемна» і «ні до чого непридатна опозиція» на коло набирає відсотків на 10-15 більще, ніж провладні політсили, і саме тому перша спроба опозиційних партій, попри те, що волею виборців вони є електоральними конкурентами, скоординувати свої дії викликала таку істеричну реакцію влади.
 
«Батьківщина», за планом, давно б мала померти, а вона не просто вижила, а стала впевненим лідером політичних симпатій, і результати перших післяноворічних досліджень, які скоро проб’ються в інформаційний простір, не дуже засмутять Банкову, бо там їх вже почитали. Саме тому нині подвоюються та потроюються зусилля, щоб, фізично розлучивши Юлію Тимошенко та партію «Батьківщина», розділити їх і в громадській свідомості. У них вже готова навіть партія-дублер, лідер якої Юлію Володимирівну любить більше, ніж Олександр та Євгенія Тимошенки, узяті разом з Олександром Турчиновим.
 
Турчинов став мішенню, бо виявися спроможним без наявності репресивного апарату, а лише шляхом політичного узгодження інтересів та характерів, тримати у купі доволі велику політичну силу. Це попри, слід визнати, наявність відцентрових чинників, як внутрішнього, так і зовнішнього походження, коли влада не шкодує зусиль, щоб різними методами рвати партію на шматки.  І «то ли еще будет»! Можливо, на рівні тактики Юля в якихось випадках чинила б інакше, ніж Турчинов. Наявні канали комунікації дозволяють узгоджувати з нею лише стратегічні питання, але ж в тому, що процес ухвалення рішень в «Батьківщині» ускладнено, нема вини ані Тимошенко, ані Турчинова. Різниця між ними в тому, що останній мусить брати відповідальність за рішення, які раніше можна було перекласти на неї. А брати відповідальність означає викликати на себе і вогонь критики, через який треба пройти.
 
Однак. Природно отримувати удари від опонентів. Але найбільше дошкуляє пальба тих, кого вважаєш якщо не союзником, то хоча б попутником – це неначе постріли в спину. Є така категорія особливо вередливих противників режиму, яким всі не такі.  Якщо в опозиції стане не чотири, а сорок колон, то і в такому розмаїтті для них вибору не буде.  В кожному із чотирьох десятків вони знайдуть свою червоточину. На іншій половині специфічного українського ментально-електорального поля виборці не настільки вимогливі, судть своїх не так суворо, і ця різниця дає непоганий шанс Януковичу.
[07.02.2012 10:02:34] | Переглядів: 1149

Коментарі

07.02.2012 10:39:04
Нелегко сейчас Турчинову, выдерживать провокации от Рыгов, но ещё сложнее манипулировать, когда "свои" (Гриценко, Королевская, Забзалюк) так и норовят дать под дых и сбить с пути, но Турчинов умелый стратег, незря столько лет был с Юлей, он как и она может держать удар и выдержит, ибо правда на его стороне.
А такие, как Королевская, которая клянётся в любви к Юле днём, а вечером перетирает дела с Ефремовым(ведь семьи Королевской и Ефремова держат пратически все копанки в Луганской области), поэтому её фальшивая любовь к юле даже раздражает, вместе с её барбадосским загаром, и если будет сложно,то не сомневайтесь Королевская предаст, а турчинов нет, вот за это его и не любят, ибо стоик.
Очень хочу,чтобы ему удалось собрать оппозиционные силы вместе и нанести удар по Рыгам, но при этом отсеить тех провокаторов и штрейхбрехеров типа Наливайченуко, Матвиенко, Костенко, Жибривського, и даже Королевской, которые не приминут вставить пали в колёса.
Не згоден Згоден  Підтримка: 89%(8/9)



07.02.2012 11:10:10
I do not know
Турчинов дело делает? Делает. Хорошо? По-разному. Мог бы лучше? Скорее всего да. Но на безрыбье и сам раком станешь.
Так к чему тогда стоны по поводу критики? Поводы для неё есть? Есть. Ответственность на себя взял? Взял. Тогда сцепи зубы и работай.
А то устроили "плач Ярославны"... Хочется всеобщего одобрямса? Это из другой реальности, и  к демократии не имеет никакого отношения.
po_novoj
Не згоден Згоден  Підтримка: 40%(2/5)



07.02.2012 13:00:07
"Найприкріше те, що цапом-відбувайлом найпрогресивніша частина найрадикальніше налаштованої опозиційної громадськості обрала не сам режим, не тих тверезо та раціонально мислячих, хто замість того, щоб перейти в опозицію, перебіг на бік переможців, а тих «ненормальних», хто між ударами батога та смачними пряниками пройшов, не злякавшись ударів та не спокусившись солодощами".
 
