для старих юзерів
запам’ятати
[uk] ru
Для полноценной работы сайта включите в вашем браузере поддержку JavaScript. В противном случае многие функции сайта будут недоступны.

«Крематорій на Андріївському», як PR-провал корпорації «Roshen»

«Крематорій на Андріївському», як PR-провал корпорації «Roshen»
В сучасні українські підручники зі зв’язків з громадськістю кейс реконструкції театру на Андріївському узвозі за кошти компанії «Roshen» увійде, як один з найбільш провальних іміджевих проектів.
 
Звичайно ми можемо дискутувати про сучасну архітектуру, суб’єктивні враження та оцінку професійної спільноти, але давайте будемо об’єктивні. Коли компанія вклала 165 млн грн в проект, що мав покращити її імідж, а замість цього: десятки тисяч людей написали обурливі відгуки, проект розкритикували в ЗМІ, мер столиці сказав, що без погодження громади будівлю не введуть в експлуатацію, заступник голови будівельної комісії Київради назвав її «потворою», а головний архітектор міста запевнив що проект відправлять на повторне громадське обговорення і що він був збудований з порушеннями… З точки зору PRу – це катастрофа.
 
Оскільки цей кейс є повчальним, то давайте розглянемо, яких саме помилок припустився PR-відділ «Roshen».
 
1. Піарники «Рошена» обрали поганий іміджевий проект.
 
Ми знову ж таки не будемо дискутувати про відповідність його сучасним архітектурним тенденціям, а поговоримо саме про зв’язки з громадськістю.
 
Проект, який направлений на покращення іміджу організації має враховувати регіональну специфіку та настрої населення. Наприклад, можна зробити прекрасну скульптуру танцюючих чортенят, але навряд у вас вийде поставити її в центрі Львова. Так само в Донецьку не оцінять витвори мистецтва, які не відповідають героїчному образу шахтарів.
 
В Києві люблять дорадянські будівлі, які нагадують про багаторічну історію міста. Так само в Києві НЕ люблять МАФи та заміну історичних будинків «сучасними потворами».
 
Тому побудувати будівлю схожу на гігантський МАФ на місці історичного будинку, та ще й на Андріївському узвозі, який уособлює той «улюблений Київ» це дуже погана ідея.
 
Архітектор може дозволити собі йти проти громадської думки. Деякою мірою це навіть його місія – створювати нове в супереч усталеним традиціям, але такого не може собі дозволити PR-компанія.
 
2. Піарники «Рошена» проігнорували громадськість при розробці проекту покращення зв’язків з громадськістю.
 
Для більшості «Крематорій на Узвозі» став відомим лише в переддень відкриття. Коли компанія запускає проект, який стосується спільного міського простору так робити не можна. При бюджеті в 6,5 млн доларів, «Рошен» не додумався витратити 300$ на рекламу проекту в фейсбуці на етапі його розробки. Саме для того щоб не було таких провалів і були придумані громадські слухання, через які мають проходити всі архітектурні проекти, аби ще на початковому етапі нейтралізувати всі спірні моменти. Проте більшість будівельників відносяться до них як до непотрібної формальності, і замість того щоб залучити якомога більше людей до обговорення намагаються приховати проект від громадськості.
 
Коли ви будуєте житловий будинок, це може спрацювати – там все одно куплять квартири і компанія отримує прибуток, але коли задача будівництва покращення іміджу компанії – приховувати його від громадськості це жахлива помилка.
 
3. Піарники «Рошена» обрали стратегію «Самі ви дураки».
 
Гірше ніж сам проект є тільки реакція PR-відділу «Рошен» на обурення громадськості. Публікації на сторінці PR-директорки компанії зводяться до моделі «Проект класний, хто цього не розуміє той тупе бидло». І звичайно що назвати тисячі людей бидлом це не найкращий спосіб вирішити комунікаційну кризу.
 
Коли компанія налажала, то перше що треба зробити – визнати свою помилку та вибачитись. Не важливо, які щири та добрі у вас були наміри, важливо що ви отримали в результаті. Якщо ви налажали, ви втратили довіру. Тому щоб її відносити треба спочатку визнати помилку і вибачитись.
 
Samsung явно хотів щоб Galaxy Note 7 був найкращим смартфоном в світі, проте вони налажали і він вибухає. Що робить компанія? Відкликає всі телефони і викуповує шпальти в найбільших газетах де пише «ВИБАЧЕННЯ». Бо найцінніше що має організація – це довіра до неї споживачів.
 
При цьому «Рошен» намагається виправити помилку, не визнаючи її. Вже з’явились повідомлення що остаточний вигляд будівлі театру буде відрізнятись від презентованого, що верхні поверхи, які схожі на гараж, будуть перефарбовувати та закривати плющем, щоб вони зливались з пейзажом за ним.
 
