для старих юзерів
пам’ятати
[uk] ru
Для полноценной работы сайта включите в вашем браузере поддержку JavaScript. В противном случае многие функции сайта будут недоступны.

Реклама з ненависті.

Реклама з ненависті.
Голос у слухавці випромінював захват: «Я тут вашего «Черного ворона» дочитал. Слушай, а сильная вещь!» Людина яка це казала, ще місяць тому переконувала мене що українська мова – неконкурентоздатний анахронізм. Мовляв книжок цікавих українською – нема, кіно якісного – нема, коміксів-мультиків – на пальцях перелічити, а з цього висновок – українська мова приречена на зникнення. Нині після «Чорного ворона» він раптом позбувся відрази до української книжки – вже стрельнув у мене шклярівський «Ключ» (а що там ще цей Шкляр написав?), позичив «Холодний яр» Горліс-Горського (закортіло почитати про Холодний яр) та відкрив для себе «Книгарню Є».
 
А почалося все з того що тиждень тому він спитав у мене: «Слушай, че там за крик вокруг романа «Черный ворон»? У тебя он есть на почитать?» Виглядає анекдотом, але роман Шкляра мій приятель відкрив завдяки галасу здійнятому Бодаренко, Колесніченком, Чаленком та іншими Табачниками, що мовляв, Шевченківську премію вручили за ксенофобський, антисемітський та порнографічний роман. Виходить кращою рекламою для українського роману став рев та галас вчинений дрімучими українофобами?!
 
Насправді їхні звинувачення варті божевільні. За їхньою логікою треба негайно заборонити як ксенофобські, фільми «Адміралъ» та «Господа офіцери» (там «правильні росіяни» закликають різати «росіян неправильних»). Треба негайно заборонити як антисемітські фільм «Столипін… Невивчені уроки» та цілу низку російської документалістики (звинувачують євреїв у тероризмі та поваленні царизму). А романи Анджея Сапковського «Вежа блазнів» та «Божі воїни» треба взагалі покарати остракізмом – там і закликання чехам різати німців, і антисемітські промови католицьких прелатів, і порно-сцени… У змалюванні статевих стосунків між чоловіком і жіночкою в різних позах та ракурсах Шкляру до Сапковського ще рости й рости.
 
Якщо роман Шкляра антисемітський, ксенофобський та порнографічний, то як бути усіма переліченими і ще багатьма незгаданими творами європейських, американських, а зрештою й російських митців? Гадаю Бондаренко-Колесніченки-Табачники про це не думали. У стані оскаженіння людина взагалі втрачає здатність мислити логічно. Дрімучі українофоби відчули потужність удару, нанесеного їм романом Шкляра. Роман читатимуть. Його героями – захоплюватимуться. Тема Холодного яру набуватиме все більшої популярності. За Холодним Яром суспільство все детальніше усвідомлюватиме зміст явища української отаманщини.
 
Отаманщина це таке явище до якого аж ніяк не притягнеш «геополітичні плани австрійського генштабу» та «підступну пропаганду галичан». Більше 200 загонів чисельністю від 500 до 10 тисяч осіб (Зелений, Ангел, Чучупака, Блакитний, Гулий, Гальчевський, тощо) складалися з мешканців Наддніпрянщини, Слобожанщини, Поділля та Причорномор’я і билися вони за вільну Україну без усякої галицької пропаганди. І це ми ще не згадали про повстанців-анархістів (Махно, Коцур, Маруся Нікіфорова), про отаманів-флюгерів (Божко, Григор’єв) та про штатні частини української армії складені з наддніпрянців (Запорізький корпус полковника Болбочана, Гайдамацька бригада, Волинська дивізія полковника Оскілка, Сіра дивізія, тощо).
 
Шкляр зробив те що українським митцям треба було робити з самого початку Незалежності. Не плакатися про засилля російськомовних книжок, а писати якісні власні. Не вимагати обмежень на російськомовний продукт, а створювати свій – конкурентоздатний. Те що держава має дбати про мову українців – обговоренню не підлягає. Але дещо може зробити і простий митець. Він можна розкрутити своїх героїв на противагу російським.
 