Отлично сказано! Именно так. Единствено что, слова "найпрогресивніша частина найрадикальніше налаштованої опозиційної громадськості" и в тексте должны быть в кавычках. Эти "найпрогресивніши" на самом деле - элементарная пятая колонна, осознанно или нет, но работающая на Януковича. И, если даже кто-то из них в упор этого не понимает, ответственности с них это не снимает ни в коей мере. Надо быть умнее, как ни крути, и быть в состоянии отделять зерна от плевел. Так что "найпрогресивніши" по сути или болваны или провокаторы. И кто из них лучше, сказать довольно трудно. Обе категории хуже.
Не згоден Згоден  Підтримка: 50%(2/4)



07.02.2012 13:47:33

sobaka_d 07.02.2012 13:00:07
Так что "найпрогресивніши" по сути или болваны или провокаторы.
Вместо того, чтобы навешивать ярлыки, ответьте на пару вопросов.
1. "...частина найрадикальніше налаштованої опозиційної громадськості обрала не сам режим, не тих тверезо та раціонально мислячих, хто замість того, щоб перейти в опозицію, перебіг на бік переможців..."
А как эти тушки прошли в Парламент? Я их не выбирал! Я их в список не вносил! Кто внес их в список проходных мест? Кто несет за это ответственность? Кто конкретно? Фамилию назовите!!!!!!!!!!!!!!!!!! Что стыдливо молчите и минусуете?
2. "...а тих «ненормальних», хто між ударами батога та смачними пряниками пройшов, не злякавшись ударів та не спокусившись солодощами".
И что, наличие таких "ненормальных" оправдывает то, что виновный в том, что ТУШКИ ЕСТЬ так и не назван? Наличие "ненормальных" должно служить индульгенцией вписавшему в список "нормальных"? Наличие "ненормальных" гарантирует отсутствие "нормальных" в следующем списке?
 
А вот теперь отвечайте. Или молча минусуйте. А проще всего - назовите меня болваном и провокатором. И Вам сразу станет спокойнее и удобнее.
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/2)



07.02.2012 15:02:38

Horatio 07.02.2012 13:47:33
А вот теперь отвечайте.
Отвечаю. То, что вы пишете - чистой воды демагогия. Тушки это плохо, но сейчас их в БЮТ уже нет, остались очевидно не тушки. Так к чему все эти вопли? Кто виновен? Тимошенко, безусловно, в этом виновна, хотя, наверняка, и не она одна. Что дальше? Ждать, когда появятся идеальные партии с идеальными членами, а пока пускай тут резвится Янукович? Возможно, это ваш выбор, но не мой. И вообще все эти "поиски идеала" смехотворны. Если вы так строги ко всем и уверены в собственной безупречности, то создавайте свою такую же безупречную как и вы, партию. Если нет, то прекратите истерику.
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(3/3)



07.02.2012 15:44:01

sobaka_d 07.02.2012 15:02:38
Тушки это плохо, но сейчас их в БЮТ уже нет, остались очевидно не тушки.
Уверены? Хорошо, примем, что "тушки" - это те, кто в открытую сваливают из фракции. Те, кто просто голосует совместно с рыгами - "не тушки". Договоримся, что когда еще кто-то в открытую свалит, Вы признаете свою ошибку.
sobaka_d 07.02.2012 15:02:38
Тимошенко, безусловно, в этом виновна, хотя, наверняка, и не она одна.
Хотелось бы это услышать не от Вас. И увидеть, что делается для того, чтобы это не повторилось.
sobaka_d 07.02.2012 15:02:38
Что дальше?
Голосовать за тех, за кого не стыдно. Желательно - поименно. Или готовиться к войне.
sobaka_d 07.02.2012 15:02:38
Ждать, когда появятся идеальные партии с идеальными членами, а пока пускай тут резвится Янукович?
А то он не резвится тут.
sobaka_d 07.02.2012 15:02:38
И вообще все эти "поиски идеала" смехотворны.
Это Ваше оправдание? Смешно...
sobaka_d 07.02.2012 15:02:38
Если вы так строги ко всем и уверены в собственной безупречности, то создавайте свою такую же безупречную как и вы, партию.
Это не мое дело. Мое дело - стучать по клаве, не мешки ворочать, критиковать, сидеть на диване и голосовать. Видите - сколько дел? И все сразу.
sobaka_d 07.02.2012 15:02:38
Если нет, то прекратите истерику.
А я ее и не начинал.
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/1)





programming by smike
Адміністрація: [email protected]
© 2007-2024 durdom.in.ua
Адміністрація сайту не несе відповідальності за
зміст матеріалів, розміщених користувачами.

Вхід через Facebook