Але після скандалу, будь-які зміни в проектів все одно будуть сприйматись не як «так і було задумано», а як реакція на тиск громадської думки. Так навіщо боротись проти очевидного і продовжувати поведінку, яка вже привела компанію до комунікаційної кризи?
 
Причина в «совєцкій» ментальності наших організацій, яку сповідують більшість приватних бізнес-компаній так само як і державних. Вони досі не навчились реально працювати з громадськістю, а піарників сприймають або як «біо-аксесуар», або як спеціалістів з розміщення «джинси».
 
Поки корпорації не змінять цей підхід, вони можуть й надалі витрачати по 165 млн грн на проекти, які будуть приносити їм більше шкоди ніж користі. Бо «ресурси в нас є, в нас розуму не вистачає».

© Alex Ravchev [30.11.2016] | Рейтинг: 46.8/53 | Переглядів: 4745

2 3 4 5 46.8/53





Коментарі

1 2 3   »
30.11.2016 12:07:54
Бикоко - спеціальний культурний код, яким мітить свою територію "сарайний мір". Жалко, бо Великий Східний Вал планується набагато східніше Дніпра. Ну то доведеться киянам розкошелиться на облаштування "данцігського коридору" Оболонь- Орда (не пропадать же людЯм).  
Востаннє редаговано Дюма 30.11.2016 12:08:05
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(16/16)

30.11.2016 12:12:56
интересно, сколько контейнеров для морских перевозок  ушло на сооружение этого"шедевра архитектуры"shok
Востаннє редаговано Kisa Ivanova 30.11.2016 12:13:09
Не згоден Згоден  Підтримка: 96%(26/27)

30.11.2016 12:19:22
Така епоха - панування неосвіченого, але багатого воровитого бидла... .
"Гаранту", тіпа "освіченому", все пох.
Бля, не дає спокою питання: що він, власне, гарантує?????? Що хорошого зробив для України цей завжди пітний і брехливий, як цуцик, чувак??? Який вбивчий для культури-історії проект удавив? Які падлючі закони, вигідні десятку падлюк, заветував? Куди дивиться, нарешті, Мінкульт??? Не згадуючи вже сраний мінстець....
Піпець, мля, як якесь чорне середньовіччя.....
Не згоден Згоден  Підтримка: 94%(31/33)

30.11.2016 12:40:28
Саме для того щоб не було таких провалів і були придумані громадські слухання, через які мають проходити всі архітектурні проекти, аби ще на початковому етапі нейтралізувати всі спірні моменти.
278385 Что за бред? Так называемые "громадські слухання" не утверждают архитектурный проект. На этих "слуханнях" собираются разные пыздуватые хвэльдшуры из близлежащих домов и начинают громко и возмущенно пердеть "а мы оцэ отуто нэ хочэмо". Потом застройщик обещает быдлу разные халявные плюшки и быдло радостно расползается по норам. Или вы считаете, что какие-то люмпен-маргиналы имеют квалификацию, что бы утверждать какие-то архитектурные выебоны?
 
Другой вопрос, как ЭТО прошло архитектурную комиссию при градостроительном комитете Киевсовета? Вот вопрос вопросов. А без подписей из градостроительного комитета, никто стройку не начнет, можете мне поверить Yes
 
И да, чуть не забыл, во всем виноват лично Пэцакака. Он специально вложил свои кровные 6,5 миллионов долларов, что бы сделать Киеву плохо I roll!
Не згоден Згоден  Підтримка: 13%(4/31)

st

st
30.11.2016 12:44:26
PiligrimK 30.11.2016 12:19:22
як якесь чорне середньовіччя.....

--- а якщо щє й згадати про 54% інтелектуальної підтримки - стає лячно за дітей, бо вони кожен день бачать, "як треба" жити з...
І ворогів не треба при такому гаранті "любих друзів".
 
Не згоден Згоден  Підтримка: 96%(22/23)

30.11.2016 12:59:03
Тузик_Киевлянски 30.11.2016 12:40:28
    Саме для того щоб не було таких провалів і були придумані громадські слухання, через які мають проходити всі архітектурні проекти, аби ще на початковому етапі нейтралізувати всі спірні моменти.
 
278385 Что за бред? Так называемые "громадські слухання" не утверждают архитектурный проект. На этих "слуханнях" собираются разные пыздуватые хвэльдшуры из близлежащих домов и начинают громко и возмущенно пердеть "а мы оцэ отуто нэ хочэмо". Потом застройщик обещает быдлу разные халявные плюшки и быдло радостно расползается по норам. Или вы считаете, что какие-то люмпен-маргиналы имеют квалификацию, что бы утверждать какие-то архитектурные выебоны?
 
