для старих юзерів
пам’ятати
[uk] ru
Для полноценной работы сайта включите в вашем браузере поддержку JavaScript. В противном случае многие функции сайта будут недоступны.

Хочу джамахірію!

Хочу джамахірію!
Дивлячись "Підсумки дня" по "П'ятому", балакаю з телевізором.
 
Кисельов (Партія регіонів): Меньшинство в парламенте никогда не будет командовать большинством. И сегодня мы в очередной раз это доказали.
Я: Шановний! Послухайте мене!
Для кого ви з вашими однопартійцями голосували за цей законопроект? Для меншості. Росіяни у цій державі- меншість. Росіян в Україні у відсотковому співвідношенні менше, ніж опозиціонерів у Раді.
То чому ж тоді в масштабах країни меншість може керувати, а в масштабах Ради- ні?
Ви суперечите самі собі, шановний.
---------------------------------------------------------------------------------------------
Далі цей діалог переказувати не буду. Це особисте, як не крути.
---------------------------------------------------------------------------------------------
Тож, дійсно, якась дивна несправедливість: одну меншість слухають, іншу- ні. Чому так?
 
А якщо брати у більших масштабах... жалюгідна купка людей, серед яких далеко не всі українці, вирішує долю великої країни.
Як на мене, то такі питання, що зачіпають повсякденне життя люду, його єство, мають висуватися на всенародний референдум.
Точно такий, як той, що відбувся у 1991-му.
 
Саме так все відбувалося (а точніше мало відбуватися) у Лівії. У Лівії до славнозвісної революції був лад, котрий звався джамахірією. В буквальному перекладі "джамахірія" означає "народовладдя". Законодавчим органом (офіційно) у країні були народні збори.
Звісно, Каддафі був диктатором, але ж не слід через одну людину відкидати цілу ідеологію...
 
Народні депутати- меншість в Україні. Депутати від партії регіонів і комуністичної партії- це ще менше від цього числа.
А меншість не може керувати більшістю.

© @ндрійко [05.06.2012] | Рейтинг: 41.7/36 | Переглядів: 2912

2 3 4 5 41.7/36




Коментарі

1 2   »
05.06.2012 21:09:16
"Далі цей діалог переказувати не буду. Це особисте"
Понимаю...
Востаннє редаговано Jane65 05.06.2012 21:10:19
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(6/6)

05.06.2012 21:30:14
5
Цікаво було б з ними та особисто. Зв'язали б два слова без фені?
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(10/10)

05.06.2012 21:49:03
© @ндрійко-боюсь друже, що скоро буде нам и Джама і Хєрія.
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(11/11)

MVF

MVF
05.06.2012 22:04:46
Наскільки я знаю арабську мову, то "джамахерія" в перекладі означає "покращання життя вже сьогодні" і щось мені здається, що автор другого терміну невдовзі повторить долю автора першого терміну.
 
Отож бо і воно.
 
5
Востаннє редаговано MVF 06.06.2012 09:31:51
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(17/17)

05.06.2012 22:09:51
Excellently
"А меншість не може керувати більшістю." Тим паче, така гнидно-сморідна меншість.
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(15/15)

em

em
05.06.2012 22:17:55

@ндрійко 05.06.2012
Для кого ви з вашими однопартійцями голосували за цей законопроект? Для меншості.

Все у свидомитов через ж....
ПР - большинство в раде, и принимали они этот закон для себя.
НЕ для русскоязычных (которых, кстати, тоже большинство).
 
Просто они играют с нациками в игру "Гюльчитай, личико покажи !", и выигрывают. Каких-нибудь плюс 5-10% голосов на выборах честно зарабатывают... Обещания свои начинают выполнять, хоть и криво. Им надо вообще понятие государственный язык отменять.
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/16)

05.06.2012 22:30:26
em 05.06.2012 22:17:55
НЕ для русскоязычных
Та воно-то ясно, що для сєбя, але ж прикриваються вони русскоязичними:
ой посмотрітє, как ми о национальних мєньшинствах заботімся, а свідомиє протів єнтого замєчатєльного законопроєкта!
 
em 05.06.2012 22:17:55
русскоязычных (которых, кстати, тоже большинство).
Так, більшість. От тільки не всі вони виступають за цей законопроект.
Більша частина російськомовних громадян вважає, що в україні єдиною державною мовою має бути українська і ніяких регіональних мов не має бути. Меншість, котра лишається просто не розуміє (або погано розуміє) українську і тому виступає за цей законопроект.
 
em 05.06.2012 22:17:55
ПР - большинство в раде
Так, більшість. У Раді. А у всій країні- меншість.
Востаннє редаговано @ндрійко 05.06.2012 22:42:26
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(9/9)

05.06.2012 22:35:26
QUOTE author="Haloperidol" date="05.06.2012 21:49:03"]© @ндрійко-боюсь друже, що скоро буде нам и Джама і Хєрія.[/QUOTE]
 
А може буде Харя Крішниsmile3 Чи ше якась Брахма Путри
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(4/4)

