пароль
пам’ятати
[uk] ru

Гриценко: в оппозиционном правительстве нет морали и ответственности

Эх, Степаныч...
Юлія Тимошенко оголосила про утворення в парламенті Об’єднаної опозиції. І анонсувала Опозиційний уряд.
 
Об’єднану oпозицію утворили так само, як і коаліцію – «тушками». Дурной пример заразителен…
 
А уряд формується неабиякий. Прем’єр – Сергій Соболєв. Віце-прем’єри – Юрій Кармазін, Володимир Стретович, Борис Тарасюк і Олесь Доній. Без коментарів.
 
Скажу одразу: я відхилив пропозицію Тимошенко стати  віце-прем’єром у таким чином сформованому уряді. Профанація. Несерйозно.
 
Я виклав Тимошенко свою позицію досить чітко. Готовий і братиму участь в об’єднанні усіх опозиційних сил, у парламенті і поза парламентом, щоб зупиняти руйнівні дії влади – обмеження прав і свобод громадян, тиск на підприємництво, вибіркове застосування закону, газові посередники і тендерні палати, передача ГТС у чиюсь власність, оборудки з шельфом, продовження терміну перебування ЧФ РФ, інші дії влади всупереч національним інтересам України.
 
Але ставати учасником карикатурних шоу, за якими мало моралі і відповідальності, зате багато популізму, піару і навіть істерики – не хочу.
 
Це не емоції, це – реальний прогноз і, на жаль, уже реальні факти. Наведу лише два приклади.
 
Перше. Отримую листа від міністра Опозиційного уряду Івана Кириленка, який до того ж очолює фракцію БЮТ. Просить, щоб наш Комітет невідкладно розглянув і вніс на голосування Ради законопроект №6185 від 12 березня ц.р. «щодо скасування строкової військової служби та переходу на військову службу за контрактом». Нічого не нагадує? Хтось уже обіцяв перехід армії на контракт за три місяці. Потім інший кандидат, який став Президентом, обіцяв контракту армію з 2011 року. Обіцянки – цяцянки, вони їх і не збиралися виконувати. Але хто дав право так безвідповідально ставитися до армії?! Зрозуміло, що Комітет не підтримає популістичний законопроект, водночас звертаю увагу – він внесений міністром оборони Опозиційного уряду Миколою Петруком.
Друге. За підписом опозиційного міністра Івана Кириленка зареєстрований законопроект №6167 від 10 березня ц.р. Що пропонується? Збільшення розмір допомоги при народженні дитини: 25000 гривень – на першу дитину, 50000 гривень – на другу дитину, 100000 гривень – на третю і наступну дитину. З першого липня цього року. Що тут сказати?
 
Проблема не в тому, що в Опозиційному уряді ще немає міністра фінансів, який би зупинив дії, спрямовані на дальшу руйнацію економіки і державного бюджету. Немає там іншого, більш важливого – моралі і відповідальності.
 
http://grytsenko.com.ua/blog/view-opozytsija-je-al-ternatyvy-nemaje.html
[19.03.2010 13:01:16] | Переглядів: 1575
Мітки: #Гриценко 

Коментарі

1 2   »
19.03.2010 13:17:51
Уті-путі, настаящій палковнік... У мене особисто немає ні краплі довіри до Гриценка після його противсіхства...
Не згоден Згоден  Підтримка: 82%(23/28)



19.03.2010 13:21:33

MateyS 19.03.2010 13:17:51
Уті-путі, настаящій палковнік... У мене особисто немає ні краплі довіри до Гриценка після його противсіхства...
Yes
Не згоден Згоден  Підтримка: 79%(19/24)



19.03.2010 13:22:56

MateyS 19.03.2010 13:17:51
У мене особисто немає ні краплі довіри до Гриценка після його противсіхства...

Вот и весь критерий юлебота!
 
Любишь Юлю - значит мы тебе доверяем, а если смотришь на нее трезво - ты гад и провокатор.
Не згоден Згоден  Підтримка: 16%(5/31)



U96

U96
19.03.2010 13:24:11
Гриценко виявився звичайним демагогом.
 
А міністр оборони опозиційного уряду М.Петрук - це щось жахливе Shock хто з ним служив, той знає, що це за чмо.
Не згоден Згоден  Підтримка: 92%(11/12)



19.03.2010 13:32:04
Імітація діяльності та відчуження функцій. Віце-прем*єри - сміх та й годі!
Не згоден Згоден  Підтримка: 64%(7/11)



19.03.2010 13:48:34
Правильно, это(опоз. уряд) имитация непонятно чего и для чего. Хоть бы не позорились. Надо готовиться к следующим выборам, а не повторять ошибки свои и ПР.
Не згоден Згоден  Підтримка: 73%(8/11)



