для старих юзерів
пам’ятати
[uk] ru
Для полноценной работы сайта включите в вашем браузере поддержку JavaScript. В противном случае многие функции сайта будут недоступны.

Азаров, привіт Газпрому передай..


Азаров, привіт Газпрому передай..
© цімбора [15.05.2011] | Рейтинг: 39.8/37 | Переглядів: 3881

2 3 4 5 39.8/37





Коментарі

1 2   »
15.05.2011 22:28:34
http://tyzhden.ua/News/22585
Зазвичай я опалюю газом свій будинок пл. 185 м лише при температурі надворі від - 13 градусів.
В принципі, можу зовсім не вмикати газовий котел, і цієї зими швидше за все так і буде.
А не пішов би ти, Азаров в Censorship ?
Не згоден Згоден  Підтримка: 82%(9/11)

15.05.2011 23:02:34
Екологічно чистий вид палива.
Не згоден Згоден  Підтримка: 83%(5/6)

15.05.2011 23:20:32
Во, во! Переходите с газа на дрова, пересаживайтесь с комфортабельных иномарок на лошадей. Выбрасывайте свою компьютерную и видеотехнику. Мойтесь хозяйственным мылом (или лучше вообще не мойтесь). Замените импортные калькуляторы "косточковыми" счётами. Турецкую и китайскую одежду меняйте на козлиные шкуры. Смартфоны в урну - переговариваться только перестукиванием.
 
И будет вам первобытно-общинное счастье. Has bothered
 
ВПЕРЁД, В ЕВР(ж)ОПУ!
Востаннє редаговано Аяй 15.05.2011 23:23:48
Не згоден Згоден  Підтримка: 17%(1/6)

15.05.2011 23:30:05

Аяй 15.05.2011 23:20:32
Аяй
А Европа то здесь каким боком...????
Не згоден Згоден  Підтримка: 67%(2/3)

15.05.2011 23:35:52

Аяй 15.05.2011 23:20:32
И будет вам первобытно-общинное счастье.  
 
ВПЕРЁД, В ЕВР(ж)ОПУ!
278385278385278385
Ви, очевидно, не в курсі, що у країнах Європи останнім часом мода на відновні джерела енергії, і це ще й дешевше, ніж російський газ.Yes
Для цього навіть спеціально вирощують енергетичну вербу, йде на виробництво пелет.
Один складочный кубометр бука по количеству энергии соответствует приблизительно 200 м3 природного газа.
http://kotel.ua/item/drevo.html
Не згоден Згоден  Підтримка: 75%(3/4)

15.05.2011 23:40:05
Haloperidol 15.05.2011 23:30:05
А Европа то здесь каким боком...????

Да, да, тут скорее не Европа, а Азия. Или даже Центральная Африка. Папуа Новая Гвинея.
Востаннє редаговано Аяй 16.05.2011 00:15:25
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/2)

15.05.2011 23:44:34
цімбора 15.05.2011 23:35:52
Ви, очевидно, не в курсі, що у країнах Європи останнім часом мода на відновні джерела енергії, і це ще й дешевше, ніж російський газ.Yes

rofl ВОССТАНАВЛИВАЕМЫЕ, а не ПЕРВОБЫТНЫЕ!
 
Ветрогенераторы и солнечные батареи, биогаз, а не печки-"буржуйки"!
 
Это вы предлагаете жителям современных многоэтажек в квартирах делать дровяные склады и выносить вёдрами золу?
 
цімбора 15.05.2011 23:35:52
Один складочный кубометр бука

Вы уже так повырубали реликтовые буковые леса, что на Буковине теперь сплошные потопы. Мало того, что леса нещадно уничтожаются ради наживы на вывозе древесины "за бугор", так давайте их ещё и в "буржуйках" жечь.
 
