для старих юзерів
запам’ятати
[uk] ru
Для полноценной работы сайта включите в вашем браузере поддержку JavaScript. В противном случае многие функции сайта будут недоступны.

А вже ж 18-й рік!

А вже ж 18-й рік!
Вітаю, пані і панове.
За старою звичкою тискаю іноді на ДД, головним чином заради лінкодрому, проглядаючи мимохідь назви імхів. Імхи майже не цікавлять, хоча інколи відкриваю деякі. Ось цього разу побачив Серьожкіну з її вісткою про відхід з життя ще одного персонала дурдому. Сумно, дійсно, стає, коли відходить хтось з кола знайомих. Але так влаштована природа – поряд з радістю народження трапляється смуток смерті. В цілому виходить повна гармонія.
То ж посміхаймося і мементо морі. Минуло року померла моя мама, я спостерігав її відхід до останнього подиху. І це була вже четверта людина, яка закінчила свій вік на моїх очах. Так що вмирати я трохи навчився. Очікую, що сам буду вмирати з посмішкою на вустах і солодкою думкою «Ну, ви там смикайтесь, а я вже відпочину».
 
Але вскочити в ДД я вирішив з іншого приводу. Справа в тому, що за натурою я є природний пояснювач. Тобто, мене цікавить відшукувати логіку і таким чином поновлювати цілісність сприйнятого нами світу, який потрапляє до свідомості порізаним скальпелем аналізу. Ми сприймаємо цілісний і живий світ шматками, клаптиками, фрагментами, а потім намагаємося зшити з клаптиків ляльку нитками логіки.
Так от, товариство (так мені здалося) не може втямити, чому ДД був таким класним, а перетворився тепер на ніщо. То ж я даю пояснення.
Справа в тому, пані і панове, що ви тут знаходитесь на маргінесі життя.
Ви всі не бачите тенденцій українського поступу, а тенденції ж є руслами, якими життя прямує з минулого в майбутнє.
Ви залишились осторонь тенденцій, десь на відмітці «2000», коли українське суспільство розділилося на дві частини: «погану» і «хорошу». Погана частина була за Януковича (донецьких), а хороша – за Ющенка vs Тимошенко. Обидві частини були (підсвідомо, звичайно) за автократію, але погані були за ту автократію, яка є, а хороші, - за ту автократію, яка малювалася в їхніх романтичних помислах.
Воно й не дивно, адже всі ми вийшли з совдєпії (яка тоді була на відстані всього 10 років) і про інший (демократичний) спосіб життя не мали уявлень.
Отже, в 2000-му конфлікт між «добром» і «злом» не передбачав компромісів.
 
За ті 17 років, що промайнули з 2000-го, склад народу суттєво змінився. 17 демографічних хвиль повимивали багато совдєпії і принесли натомість помітну долю європейськості в суспільну свідомість.
Як ми знаємо, європейці живуть за демократичного устрою. Звідси важко розгледіти фундамент їхньої демократії, він не виблискує і не вражає. Він вже вписався в ландшафт, навіть самі європейці не розуміють на чому стоїть їхнє благополуччя. Вони лише бачать чесні вибори, свободу підприємництва, справедливий суд, свободу слова, права людини і інші атрибути облаштованого добробуту.
Те ж і американці. Вони намагаються приживити до нашої автократії привої демократії у вигляді всіляких антикорупційних органів.
А насправді фундаментом демократії є місцеве самоврядування.
Отже, головною тенденцією українського життя є перехід від автократії до демократії (цю тему я розкрив в своїй книжці). Все життя в недалекому майбутньому розгорнеться саме на місцевому рівні. І саме суспільство (а не держава) почне будувати майбутню Україну.
А тепер погляньте на свій ДД – він стоїть осторонь головної тенденції. Він опинився далеко від течії життя. Він застряг в болоті автократичних сутичок.
 
Саме з цієї причини звідси пішли всі непересічні автори. Ні, вони також не розуміють головної тенденції, але їм набридло виявляти свою непересічність в смороді болотних газів.
 
Отже, у ДД немає майбутнього. Тут залишились ті, хто адаптувався до болотної атмосфери. Життя, кажуть, є навіть всередині вулканів.
 
Я бажаю вам не сумувати дурно, живіть і радійте в своєму ареалі. Поки живі.


