для старих юзерів
пам’ятати
[uk] ru
Для полноценной работы сайта включите в вашем браузере поддержку JavaScript. В противном случае многие функции сайта будут недоступны

Саркофаг АЕС, чи культурноє завідєніє?


Саркофаг  АЕС, чи культурноє завідєніє?
     Оце почитав шановного Alex Ravchev. Він тут https://durdom.in.ua/uk/main/article/article_id/29942.phtml  аналізує помилки «великих архітекторів» що до будівництва театру на Подолі. Суть всього, це вина піарників, гадьонишей едаких, неправильно пропіарили Петю. При правильному піарі, воно б і придорожній туалет радянських часів на автобусній зупинці, виглядав би шедевром рошенівської архітектури, а не ДОТом часів другої світової. Та в житті все набагато складніше. Дякувати Богу, в людини ще працює підсвідомість, яку, на відміну від свідомості, зомбувати майже не можливо. Тож ще декому і «муляє» погляд такий шедевр архітектури.
     Тож почну з того, що кожну роботу має виконувати спеціаліст, а не дилетант.  Пиріжки повинен пекти пекар, вирощувати зернові – агроном, а конструювати будівлі – архітектор. І ніяк не навпаки. Але архітектор, ще раз наголошую, повинен бути Архітектором.
     А в нас архітектори будують що попало, де попало і як попало. Оце спеціально сходив і подививсь цей «шедевр» на Подолі. Стоїть Андріївська церква архітектора Растреллі. Вершина архітекторської майстерності. І саркофаг Чорнобильської АЕС. Убога і страшна дисгармонія. А чому? Тому що церкву проектував Архітектор, а саркофаг – дилетант.
     Архітектор знав Закони Буття, а дилетант знав хазяйське «фас». Оце і вся різниця. І ніякий піар дилетанту не допоможе. А для тих, кому цікаво, добавлю пару слів з того що знав Архітектор.
    Архітектор  знав, що все в світі знаходиться в гармонії і підпорядковане певним законам. Що наші очі бачать красу на рівні підсвідомості. Що все, що створено Природою, створено за певними правилами. І ці правила є постійні й незмінні у всьому нашому всесвіті. І ці правила дуже прості. Все в світі має фрактальну структуру, то-їсть,  все більше складається з подібних йому менших елементів, як в живій, так і в неживій природі. Це по-перше. По-друге, все що нам здається красивим та гармонійним, має співвідношення золотого перерізу.
    Не буду детально вдаватись що таке фрактали. Є інтернет, там, кому цікаво можуть знайти. Просто наведу приклади фракталів. В живій природі це:
• Корали;
• Морські зірки і їжаки;
• Морські раковини;
• Квіти і рослини (броколі, капуста);
• Плоди (ананас);
• Крони дерев і листя рослин;
• Кровоносна система і бронхи людей і тварин;

В неживій природі це:
• Межі географічних об'єктів (країн, областей, міст);
• Берегові лінії;
• Гірські хребти;
• Сніжинки;
• Хмари;
• Блискавки;
• Утворені на склі візерунки;
• Кристали;
• Сталактити, сталагміти, геліктити.
Практично все в світі, від елементарних частинок, до скупчень галактик мають фрактальну будову. Кого цікавить золотий переріз, ссилку дам в коментах, бо вона доволі довга і текст цієї статті виходить в не форматі.
     І тепер в мене такий висновок. Що збудували саркофаг АЕС, а не шедевр архітектури, винуватий не Петя, і не піарщики, і не відсутність народних обговорень, а елементарна неграмотність головного архітектора та його колективу, і абсолютний поhyїзм решти народу, від Петі і до подільського бомжа.  Я так думаю. А, ще Юля винувата. Все вкрала, і розум в архітектора також.
© TVOREC [01.12.2016] | Переглядів: 2653
Мітки: #Порошенко 

2 3 4 5
 Рейтинг: 42.8/30

Коментарі доступні тільки зареєстрованим -> Facebook-login



programming by smike
Адміністрація: [email protected]
© 2007-2021 durdom.in.ua
Адміністрація сайту не несе відповідальності за
зміст матеріалів, розміщених користувачами.

Вхід через Facebook