пароль
пам’ятати
[uk] ru

Адміністрація ДД - Правила

Адміністрація ДД

На нашому сайті матеріали створюють зареєстровані автори. Автором може стати кожен - для цього треба зареєструватися, вказавши нікнейм, пароль та електронну пошту. Вони нам необхідні для ідентифікації користувачів та звʼязку з ними. Ми зобов'язуємося зберігати конфіденційність даних (електронної пошти) за винятком випадків, передбачених законодавством. Якщо ви хочете видалити свої дані, напишіть нам на електронну адресу, вказану внизу цієї сторінки.

Правила ДД: 

Розміщення матеріалів

Розміщувати матеріали на сайті може будь-який зареєстрований користувач.

Розміщення можливе в наступних розділах:

"Фото" - розділ для фотоприколів/фотошопів.

"ІМХО" - розділ для авторських статей.

Адміністрація може переносити статті з "ІМХО" в розділ "Санбюлетень" і назад на свій розсуд.

Автор може розміщувати в день не більше одного матеріала в кожному розділі (1 фото, 1 стаття). Для користувачів з рейтингом вище 30 та 35 ліміт у відповідному розділі збільшується на 1 та 2 матеріала.

Знак копірайту © можна ставити тільки на свої матеріали.

Заборонено розміщувати матеріали, спрямовані на з'ясування особистих взаємин між відвідувачами ДД, матеріали, що містять порнографію, рекламу і т.п.

Автор має можливість відредагувати або видалити свій матеріал протягом години з моменту розміщення.

За зміст розміщених матеріалів несе відповідальність автор.

 

Оцінювання матеріалів та рейтинги

Оцінити матеріал може будь-який зареєстрований користувач. Оцінка має "вагу", залежну від рейтингу (у відповідному розділі) і статусу оцінювача.

Рейтинг матеріалу - це середньозважене поставлених за нього оцінок з урахуванням коефіцієнта достовірності. Результат множиться на 10.

У випадку, якщо матеріал не авторський (не стоїть знак копірайту ©), рейтинг матеріалу знижується на 5%.

Рейтинг користувача - це середній рейтинг його матеріалів за останні 12 місяців у відповідному розділі з урахуванням коефіцієнта достовірності.

Заборонена накрутка рейтингу за допомогою ніків-клонів.

При отриманні рейтингу вище 10 користувач отримує статус "фельдшер", вище 30 - "лікар", вище 35 - "заввідділенням". Інші зареєстровані користувачі мають статус "санітар".

Коментарі до матеріалів можуть додавати лише користувачі зі статусом "фельдшер", "лікар" та "заввідділенням".

 

Приховування і видалення матеріалів

На головній сторінці та сторінках матеріалів незареєстровані відвідувачі бачать матеріали з фільтром "кращі". Зареєстровані відвідувачі бачать матеріали з фільтром "цікаві".

Фільтр "кращі" - матеріали з рейтингом вище 35 (для фото 38).

Фільтр "цікаві" - нові матеріали (до 12 годин) та матеріали з рейтингом вище 30 (для фото 33).

Ці параметри можуть змінюватись.

Всі матеріали можна побачити, натиснувши кнопку "всі" у відповідному розділі.

Матеріал може бути вилучений, якщо:

- Його зміст не відповідає розділу;

- Після проставлення 20 та більше оцінок його рейтинг менше 25 (автоматичне видалення раз на годину перші 48 годин життя матеріалу);

- Цей матеріал вже був розміщений на ДД раніше;

- Автор сам або за допомогою клонів перевищив ліміт додавання матеріалів;

- Це чужа фотка з затертими копірайтами;

- Знак копірайту © поставлений на чужий матеріал;

- Стаття містить менше 500 знаків (розділ ІМХО);

- Стаття більш ніж наполовину складається з копіпаста (розділ ІМХО).

Також видаляються матеріали, спрямовані на з'ясування особистих взаємин між відвідувачами ДД, матеріали, що містять порнографію і т.п.

 

Бани

3 дні:

- За спам в коментарях і матеріалах;

- За флуд в "Правилах" та коментарях.