© Карт [13.02.2018] | Рейтинг: 39.3/46 | Переглядів: 1381

2 3 4 5 39.3/46





Коментарі

1 2 3 4   »
SIM

SIM
13.02.2018 17:55:47
Ви всі не бачите тенденцій українського поступу
Это только "зрадофилы" не видят. А запецки очень даже видят. Пробовали объяснять, что Роттердам+ - это правильно, но "зрадофилы" их затюкали, и теперь запецки только гадят. Получают по 3 минималки, гадят и видят правильные тенденции к Роттердаму-XL.
Востаннє редаговано SIM 13.02.2018 18:13:37
Не згоден Згоден  Підтримка: 58%(11/19)

SIM

SIM
13.02.2018 18:02:49
От же какой вумный автор. Запад забыл свои основы, Америка не понимает, Украина и подавно не понимает, а тенденция есть! И доказана в брошюре.
 
А может быть, наоборот? Никто ничего не забыл, но хотят отказаться? Везде повышается роль государства, пиздобратии. Обратная тенденция. Пеца Хло тянет на себя одеяло и одновременно подкармливает местную мафию, чтобы обеспечить ее лояльность. Что-то типа Путин-Кадыров. Можно, конечно, назвать это и самоуправлением.
Востаннє редаговано SIM 13.02.2018 18:10:45
Не згоден Згоден  Підтримка: 50%(7/14)

13.02.2018 18:06:19
SIM, якщо Ви привітаєтесь, то я Вам відповім. smile3
Не згоден Згоден  Підтримка: 83%(10/12)

SIM

SIM
13.02.2018 18:07:13
Карт 13.02.2018 18:06:19
SIM, якщо Ви привітаєтесь, то я Вам відповім.
Здоровенькі були.
Не згоден Згоден  Підтримка: 45%(5/11)

13.02.2018 18:07:48
Тут залишились ті, хто адаптувався до болотної атмосфери. Життя, кажуть, є навіть всередині вулканів.
ну вот, Карт и ты вышел из сумрака ...
так один за другим могут прийти те, кто больше не разделяет четкой полярности, потому,что все происходящее уже давно изменило реальность
общая жестокость выдавила слабых. общая жестокость сделала слабых сильными в своей гибкости, в умении принять другой мир .
https://www.youtube.com/watch?v=GB_p7HRkzeQ
Востаннє редаговано сережкина 13.02.2018 18:09:21
Не згоден Згоден  Підтримка: 64%(9/14)

13.02.2018 18:11:56
SIM 13.02.2018 18:07:13
Молодец.
SIM 13.02.2018 18:02:49
Везде повышается роль государства
Где, например?
Не згоден Згоден  Підтримка: 83%(5/6)

13.02.2018 18:24:40
сережкина 13.02.2018 18:07:48
ну вот, Карт и ты вышел из сумрака
Ты знаешь, Вика, я как раз все больше просветляюсь friends
сережкина 13.02.2018 18:07:48
так один за другим могут прийти те, кто больше не разделяет четкой полярности
Вика, в болото не приходят. Так, постоять на бережку какое-то время еще можно. Я перебрался на ФБ.
Что касается слабости, то она выглядит мило, когда ее выявляет ребенок. Но каждому ребенку нужен сильный взрослый. Так что правильно становиться сильным. Сильный смотрит на жизнь открытыми глазами и пытается сделать жизнь достойной человека. В этом смысле интереснее смотреть американские фильмы.
Не згоден Згоден  Підтримка: 83%(10/12)

SIM

SIM
13.02.2018 18:29:40
Карт 13.02.2018 18:11:56
Где, например?
В том же ЕС и в Америке всё больше регламентации, вплоть до маркировки яблок. Наверняка растёт и число чиновников-надзирателей. В ЕС идут еще дальше - усиливают НАДгосударственную настройку (Макрон и Меркель еще что-то согласовали). Я с ходу не нашел, можете попробовать поискать отношение госбюджета к ВВП по годам. Что-то мне подсказывает, что оно не уменьшается. Медпомощь и прочее. Одним словом, социализьм.
Востаннє редаговано SIM 13.02.2018 18:36:12
Не згоден Згоден  Підтримка: 50%(6/12)

13.02.2018 18:30:11
Карт 13.02.2018 18:24:40
я как раз все больше просветляюсь
сложно определить это по строчкам)))
Карт 13.02.2018 18:24:40
перебрался на ФБ.
все там )))) но там это вам не тут ))))
Карт 13.02.2018 18:24:40
Сильный смотрит на жизнь открытыми глазами и пытается сделать жизнь достойной человека.
какой то рекламный слоган .. что ли ..
Карт 13.02.2018 18:24:40
В этом смысле интереснее смотреть американские фильмы.
а вот и ответ ))) тонко, но я про жизнь ...
Не згоден Згоден  Підтримка: 58%(7/12)

13.02.2018 18:31:01
Імха навіяла:
 
"Извините! Я почему вредный был? Потому что у меня велосипеда не было! А теперь я сразу добреть начну."
 
