пароль
пам’ятати
[uk] ru

"Сильний" пiарник

почухали...
Щоб пiдвищити свiй рейтинг, вiце-прем'єр Сергiй Тiгiпко застосовує "бруднi" технологiї та використовує послуги знаменитих рекламних агентств
..."Чи вiзьметесь ви за розмiщення матерiалiв вiд штабу Тiгiпка без грифу "реклама" i на яких умовах?" -- iз таким запитанням минулого тижня до газети "Експрес" зателефонувала менеджер Леся з дуже вiдомого київського рекламного агентства.
 
Щоб пiдтримати розмову, ми запропонували надiслати статтю для ознайомлення. Реакцiя була миттєвою.
 
Ось окремi цитати цього шедевра публiцистичного жанру.
 
"Вiце-прем'єр з економiчних питань Сергiй Тiгiпко бере пiд особистий контроль вирiшення насущних проблем пiдприємцiв".
 
"Як бачите, головний реформатор уряду налаштований рiшуче. Тепер слово за парламентом".
 
"На схвалення насущних законопроектiв Тiгiпка в пiдприємницьких колах чекають iз нетерпiнням".
 
"Iще одним кроком на шляху до виведення бiзнесу з тiнi стало активне втручання Сергiя Тiгiпка в болюче для пiдприємництва митне питання".
 
"Вiце-прем'єр переконаний -- паралельно з пiдготовкою i впровадженням нового Податкового кодексу владi потрiбно докорiнно змiнити систему взаємин бiзнесу й податкових органiв".
 
Це -- не цитати з газети "Правда" часiв брежнєвського застою. Це -- зразок статтi, яка цими днями з'явиться у десятках газет України.
 
Без грифа -- на правах реклами. Скромна редакцiйна стаття з одою турботливому урядовцю. Редакцiям за це заплатять великi грошi. Це плата за те, що погодились обманути читачiв i розмiстили "замовний" матерiал наче редакцiйний.
 
Хтось потiм це пояснить тим, що для багатьох газет -- то єдиний спосiб вижити, заробляючи грошi в такий принизливий спосiб. Не єдиний. Ще можна вийти на окружну дорогу й торгувати тiлом, а зароблене вкладати в газету. Здається, це буде навiть достойнiше, анiж торгувати довiрою своїх читачiв.
 
Та головне навiть не це. Цiкаво, навiщо людинi, котра обiймає одну з найвищих посад у країнi, вiце-прем'єр-мiнiстровi з економiчних питань Сергiєвi Тiгiпку знадобились послуги приватної рекламної агенцiї?
 
Бо ж уявiмо собi, якби до нас або до будь-якої iншої редакцiї зателефонували iз запитанням: "А чи не хочете ви взяти iнтерв'ю у вiце-прем'єр-мiнiстра або прийти до нього на прес-конференцiю?" Та ми б iз радiстю це зробили й багато наших колег так само! Бо ж i в журналiстiв, i у громадян України
накопичилось досить запитань, вiдповiдь на якi вони хотiли б почути з уст людини, котра курує в урядi економiчнi питання.
 
Але в штабi Тiгiпка чомусь вважають, що пропагандистськi заготовки кращi за вiдкрите спiлкування з народом. То невже вiце-прем'єр, котрий у час виборчої кампанiї будував собi iмiдж сильного та економiчно пiдкутого полiтика, не може чи боїться вiдповiдати на запитання журналiстiв? I на яких умовах та через кого штаб Тiгiпка спiвпрацює з приватною рекламною компанiєю?
 
"А чому саме це вас цiкавить?" -- вiдповiла запитанням на запитання авторовi цих рядкiв менеджер рекламного агентства. Ми пояснили, що не може урядовець закликати всiх жити чесно, а сам оплачувати послуги з порушенням елементарних журналiстських стандартiв. А головне питання, скiльки це коштує? За це платить особисто пан Тiгiпко чи, може, якiсь "спонсори", що прагнуть у такий спосiб корумпувати вiце-прем'єра?
 
Звiсно, нас попросили задзвонити пiзнiше. Не важко здогадатись, що пiзнiше телефон вiдповiдального представника вже не вiдповiдав.
 
Отже, свою спiвпрацю зi штабом високопосадовця в агенцiї афiшувати не хочуть.
 
Саме тому визначити, законно чи нi агенцiї намагаються рекламувати Тiгiпка, досить складно. Бо ж у нас немає iнформацiї, чи заплаченi грошi за послуги легальнi й чи не перевищують вони отриманих доходiв вiце-прем'єра. Вивченням цього питання мали б зайнятись правоохороннi органи. Проте етичний бiк поведiнки члена урядової команди не витримує жодної критики.
 
Це не морально, якщо людина, котра перебуває в найвищому урядовому керiвництвi, замовляє комплiменти щодо своєї дiяльностi й ще вимагає робити такi матерiали без позначки "реклама".
 
До речi, Тiгiпко -- не єдиний державний чиновник, якого намагаються пiарити через приватнi рекламнi агенцiї. Так, за часiв урядування Тимошенко мiнiстр транспорту i зв'язку Йосип Вiнський теж любив,
коли його "хвалили" газети. Послуги мiнiстру тодi оплачували приватнi пiдприємцi.
 
До речi, в Європi, до якої нашi чиновники декларативно прагнуть, правила зовсiм iншi. Якби європейського чиновника спiймали на тому, що вiн за грошi друкує у газетах комплiменти на свою адресу, такому полiтику довелося б швиденько полишити крiсло.
 
Тiгiпко крiсло навряд чим полишить. Вiн, мабуть, незабаром отримає вiд агенцiї пачку газет зi звiтом про виконане завдання. А потiм якось увечерi, вiдiрвавшись вiд важкої державотворної роботи, сяде втомлений у фотель на своїй замiськiй дачi й читатиме такi милi серцю газетнi рядки:
 
"Багаторiчнi надiї представникiв бiзнесу на те, що влада повернеться до них обличчям, здається, починають здiйснюватись".
 
Пане Тiгiпко, а чи впевненi ви, що влада повернулася до бiзнесу саме обличчям?
 
Iрина ХРИПЕНСЬКА, Експрес
 
http://www.expres.ua/main/2010/06/18/38006
[19.06.2010 10:47:57] | Переглядів: 658
Мітки: #Тігіпко 

Коментарі

19.06.2010 11:04:36
ТиГЕПА t2443
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(8/8)



19.06.2010 11:47:33
Це не морально
    Да, уж о морали ... Как о покойнике, либо ничего, либо только хорошее...
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(5/5)





programming by smike
Адміністрація: [email protected]
© 2007-2024 durdom.in.ua
Адміністрація сайту не несе відповідальності за
зміст матеріалів, розміщених користувачами.

Відновити пароль :: Реєстрація
пароль
пам’ятати