 

7 днів (скарга приймається тільки від потерпілого або автора матеріалу, під яким написаний образливий коментар):

- За нецензурну персональну образу відвідувача ДД;

- За образу дітей, батьків або інших близьких родичів відвідувача ДД;

- За систематичне хамство (мінімум три коментаря, що містять персональні образи, написані протягом одного дня).

 

7 днів (скарги приймаються від будь-якого відвідувача ДД):

- За порушення правил розміщення матеріалів;

- За персональну образу автора матеріалу;

- За персональну образу, яка викликала відповідну реакцію, покарану баном;

- За персональну образу у розділі "Правила".

 

30 днів:

- Банятся хами-рецидивісти, порушники-рецидивісти (ті, хто порушив правила при тому, що був у бані 15 і більше днів з останніх 30);

- Юзери, що хамлять адміністрації ДД або безпідставно звинувачують адміністрацію ДД;

- За погрози розправи в реалі над відвідувачем ДД (фізичне насильство і т.п.);

- За накрутку рейтингу.

 

Вічний бан застосовується по відношенню до ніків-клонів, що порушують правила під час бана основного ніка (при цьому основний нік додатково баниться на 3, 7 або 30 днів, в залежності від порушення ніка-клона), ніків-клонів накрутчиків рейтингу. Також вічний бан застосовується до безтямних порушників-рецидивістів та їх клонів.

У нестандартних ситуаціях адміністрація приймає рішення на свій розсуд.

 

***

У розділі "Правила" користувачі за статусом "фельдшер", "лікар" та "заввідділенням" можуть задавати питання адміністрації ДД або повідомляти про порушення правил.

Пости, що не містять питання, пропозиції або повідомлення про порушення правил, можуть видалятися.

Формула рейтингу, питання: "Ой, а чому в мене рейтинг змінився (не змінився)?", "А чому у цього матеріалу рейтинг такий, а не інший?" не обговорюються.

Початок: 03:00 31 гру

Запитання

«   1 ... 285 286 287 288 289 ... 403   »
26.08.2011 11:03:50
http://durdom.in.ua/uk/main/article/article_id/11202.phtml#main_comments_comment_671955
 
Олег Федоренко 26.08.2011 09:13:48
Сначала вынь хер Януковича из собственной жопы, а потом уж понтуйся.  Херой хренов!

Цього достатньо до бану?
2 3 4 5  Рейтинг: 25.9/4
Адміністрація ДД 26.08.2011 14:53:22
Нет.
02.10.2011 13:47:45
Уважаемая администрация,
 
Возможно ли найти меры воздействия на коллегу Валера за умышленное перекручивание моего ника, о чем он и сам не скрывает
 
Вы, Нюра (классно, правда, я Вашему нику женственности придал и с именем перекликается), прекрасно понимаете
 
Возможно, он спутал меня со своей супружницей, но даже такое объяснение его выпадам скорее обидно  и унизительно biggrin
 
Для меня. А уж кам там супружница - не знаю.
 
http://durdom.in.ua/uk/main/article/article_id/11632/filter/interesting/page/3.phtml#main_comments
2 3 4 5  Рейтинг: 25.9/4
Адміністрація ДД 02.10.2011 19:16:00
Если в трех комментариях в течение одного дня оскорбительно перекрутит ваш ник - обращайтесь.
18.10.2011 13:45:42
Вітаю! Пропоную редакції сайту "Дурдом" самозабанитися на певний, визначений нею самою термін, в якості самопокарання за практику вибіркового застосування розроблених адміністрацією правил. Дякую. А ще цікаво було б все ж таки дізнатися, що ж таке "Шрайк", щоб по відношенню до нього було сприйнято образою визначення "Срайк"? І що образливого в слові "срайк" у фразі "і "шрайки", і "срайки", тобто там, де навіть "Шрайк" не називається "Срайком" на пряму? Чому за це було накладено бан? Що за кірєєвщина на "дурдомі" і чи є шанс на те, що вона колись закінчиться?
2 3 4 5  Рейтинг: 25.9/4
Адміністрація ДД 18.10.2011 13:56:36
3 дня за флуд.
 