А в мене зараз велосипеду нема. Тому, мабуть, я такий вредний, не бачу "тенденцій українського поступу". І ніхто не бачить, крім Карта, "навіть самі європейці не розуміють на чому стоїть їхнє благополуччя".  
 
"Саме з цієї причини звідси пішли всі непересічні автори", бо "вони також не розуміють головної тенденції".
 
Але ж у нас є Вчитель Карт! Виявляється, усе дуже просто:
 
"А насправді фундаментом демократії є місцеве самоврядування.
Все життя в недалекому майбутньому розгорнеться саме на місцевому рівні. І саме суспільство (а не держава) почне будувати майбутню Україну.
"
 
Може, куплю я велосипеда, перестану бути вредним і повірю Карту. Якщо він покаже, де і як в Україні проявляється ота його тенденція. А поки що повірити не дає сумнів, що держава дасть суспільству побудувати хоч щось, що заважатиме керманичам держави красти. Що держава не виставить проти суспільства щось"національне" - чи то гвардію, чи то дружину. А активістів суспільства не вивезе за кордон з мішками на голові, це у кращому разі...
Востаннє редаговано выздоравливающий 13.02.2018 18:32:13
Не згоден Згоден  Підтримка: 61%(11/18)

SIM

SIM
13.02.2018 18:35:03
Карт 13.02.2018 18:24:40
Сильный смотрит на жизнь открытыми глазами
Вы придумали нравящуюся Вам теорию и кажетесь себе сильным. Ладно, а как насчет практических попыток сделать жизнь достойной человека? Просмотр американских фильмов, теоретическая брошюра, или можете предъявить что-нибудь ощутимое? А то мало ли кто называет себя просветлённым. Говорят, мощное просветление наступает после дозы.
 
Вы сами напросились - Просветлённый и Болото - так что получайте. Кстати, тут еще остались Высшие Существа - пецеботы. Но они правда высшие, хотя и в специфическом смысле.
Востаннє редаговано SIM 13.02.2018 18:40:34
Не згоден Згоден  Підтримка: 46%(6/13)

13.02.2018 18:37:52
SIM 13.02.2018 18:29:40
В том же ЕС и в Америке всё больше регламентации
Та конечно. Демократы живут по правилам, автократы - по понятиям. К усилению роли государства это не имеет отношения.
SIM 13.02.2018 18:29:40
В ЕС идут еще дальше - усиливают НАДгосударственную настройку
Надгосударственные надстройки можно строить когда уменьшается роль каждого государства (иначе начнется вопеж о "вмешательстве во внутренние дела суверенных государств").
 
Об уменьшении роли госудаства в ЕС свидетельствует желание различных провинций выйти из состава своего государства (Каталония - пример), но остаться в составе ЕС. Роль государств падает, они распадаются на мелкие части (которым не хочется платить ненужному им государству).
Не згоден Згоден  Підтримка: 86%(6/7)

13.02.2018 18:41:32
SIM 13.02.2018 18:35:03
как насчет практических попыток сделать жизнь достойной человека?
Это уже происходит, хоть мы с вами в этом и не участвуем непосредственно. Другие создают очаги демократии - создают ОСББ, объединенные громады, гражданские ассоциации, волонтерские организации и т.п.
Востаннє редаговано Карт 13.02.2018 18:49:06
Не згоден Згоден  Підтримка: 88%(7/8)

13.02.2018 18:43:16

А насправді фундаментом демократії є місцеве самоврядування.
Excellently
Не згоден Згоден  Підтримка: 27%(3/11)

13.02.2018 18:44:12
SIM 13.02.2018 18:35:03
SIM, давайте не переходить на личности. Хотя бы здесь и сейчас. Вас это не сильно затруднит?
Singing
Не згоден Згоден  Підтримка: 63%(5/8)

SIM

SIM
13.02.2018 18:45:17
Карт 13.02.2018 18:37:52
Надгосударственные надстройки можно строить когда уменьшается роль каждого государства (иначе начнется вопеж о "вмешательстве во внутренние дела суверенных государств").
 