Вони нам – гаспод-офіцерів та анархіста Махно, а ми їм – солдат-запорожців, кінну бригаду Чорних Шликів та отаманів-самостійників.
 
Можна писати твори не з нудливо-андеграундним сюжетом, а легкі, стрімкі, емоційні, провокативні. Імперці казитимуться? Та хай їм грець! Вони казитимуться з будь-якого прояву української самосвідомості, тож днем раніше – днем пізніше, не суть важливо. Проти імперської пихи треба діяти нахабно, весело і глузливо як діяли… ті самі українські отамани.
 
Роман «Чорний ворон» («Залишенець») для імперців став аж надто потужним ударом. Вони зрозуміли що це лише перша ластівка – далі буде. Засліплені злобою та безсиллям українофобська «п’ята колона» здійняла вереск – роман ксенофобський, антисемітський, порнографічний! Вони здійняли хвилю у пресі… і цим створили для роману дивовижну гучну рекламу. Якби вони просто промовчали, подія може пройшла б як непомічена. А тепер наслідки стануться обов’язково. Два видання роман вже витримав протягом практично одного року – рекорд для української книжки. Гадаю невдовзі знадобиться й третє – після такої реклами попит явно перебільшить пропозицію. На Сході романом зацікавилися вже зараз.
 
Тож мусимо бути вдячні Бондаренкам-Колесніченкам-Табачникам та їхнім симпатикам. Українофобія що застелила їхні очі за певних умов стає дуже корисною. Хай верещать і скиглять далі! Хай далі рекламують у своїх областях україномовні твори.  
 
Дмитро Калинчук

© Дракон [05.03.2011] | Рейтинг: 44.4/65 | Переглядів: 4795

2 3 4 5 44.4/65




Коментарі

1 2   »
05.03.2011 12:11:30
Прикро тільки, що пан Шкяр своє ім"я спаскудив вєрноподданной чєлобітной до Хама. Це щодо відмови отримувати шевченківську премію, поки табачнік на посаді. Відмова - абсолютно вірна, але навіщо було постійно повторювати, що він, Шкляр дуже Хама поважає? Це ж легітимація окупантів. Прикро...
Востаннє редаговано Кіт 05.03.2011 12:15:42
Не згоден Згоден  Підтримка: 61%(19/31)

05.03.2011 12:15:59
+5
С выводом Дракона трудно не согласиться. Несмотря на то, что роман «Черный ворон» вышел в конце 2009 года, «рыгам» удалось отлично его пропиарить. О самом романе, увы, пока ничего не могу сказать – еще не читал. Но по-любому сейчас засяду за поиск электронной версии.
 
С другой стороны, когда Дракон говорит, что рыги не пиарят «Свободу», то это противоречит выводу, сделанному в данном материале. Пиарят, еще как пиарят! Трудно не заметить, что тягнибоковцы безвылазно сидят на телевизионных ток-шоу.
Не згоден Згоден  Підтримка: 71%(17/24)

05.03.2011 12:22:19
5
Не згоден Згоден  Підтримка: 86%(12/14)

05.03.2011 12:30:34
Прочёл.
Роман , как роман. Есть вещи и посильнее. Но ничего запрещённого в нём не увидел.
Будущее всё расставит по своим местам. Или благодарный читатель будет покупать книгу и  брать её в библиотеке ,либо - роман пополнит список маловостребованной макулатуры.
"Все жанры хороши, кроме скучного" ( с)
Не згоден Згоден  Підтримка: 74%(14/19)

05.03.2011 12:31:31
Кіт 05.03.2011 12:11:30
... навіщо було постійно повторювати, що він, Шкляр дуже Хама поважає? Це ж легітимація окупантів. Прикро...

All ok - дядюля - Президента Януковоща - "легітимізував" український народ на виборах - як прихильники ригів - так і жулєбацнуті дебіли - котрі вивели у другий тур завідомо непрохідну овощівську техкандидатку...
 
Not precisely - але якщо ви здатні на більше від Шкляра - то напишіть книжку - а потім листа Овощу - про те  - як його не поважаєте...
 
Smoking - чи навіть без книжки - напишете тільки листа?..
 
