для старих юзерів
пам’ятати
[uk] ru
Для полноценной работы сайта включите в вашем браузере поддержку JavaScript. В противном случае многие функции сайта будут недоступны.

НАВІЯЛО

НАВІЯЛО
Зустрів декілька днів тому, одного свого давнього знайомого, який зараз працює дрібним керівником у офісі однієї закордонної фірми в Києві. Посиділи, порозмовляли, поскаржився він мені на тяжке життя, на тяжку працю, квартиру з сім’єю орендує, платить багато, заробляє менш ніж хотілося б і так далі і тому подібне.
А потім вирішив похвалитися здобутками і з величезною гордістю повідав мені, що взяв у кредит новенький «Ту-а-рег» за 50 з чимось тисяч євро.
 
На підставі цього і напишу я свій літературний опус. Настрій у мене сьогодні чудовий, тому піднесу я вам сьогодні урок фінансової освіти. Це така собі тема про потреблядєй та потреблядство.
 
Отже, уявимо що ви не якийсь доларовий мільйонер.
Не щаслива людина, що одержує ломові прибутки від реалізації національного надбання.
Не прихватизатор фабрик і сталеливарних заводів з акціями на біржах всіляких лондонов і гонконгов.
І навіть не простий рантье, що прибрав по дешевці в лихі 90-е парочку будинків, і що тупо здає їх в оренду під офіси, для середньої руки комерсантів.
 
Представимо що ви самий звичайний лох мєєєнеджер середньої ланки. Або офісний планктон, по загальноприйнятій класифікації соціальних верств населення. Просиджуєте штани в офісі, наживаєте собі простатит і геморой, саджаєте зір за монітором, і марно мрієте віддерти секретарку із сусіднього відділу.
Іншими словами - міняєте свій особистий час і здоров'я на, скажемо, тисячу євро на місяць. Квартиру на ці гроші не купити навіть по іпотеці, але на вихідні спустити якусь сотню в модному клубі можна собі дозволити.
 
Отже. Вас дуже турбує як же зберегти й примножити обмінені на свій час і здоров'я гроші. І отут підходить до вас людина й говорить - знаєш, братан, я можу запропонувати тобі офігітельний варіант - вкладення із прибутковістю від мінус 20 відсотків річних і нижче.
 
Навіть якщо ви по життю зовсім тупа людина, то я впевнений, ви покрутите пальцем у скроні й цю людину виженете стусанами/підсрачниками. А якщо ця людина зробить вам пропозицію про гарантований «дохід» до мінус 50 відсотків річних? Отут навіть людина з інтелектом як у Януковича засміється й пожене такого радника геть брудним віником.
Це тому, що навіть останній дурень проФФесор знає що прибуток від вкладення завжди повинен бути в плюсі. Інакше це не вкладення, не інвестиція, а витрата. Гроші для цього й створені, щоб працювати й заробляти ще більше грошей (це для тих хто досі не знав, що в них є й така функція).
Начебто все правильно поки що, так?
 
А таки ні, відповім я вам.
Тисячі мєєєнеджеров і іншого офісного планктоніу роблять вкладення до мінус 40 відсотків річних, і ще пишаються цим, ліплячи прикладом своїх фінансових провалів, наприклад якісь фотки в соціальних мережах, фейсбуках, одноглазніках і так далі.
 
Як же в них це виходить?
Простіше простого скажу я вам. Вони купують новий автомобіль. Математика тут проста, і доступна навіть третьокласникові із класу для важких хлопців.
 
Візьмемо гіпотетичний автомобіль за 100.000 доларів (щоб простіше рахувати). У перший рік машина втратить до 15-20% від своєї початкової вартості просто так. Вірніше навіть, вона її втратить практично викотившись із автосалону, але ми для зручності будемо виходити з річних розрахунків.
На страховку буде витрачене близько 10% вартості авто.
Бензин, мастило, перший ТО та інші дрібні витрати обійдуться ще відсотків в 10%.
Разом у нас уже вийшло близько 40% у мінус від інвестиції.
І це якщо на ній добре їздили, не били, і вона не втрачала ще в ціні через наявність у її історії аварійності.
 