Ну, пля, "дикий народ эти горцы". bad
Востаннє редаговано Аяй 15.05.2011 23:51:59
Не згоден Згоден  Підтримка: 33%(1/3)

15.05.2011 23:47:54

Аяй 15.05.2011 23:40:05
Аяй
Вам привіт із Африки, від папуасів
http://www.brennholz.com/
За цим майбутнє:
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(1/1)

15.05.2011 23:54:29
Аяй 15.05.2011 23:44:34
ВОССТАНАВЛИВАЕМЫЕ, а не ПЕРВОБЫТНЫЕ!
 
Ветрогенераторы и солнечные батареи, биогаз, а не печки-"буржуйки"!
 
Это вы предлагаете жителям современных многоэтажек в квартирах делать дровяные склады и выносить вёдрами золу?
278385 В країні, де економікою займаються розумно, використовуються всі наявні джерела енергії. Тому що є і багатоквартирка, і фабрика, і приватний будинок. Відповідно підбирається і спосіб обігріву.
У Швеції один знайомий швед використовує пелети, другий - тепловий насос, ще два - дрова і один - пічне паливо.
Ну і ще дачний будинок один має - просто електрикою від місцевої гідростанції.
Російського газу не потребують.To you
 
А, до речі..
Знаєте, чим відрізняється продукування біогазу від дров\попелу? І чим відрізняється попіл з дерева і з вугілля?
Востаннє редаговано цімбора 15.05.2011 23:57:41
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(1/1)

15.05.2011 23:58:46
цімбора 15.05.2011 23:47:54
Вам привіт із Африки, від папуасів
За цим майбутнє:

У меня нет желания получать от вас приветы.
 
Пока вы путаете ТЕХНОЛОГИИ ПЕРЕРАБОТКИ ОТХОДОВ ДЕРЕВООБРАБАТЫВАЮЩЕЙ ПРОМЫШЛЕННОСТИ с КУЧЕЙ ДРОВ НАВЕРНЯКА НЕЗАКОННО СПИЛЕННОГО ДЕРЕВА, говорить не о чем.
 
Откуда дровишки-то? Явно - не отходы, судя по фотографии. Неужели, "специально выращенная энергетическая верба"? biggrin
Востаннє редаговано Аяй 16.05.2011 00:36:58
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/1)

16.05.2011 00:13:22
цімбора 15.05.2011 23:54:29
Російського газу не потребують.

Ну, так я же и говорю - откажитесь от бензина и пересаживайтесь на лошадей. Палку в руки, на неё сапоги - и пёхом в гости к шведам, и чтоб никаких самолётов. Зачем вам телевизор - открыл окно, сиди смотри бесконечный "экологически чистый" сериал "Кури в навозі".
 
Вы уже не знаете, к чему "приторочить" вашу русофобию. Вас же не "ипёт", что компьютер и телевизор у вас - корейские или японские (а на самом деле - китайские), что стиральная машина и микроволновка - корейские или итальянские (а на самом деле - китайские), что куртки, рубашки, штаны, носки, да что там - трусы! китайские!
 
Что из своего, украинского, у вас только - ДРОВА!
Востаннє редаговано Аяй 16.05.2011 00:16:18
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/2)

16.05.2011 00:18:45

Аяй 15.05.2011 23:58:46
КУЧЕЙ ДРОВ НАВЕРНЯКА НЕЗАКОННО СПИЛЕННОГО ДЕРЕВА, говорить не о чем.
 
Откуда дровишки-то? Явно - не отходы, судя по фотографии.
Частково дрова - місцеві регіонали ліс крали, а некондицію викинули край дороги за непотрібністю, пробували спалити, але мокре не горілоbiggrin
Інша частина - виросла у саді діда, сад потрібно час-від-часу чистити - ну там гіляки обрізати, всихаючі дерева зрізати..
Ще інша частина - вітер сильний був, і дерево того..
выпутаете ТЕХНОЛОГИИ ПЕРЕРАБОТКИ ОТХОДОВ ДЕРЕВООБРАБАТЫВАЮЩЕЙ ПРОМЫШЛЕННОСТИ с КУЧЕЙ ДРОВ
Це все залежить від типу котла, і та ж верба, плантації якої Ви і на вочі не виділи, аж ніяк не є відходами деревообробної промисловості .biggrin Проштудіюйте матеріали, а потім Caps Lock натискайте.biggrin
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(1/1)

