для старих юзерів
пам’ятати
[uk] ru

Пам'ятка активіста


Юлія Тимошенко
[03.03.2012 01:37:18] | Переглядів: 3229

Коментарі

03.03.2012 01:54:28
ukr
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(10/10)



03.03.2012 04:03:24
ukr
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(8/8)



03.03.2012 07:05:52
Excellently
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(8/8)



03.03.2012 07:08:24
Видайте народові вогнепальну зброю і ви нарешті побачите хто в хаті хазяїн.
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(10/10)



03.03.2012 07:51:15
Мой-до-дыр 03.03.2012 07:08:24
Видайте народові вогнепальну зброю і ви нарешті побачите хто в хаті хазяїн.
Видайте.. Дозвольте.. "Не верь, не бойся, не проси!"
Востаннє редаговано Новенький 03.03.2012 07:51:51
Не згоден Згоден  Підтримка: 75%(6/8)



03.03.2012 08:57:12
Новенький 03.03.2012 07:51:15
Видайте.. Дозвольте.. "Не верь, не бойся, не проси!"

По-перше, це зонівськи поняття smile3. Тому, не маючи к цьому жодного відношення, маю право і вірити, і боятися, і просити.
По-друге, це не прохання, а вимагання.
По-третє, шановний, в США право мати вогнепальну зброю гарантоване Конституцією (друга поправка).
По-четверте, якщо ти використався зброєю, захищаючи себе, свое майно, свою сім’ю, то суд присяжних з великою долею верогідності тебе виправдає.
 
Два стовпи, на яких стоїть західна демократія виделені для Вас тегом strong
 
Що до твого сарказму. Дістати зброю - це не вопрос в наш час. Але з нею ти стновишся беззахісним перед законом та системою.
Якщо буде потрібно, я особисто, готовий відстояти себе і без зброї. Голими руками. Це гарантовано нашою спаплюженою конституцією
 
Стаття 3. Людина, її життя і здоров'я, честь і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю.
Востаннє редаговано Мой-до-дыр 03.03.2012 09:03:47
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(11/11)



03.03.2012 09:15:10
ukr
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(3/3)



03.03.2012 09:15:53
Мой-до-дыр 03.03.2012 07:08:24
Видайте народові вогнепальну зброю і ви нарешті побачите хто в хаті хазяїн.
Хто має видавати? Чи не Саламатін за наказом Януковича? За якими крітеріями? Кому потрібна зброя, той її має. А нашою Конституцією багато чого гарантовано. До речі, в нас досі нема суду присяжних, хоча він формально Конституцією передбачений.
 
Востаннє редаговано Новенький 03.03.2012 09:16:58
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(2/2)



03.03.2012 09:36:42
Новенький 03.03.2012 09:15:53
Хто має видавати? Чи не Саламатін за наказом Януковича? За якими крітеріями? Кому потрібна зброя, той її має. А нашою Конституцією багато чого гарантовано. До речі, в нас досі нема суду присяжних, хоча він формально Конституцією передбачений.

Згоден, що у теперішних умовах видача зброї (у широкому сенсі, тобто надання дозволу її мати) неможлива. Але я не бачу, щоб хтось акцентував на цьому увагу, що захисить кожного з нас може тільки самооборона (але не партія), та всеохоплюючий захист Закону (зрівняй з попереднім постом: право мати вогнепальну зброю та суд присяжних). А зовсім не такі листівки. Які за змістом нагадують теорію непротивлення злу Л. Толстого. Ти сам прочитай лозунги з листівки:
- Пітдтримуй
- Говори
- Говори
- Говори (Бла-бла-бла???)
- Не ображай
- Не піддавайся
- Будь активним

 
Я розумію, що у протестного руху повинно бути політичне та бойове крило (Sinn Féin+IRA). Бля, де бойове крило КОДу? Де показові акції помсти Киреєву, Вовку, Фролової? Якщо у протесту немає бойової структури, то все це (листівка) - бла-бла-бла.
Востаннє редаговано Мой-до-дыр 03.03.2012 09:42:30
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(8/8)



03.03.2012 10:23:51
Є й зараз процедура надання дозволу на володіння зброєю. Хтось тут не так давно в каментах писав, що дуже чемно і ввічливо в МВС розмовляють з людьми, які приходять зареєструвати зброю. Тобто, право мати зброю є, але є процедура - медкомісія, тіпа як на водійске посвідчення, щось ще. Нічого складного, якщо не явний псіх, є обмеження.
Що до самооборони. Друзі з Росії розказували, що на Україні закон ліпший, але краще самооборонятись  на своїй приватній території без свідків і бажано "валити" наповал, щоб не давати шансів адвокатам перевернути все догори ногами і все життя потім не лікувати "постраждалого".
А так - згоден. friends
Що до пам'ятки. Дуже схоже на "198 шагов к свержению власти". Але не можна заперечувати, що Махатма Ганді був неправий. Хоча є ситуативні й ментальні відмінності.
Востаннє редаговано Новенький 03.03.2012 11:49:54
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(3/3)



03.03.2012 10:54:51

Мой-до-дыр 03.03.2012 07:08:24
Видайте народові вогнепальну зброю і ви нарешті побачите хто в хаті хазяїн.

Без чувства национальной гордости оружие останется деталью интерьера.
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(2/2)



03.03.2012 12:46:21
ланецкий 03.03.2012 10:54:51
Без чувства национальной гордости оружие останется деталью интерьера.

Плутаєте божий дар з яєчнею.
Якщо б Ви сказали "без почуття гідності", я б ще зрозумів.
 
"Если вы в первом акте повесили на сцену пистолет, то в последнем он должен выстрелить. Иначе - не вешайте его." (с) видатний український поет А.П. Чехов

І тут Чехов smile3
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(2/2)





programming by smike
Адміністрація: [email protected]
© 2007-2024 durdom.in.ua
Адміністрація сайту не несе відповідальності за
зміст матеріалів, розміщених користувачами.

Вхід через Facebook