Їдемо далі. Підвищуємо негативний відсоток ще більше. Купуємо машину в кредит. Я не в курсі річної ставки, але думаю мінімум відсотків 10-15 у рік буде. Додаємо до вже отриманих 40%, одержуємо близько 50-55% річних у мінус.
 
Наш гіпотетичний стотисячедоляровий автомобіль через рік буде коштувати по факту близько 45.000 -50.000 доларів.
Думаю що від такої арифметики волосся сторчма встануть навіть на сраці і навіть у самих марнотратних. Але наші мєєєнеджеры не здаються й завдають відповідного удару... Вони беруть у кредит аж дві, а то й три машини на родину! А потім міняють їх щороку-два із доплатою, на нове авто!
Ці фінансові генії навіть не замислюються про те, що за ці гроші можна взяти в іпотеку 1/2/3 будиночки в Іспанії або Франції, спокійно цю іпотеку виплачувати, навіть працюючи в тому ж самому офісі, де і зараз, паралельно ці будиночки здавати, і років через п'ятнадцять/двадцять із полегшеним подихом, звільнившись зі свого офісного кубла і їхати ближче до сонечка, лікувати нажиті розумовою працею геморой і імпотенцію.
 
Хтось запитає, а яке тобі діло?
Відповідаю – та ніяке. І до чужих понтів мені абсолютно нема справи, хоча й дуже смішно бачити цю дрібну возню з машинами, годинниками, ювелірними прикрасами й іншими символами "статусу" на зразок телефона якоїсь марки. У людей зовсім збилися орієнтири й розуміння справжніх цінностей. Мало хто з них хоче наприклад, народжувати дітей і створювати повноцінну родину, але такі можуть із машиною щосили дебільно сюсюкатися, називаючи її «масічка».
 
І що саме цікаве, як би це не було дивно, саме деякі зі згаданих у цьому фейлетоні людей, ще вчать інших як  правильно вести фінансові справи. Прийди в будь-який "мега-інтер-капітал-финанс- мєнеджмент" і зацінуй їхню паркувку біля офісу спершу. А потім поміркуй, чому ці люди можуть навчити, як і куди вкладати гроші, якщо свої власні гроші вони вкладають до мінус 50% річних?
 
Але наші мєєєнеджеры на такі дріб'язки не розмінюються. Тому що навіть самий останній офісний планктон у цій країні знає - гарний пацанячий понт, він у натурі дорожче якихось там грошей. Ментальність різна.
 
Тому люди на Заході їздять на роботу на метро, або велосипеді, бо так зручніше і дешевше для бюджету. А наші готові продавши останні труси залізти у борги й придбати не яке-небудь, а саме «статусне» авто, щоб сусіди обіцялись від лютих заздрощів, а ті, хто не знає власника – дивились і думали що це якийсь багатій.
 
Якийсь африкано-азіатський менталітет, панове… Хоча якщо є багато "зайвих" грошей - тоді я можу зрозуміти такі "інвестиції" pardon


© Тузик_Киевлянски [25.10.2011] | Рейтинг: 41.2/53 | Переглядів: 2140

2 3 4 5 41.2/53




Коментарі

1 2 3   »
25.10.2011 15:13:41
5
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(9/9)

25.10.2011 15:13:51
німецька фірма за придбання в кредит  співробітником німецької машини допоможе, простимулює та заохотить. Про велосипед - сказка для мишек из цирка. Статус нигде не отменен.
Востаннє редаговано олекса.БЦ 25.10.2011 15:14:49
Не згоден Згоден  Підтримка: 20%(2/10)

25.10.2011 15:25:55
Представимо  - уявімо
саме цікаве- найцікавіше
 
Виправте.
просто побажання...
 
Ці фінансові генії навіть не замислюються про те, що за ці гроші можна взяти в іпотеку 1/2/3 будиночки в Іспанії або Франції, спокійно цю іпотеку виплачувати, навіть працюючи в тому ж самому офісі, де і зараз, паралельно ці будиночки здавати, і років через п'ятнадцять/двадцять із полегшеним подихом, звільнившись зі свого офісного кубла і їхати ближче до сонечка, лікувати нажиті розумовою працею геморой і імпотенцію.