16.05.2011 00:35:04
цімбора 16.05.2011 00:18:45
не виділи,

Може, НЕ БАЧИЛИ? Це по-перше. По-друге, тих гілляк з саду, що ви навели як приклад, достатньо буде хіба що шашлик один раз посмажити, а не опалювати будинок взимку та цілий рік готувати їжу. А що стосується регіоналів, що ліс крали, як ви кажете, то де ж ви в той час були, що дали їм це робити? Чи то були якісь "спеціально завезені регіонали", а не місцеве населення, що працювало на лісоповалі?
 
Не треба все мішати в одну купу.
 
Якщо вам газ і не потрібний, то він потрібний іншій, більшій решті населення. А от питання, хто на цих потребах наживається - то вже інша справа. Наша з вами справа.
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/1)

16.05.2011 00:39:00
Аяй 16.05.2011 00:13:22
Ну, так я же и говорю - откажитесь от бензина и пересаживайтесь на лошадей. Палку в руки, на неё сапоги - и пёхом в гости к шведам, и чтоб никаких самолётов.
278385
Ви хоч читали, що самі написали? Якраз без бензину в Африці папуаси живуть, а європа на ньому їздить поки що (поки юні генії не придумали двигуна на іншому принципі, ніж ВЗ). Не хвилюйтесь, Борислав під боком, Східниця теж.
Вы уже не знаете, к чему "приторочить" вашу русофобию.
Не плутайте фобію до нинішньої влади до росіян. До останніх суто економічні питання.To you Читали назву? - "Азаров, -..".
Мені інтерес, щоб Азарову по писку дали.biggrin, сам не дотягнуся.
Что из своего, украинского, у вас только - ДРОВА!
Ну чому - ще гречка з капустою, і ше Аяй rofl
З чогось треба починати..
Починати з дров і Аяйя,  I think чи може з Аяйя на дровах,  I think, а може, краще Аяй-дрова?I think
Востаннє редаговано цімбора 16.05.2011 00:41:23
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(1/1)

16.05.2011 00:55:14
цімбора 16.05.2011 00:39:00
Починати з дров і Аяйя,  I think чи може з Аяйя на дровах,  I think, а може, краще Аяй-дрова?

Розумні люди кажуть, що починати треба з себе. Тож, прислуховуйтесь, бо й дров скоро в вас не буде, Буратіно. biggrin
Востаннє редаговано Аяй 16.05.2011 00:58:05
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/1)

16.05.2011 01:00:01

Аяй 16.05.2011 00:35:04
Може, НЕ БАЧИЛИ? Це по-перше.
Можна і так- по-літературному, але у нас Галичина, тут часто кажуть на лопату "рискаль"biggrin
По-друге, тих гілляк з саду, що ви навели як приклад, достатньо буде хіба що шашлик один раз посмажити, а не опалювати будинок взимку
Е! Не пишіть, про що не знаєте. Я от два тижні тому спеціально мотор купив 3-кіловатний за 1300 грн, щоб ті гіляки молоти на щепу (сам механізм майже закінчив). Лише тих гіляк, що нашвидкоруч поспилював у саду діда весною, вистарчить днів на чотири взимку, а весною чи осінню - на тижня півтора. Знаєте, як горить сливка?
та цілий рік готувати їжу.
На готування йде український газ - родовищ на Львівшині багато, ще маю електричну плитку+духовка шведські, ще маю шведську чавунну пічку, два роки тому привіз зі Швеції - чудова і ефективна штука, і воду гріє, і духовка з градусником і підігрівалка є., навіть відро для попелу спеціальне. Конструкція така, що ще не встиг розпалити, а перша плита вже пече.
А що стосується регіоналів, що ліс крали, як ви кажете, то де ж ви в той час були, що дали їм це робити?
Треба якось сфотографувати знак, що на кожному повороті стоїть:
"Відвідування і заїзд в ліс заборонений! Пожежна небезпека!" Ліс вже вкрадений, "спеціально завезені" командують. Ви рекомендуєте пошукати криївку зі зброєю?
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(1/1)