пс spetskor, вас никто не трогает. Вы сами лезете к администрации с бреднями и оскорблениями. Прекращайте. Не нарушайте правила  и никто вас банить не будет.
25.10.2011 13:11:02
Администрация ДД 18.10.2011 13:56:363 дня за флуд.
пс spetskor, вас никто не трогает. Вы сами лезете к администрации с бреднями и оскорблениями. Прекращайте. Не нарушайте правила  и никто вас банить не будет.
Згідно з правилами ДД "В разделе "Правила" можно задавать вопросы администрации ДД или сообщать о нарушении правил.Посты, не содержащие вопрос, предложение или сообщение о нарушении правил, могут удаляться".
У моєму зверненні до редакції 18.10.2011 13:45:42 містилися пропозиція - до редакції ДД самозабанитися - , та запитання: " що ж таке "Шрайк", щоб по відношенню до нього було сприйнято образою визначення "Срайк"? І що образливого в слові "срайк" у фразі "і "шрайки", і "срайки", тобто там, де навіть "Шрайк" не називається "Срайком" на пряму? Чому за це було накладено бан? Що за кірєєвщина на "дурдомі" і чи є шанс на те, що вона колись закінчиться?".Одначе, це було розцінено редакцією флудом і накладено бан на тр дні. На яких підставах це було зроблено, якщо моє звернення відповідало правилам, адже там була і пропозиція, і запитання? Натомість редакція легко дозволила образити мене, назвавши мої зауваження "бреднями". Отже вимагаю відповіді на поставлені питання та повторно пропоную редакції накласти на себе бан на три дні умовно за порушення нею правил. Я звертаюсь за поясненнями, то му що я , по-еперше, українець, по-друге, європеєць, і по-третє, не є представником мовчазного бидла чи лохом, який вклоняється кожному плювку в обличчя.  
2 3 4 5  Рейтинг: 25.9/4
Адміністрація ДД 25.10.2011 15:48:45
3 дня за флуд.
29.10.2011 21:32:48
Поручик, Жванецький КЛОУН неважливо в якому жанрі, пантомима, комедія чи анекдот чи прикрасий віртуоз чтець.
Це трохи інше.
 
А от щодо лікаря то він в першу чергу має бути фахівцем в медцині, а вже потім класним парнем, хорошим товарищем та чуйною людиною.
 
В нас ІМХО четають сотні і навіть ТИСЯЧИ, оцінки ставлять ДЕСЯТКИ. А Анекдоти і ВІДЕО оціюють ОДИНИЦІ і четають якщо десятки то добре.
 

Грубо кажучи якшо вам подобаються аналогії, то за сьогоднішної практики виходить що прибиральниця в цеху працює більше і отримує стільки ж скішльки прибиральни ця в кабінеті деректора. Площа і кількисть роботи неспівмірна, а ціна одна.
 

Саме про це я і вказував.
 
Ну не подобається вам то я ж не наполягаю. Я лише подаю ідею.
2 3 4 5  Рейтинг: 25.9/4
Адміністрація ДД 30.10.2011 09:21:44
Не удаляю, но давайте дискутировать не здесь.
07.11.2011 13:50:43
«Слово» -- системный хам. И требуя от меня предоставить сразу три факта хамства в мой адрес за один день, Вы «выпускаете джина из бутылки», так как де-факто, даете добро на симметричный ответ с моей стороны. Во-вторых, тем самым Вы пестуете «стукачество» в адрес админа. Оно Вам надо? Лично мне нет!
 
«Слово»
http://durdom.in.ua/uk/main/article/article_id/12075/filter/interesting/page/2.phtml#main_comments
 
«Ланецкий»
http://durdom.in.ua/uk/main/article/article_id/12072/filter/interesting/page/5.phtml#main_comments
2 3 4 5  Рейтинг: 25.9/4
Адміністрація ДД 07.11.2011 14:54:42
ланецкий - бан 7 дней.
 
По предоставленной ссылке насчет бана Слово трех комментариев с оскорблениями нет.
 