Об уменьшении роли госудаства в ЕС свидетельствует желание различных провинций выйти из состава своего государства (Каталония - пример), но остаться в составе ЕС. Роль государств падает, они распадаются на мелкие части (которым не хочется платить ненужному им государству).
fp ЕС - это мегагосударство, и функции его постоянно расширяются. Вы что-то говорили о тенденциях?
 
Роль каждого государства уменьшается настолько, насколько они передают эту роль мегагосударству. Жителям от этого не легче. Наоборот, хуже, ибо руководство мегагосударства от них дальше. Каталонцы выйти хотят, но не могут. А скоро, с таким тенденциями, и выходить будет незачем: ЕС станет такой же тюрьмой, что была Испания. Если не хуже.
Востаннє редаговано SIM 13.02.2018 18:52:19
Не згоден Згоден  Підтримка: 27%(3/11)

13.02.2018 18:48:49
Ви залишились осторонь тенденцій, десь на відмітці «2000»
 
Может кто-то и остался...biggrin
 
І саме суспільство (а не держава) почне будувати майбутню Україну.
 
Это возможно, но не обязательноbiggrin
 
В модели, которую проталкивают теперешние у власти, местное самоуправление не просматривается. pardon
Зато просматривается страстное желание сохранить свое положение и свои денежкиbiggrin Болтовня о реформах, остается болтовней именно  из-за этого...
Не згоден Згоден  Підтримка: 62%(8/13)

SIM

SIM
13.02.2018 18:49:23
Карт 13.02.2018 18:44:12
SIM, давайте не переходить на личности. Хотя бы здесь и сейчас. Вас это не сильно затруднит?
Когда кто-нибудь пытается что-то доказать, я сначала смотрю на аргументы. Не буду спорить по новой, но мне Ваши аргументы представляются необоснованными. Возникает вопрос о личности доказывающего.
Тем более, если эта личность объявляет себя просветлённым существом, а оставшихся на ДД (в том числе меня) - не понимающим "современных тенденций" болотом. Вкупе с Европой с США))). Вы за собой ничего странного не замечаете?
 
Но запецкам, как можно понять из рейтинга, понравилось. Им абы Пецу не называли хлом и вором. Самоуправление по брошюре в тенденции - самое то.
Востаннє редаговано SIM 13.02.2018 18:57:42
Не згоден Згоден  Підтримка: 30%(3/10)

MVF

MVF
13.02.2018 18:51:19
Чудова стаття! А ось і підтвердження вище викладеного шановним Автором:
 
http://brattya.kiev.ua/ru/
 
Так би мовити, працесс пашьол!
 
ПиСи Особисто я написавши 130 статей на ДД не продовжую публікуватись по одній дуже простій причині - катастрофічно бракує часу, позаяк так склались обставини. На жаль. Хоча зрідка заглядую сюди. За старою звичкою)
 
Отож бо і воно
Востаннє редаговано MVF 13.02.2018 18:52:14
Не згоден Згоден  Підтримка: 40%(4/10)

13.02.2018 18:56:03
SIM 13.02.2018 18:45:17
ЕС - это мегагосударство, и функции его постоянно расширяются
ЕС это есть территория современной цивилизации. Она окружена ареалом дикости. Естественно, что от дикости она отграничена не только границами, но и регламентами.
 
Еще раз (последний) посторяю: регламенты не означают усиления роли государства. Они означают упорядочение цивилизованного способа жизни. В этом упорядочении заинтересован в первую очередь средний класс, который создал демократию и является главным ее гарантом.
 
SIM 13.02.2018 18:45:17
Вы что-то говорили о тенденциях?
Да, я говорил о тенденции перехода к демократии в автократических странах.
SIM 13.02.2018 18:45:17
ЕС станет той же тюрьмой, что была Испания. Если не хуже.
Ну, будем надеяться, что европейцы вырвутся из тюрьмы ЕС куда-нибудь в Рашкостан или на Донбасс.
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(7/7)

1 2 3 4   »











...




programming by smike
Адміністрація: [email protected]
© 2007-2018 durdom.in.ua
Адміністрація сайту не несе відповідальності за
зміст матеріалів, розміщених користувачами.

Будь ласка, увійдіть за допомогою
Facebook-login