16.05.2011 01:06:09
цімбора 16.05.2011 00:39:00
Не плутайте фобію до нинішньої влади до росіян. До останніх суто економічні питання.To you Читали назву? - "Азаров, -..".

Кстати, а при чём здесь к газу - Азаров? Насколько я понимаю, на данный момент действует договор, подписанный тогдашним правительством Тимошенко с Газпромом. Это ПРы хотят его пересмотреть, потому как считают, что условия договора - КАБАЛЬНЫЕ.
 
Вы уж лучше не позорьтесь с "газом", топите себе дровами, а то такое впечатление, что вы им надышались.
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/1)

16.05.2011 01:13:17
Якщо вам газ і не потрібний, то він потрібний іншій, більшій решті населення. А от питання, хто на цих потребах наживається - то вже інша справа. Наша з вами справа.
Ви погано читали. Інтерес - щоб Азарову по писку дали, а щодо газу - суто прагматичний інтерес.
Якщо частина газу в економіці України буде заміщена хоча б і деревиною та продукцією з неї, то використання газу в цілому зменшиться. Менше потрібно його буде закупляти, бо сегмент газу внутрішнього видобутку збільшиться.
Країна буде більший простір для маневру у переговорах про закупівлю газу хоч з Росії, хоч з Ірану. Вигідно?
Крім того - виробництво пелет (а сировини на Подільській височині ой-ой) - це зайнятість населення, і ще німцям можна продавати на фабрики, а це приплив валюти в країну. Вигідно?
До речі, зовсім нещодавно Азаров заявив про плани продавати теплицям (великим? кому належать?) газ по меншій ціні (після підвищення ціни для населення).
 
Так що все взаємозв'язано, і той, що потребує газу, біжить в одній упряжці з тим, що його не конче потребує drinks
Проблема в тих, хто запряг і поганяє. Скинути б і розтоптати..
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/0)

16.05.2011 01:26:02
цімбора 16.05.2011 01:13:17
Ви погано читали. Інтерес - щоб Азарову по писку дали, а щодо газу - суто прагматичний інтерес.

Добре, Цімбора! Може, я де-що різкий в своїх висловлюваннях. То вибачайте наразі.
 
Нічого не маю ані проти вас особисто, ані проти Галичини.
 
Ворог у нас один. То-ж, єднаємось! friends
 
Добраніч...
Востаннє редаговано Аяй 16.05.2011 01:29:37
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/0)

16.05.2011 01:36:47
Аяй 16.05.2011 01:06:09
Кстати, а при чём здесь к газу - Азаров? Насколько я понимаю, на данный момент действует договор, подписанный тогдашним правительством Тимошенко с Газпромом. Это ПРы хотят его пересмотреть, потому как считают, что условия договора - КАБАЛЬНЫЕ.
Shock А Харківські домовленості? Севастополь віддано - явно, натомість за газ Тимошенко Ви не платили більше, кабальні - кому? Дуже сумніваюся, що ПР і їх другану Ющу можна вірити. Ліньки шукати по інету. Загляньте в твіттер, там з перших рук про ціну має писати.
Востаннє редаговано цімбора 16.05.2011 01:38:31
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/0)

1 2   »










programming by smike
Адміністрація: [email protected]
© 2007-2019 durdom.in.ua
Адміністрація сайту не несе відповідальності за
зміст матеріалів, розміщених користувачами.

Будь ласка, увійдіть за допомогою
Facebook-login