Насчет "стукачества". ДД - не тюрьма, мы - не тюремная администрация, да и вы, надеюсь, не зек, поэтому аналогия с этим криминальным термином не уместна.
28.11.2011 17:44:21
Уважаемая Администрация!
Чтой-то вечность на хениев действует:
 
С. Левитаненко
 
нечувана скотиняка
гандон
Такі як ти під час Голодомору людей убивали
Скунс смердючий
http://durdom.in.ua/uk/main/article/article_id/12370.phtml
2 3 4 5  Рейтинг: 25.9/4
Адміністрація ДД 28.11.2011 19:05:57
С. Левитаненко - бан 7 дней.
16.12.2011 21:44:56
Ув. Шрайк. Можно ли на  Вам подружиться с другими сайтами? Вы достигли уже такого уровня, что и другие м.б. хотели бы с вами подружиться? Я не специалист и не промоутер. Но. Многие статьи, кино, ссылки лично я черпаю из сайта Мельникова. http://ipvnews.org/. Фотограф от бога.Человек свободный-Да.
Анекдот: Работа не Хутин, на Пуй не пошлешь. Шедевр. Цитировать его в наши анекдоты-думаю не правильно. Очки зарабатывать?
Черт его знает. Подружиться? Вам решать.Но думаю, что это для ДД новый уровень. И намного более весомый. Это есть мое личное мнение. Это ваша собственность.Вам решать. Но фото ММФ-вещь-у Воронза спросите.
2 3 4 5  Рейтинг: 25.9/4
Адміністрація ДД 17.12.2011 09:52:58
Я не знаю как и зачем дружить сайтами. Материалы друг друга можно без проблем использовать, если ссылку давать конечно. smile3
 
пс Это не его фото, он только надписей туда насовал.
14.02.2012 16:19:04
Пане Шрайк, пропоную додати до пацієнтів, Лещенка, Найема, та Кошкіну.Тут фільм про них - http://durdom.in.ua/uk/main/photo/photo_id/29483.phtml, а повідомити всьому світу неможливо, через відсутність міток.biggrin
2 3 4 5  Рейтинг: 25.9/4
Адміністрація ДД 14.02.2012 16:24:32
Нет, журналистов не стоит добавлять, имхо.
05.03.2012 15:28:15
Миу-мяу: ......
 
Все...
 
аккаунт... как захотите.
 
Рак.

 
cray
Думается, такие вещи НУЖНО в ИМХО писать...
Очень жаль... Очень...
Чуть не вырвалось "Предупреждать надо".
cray cray cray cray cray cray cray cray cray cray
cray cray cray cray cray cray cray cray cray cray
cray cray cray cray cray cray cray cray cray cray
2 3 4 5  Рейтинг: 25.9/4
Адміністрація ДД 05.03.2012 19:48:07
ac
17.03.2012 11:24:53
Тут заявочки поступили про матеріал Стефи "ТОЩО"  Маю нахабство їх підтримати blush2
 
Innorganik 17.03.2012 11:18:35
MVF 17.03.2012 11:00:13
За статью спасибо: 5 Предлагаю в Санбюлль!
 
Поддерживаю.
2 3 4 5  Рейтинг: 25.9/4
Адміністрація ДД 17.03.2012 11:36:22
Почитаем.
04.05.2012 12:00:52
Администрация ДД 04.05.2012 11:08:54
Это не персональное оскорбление.
 
Згоден. Це більше схоже на "угрозы расправы в реале над посетителем ДД (физическое насилие и т.п.)". А там, згідно з буквою Правил,  немає норми пр те, що вони  мають ностити персональний характер. Там написано про відвідувача ДД і не написано, що обов'язклво мають бути зазначені його прізвище, ім'я, по батькові, або ж навіть нік. А сам автор репліки якраз і пише про авторів ДД: "Некоторые авторы на ДД... могут...  получить реальных,а не виртуальных пиздюлей". Хоча всім зрозуміло, про кого тут йдеться і хто мається на увазі під "некоторыми авторами".  
2 3 4 5  Рейтинг: 25.9/4
Адміністрація ДД 04.05.2012 12:06:18
ок, Carlson - бан 7 дней.
09.06.2012 17:05:53
valm
 
  09.06.2012 16:38:23  
 
Гнида ты, автор.
 