неприйнятно.
 
У Іспанії  і Франціїї нема перед ким понтуватись -там просто тебе засміють за "бидлячість"...
Не згоден Згоден  Підтримка: 78%(7/9)

25.10.2011 15:35:59
Отже, уявимо що ви не якийсь доларовий мільйонер

Це дуже важко, але я таки спробую це уявити. 278385278385278385
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(10/10)

25.10.2011 15:44:19
алекс.БЦ 25.10.2011 15:13:51
Про велосипед - сказка для мишек из цирка. Статус нигде не отменен.
В одних странах "статус" это мозги... в других это брыльянт размером с арбуз, в золотой оправе и на шее + шкура леопарда на плечах... за неимением оных сойдет и унитаз из драгоценных каменьев.
*
К слову, министр социальной политики Нидерландов (вроде правильно написал, короче та которая инвалидам пенсии утверждает) ездит на работу на велосипеде "тандем" с водителем впереди, а она сзади и оба крутят педали.
Хотя что такое какая-то там Голландия с их Королевой Беатрис и что такое У-кра-и-н-а с нашим проФФесором biggrin
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(10/10)

25.10.2011 15:44:30
Але
наші мєєєнеджеры на такі дріб'язки не розмінюються. Тому що навіть самий останній офісний планктон у цій країні знає - гарний пацанячий понт, він у натурі дорожче якихось там грошей. Ментальність різна

1. З іншого боку, а що він може окрім понтів?
2. Ну і не забувайте, дикуни свого часу полюбляли дзеркала, буси і таке інше. Наразі маємо те саме. Сучасні дикуни мріють про машину, крутий будинок, та інші понти. biggrin
Золотий унітаз межигірського телепня з його гелікоптерами та пнями цен з того ж набору понтів.
Подивіться на супер пупер будинки, вони хоч десь мають щось з відомих вже ноухау? Ну типу вітрячка, сонячної батарії, якогось геліоколектору, і т. д.? Ні це супер споруди котрі нагадують старовинні зхамки в мініатюрі. Башенки, величезні паркани, купа понтів.
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(7/7)

25.10.2011 15:46:34
Pavlotex 25.10.2011 15:25:55
Представимо  - уявімо
саме цікаве- найцікавіше
згоден
Pavlotex 25.10.2011 15:25:55
Виправте.
просто побажання...
чесно кажучи просто ліньки, думаю читачі мені пробачать smile3
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(3/3)

25.10.2011 15:51:10

Тузик_Киевлянски 25.10.2011 15:46:34
ну..тоді це побажання на майбутнє ..
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(2/2)

25.10.2011 16:02:12
5
Тузик_Киевлянски 25.10.2011 15:46:34
чесно кажучи просто ліньки, думаю читачі мені пробачать
та головне зміст, в не граматика ...
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(3/3)

25.10.2011 16:03:56
Візьмемо гіпотетичний автомобіль за 100.000 доларів (щоб простіше рахувати). У перший рік машина втратить до 15-20% від своєї початкової вартості просто так.
Офіційно (не ринково) амортизація складає 25 %
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(3/3)

25.10.2011 16:06:44
Візьмемо гіпотетичний автомобіль за 100.000 доларів (щоб простіше рахувати). У перший рік машина втратить до 15-20% від своєї початкової вартості просто так. Вірніше навіть, вона її втратить практично викотившись із автосалону, але ми для зручності будемо виходити з річних розрахунків.
На страховку буде витрачене близько 10% вартості авто.
Бензин, мастило, перший ТО та інші дрібні витрати обійдуться ще відсотків в 10%.
Разом у нас уже вийшло близько 40% у мінус від інвестиції.
І це якщо на ній добре їздили, не били, і вона не втрачала ще в ціні через наявність у її історії аварійності.
 
Їдемо далі. Підвищуємо негативний відсоток ще більше. Купуємо машину в кредит. Я не в курсі річної ставки, але думаю мінімум відсотків 10-15 у рік буде. Додаємо до вже отриманих 40%, одержуємо близько 50-55% річних у мінус.
 

