для старих юзерів
пам’ятати
[uk] ru
Для полноценной работы сайта включите в вашем браузере поддержку JavaScript. В противном случае многие функции сайта будут недоступны.

Недоторканий за чудову службу!!!


Недоторканий за чудову службу!!!
Sanya11 [12.03.2010] | Рейтинг: 39.8/49 | Переглядів: 3395

2 3 4 5 39.8/49





Коментарі

1 2   »
12.03.2010 23:31:09
цікаво скільки це у чисельному вираженні? 12:1$ чи 15:1$?
Не згоден Згоден  Підтримка: 75%(9/12)

12.03.2010 23:34:42
Чудово, особливо завдання. Авторе - браво!
Не згоден Згоден  Підтримка: 75%(9/12)

12.03.2010 23:44:04
Не убивайтесь так, отправят Стельмаха в отставку после аудита МВФ и проверки генпрокуратуры!
Думаю, он нужен, пока, как свидетель черных делишек Юли Григян на посту Премьер-министра.
Востаннє редаговано Вася_Днепр 12.03.2010 23:46:01
Не згоден Згоден  Підтримка: 16%(3/19)

12.03.2010 23:45:38

Вася_Днепр 12.03.2010 23:44:04
а було б за ким побиватися.....
Не згоден Згоден  Підтримка: 75%(6/8)

12.03.2010 23:47:09

Вася_Днепр 12.03.2010 23:44:04
после аудита МВФ
чё за аудит МВФ? Чё за бурная фантазия?
Вася_Днепр 12.03.2010 23:44:04
проверки генпрокуратуры!
Ну тут, конечно, понятно зачем.
Вася_Днепр 12.03.2010 23:44:04
Думаю
Думай дальше. Может когда-нибудь поймёшь.
Не згоден Згоден  Підтримка: 71%(10/14)

12.03.2010 23:52:16

Sanya11 12.03.2010 23:47:09
    Вася_Днепр 12.03.2010 23:44:04
    Думаю
 
Думай дальше. Может когда-нибудь поймёшь.
у Васі невиконане домашнє завдання - написати брошурку "мої перші 100 слів словникового запасу", на заважайте Васі думати
Не згоден Згоден  Підтримка: 82%(9/11)

12.03.2010 23:53:52

Вася_Днепр 12.03.2010 23:44:04
он нужен, пока, как свидетель
Ты в своём уме? Какой нах свидетель? Его посадить пожизненно без права амнистии за то, что эта падла делала мало!!!
Не згоден Згоден  Підтримка: 83%(10/12)

12.03.2010 23:55:39

Sanya11 12.03.2010 23:53:52
Ты в своём уме? Какой нах свидетель? Его посадить пожизненно без права амнистии за то, что эта падла делала мало!!!
пробачте за нескромне питання - великий кредит?
Не згоден Згоден  Підтримка: 33%(2/6)

12.03.2010 23:57:01
evil 12.03.2010 23:45:38
а було б за ким побиватися.....

А я о чем...
Не о том же, что и вы?
Зачем он нужен ПР???
Просто попользуются дедушкой в узкопартийных целях, и отпустят на все четыре стороны.
...А там его может ждать долгая дорога и казенный дом по соседству с Йулией, по отцу Григян!
 
Востаннє редаговано Вася_Днепр 13.03.2010 00:00:22
Не згоден Згоден  Підтримка: 17%(2/12)

12.03.2010 23:59:18

Вася_Днепр 12.03.2010 23:57:01
Зачем он нужен ПР???
перефразую трішки...
Зачем нужна ПР???? і без них клоунів і казнокрадів було вище даху
Не згоден Згоден  Підтримка: 60%(3/5)

12.03.2010 23:59:39
evil 12.03.2010 23:55:39
пробачте за нескромне питання - великий кредит?
З банками справи не маю, і намагаюсь не мати, але проблеми серйозні із-за цього виблядка маю!
Востаннє редаговано Sanya11 13.03.2010 00:08:31
Не згоден Згоден  Підтримка: 67%(4/6)

13.03.2010 00:00:47
Вася_Днепр 12.03.2010 23:57:01
Просто попользуются дедушкой в узкопартийных целях, и отпустят на все четыре стороны.
у вас тут помилочка, не вірне написання  - "...попользуются дедушкой....и опустят ...."
Востаннє редаговано evil 13.03.2010 00:01:19
Не згоден Згоден  Підтримка: 80%(8/10)

13.03.2010 00:01:49

Вася_Днепр 12.03.2010 23:57:01
Зачем он нужен ПР???
Протри глаза!!!
Для того же, что и во время обвала гривны!!! Его оставили за верную службу, только не народу, а олигархам и ПР!!!
Не згоден Згоден  Підтримка: 82%(9/11)