Бани
7 дней :  
 
- за персональное оскорбление автора материала;
 
http://durdom.in.ua/uk/main/article/article_id/14596/filter/interesting/page/2.phtml#main_comments_comment_895997
 

2 3 4 5  Рейтинг: 25.9/4
Адміністрація ДД 09.06.2012 17:26:54
valm - бан 7 дней.
09.06.2012 19:14:56
Прошу редакцію дати відповідь, чи можна вважати  стукачами тих, хто звертається до розділу "Правила" зі скаргами з приводу персональних образ чи хамської поведінки по відношенню до себе з боку інших відвідувачів ДД? Як щодо семиденного бана тих, хто називає скаржників стукачами? Адже "стукач" звучить як образа.
2 3 4 5  Рейтинг: 25.9/4
Адміністрація ДД 09.06.2012 19:20:14
Да, "стукач" считается оскорблением. Но не приравнивается к матерному оскорблению.
28.06.2012 18:09:31
А ще, примріом, от під цим дописом ціла купа педератичних коментарів з яскраво вираженим нетрадиційним сексуальним забарвленням, ьа ще й з садистськими нахилами. Це не скарга, а відповідь Пирку. Починаючи з цієї сторінки і вперед:
http://durdom.in.ua/uk/main/article/article_id/14821/user_id/9828/filter/interesting/page/3.phtml#main_comments
DrGoanec
27.06.2012 16:32:42
"Ющенко, безусловно, нужно покарать анально и посадить."
 
Général
27.06.2012 17:02:37
" А може краще в "назіданіе" потомкам і прочим спецкорам, поставити Дрища раком серед площі у Києві, на ешафоті, та пригнати з тюряги зеків, засуджених надовго, та сказати, що їх випустять на волю після того, як вони по-пацанськи впиндюрять і відпиндюрять того Дрища, щоб і підори над ним сміялись потім.
 
І щоб пиндюрили вони його привселюдно, поки не всереться, падло.
Ну що, Спецкоре, подобається тобі така кара для Дрищелупенка за зраду України ?
"
 
Пирк
27.06.2012 17:06:49
"Помсти хочу! Побачить цю падлюку на парашi, за грою в пiвника з неголеним убивцей, або в конторi сраним iнженером, або у юртi раком на пiдлозi татари шоб його eбали в сраку! "
"Гамлєт" Л.Подеревлянський
 
инженегр
27.06.2012 17:12:27
"Якщо суд визнає, що підсудний гідний такого покарання, то і "ржавый якорь ему в жопу".
 
Що ж це як не педерастія? Натуральна.
 

 
2 3 4 5  Рейтинг: 25.9/4
Адміністрація ДД 28.06.2012 18:56:59
ок
08.11.2012 23:32:28
Шановний Адміне,
 
Прошу застосувати до юзера a_french санкції, передбачені за персональну образу автора ІМХО.
 
http://durdom.in.ua/uk/main/article/article_id/16113/filter/interesting/page/13.phtml#main_comments
2 3 4 5  Рейтинг: 25.9/4
Адміністрація ДД 09.11.2012 10:47:08
Укажите, пожалуйста, комментарий, на который жалуетесь.
13.01.2017 17:43:52
Адміністрація ДД 13.01.2017 10:09:31
Кто именно из юзеров ДД оскорблен? Цитату дайте.
Уважаемая Администрация, но я не говорил, что там имеет место персональное оскорбление кого-то из посетителей... Not so Там имеется стишок, в котором допысувач пытается порассказать, что Президент Украины Порошенко П.А. регулярно проводит какие-то совещания с посетителями нашего медучреждения, для того что бы: Але «ДД» Романа Шрайка засріть мені обов’язково!
 
