для старих юзерів
пам’ятати
[uk] ru
Для полноценной работы сайта включите в вашем браузере поддержку JavaScript. В противном случае многие функции сайта будут недоступны.

Рускій мір зосереджується?

Рускій мір зосереджується?
Новина про те що партія «Рускій блок» об’явила про свою самоліквідацію викликала подив. І не тільки тому, що з одного боку заява партії висить на сайті самого ж «Рускава блока, проте водночас лідери партії заявляють, що інформація – неправдива. Подив викликає інше – в Україні існує незлічена кількість «диванних» партій (тобто таких, усіх членів якої можна розсадити на одному дивані), які уже майже не проявляють себе у політиці, проте якось животіють, на рівні клубу по-інтересах. Наприклад – СПУ, після ганебного альянсу Олександра Мороза с Партією Регіонів повністю втратила підтримку виборців і тепер представлена хіба що у деяких райрадах. Не кращі часи переживає ПСПУ Наталії Вітренко – про потрапляння у парламент вона давно вже забула і лише зі скрипом підтримує свої осередки на місцях (як правило – у три-чотири бабці-українофобки).
 
Але згортають свою діяльність всі ці сили? Ні, і ще раз ні. Чи-то сподіваючись приходу кращих часів, чи-то очікуючи коли «праклятиє бандеравци самі сєбє сламают шею», Наталія Вітренко у якої вже на пиці написаний вміст алкоголю в її крові, припиняти діяльність своєї партії не поспішає. «Рускій блок» же знаходиться у набагато кращій ситуації – він має 14 депутатів у Верховній Раді Криму та другу за чисельністю фракцію (після ПР) у міськраді Севастополя. Тобто – у законодавчій владі принаймні двох регіонів (пригадайте юридичний статус Севастополя) він представлений, і за сприятливих обставин - свій вплив розширити може.
 
То навіщо розпускати партію? Про яку таку «прогресуючу деградацію» та неможливість використання партії у «непристойних схемах отримання грошей на «політичному бізнесі»» говориться у заяві з’їзду «Рускава блока»?  Перше, що спадає на думку – Партія Регіонів потужно зачищає своє політичне поле від можливих конкурентів. Версія цілком реальна, але дивно що партія ліквідувалася з такою легкістю. Вже згадана ПСПУ Вітренко вже багато років критикує діяльність ПР, називає регіоналів практично «бандерівцями» і «запроданцями держдепу США» - і нічого. Ніхто не палить масово осередки ПСПУ, а лідери партії ніяк не потраплять посеред степу під пароплав. То чого боятися тоді «Рускаму блоку», який підтримує Януковича ще з 2004 року?
 
Ще одна версія – головна українофобська партія України, втратила потужне джерело фінансування – тобто, гроші Москви. Проте навіщо Кремлю ліквідувати найбільш прихильну до нього організацію?
 
На думку наводять кілька подій, які відбуваються водночас з ліквідацією «Рускава блока». Перша і давно триваюча – це діяльність руху «Український вибір» Віктора Медведчука – кума Володимира Путіна. Повільно і не поспішаючи, рух залучає до своїх лав нових симпатиків, укладає угоди з низкою проросійських організацій України і поширює мережу своїх представництв. Проблем з фінансуванням Медведчук явно не відчуває, засилля його бігбордів у центрі Києва – найкращій доказ.
 
Другий фактор – це помітне пожвавлення головного «барца за права рускаязичних» у ВР Вадима Колесніченка. Днями цей діяч представив перед Європою звіт «щодо виконання Україною положень Європейської хартії регіональних мов або мов меншин», де вкотре розписав жахи утиску в Україні російської мови. Цим звітом Колесніченко підставив перед Європою не тільки Україну, але й власну партію, бо саме ж її представники нині в Україні – влада.
 
Третій фактор – позиція ПСПУ Вітренко. Якось непоміченим лишився той факт, що водночас з акціями протесту проти мовного закону біля українського дому, той самий мовний закон скажено критикував один з лідерів ПСПУ Володимир Марченко. Патріотичні сили виступали проти закону як проти чинника утискання прав української мови. Вітренківці ж критикували закон Ка-Ка як раз за протилежне – за начебто утискання прав російської мови, шляхом надання їй статусу регіональної. 23 жовтня минулого року ПСПУ вийшла з Міжнародного правозахисного руху «Мир без нацизму», мотивувавши своє рішення тим, що до складу представництва руху увійшли Ганна Герман та Леонід Кравчук, яких Вітренко класифікує як «бандерівців». Але особливу любові ПСПУ заслужив вже згаданий Вадим Колесніченко, якого вітренківці називають не інакше як «оунівцем-бульбівцем».
 
