для старих юзерів
пам’ятати
[uk] ru
Для полноценной работы сайта включите в вашем браузере поддержку JavaScript. В противном случае многие функции сайта будут недоступны.

Хозяин ? Да нет...всё-таки оккупант !


Хозяин ? Да нет...всё-таки оккупант !
© Charli [30.05.2012] | Рейтинг: 42.6/61 | Переглядів: 5311

2 3 4 5 42.6/61





Коментарі

DSM

DSM
30.05.2012 20:48:45
Excellently
таки-ТАК!!!
ОКУПАНТ!!! ну і харя...
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(12/12)

30.05.2012 20:53:13
Excellently барыга
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(8/8)

30.05.2012 21:05:57
Рыгорожа... bad
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(8/8)

30.05.2012 21:57:04
Вождь енакиевской диаспоры Крымаbiggrin
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(11/11)

30.05.2012 22:13:54
Я же говорил что их родина - монгольские степи. А тут они - диаспора
Не згоден Згоден  Підтримка: 8%(1/12)

30.05.2012 23:00:50

Говорящая Лошадь 30.05.2012 22:13:54
Я же говорил
Амало що ви там говорили? Особисто я не довіряю людині, що не приховує своїх симпатій до Путіна.
Не згоден Згоден  Підтримка: 92%(12/13)

31.05.2012 10:13:04

Говорящая Лошадь 30.05.2012 22:13:54
Я же говорил что их родина - монгольские степи. А тут они - диаспора
Дурник ти, конику. Татары Казани и тех мест - это потомки тех, кого называли в давности - БУЛГАРЫ (Волжские), угро-финская группа.
Крымские татары - это потомки половцев и др. близких к половцам племенам. Кстати, конику, именно половцы этнически участвовали в появлении давнего, именно РУССкого этноса, смешиваясь собственно со славянами. И язык (по-вашему) у половцев был совсем другой, чем у булгар. Иди, конику, пожуй травку, а то ведь трудно все время копытом клавиши давить.
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(4/4)

31.05.2012 14:01:32

таки да 31.05.2012 10:13:04
Татары Казани и тех мест - это потомки тех, кого называли в давности - БУЛГАРЫ (Волжские), угро-финская группа.
Крымские татары - это потомки половцев и др. близких к половцам племенам. Кстати, конику, именно половцы этнически участвовали в появлении давнего, именно РУССкого этноса, смешиваясь собственно со славянами. И язык (по-вашему) у половцев был совсем другой, чем у булгар. Иди, конику, пожуй травку, а то ведь трудно все время копытом клавиши давить.

Трохи не так,- казанські татари (булгари) - також тюрки, як і кримські татари.  Хоча є серед казанців і угро-фінський компонент, - наприклад, субетнос татар угро-фінського походження, який має назву мішарі (тобто, мєщора).  
 
Етногенез кримських татар був ще складнішим, там такого понамішано, - шо мама нє горюй.  У їх жилах тече навіть німецька кров (від кримських готів), італійська (від генуезців), таврійська (місцевого народу таврів), грецька (залишки грецьких поселенців), хазарська (кілька століть Крим входив до складу Хазарії) та багатьох інших народів, крім, власне, тюркської основи. Українська частка теж, напевно, є, - хоч і не по добрій волі.  pardon
 
Якась частина половців, швидше за все, брала участь у формуванні населення Київсько Русі. Про це свідчить, хоча б навіть назва міста Умані, яка походить від самоназви половців - "кумани".  Але більшість половців, які вижили після розгрому їх монголами, втекли до Угорщини і з часом розчинилися там.
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(1/1)







Загрузка...


programming by smike
Адміністрація: [email protected]
© 2007-2019 durdom.in.ua
Адміністрація сайту не несе відповідальності за
зміст матеріалів, розміщених користувачами.

Будь ласка, увійдіть за допомогою
Facebook-login