для старих юзерів
пам’ятати
[uk] ru
Для полноценной работы сайта включите в вашем браузере поддержку JavaScript. В противном случае многие функции сайта будут недоступны.

Ми гаварим паруски


Ми гаварим паруски
© ууу [27.06.2012] | Рейтинг: 44.2/46 | Переглядів: 3944

2 3 4 5 44.2/46





Коментарі

1 2   »
27.06.2012 20:41:41
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(6/6)

27.06.2012 20:46:17
Николаев - русский город, как и Одесса.
Не згоден Згоден  Підтримка: 7%(2/27)

27.06.2012 20:55:24
а в чём прикол
Не згоден Згоден  Підтримка: 11%(2/18)

27.06.2012 21:03:59

vfvjyn 27.06.2012 20:46:17
Николаев - русский город, как и Одесса.
Таки да! Тока эти русские едут жить не в Рязань,а в Хайфуbiggrin
Не згоден Згоден  Підтримка: 86%(19/22)

27.06.2012 21:04:05

vfvjyn 27.06.2012 20:46:17
vfvjyn
 
27.06.2012 20:46:17
Николаев - русский город, как и Одесса.[/QUOTE
 
Я тебе бля сделаю Рсцукие города.Мало нипакажицца.
Не згоден Згоден  Підтримка: 67%(12/18)

27.06.2012 22:36:41
biggrin
Excellently
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(8/8)

27.06.2012 22:49:11

vfvjyn 27.06.2012 20:46:17
Николаев - русский город, как и Одесса.

Кунєшно, руський.  Ми ж бо русини, а не якісь москалі.  Бо Україна - Русь, а Московія - Орда.
 
А от ваш Москвабад, - уже навіть не москальське місто:  biggrin
 

 
http://fototelegraf.ru/?p=23081  
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(15/15)

27.06.2012 23:05:31
vfvjyn 27.06.2012 20:46:17
Николаев - русский город, как и Одесса.
Ага, тільки з одним "с". Львів теж руське місто. В часи  козаччини було столицею Руського воєводства, а на час монгольського іга - столицею Руського королівства.pardon
Востаннє редаговано цімбора 28.06.2012 00:48:54
Не згоден Згоден  Підтримка: 92%(11/12)

27.06.2012 23:09:46

vfvjyn 27.06.2012 20:46:17
с какого такого перепугу он русским стал?
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(11/11)

27.06.2012 23:30:11
Let's speak English?
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(1/1)

UAF

UAF
27.06.2012 23:35:39
Ahuhunehoho 27.06.2012 22:49:11
цімбора 27.06.2012 23:05:31
Frei 27.06.2012 23:09:46
Учите историю!
 
По указу князя Григория Потёмкина (русского государственного  деятеля!!!!) в устье реки Ингул под руководством полковника Михаила Фалеева в 1788(!!!!) году была заложена верфь, вокруг которой начал строиться город.

http://ru.wikipedia.org/wiki/Николаев_(Николаевская_область)
Востаннє редаговано UAF 27.06.2012 23:42:43
Не згоден Згоден  Підтримка: 18%(2/11)

27.06.2012 23:58:21

UAF 27.06.2012 23:35:39
По указу князя Григория Потёмкина (русского государственного  деятеля!!!!) в устье реки Ингул под руководством полковника Михаила Фалеева в 1788(!!!! какая  коззачына,

Грицька Нечесу знаєш? - Ні?  
 
Лошадь, вчи історію.   biggrin
 
Народився Григорій Потьомкін 13 вересня 1739 року у сім'ї бідного дворянина Смоленської губернії. На той час Смоленщина була своєрідною «зоною контакту» українців, білорусів та поляків. Російський вплив у краї був мінімальний, зате смоленська шляхта охоче родичалася з козацькою старшиною, через що багато років по тому імператриця Катерина II вживатиме заходів до русифікації як України, так і Смоленської губернії. Тож не дивно, що Гриць — а саме так називали майбутнього князя у дитинстві — знав українську мову. Згодом, коли хлопця після смерті батька взяв на виховання й перевіз у Москву його родич Г. М. Кисловський, п'ятилітньому Григорію часто дорікали за нечисту російську вимову.
 
http://www.artkavun.kherson.ua/ua-getman_gritsko_nechesa.htm
 
Додам тільки, що Смоленщина - це етнічна територія білоруського народу.  Там і досі по селах розмовляють білоруською мовою.
 