19.03.2010 14:48:25
Южный
Південна ти людина... Ніколи нічиїм ботом не був і не буду, на відміну від таких як ти! Мені "за державу обідно" (с). А ви, противсіхи ще не помітили, що з Україною роблять, що з НАМИ всіма роблять, з НАШИМИ дітьми і внуками? Ви все ще впевнені, що ви всі в бєлом, а інші в гімні?! Жаль, що все це буде для нас всіх, і синіх, і оранжевих, і противсіхстів. Але ж у вас , і, конкретно, в тебе не вистачить сміливості зізнатись, у яку прірву ми валимось...
P.S.
Ох, щось завівся, вибачте друзі.
Не згоден Згоден  Підтримка: 94%(15/16)



19.03.2010 14:57:17
А що на його думку серйозно??? Чи просто захотілось побалакать...
Гриценко нічорта не розуміє в політиці, бути просто гарним дядьком і говорити правильні речі не достатньо для, в більшості своїй, малодумаючого електорату. Він як Дон Кіхот воює з вітряками, а потрібно впливати на політику, на політиків. Потрібно тверезо оцінювати свої можливості, невже він думає що воюючи з Юлькою він збільшить свою електоральну підтримку?
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(14/14)



19.03.2010 15:28:19
Хитрожопый лис, который при случае быстро сачкует в кусты.
Ганьба Гриценко.
Я думал, что он демократ настоящий, а он просто ТРУС и САЧОК.
Не згоден Згоден  Підтримка: 85%(17/20)



19.03.2010 16:28:41

MateyS 19.03.2010 14:48:25
А ви, противсіхи ще не помітили, що з Україною роблять, що з НАМИ всіма роблять, з НАШИМИ дітьми і внуками?

Заметили.
 
Только мы замечаем, что со страной делают ВСЕ, дорвавшиеся до власти, а вы сразу же становитесь слепцами, когда речь идет о махинациях Тимошенко.
 
Такая вот у вас избирательная слепота.
 
Вашей психике дико повезло, что Тимошенко не стала президентом. Иначе крыша вообще съехала бы. Творилась бы обычная гнусь, а вы глотку рвали бы за то, что эта гнусь - благо.
Не згоден Згоден  Підтримка: 13%(2/16)



19.03.2010 18:25:13

Viktorr 19.03.2010 15:28:19
Я думал, что он демократ настоящий, а он просто ТРУС и
САЧОК.


 
Какой-то он потерянный...  
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(9/9)



19.03.2010 18:31:49
Poorly
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(3/3)



19.03.2010 18:47:13
А я ему поначалу поверил, голос свой отдал, кучу народу за него сагитировал. И хорошо, что он так поступил, теперь я знаю кто есть WHOgirl_hospital
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(10/10)



19.03.2010 20:24:52
"Гриценко: в оппозиционном правительстве нет морали и ответственности"
 
А прикидатися бідним і немаєтним і збирати "с міру - по ніткє" на кандидатський внесок - володіючи величезним шматком  дорогущої землі в Кончі-Заспі  - це і морально і отвєтствєнно? Барахло брехливе! З власними луками і лісом!
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(7/7)



19.03.2010 20:32:26
Будет и дальше брюзжать - потеряет то малое, что имеет.
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(8/8)



20.03.2010 01:43:03
По-моему Гриценко начинает напоминать мне Ющару, что не сделают другие, а не я - уже херово, а сам гад когда министром обооны был отменил портянки-ПОРТЯНКИ, которые из льна, при которых ноги всегда у солдата были сухие и в тепле, даже если намокли-перемотался и далье можно марш-броском ещё 20 км бежать, так этот дурень взял их и отменил, пошёл на поводу у НАТО, ну у них совсем иная экипировка, только за это я его не люблю, ну а его внешний вид щетины, говорит о том, что он в настоящей армии даже бочком не стоял, зато Юля такая, эти такие, те не такие-один я пиздатый Гриценко буду бороться... с ветряными мельницами.
P.S. А потім ми дивуємось, чому немає єдності серед демократів, а тому що вони і перед розстрілом(як Гриценко с Мартиненком і Жванієй)не обєднаються, ось такі справи небритий.
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(7/7)



20.03.2010 09:52:57
aliy 66 --- drinks
 
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(4/4)



20.03.2010 13:15:00

vlad_2010 20.03.2010 09:52:57
vlad_2010
 
 
 
20.03.2010 09:52:57
 
aliy 66 ---
 
Третьим возьмете?
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(3/3)



20.03.2010 14:32:11
если бы у них была "мораль і відповідальність", они бы не были бы сейчас оппозиционным правительcтвом.  а так ..
вобщем, всё впоне логично
Не згоден Згоден  Підтримка: 33%(2/6)



20.03.2010 20:46:14
Green Crocodile 20.03.2010 14:32:11
если бы у них была "мораль і відповідальність", они бы не были бы сейчас оппозиционным правительcтвом. 
Интересная точка зрения...
Значит, у тех, кто сейчас не оппозиционное, а вроде как" реальное" правительство, - есть "мораль і відповідальність"? И поэтому они победили?
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(5/5)



1 2   »


programming by smike
Адміністрація: [email protected]
© 2007-2026 durdom.in.ua
Адміністрація сайту не несе відповідальності за
зміст матеріалів, розміщених користувачами.

Відновити пароль :: Реєстрація
пароль
пам’ятати