Востаннє редаговано Colonello 05.03.2011 12:32:52
Не згоден Згоден  Підтримка: 24%(6/25)

05.03.2011 12:43:06
Начала читать. Очень и очень..
Не згоден Згоден  Підтримка: 78%(7/9)

05.03.2011 12:56:18

Кіт 05.03.2011 12:11:30
Прикро тільки, що пан Шкяр своє ім"я спаскудив вєрноподданной чєлобітной до Хама. Це щодо відмови отримувати шевченківську премію, поки табачнік на посаді. Відмова - абсолютно вірна, але навіщо було постійно повторювати, що він, Шкляр дуже Хама поважає? Це ж легітимація окупантів. Прикро...

Навіщо відмовляти Шкляреві в тонкому почутті гумору: так класно "підставив" всенародно обраного...
Не згоден Згоден  Підтримка: 88%(15/17)

05.03.2011 13:11:50

zanuda 05.03.2011 12:56:18
Навіщо відмовляти Шкляреві в тонкому почутті гумору: так класно "підставив" всенародно обраного...

Якось це не приходило мені в голову)) Це не так вже погано, якщо дійсно було так. Але сумнівно, що так, а до того ж - чи багаті побачать там гумор?
Не згоден Згоден  Підтримка: 53%(8/15)

05.03.2011 14:01:49
OlegF 05.03.2011 12:15:59
С другой стороны, когда Дракон говорит, что рыги не пиарят «Свободу», то это противоречит выводу, сделанному в данном материале. Пиарят, еще как пиарят! Трудно не заметить, что тягнибоковцы безвылазно сидят на телевизионных ток-шоу.

1. Поява Тягнибока, Фаріон або інших членів політради ВО "Свобода" забезпечує програмі високий рейтинг. Через це й запрошують.
 
2. За підсумками минулого року журнал Корреспондент опублікував рейтинг згадуваності політиків у ЗМІ. На 1-му місці - Янукович. На 2-му - Тимошенко. На 30-му - Тягнибок.
 
3. Я вже раз вів з Вами дискусії. Мені дуже сподобалося як мої статті-відповіді не приймає сайт. Як коменти під Вашою статтею-оригіналом грузилися по пів-години . Я так, розумію зараз почнеться те саме?
Це й називаться дискусія?
Востаннє редаговано Дракон 05.03.2011 14:02:18
Не згоден Згоден  Підтримка: 41%(7/17)

05.03.2011 14:16:51
Абсолютно згоден! Теж нічого не чув про цей твір до недавна. Але після вчорашньої "милої співбесіди" щодо роману в ефірі у Кисельова задався придбати книжку (не електронну версію, пане ОлегФ, ні, а саме придбати на користь письменника) і прочитати, щоб мати власну думку, а не спотворене чиєсь враження...
До речі, Драконе, пані Фаріон на цьому ефірі викликала не меншу огиду ніж Чаленко-Бондаренко та іже з ними...
На цей темат найвлучніше висловився епатажний пан Поярков (1000% згоди): "Україна має дві біди: Табачники з їх ненавистю до України, та Фаріони з їх любов'ю"...
Не згоден Згоден  Підтримка: 94%(17/18)

05.03.2011 14:17:30
"Шкляр зробив те що українським митцям треба було робити з самого початку Незалежності. Не плакатися про засилля російськомовних книжок, а писати якісні власні. Не вимагати обмежень на російськомовний продукт, а створювати свій – конкурентоздатний."
 
Вот как надо!5
Не згоден Згоден  Підтримка: 85%(23/27)

05.03.2011 14:20:32
Дракон 05.03.2011 14:01:49
Мені дуже сподобалося як мої статті-відповіді не приймає сайт. Як коменти під Вашою статтею-оригіналом грузилися по пів-години . Я так, розумію зараз почнеться те саме?
Це й називаться дискусія?
Даже в сбоях в работе собственного компа или инета видят происки врагов...Мама дорогая...biggrin
Востаннє редаговано woodwoow 05.03.2011 14:22:59
Не згоден Згоден  Підтримка: 63%(12/19)

05.03.2011 14:21:42
взагалі-то ще є одна прекрасна книжка
 
ХОЛОДНИЙ ЯР Горліс-Горського.
 