Варто згадати, Вадік Колесніченко – особа дуже «любима» в середовищі українофобських організацій, в першу чергу за те, що саме він має розподіляти між ними гроші які надає на «благу справу» Москва. Щоправда «Прориви», «Сєвастополь-Крим-Росії» та інші «саатєчєствєннікі» клянуться що грошей тих вони й на очі не бачили – вони до них просто не доходять.
 
Рано чи пізно, ця ситуація мала б дістати Москву. Схоже такий час настав, у першу чергу через брак грошей у самій Росії, ще не такий шалений аби припинити фінансування своєї п’ятої колони взагалі, але й достатній, аби розпочати оптимізацію своєї допомоги «арганізациям саатєчествєннікав». Така оптимізація у першу чергу передбачає відсторонення від грошового потоку старих розподілювачів, у першу чергу – Колесніченка.  Очевидно, Кремлю уже набридли безсистемні й хаотичні «саатєчєствєннікі», він хоче бачити одну організацію, яка б відпрацьовувала своє фінансування, захистом інтересів Москви в Україні. Така організація нині є – це «Український вибір» Медведчука. Ця ситуація до краю бентежить Колесніченка, й тому наразі він зі шкіри лізе аби доказати Москві свою потрібність та незамінність. У ПСПУ ж радісно потирають руки, сподіваючись, що від московської щирості перепаде ще й їм.
 
Остаточна мета Москви зрозуміла, донецькі з їхніми бізнес-інтересами її уже не влаштовують – Кремлю потрібно аби єдиною владою в Україні стала її п’ята колона. Для цього організації – шанувальники ідеї Рускава міра мають об’єднати зусилля і зосередитися на спільній меті. Ліквідація «Рускава блока» може бути як раз частиною такої оптимізації та зосередження. А чим цей задум закінчиться – наразі можна лише здогадуватися.
 
Дмитро Калинчук

© Дракон [04.02.2013] | Рейтинг: 43.3/45 | Переглядів: 3390

2 3 4 5 43.3/45




Коментарі

1 2 3   »
em

em
04.02.2013 19:05:25
Может в Кремле решили, что время политических баталий прошло, и проект "украина" просто не доживет до следующих выборов ?
 
Янукович хорошо доигрывает свою роль - успешно добивает экономику, передает немногие ценные активы в нужные руки, вгоняет население в нищету и апатию, избавляется от опасных представителей оппозиции и олигархов, проводит демонтаж государственных структур... и самое главное - дискредитирует идею "незалежности" в глазах населения !
 

Востаннє редаговано em 04.02.2013 19:07:14
Не згоден Згоден  Підтримка: 24%(4/17)

04.02.2013 19:08:36

em 04.02.2013 19:05:25
Янукович хорошо доигрывает свою роль - успешно добивает экономику, передает немногие ценные активы в нужные руки, вгоняет население в нищету и апатию, избавляется от опасных представителей оппозиции и олигархов, проводит демонтаж государственных структур...

Все може бути.
Може бути й таке - до наступних виборів президента РФ не доживе проект Росія. Якщо здійсняться прогнози американців і ціна на нафту впаде до 40 баків за барель - доля РФ буде жалюгідною.
їм би цим займатися, а не Україною. Але дурневі - дурне й сниться.  
Не згоден Згоден  Підтримка: 81%(13/16)

em

em
04.02.2013 19:18:42
Дракон 04.02.2013
Якщо здійсняться прогнози американців і ціна на нафту впаде до 40 баків за барель

Вот с этого места поподробнее biggrin
 
Снижение цен на нефть означает либо укрепление доллара, либо уменьшение спроса/рисков, либо увеличение предложения...
 
Спрос только растет (во многом благодаря Китаю, отчасти из-за очень холодной зимы в США), риски тоже из-за нестабильности на Ближнем Востоке. Про укрепление доллара можно забыть где-то до 2015 года (я бы сказал, что можно вообще забыть в ближней перспективе).
 
Снижение цен на нефть сейчас невыгодно США - высвободится долларовая масса, которая вернется на родину ...
Не згоден Згоден  Підтримка: 28%(5/18)

04.02.2013 19:19:45
5
 
з поправкою: РБ не диванна партія, а славянскій шкаф
і на все, що звідти виповзає, треба кричати "рідікулюс!"
Не згоден Згоден  Підтримка: 78%(7/9)

04.02.2013 19:22:59

em 04.02.2013 19:18:42

Ви про рецесію в ЄС чули?
А про іпотечну кризу в Китаї?
 