Мое мнение, что эта "поэзия" размещена с одной только целью - устроить з'ясування особистих взаємин між відвідувачами ДД, а проще говоря - спровоцировать банальный срач. В связи с чем, я задал уважаемой Администрации вопрос - вы тоже такого мнения, или считаете такое "творчество" допустимым?
Спасибо за ответ.
2 3 4 5  Рейтинг: 25.9/12
Адміністрація ДД 14.01.2017 09:50:15
To give up
12.12.2019 13:01:42
Админу , задаю вопрос.. Вот это первый коммент под ИМХО Блика, оскорбительныйpardon  
https://durdom.in.ua/uk/main/article/article_id/33720.phtml
 
Ыксперд Ы-Э
 
12.12.2019 09:48:14
 
Мнение обитателей петушиного кутка кизячьего ачька здесь никого не интересует.
Гуляй вальсом, туровский.
 
Не згоден  Згоден Підтримка: 69%(9/13)
 

 
Подпадает ли это действие по 7 днів (скарги приймаються від будь-якого відвідувача ДД):
2 3 4 5  Рейтинг: 25.8/13
Адміністрація ДД 13.12.2019 10:12:45
Ыксперд Ы-Э - бан 7 дней
20.12.2019 12:53:47
Уважаемая Администрация!
 
Не так давно был вечно забанен пользователь Van Kane, допустивший язвительное и антиукраинское написание нашего родного города Киев. Как я понимаю, именно это явилось причиной вечного бана?
 
Прошу рассмотреть и принять соответствующие меры к пользателям разместившим следующие работы, как явно антиукраинские, пророссийские, порочащие честь и достоинство Главы державы и Украину в целом.
 
Verr Rizun

 
Віктор Могул

 
ValKar

 
Прошу обратить Ваше внимание - это не частные случаи, но такие "фотоработы" стали обыденным делом. В Украине идет война, в том числе информационная. Прошу Вас бороться с антиукраинской пропагандой вместе с украинским народом.
 
С уважением
2 3 4 5  Рейтинг: 25.8/22
Адміністрація ДД 21.12.2019 13:53:35
To give up
17.06.2013 12:21:12
Адміністрація ДД 17.06.2013 11:04:18
А почему "перевертня"?

 
Тому що це вже система. Коли ставлю чергову жабу, то вже знаю, що невдовзі злетить 4-10 балів, в залежності від проголосувавших на ту мить користувачів. І це в 100% випадків зі 100%. Погодьтеся, це не об'єктивне оцінювання, якщо постійно ставиться 2.
 
Адміністрація ДД 17.06.2013 11:04:18
Оценивается же должна не идеологическая направленность, а то, насколько фотоприкол вышел смешным. А чувство юмора у всех разное.

 
Во, во, і я за це. Але з невеличкою правкою. Щоб ми зараз не говорили і як би ми не хотіли цього, але оцінювання на першому етапі відбувається за ідеологічною спрямованістю. Користувачі ДД діляться на два ідеологічних потоки, більшість(поки що), це нормальні люди, меншість, це ригі. А ось всередині цих двох потоків і повинно відбуватися те, про що Ви говорите, і що я також підтримую, це об'єктивне оцінювання. А якщо якійсь користувач, в даному випадку з більшості, заробив собі величезний рейтинг, ставлячи критичні до бандюків жаби, а потім, використовуючи цей рейтинг тупо валить жаби користувачів з більшості (здавалося би своїх ідеологічних союзників), то тут не потрібно мати великого розуму, щоб зрозуміти, що в нього нема мети оцінювати жаби об'єктивно, в залежності від якості, а його мета якась інша. Тому я і кажу, що це або перевертень, або щось особисте. Я схиляюся до першого. В будь-якому разі повинен спрацьовувати третій закон Ньютона. На кожну дію повинна бути протидія.
2 3 4 5  Рейтинг: 25.8/5
Адміністрація ДД 18.06.2013 09:55:32
Давайте не будем устраивать охоту на ведьм. Иногда низкая оценка это просто низкая оценка smile3
«   1 ... 285 286 287 288 289 ... 403   »


programming by smike
Адміністрація: [email protected]
© 2007-2024 durdom.in.ua
Адміністрація сайту не несе відповідальності за
зміст матеріалів, розміщених користувачами.

Відновити пароль :: Реєстрація
пароль
пам’ятати