13.03.2010 00:02:04

Sanya11 12.03.2010 23:59:39
мої співчуття, хоч я і маю відношення до банків... але проблем теж не мало (
Не згоден Згоден  Підтримка: 60%(3/5)

13.03.2010 00:10:22

Sanya11 12.03.2010 23:59:39
З банками справи не маю, і намаюсь не мати, але проблеми серйозні із-за цього виблядка маю!
насправді, поки що не зовсім зрозуміло, що буде відбуватися в подальшому на валютному ринку. З одного боку, за словами Тигіпка, резерви зменшуються, з іншого Рината, здається, намагаються нейтралізувати(судячи з кадрових призначень в КМ). Те кодло, що прийшло в Кабмін, на мою думку, не зацікавлене в різких коливаннях валютних курсів, з огляду на пріоритетні їх бізнеси.... Зрештою, час покаже...
Не згоден Згоден  Підтримка: 25%(1/4)

13.03.2010 00:20:40
evil 13.03.2010 00:10:22
Те кодло, що прийшло в Кабмін, на мою думку, не зацікавлене в різких коливаннях валютних курсів, з огляду на пріоритетні їх бізнеси.
В коливаннях може бути, а от у обвалі зацікавлені і навіть дуже, експортери ж, та й падлюки до того ж.
Востаннє редаговано Sanya11 13.03.2010 00:20:53
Не згоден Згоден  Підтримка: 86%(6/7)

13.03.2010 00:27:13
Sanya11 13.03.2010 00:20:40
В коливаннях може бути, а от у обвалі зацікавлені і навіть дуже, експортери ж, та й падлюки до того ж.
так в КМ експортерів не видно ) одні ставленики Фірташа і К. Інша справа, якщо б прийшла команда Ахметова... тоді можна було б переводити заощадження у щось твердіше ніж гривня, а так, наразі, почекаємо до прояснення клімату... головне щоб не почалося знову залучення шалених і дешевих зовнішніх запозичень у америкоських рублях... бо народ нічого не вчиться на власних помилках (
Востаннє редаговано evil 13.03.2010 00:30:19
Не згоден Згоден  Підтримка: 50%(2/4)

13.03.2010 00:34:03
Сьогодні, правда, дещо насторожило завдання Янука Кабміну тісно співпрацювати з МВФ.... А ще пониження ставки НБУ на овернайти теж викликає нездоровий подив, знову ж таки неоднозначна ситуація.... Мотивація - ніби надто висока ціна грошей зрозуміла, а от кроки до зниження її вартості - в тумані
Не згоден Згоден  Підтримка: 50%(1/2)

13.03.2010 00:50:01
evil 13.03.2010 00:27:13
так в КМ експортерів не видно ) одні ставленики Фірташа і К. Інша справа, якщо б прийшла команда Ахметова..
А Колесников Борька?
evil 13.03.2010 00:27:13
головне щоб не почалося знову залучення шалених і дешевих зовнішніх запозичень у америкоських рублях...
Іншого шляху немає, але не шалених.
evil 13.03.2010 00:34:03
Сьогодні, правда, дещо насторожило завдання Янука Кабміну тісно співпрацювати з МВФі
А томущо вибори закінчилися і вже не потрібно чорнуху про борги і МВФ кричати, діло зроблене! Держборг України складає 32% до ВВП, наприклад, у Угорщини 88%, при цьому загальновизнаний рівень складає 60%. от тому вони і будуть співпрацювати з МВФ, хоча перед і під час виборів кричали, що вони так робити не будуть.
Востаннє редаговано Sanya11 13.03.2010 01:02:11
Не згоден Згоден  Підтримка: 67%(4/6)

13.03.2010 01:36:20

Sanya11 13.03.2010 00:50:01
А Колесников Борька?
віце по Євро-12? не та посада та і впливу нема
 

Sanya11 13.03.2010 00:50:01
Іншого шляху немає, але не шалених.
я мав на увазі кредитування населення через №дочки" іноземних фінустанов
 
Sanya11 13.03.2010 00:50:01
хоча перед і під час виборів кричали, що вони так робити не будуть.
а хто б сумнівався.... не з їх кишені це бабло віддаватися буде (
Не згоден Згоден  Підтримка: 33%(1/3)

1 2   »






Загрузка...


programming by smike
Адміністрація: [email protected]
© 2007-2019 durdom.in.ua
Адміністрація сайту не несе відповідальності за
зміст матеріалів, розміщених користувачами.

Будь ласка, увійдіть за допомогою
Facebook-login