Другой вопрос, как ЭТО прошло архитектурную комиссию при градостроительном комитете Киевсовета? Вот вопрос вопросов. А без подписей из градостроительного комитета, никто стройку не начнет, можете мне поверить Yes
 
И да, чуть не забыл, во всем виноват лично Пэцакака. Он специально вложил свои кровные 6,5 миллионов долларов, что бы сделать Киеву плохо I roll!
Тузик, а тебе лично "это" нравицца?shok
Не згоден Згоден  Підтримка: 95%(18/19)

30.11.2016 13:10:12
bloker 30.11.2016 12:59:03
Тузик, а тебе лично "это" нравицца?
Нет, не нравится pardon Но вопрос не во мне, я не архитектор Киева и не состою в Градостроительном Комитете КГГА. Специально для Блокеров Разума повторюсь:
 
Тузик_Киевлянски 12:40:28
Другой вопрос, как ЭТО прошло архитектурную комиссию при градостроительном комитете Киевсовета? Вот вопрос вопросов. А без подписей из градостроительного комитета, никто стройку не начнет, можете мне поверить

Кто утверждал проект? Кто на комиссии за него голосовал? Чьи подписи стоят на бумагах? И как это получилось?
Не згоден Згоден  Підтримка: 33%(7/21)

30.11.2016 13:16:08
Біда  не в тому, що Побудували. Знести цю потвору ніхто не наважиться і, буде вона так і стояти на Андріївському без погодження і без вводу у експлуатацію.
Оце вже біда!
А так виглядає Львів!

Ніяких залізобетонних і висотних потвор у історичній частині!
Архітектурно-будівельна рада при Головархітектурі є дорадчим органом, який не несе ніякої відповідальності і, як бачимо здатна пропускати все лайно, і Хаят на пл. Б.Хмельницького, і Інтерконтиненталь на пл. Михайлівській, і театр на Андріївському узвозі?!
 
Колосальну шкоду Києві приніс такий собі Бабушкін(трястя його матері), який започаткував бездарну забудову іменно стародавнього центру Києва! Ну а далі, понеслося...
 
І вони себе називають архітекторами?
Це бездарі!
Востаннє редаговано mix_ko 30.11.2016 13:26:18
Не згоден Згоден  Підтримка: 90%(27/30)

30.11.2016 13:34:38
Тузик_Киевлянски 30.11.2016 13:10:12
    bloker 30.11.2016 12:59:03
    Тузик, а тебе лично "это" нравицца?
 
Нет, не нравится pardon Но вопрос не во мне, я не архитектор Киева и не состою в Градостроительном Комитете КГГА. Специально для Блокеров Разума повторюсь:
 
 
    Тузик_Киевлянски 12:40:28
    Другой вопрос, как ЭТО прошло архитектурную комиссию при градостроительном комитете Киевсовета? Вот вопрос вопросов. А без подписей из градостроительного комитета, никто стройку не начнет, можете мне поверить
 
 
Кто утверждал проект? Кто на комиссии за него голосовал? Чьи подписи стоят на бумагах? И как это получилось?
Не гони наивняк: этот проект выбрал и утвердил сам Хозяин денег, хозяин стройки, а все тузики только козырнули: "будет сделано!"rofl
Востаннє редаговано bloker 30.11.2016 13:35:49
Не згоден Згоден  Підтримка: 95%(20/21)

st

st
30.11.2016 13:58:16

 
---- життя - театр, і "глядачі" в ньому - актори...
Не згоден Згоден  Підтримка: 93%(26/28)

30.11.2016 14:17:28
От же ж хуетень... fp
Абы пёрднуть в лужу, а там хоть не рассветай.
 
Сёдня ФБ пестрит новостями о том, что эту тему специально раздувают. Что проект здания - утвержден соответствующими органами. Что проект здания получил одобрение ЮНЕСКО, без чего Андреевский спуск застраивать низзя.Что низ здания уже открыли, он НЕ черный, а верх сделан черным из соображений эстетики и перспективы, чтобы облик соответствовал существующей застройке.
Вчера люди, которые видели это "чудо" воочию (подняли жопы и поехали на Десятинную) - отзывались о нём весьма спокойно. Т.е. вид - вполне и вполне.
 