Не згоден Згоден  Підтримка: 92%(11/12)

27.06.2012 23:59:14

UAF 27.06.2012 23:35:39
Учите историю!
Сверни трубочкой и засунь ЭТУ историю себе глубоко...Поучи историю до сраных Патемкинских понтов.
Не згоден Згоден  Підтримка: 80%(8/10)

28.06.2012 00:07:02

UAF 27.06.2012 22:35:39
Учите историю!

Який дурень вчить історію по вікіпедії та ще й по кассапській!
Не згоден Згоден  Підтримка: 80%(8/10)

28.06.2012 00:10:21

UAF 27.06.2012 22:35:39
По указу князя Григория Потёмкина (русского государственного  деятеля!!!!)
Во первых не РУССКОГО,а РОССИЙСКОГО. Не люблю неточности.В российской империи не было национальности,ну хотя бы посмотрите паспорт

И русский означало принадлежность к империи,а не национальность
Не згоден Згоден  Підтримка: 80%(4/5)

UAF

UAF
28.06.2012 00:17:20
Ahuhunehoho 27.06.2012 23:58:21
Учите историю из официальных источников, а не из рассказов индейцев. Я дал ссылку на Википедию. А вы мне что?
Кстати, в русской версии Викии написано без излишеств. В украинской - много всяких предисторических наслоений относительно основания Николаева. Сам факт основания города русскими в укр версии такой же. Но Как всегда вспоминают что на месте основанного русскими городе раньше были какие-то хуторки, а оны же украинские!(заметьте, даже названия такого не существовало) , это значит соответственно - что город укровкий! Так же как Нью-Йорк основали ирокезы
Востаннє редаговано UAF 28.06.2012 00:26:29
Не згоден Згоден  Підтримка: 20%(2/10)

UAF

UAF
28.06.2012 00:32:54
rudik 28.06.2012 00:10:21
И русский означало принадлежность к империи,а не национальность
Так все верно! Русские - это россияне, украинцы, белоруссы, кавказцы, казахи и все то на что распространяется империя. При числим в империю монголов - их тоже назовем русскими. Признаю что слово русский - понятие имперское, но здесь нечего стыдится.
 

 
Востаннє редаговано UAF 28.06.2012 00:35:26
Не згоден Згоден  Підтримка: 11%(1/9)

28.06.2012 00:42:20
UAF 27.06.2012 23:32:54
Русские - это россияне
Масло масляне278385Навпаки Росіяни -це всі нації,які проживають на трт РФ А от на рахунок "русский",то нема такого слова в українській мові,просто не існує.yahoo
Востаннє редаговано rudik 28.06.2012 00:44:28
Не згоден Згоден  Підтримка: 86%(6/7)

28.06.2012 01:01:07
UAF 27.06.2012 23:17:20
Я дал ссылку на Википедию. А вы мне что?

Вікіпедія є історичним документом, літописом, чи будь-яким іншим цінним аргументом в підтвердження достовірності? НІ!
Туди заноситься інформація людьми з тих джерел, які вони вважають за потрібне, або з яких їх примушують заносити. Інші джерела просто відкидаються, як неправдиві. А хто перевіряв правдивість того, що там написано? А там багато дурниць написано, одна з них, що росіяни, то східні слов'яни, але ж це абсурд!
Востаннє редаговано ууу 28.06.2012 12:23:14
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(6/6)

UAF

UAF
28.06.2012 01:03:52
rudik 28.06.2012 00:42:20
нема такого слова в українській мові
Це не дивно, та як організатори штучного перетворення малороського діалекту в окрему мову, пізніше названу - Українською, бажали розколу російської імперії. А це роблять шляхом культурного переродження, фальсифікацією історії, замасковуванням самого факту "штучності" мови.
 

Не згоден Згоден  Підтримка: 20%(2/10)

1 2   »






Загрузка...


programming by smike
Адміністрація: [email protected]
© 2007-2019 durdom.in.ua
Адміністрація сайту не несе відповідальності за
зміст матеріалів, розміщених користувачами.

Будь ласка, увійдіть за допомогою
Facebook-login