СПОДОБАЛАСЬ.
Не згоден Згоден  Підтримка: 80%(8/10)

05.03.2011 14:24:30

srs61 05.03.2011 14:16:51
До речі, Драконе, пані Фаріон на цьому ефірі викликала не меншу огиду ніж Чаленко-Бондаренко та іже з ними..
підтримую..
 
Деякі "сободівці" послідовні у свому націоналвзмві аж до "дуболомності".. (
 
А фаріон дуже нагадує Яворівського..
Обоэ встигли побувати в КПСС..
 
НЕПРОХІДНИЙ СОВОК.Devil
Не згоден Згоден  Підтримка: 82%(9/11)

05.03.2011 14:28:35

woodwoow 05.03.2011 14:20:32
Даже в сбоях в работе собственного компа или инета видят происки врагов...Мама дорогая...biggrin

Ніяких сбоїв. Інші сайти у той самий час працювали нормально. До моменту вводу статті нормально працював ДД. І запрацював так само нормально за 5 хвилин після того як я з нього вийшов. Знову заходю, додаю комент - знову те саме.
 
Це називається - демократичне ведення дискусії, якщо ви не в курсі.
 
srs61 05.03.2011 14:16:51
До речі, Драконе, пані Фаріон на цьому ефірі викликала не меншу огиду ніж Чаленко-Бондаренко та іже з ними...

Ця тема не стосується змісту статті і обговорюватися мною не буде.
Не згоден Згоден  Підтримка: 36%(5/14)

05.03.2011 14:42:37
Кіт 05.03.2011 12:11:30
легітимація окупантів. Прикро...

I do not know - скільки можна ту тупу муйню сопливу молоти?.. - Януковощ - абсолютно легітимний президент - на підставі чесних виборів, - і оту легітимність - окрім власних виборців - йому масово забезпечив тупомудацький лохторат Тимошенніци - проголосувавши у другому турі за завідомо непрохідну риганальну технічну кандидатку...
 
Devil - то - вибирали із двох сортів лайна - жеріть обидва, дебіли!..
 
Smoking - хоча уряд теперішній - абсолютно нелегітимний - як і сам Табакєвіч... Attention - тому Шкляр - правий абсолютно!..
 
Востаннє редаговано Colonello 05.03.2011 14:44:00
Не згоден Згоден  Підтримка: 6%(1/16)

05.03.2011 14:47:09

Дракон 05.03.2011 14:01:49
Поява Тягнибока, Фаріон або інших членів політради ВО "Свобода" забезпечує програмі високий рейтинг. Через це й запрошують.

Поява Тягнибока, Фаріон або інших членів політради ВО "Свобода"  - способствует лишь одному - усиливает хохлосрач. Эти ребятки великолепно дестабилизируют ситуацию в обществе.
 
Мое частное мнение, что Фарион - идиотка, место которой в психушке.
Не згоден Згоден  Підтримка: 65%(13/20)

05.03.2011 14:50:11

OlegF 05.03.2011 14:47:09
Мое частное мнение, что Фарион - идиотка, место которой в психушке.

No comment.
 
На сусідній гілці я відповідаю на твою статтю. Там я сперечатися буду. Тут - ні.
Не згоден Згоден  Підтримка: 78%(7/9)

05.03.2011 15:19:34

Дракон 05.03.2011 14:50:11
На сусідній гілці я відповідаю на твою статтю. Там я сперечатися буду. Тут - ні.

Согласен. Хотелось бы подискутировать по содержанию романа, но, как уже сказал выше, пока мне нечего сказать по данному поводу. А обсуждать другие темы -- будет вообще-то флудом.
Не згоден Згоден  Підтримка: 56%(5/9)

05.03.2011 15:35:51
  "Адмираль" кстати редчайший кал
Не згоден Згоден  Підтримка: 92%(12/13)

1 2   »






загрузка...




programming by smike
Адміністрація: [email protected]
© 2007-2020 durdom.in.ua
Адміністрація сайту не несе відповідальності за
зміст матеріалів, розміщених користувачами.

Будь ласка, увійдіть за допомогою
Facebook-login