Фігасє, "гіпотетичний автомобіль", за 100 штук баксів shok biggrin
 
Щодо втрачених відсотків - автор абсолютно правий... Краще дістати з гаража старенький вєлік, типу "Україна" - та й їздити собі помаленьку. Переваг - ціла купа: здоров"я, економія бабла на бензині, екологія і т.д.
Не згоден Згоден  Підтримка: 80%(4/5)

25.10.2011 16:08:36

Тузик_Киевлянски 25.10.2011 15:44:19
К слову, министр социальной политики Нидерландов (вроде правильно написал, короче та которая инвалидам пенсии утверждает) ездит на работу на велосипеде "тандем" с водителем впереди, а она сзади и оба крутят педали.

Це тут :
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(5/5)

25.10.2011 16:10:55
"Хоча якщо є багато "зайвих" грошей - тоді я можу зрозуміти такі "інвестиції" "
 
Зайві гроші можуть бути тільки у видатних крадіїв, та й  то жаліються, що красти стало
важче, ніж заробляти.biggrin  Авт 5
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(4/4)

25.10.2011 16:19:27

megamonstr 25.10.2011 16:06:44
Краще дістати з гаража старенький вєлік, типу "Україна" - та й їздити собі помаленьку.
Угу,взимку.  rofl
 
Щодо теми - завжди вважав, що жити треба "по доходах". І якщо авто вижирає більше ніж 10% бюджету на місяць - або нафіг роботу, або нафіг авто. Винятки, звичайно ж також є.
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(5/5)

25.10.2011 16:21:52
radial 25.10.2011 16:10:55
Зайві гроші можуть бути тільки у видатних крадіїв, та й  то жаліються, що красти стало
важче, ніж заробляти.
Ну иногда бывают и у других категорий населения. Например "спортсмены" из киевского клуба по ногомячу "Динамо". Там практически у каждого есть дорогой автомобиль... Качество их игры не обсуждаем biggrin
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(4/4)

25.10.2011 16:34:00

Тузик_Киевлянски 25.10.2011 16:21:52

Хороший автомобиль - не признак лишних денег, а понты наших спортсменов- дело известное.
"Лишних денег" нет даже у самых выдающихся спортсменов - они тратят их на свое здоровье,
а это самая дорогая инвестиция.smile3
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(3/3)

25.10.2011 16:48:56
radial 25.10.2011 16:34:00
они тратят их на свое здоровье,
а это самая дорогая инвестиция.
Ух ёпть shok А я то думал, что это они такое особенное нюхают, жрут и бухают в ночных клубах до потери пульса... а оказывается инвестируют в здоровье.biggrin
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(3/3)

25.10.2011 17:00:09
Мрачный на трамвае?.. Фигасе...
 
        Перечисляю еще варианты убыточных вложений денег - телевизор, холодильник, машинка стирательная........ Компьютер на свалку, газовую печку в металлолом...
 
   Деньги в МММ!!! Адресс сайта подсказать, пока комп не выкинули!..
 
                      Фигня, короче...Singing
Не згоден Згоден  Підтримка: 29%(2/7)

25.10.2011 17:04:00
Дурня это.
 
Причем здесь инвестиции?
Инвестиции - это вложения капитала с целью получения прибыли.
А авто  - это вложение капитала с целью получения удовольствия.
 
Как говорил Жванецкий: "Жизнь - это нанесение организму износа с помощью удовольствий".
 
Вы, извините, когда в новые трусы "инвестируете" тоже не особенно на прибыль рассчитываете.
Не згоден Згоден  Підтримка: 43%(3/7)

25.10.2011 17:12:24

Тузик_Киевлянски 25.10.2011 16:48:56
А я то думал, что это они такое особенное нюхают, жрут и бухают в ночных клубах до потери пульса... а оказывается инвестируют в здоровье.

Так это же у них впереди еще впереди, за рекорды в ночных клубах придется рано или поздно расплачиваться...
Да и где Вы увидели спортсменов  в ночных клубах - это суррогат.
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(1/1)

1 2 3   »






Загрузка...


programming by smike
Адміністрація: [email protected]
© 2007-2019 durdom.in.ua
Адміністрація сайту не несе відповідальності за
зміст матеріалів, розміщених користувачами.

Будь ласка, увійдіть за допомогою
Facebook-login