05.06.2012 22:38:06

@ндрійко 05.06.2012 22:30:26
Меншість, котра лишається просто не розуміє 9або погано розуміє) українську і тому виступає за цей законопроект.
Така собі дебілкувата маса, що не здатна вивчити мову. Що цікаво: будь-який українець вільно говорить російською, і це вважається само собою зрозумілим і звичним, "так і нада". А прикацаплене чмо не знає мови своєї ж держави... .ляді.
Не згоден Згоден  Підтримка: 91%(10/11)

05.06.2012 22:39:41

Сліпий Пью 05.06.2012 22:35:26
Чи ше якась Брахма Путри
Та нам риги зроблять якусь Херню.За ними не заржавіє.
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(5/5)

05.06.2012 22:50:08

em 05.06.2012 22:17:55
Просто они играют с нациками в игру
Любопытное "умозаключение"....
Так понимаю, что "нацики" это те, кто считает Государственным языком Государства Украина Украинский????
 
Автор, у Вас явное обострение "психического заболевания"......
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(11/11)

05.06.2012 22:50:20
PiligrimK 05.06.2012 22:38:06
українець вільно говорить російською, і це вважається само собою зрозумілим і звичним, "так і нада". А прикацаплене чмо не знає мови своєї ж держави... .ляді.
Золоті слова.
 
І що цікаво: слов'янські народи (і південні слов'яни теж) при бажанні розуміють мову одне одного без словника, оскільки мови схожі. А коли два слов'янина душевно наклюкаються, то вони взагалі розмовляють однією, загальнослов'янською мовоюsmile3.
 
И только русские (Зрозуміло, що не всі) считают выше своего достоинства не то что учить, а даже, не зная яыка, пытаться вникнуть в слова собеседника. Сразу спрашивают: "А вы говорите по-русски?!!I am malicious"
І ці люди ще будуть казати, що вони слов'яни...              Ех, угрофіни-угрофіни...
Востаннє редаговано @ндрійко 05.06.2012 22:53:33
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(8/8)

05.06.2012 22:53:35

@ндрійко 05.06.2012 22:51:37
Спасибі за такий комплімент!
Так то ж не вам, а Ему biggrinI roll!
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(3/3)

em

em
05.06.2012 22:59:11

@ндрійко 05.06.2012 15:30:26
Більша частина російськомовних громадян вважає, що в україні єдиною державною мовою має бути українська і ніяких регіональних мов не має бути.

А что референдум уже проводили по этому поводу ?
Не згоден Згоден  Підтримка: 9%(1/11)

05.06.2012 23:05:03
em 05.06.2012 22:59:11
А что референдум уже проводили по этому поводу ?
Та по суті більшість із тих, що голосували за незалежність, були проти двомовності:
Навіщо тоді відокремлюватися від Росії, аби продовжувати підлизуватись до Москви?
Інші ж, котрі не голосували за незалежність- то їх діти, більшість із котрих не зраджує (а я в це вірю) сімейних (я вже не кажу національних) цінностей.
Востаннє редаговано @ндрійко 05.06.2012 23:05:36
Не згоден Згоден  Підтримка: 80%(4/5)

em

em
05.06.2012 23:08:01

PiligrimK 05.06.2012 15:38:06
Така собі дебілкувата маса, що не здатна вивчити мову.

Не потрібна їм мова, хоча й вивчили.
Марно тільки час втрачали у школі... I не всі дебілкуваті, дебілкуваті - в Україні залишились чи до Iталії подалися демократичні сцяки прибирати, більш розумні в США та Канаді про мову і не згадують biggrin
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/9)

em

em
05.06.2012 23:09:12

@ндрійко 05.06.2012 16:05:03
Та по суті більшість із тих, що голосували за незалежність, були проти двомовності

Ох, это врядли. Если бы им эту незалежність показали, они бы точно против проголосовали biggrin
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/7)

05.06.2012 23:12:33

em 05.06.2012 23:08:01
дебілкуваті - в Україні залишились чи до Iталії подалися демократичні сцяки прибирати
Язика притримай. мерзото!
em 05.06.2012 23:08:01
більш розумні в США та Канаді про мову і не згадують
Ой не треба! І у Канаді, і у США є спеціальні заклади, куди українці ходять, аби долучатися до рідної мови, культури, звичаїв, проводяться фестивалі, інша всяка байда... Дарма, що раз у півроку, але ж проводяться. Тож "не згадують"- недоречний вислів
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(6/6)

05.06.2012 23:15:34

em 05.06.2012 23:09:12
Ох, это врядли. Если бы им эту незалежність показали, они бы точно против проголосовали
Я народився на п'ять років пізніше від здобуття Незалежності. Купонів не бачив, "Туті-фруті" не бачив, але бачив ще багато чого цікавого...
І зараз певен, що якби мені довелось голосувати тоді, то я голосував би ЗА Незалежність.
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(6/6)

05.06.2012 23:29:41
@ндрійко 05.06.2012 23:15:34
якби мені довелось голосувати тоді, то я голосував би ЗА Незалежність.
friendsExcellently
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(5/5)

1 2   »






загрузка...




programming by smike
Адміністрація: [email protected]
© 2007-2019 durdom.in.ua
Адміністрація сайту не несе відповідальності за
зміст матеріалів, розміщених користувачами.

Будь ласка, увійдіть за допомогою
Facebook-login