Но мелькнул "Рошен" - и полилось говно по трубам. yahoo
 
Вот долбоёбы, га? shok
Востаннє редаговано Stranger 30.11.2016 14:19:06
Не згоден Згоден  Підтримка: 11%(3/28)

30.11.2016 14:18:13
Тузик_Киевлянски 30.11.2016 12:10:12
Кто утверждал проект? Кто на комиссии за него голосовал? Чьи подписи стоят на бумагах? И как это получилось?
Глас вопиющего в пустыне... smile3
Не згоден Згоден  Підтримка: 7%(1/14)

30.11.2016 14:49:00
Буває й гірше smile3 Задум ніби не дуже й страшний. http://drozdov-partners.com/projects/337
Не згоден Згоден  Підтримка: 20%(3/15)

30.11.2016 14:49:18
Маленький саркофаг над ЧАЭС...
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(16/16)

30.11.2016 14:57:42
Stranger 30.11.2016 14:18:13
Глас вопиющего в пустыне...
Глумлюсь от безделья blush2
 
bloker 30.11.2016 13:34:38
Не гони наивняк: этот проект выбрал и утвердил сам Хозяин денег, хозяин стройки, а все тузики только козырнули: "будет сделано!"
278385 Даже представитель артели "Блокеры Разума" должен понимать, что такие люди как, Порошенко, Коломойский, Ахметов и им подобные, САМИ ничего такого не "утверждают", ибо оно им и на хуй не нужно. У них настолько плотный график и так расписан день, что лично утверждать какие-то театры, свинофермы, магазины и т.д. у них просто нет времени.
 
Люди такого уровня, даже мобильный телефон с собой не носят, потому что его носит за ними специальный человек (блокерам не доверят), который поднимает трубочку и потом спрашивает у хозяина: "это Блокеришка звонит, будете разговаривать?". А уже хозяин решает, разговаривать ему, или пускай перезвонит завтра biggrin
 
Или ты решил, что Петр Алексеевич этот проект лично рисовал и своим царским указом заставил Главархитектуру согласовать и утвердить? Так это даже для "Блокеров Разума" слишком.
Не згоден Згоден  Підтримка: 5%(1/19)

30.11.2016 15:04:44
Петрович 30.11.2016 14:49:00
Посмотрел планы в разрезе - внутреннее пространство вообще отлично. Там вообще все совсем не так, как нам рассказывают biggrin Там оказывается еще и несколько этажей под землей. Нижняя часть - вполне соответствует всей улице. А вот жестяная коробка сверху - ерунда какая-то. Хотя не удивлюсь, если окажется, что временная.
Но все равно ЭТО ЗРАДА ЗРАДУШКА yahoo
Не згоден Згоден  Підтримка: 6%(1/18)

30.11.2016 15:09:55
Тузик_Киевлянски 30.11.2016 14:57:42
278385 Даже представитель артели "Блокеры Разума" должен понимать, что такие люди как, Порошенко, Коломойский, Ахметов и им подобные, САМИ ничего такого не "утверждают", ибо оно им и на хуй не нужно. У них настолько плотный график и так расписан день, что лично утверждать какие-то театры, свинофермы, магазины и т.д. у них просто нет времени.
Ага, и время позировать на фреску у них нет...  Не дооценываешь ты творческие амбиции своего бога, ой не дооцениваешь!rofl
Не згоден Згоден  Підтримка: 92%(11/12)

30.11.2016 15:12:22
clio 30.11.2016 14:49:18
Маленький саркофаг над ЧАЭС...
точнее, это кусок Мавзолея Ленина в Москвеyahoo
Не згоден Згоден  Підтримка: 93%(14/15)

30.11.2016 15:34:10
bloker 30.11.2016 15:09:55
Ага, и время позировать на фреску у них нет...
Допускаю, что и фресок у них нет biggrin Хотя тягловому сословию, какой кусок говна не вбрось - все схавают, оближутся и попросят добавки.
 
Но, даже если вдруг фрески, портреты, бюсты, статуи и барельефы у них и имеются, то поверь - времени стоять перед художником/архитектором у них не было. Сейчас не XVII век, компьютерные технологии позволяют многое.
 
Одно дело писатели из артели Блокеры Разума, у которых свободного времени море и они от безделья не знают какой шизофазийный грахвик намалевать. И другое дело Коломойский, у которого времени нет в туалет сходить, потому как многомиллиардная империя не дает шанс расслабиться Cheerfully
Не згоден Згоден  Підтримка: 14%(2/14)

30.11.2016 15:39:10
Тузик_Киевлянски 30.11.2016 15:34:10

Одно дело писатели из артели Блокеры Разума, у которых свободного времени море и они от безделья не знают какой шизофазийный грахвик намалевать. И другое дело Коломойский, у которого времени нет в туалет сходить, потому как многомиллиардная империя не дает шанс расслабиться Cheerfully
Странно: чем больше они "стараются", тем хуже для страны... Кінчайте , дідьку, торгувать, бо вже здачі нічим давать!rofl
Не згоден Згоден  Підтримка: 91%(10/11)

1 2 3   »











.




programming by smike
Адміністрація: zavhoz@durdom.in.ua
© 2007-2017 durdom.in.ua
Адміністрація сайту не несе відповідальності за
зміст матеріалів, розміщених користувачами.

Будь ласка, увійдіть за допомогою
Facebook-login