Про яке зростання попиту ви мені верзете? Вивчайте матчастину.
Не згоден Згоден  Підтримка: 82%(9/11)

04.02.2013 19:26:05

Дракон 04.02.2013 19:08:36
Може бути й таке - до наступних виборів президента РФ не доживе проект Росія.

   Колись не було на планеті добичі газу та нафти. Колись не знали, що воно таке ото єліктрічество, колись не знали шо воно таке ядерна енергія... Ізобрітатєлі, мляха їм у жопу, все щось ізобрітають... Курви яйцеголові...
 
    Щось давно ніхто нічого не ізобрьов глобального... Вже, думаю пора...
 
    Якийсь дурень, яйцеголовий, надумає якусь хню, енергоносій якийсь... І в якій жопі буде ота Росія із Єміратами разом!!!
Не згоден Згоден  Підтримка: 88%(15/17)

04.02.2013 19:49:31
Excellently
Правда,для мене,це ніякий не "рускій мір",а "совковий".
В Україні таких дох.....................
Не згоден Згоден  Підтримка: 80%(8/10)

em

em
04.02.2013 20:01:07

Дракон 04.02.2013 12:22:59
Про яке зростання попиту ви мені верзете? Вивчайте матчастину.

Угу, Китай как раз увеличил импорт нефти на 6.8% в 2012 году...
и Индия на 3.5%
Не згоден Згоден  Підтримка: 21%(3/14)

04.02.2013 20:39:21

Дракон 04.02.2013 19:08:36
Може бути й таке - до наступних виборів президента РФ не доживе проект Росія. Якщо здійсняться прогнози американців і ціна на нафту впаде до 40 баків за барель - доля РФ буде жалюгідною.
Росія має вихід..
 
Вона "виб"є " бабло за газ  з України.
 
ЗГІДНО ДОГОВОРУ ,підписаного Путінскою ПОДЄЛЬНІЦЕЮ Тимошенко..
Не згоден Згоден  Підтримка: 7%(1/15)

04.02.2013 20:58:26

em 04.02.2013 20:01:07
Угу, Китай как раз увеличил импорт нефти на 6.8% в 2012 году...
и Индия на 3.5%

А виручка Газпрому бахнулася на 34%.
Не згоден Згоден  Підтримка: 92%(12/13)

04.02.2013 21:32:16
5
Не згоден Згоден  Підтримка: 80%(4/5)

em

em
04.02.2013 21:56:05
Дракон 04.02.2013 13:58:26
А виручка Газпрому бахнулася на 34%.

А он что нефтью серьезно торгует ? Я-то думал это из-за газа...
Нет есть конечно ГазПром-Нефть с мечтой добывать 100 млн тонн в год в 2020 году... Но это совсем не те объемы, что в ОПЕК...
 
И не путайте выручку с чистой прибылью - выручка уменьшилась на 5% за 6 месяцев 2012 года, а вот прибыль, относящаяся к акционерам компании, действительно на 34 ...
 
Учите матчасть !
Востаннє редаговано em 04.02.2013 21:57:09
Не згоден Згоден  Підтримка: 17%(2/12)

04.02.2013 22:26:17

em 04.02.2013 21:56:05
А он что нефтью серьезно торгует ? Я-то думал это из-за газа...

Ви не чули про "Газпромнєфть"?
 

em 04.02.2013 21:56:05
выручка уменьшилась на 5% за 6 месяцев 2012 года, а вот прибыль, относящаяся к акционерам компании, действительно на 34 ...

.... за рік. Це називається гра в цифри.
 
Я вже не кажу що прибуток - цифра яка піддається перевірці, а виручка - лише те що назвав Міллер. І у його словах існують неабиякі підстави сумніватися. Забагато питань виникає у експертів.
 
Я вже писав про це http://durdom.in.ua/uk/main/article/article_id/16780/user_id/4390.phtml
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(8/8)

04.02.2013 22:48:04

Pavlotex 04.02.2013 20:39:21
ЗГІДНО ДОГОВОРУ ,підписаного Путінскою ПОДЄЛЬНІЦЕЮ Тимошенко..
взагалі прально казати лапочка Юляbiggrin
Не згоден Згоден  Підтримка: 50%(1/2)

04.02.2013 23:47:37
Мрачный 04.02.2013 19:26:05
  Щось давно ніхто нічого не ізобрьов глобального... Вже, думаю пора...

В мене вже давно таке відчуття, що все вже винайдено, але блокується грошовими мішками, тобто зацікавленими грошовими мішками. Це відчуття з"явилося мабуть саме тому, що і правда - "Щось давно ніхто нічого не ізобрьов глобального..."
В наш час, коли годинник тікає як вар"ят - це дуже підозріло...
 
Авт-5 здивував...
Я цих піскарів давно загубив з поля зору...
Востаннє редаговано ЗЕЛЕНЯР 04.02.2013 23:51:21
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(5/5)

05.02.2013 00:00:29
Автор, а вас лично,каким образом касаются:Русский Блок,Колесниченко, Украиский выбор или планы Кремля?Что будет с Украиной и  нами зависит совсем не от этих фантомов,живущих  на гранты, а от нас с вами.
Не згоден Згоден  Підтримка: 20%(1/5)

05.02.2013 01:50:39

Carlson 05.02.2013 00:00:29
Автор, а вас лично,каким образом касаются:Русский Блок,Колесниченко, Украиский выбор или планы Кремля?
А он - правдолюб-правдоруб-любитель. Он же понимает, что эта его
писанина на йух никому не нужна и не интересна в России, а значит
поднимать бурю в стакане воды - совершенно безопасное и беспроигрышное
дело. Правда и бестолковое, но когда это графоманов-партизан(ов)-любителей
останавливало ?
Вот цапни кого-нибудь поближе, здесь в Украине - так враз получишь по зубам...
Не-е-е-еее-е... этим комнатный "дракоша" заниматься не будет, и то правда,
кому охота регулярно в рыло получать ? Он будет напрыгивать всей своей
интеллектуально-любительской виртуальной (не)мощью на таких монстров
как "Газпром", "Руський мірь" энд прочая...
 
"Меня не слышат ? Это - минус,
  Но и не гонят. Это - плю-уууус..."
                   biggrin
" Он над нами издевался.
    Ну сумасшедший, что возьмёшь ?.."
Carlson 05.02.2013 00:00:29
Что будет с Украиной и  нами зависит совсем не от этих фантомов,живущих  на гранты, а от нас с вами.
Эта тема "комнатным дракошам" не интересна. Врагов, мля, нету.
То ли дело из-за угла внезападно воздух шпортить злым памфлетом.
"Враги", правда, не заметят, а зато некоторые "свои" с удовольствием
это вынюхают. Такая забава местная. Безобидная и бестолковая.
А главна дела - безопасная. А фули ! Знай наших !   To wink
Не згоден Згоден  Підтримка: 15%(2/13)

05.02.2013 02:37:18
Пілять кіздуни-теоретики гавнякаєте про те про що знаєте з путіновізора хорошковськовізора.
Роїсся всіх задовбала з цим будуть ...щось робити.
Не згоден Згоден  Підтримка: 67%(2/3)

05.02.2013 07:32:02
Carlson 05.02.2013 00:00:29
Автор, а вас лично,каким образом касаются:Русский Блок,Колесниченко, Украиский выбор или планы Кремля?Что будет с Украиной и  нами зависит совсем не от этих фантомов,живущих  на гранты, а от нас с вами.

Приблизно так само казали грузинські інтелектуали. Рівно до сепня 2008 р. Тоді зразу всім стало зрозуміло - як саме дотичні.
 
Деякі, правда, й зараз кажуть. Рівень злочинності у Грузії з приходои Іванішвілі скаканув ледь не вдвічи, підприємці скаржаться що почалося хабарництво у відомствах, але п"ята колона Москви - ну геть не уінуатая.
Востаннє редаговано Дракон 05.02.2013 07:35:20
Не згоден Згоден  Підтримка: 88%(7/8)

05.02.2013 08:32:40
Дракон 05.02.2013 07:32:02
Приблизно так само казали грузинські інтелектуали. Рівно до сепня 2008 р. Тоді зразу всім стало зрозуміло - як саме дотичні.
 
Деякі, правда, й зараз кажуть. Рівень злочинності у Грузії з приходои Іванішвілі скаканув ледь не вдвічи, підприємці скаржаться що почалося хабарництво у відомствах, але п"ята колона Москви - ну геть не уінуатая
У вас не все в порядке с головой? Посмотрите соцопросы, поговорите с людьми.Люди ОТРИЦАЮТ само государство и самих себя, как граждан. Зачем нужны внешние воздействия? И вообще, вы серьезно считаете себя журналистом и аналитиком?biggrin
Востаннє редаговано Carlson 05.02.2013 08:33:02
Не згоден Згоден  Підтримка: 30%(3/10)

1 2 3   »






Загрузка...


programming by smike
Адміністрація: [email protected]
© 2007-2019 durdom.in.ua
Адміністрація сайту не несе відповідальності за
зміст матеріалів, розміщених користувачами.

Будь ласка, увійдіть за допомогою
Facebook-login