для старих юзерів
пам’ятати
[uk] ru

Адміністрація ДД - Правила

Адміністрація ДД

Політика конфіденційності

На нашому сайті можна зареєструватися за допомогою facebook-логіну.

При реєстрації наш сайт використовує електронну пошту, нікнейм та аватарку, які вказує сам користувач. Вони нам необхідні для ідентифікації користувачів, їх входу на сайт за допомогою facebook-логіна та звʼязку між адміністрацією та користувачами. Ми зобов'язуємося зберігати конфіденційність даних (електронної пошти) за винятком випадків, передбачених законодавством. Якщо ви хочете видалити свої дані, напишіть нам на електронну адресу, вказану внизу цієї сторінки.

***

Правила ДД: 

Розміщення матеріалів

Розміщувати матеріали на сайті може будь-який зареєстрований користувач.

Розміщення можливе в наступних розділах:

"Фото" - розділ для фотоприколів/фотошопів.

"ІМХО" - розділ для авторських статей.

Адміністрація може переносити статті з "ІМХО" в розділ "Санбюлетень" і назад на свій розсуд.

Один автор (сам або за допомогою клонів) може в день розміщувати не більше одного матеріала в кожному розділі (1 фото, 1 стаття). Для користувачів з рейтингом вище 30 та 35 у цьому розділі ліміт збільшується на 1 та 2 матеріала відповідно.

Знак копірайту © можна ставити тільки на свої матеріали.

Заборонено розміщувати матеріали, спрямовані на з'ясування особистих взаємин між відвідувачами ДД, що містять порнографію, рекламу і т.п.

Автор має можливість відредагувати або видалити свій матеріал протягом години з моменту розміщення.

За зміст розміщених матеріалів несе відповідальність автор.

 

Оцінювання матеріалів та рейтинги

Оцінити матеріал може будь-який зареєстрований користувач. Оцінка має "вагу", залежну від рейтингу (у відповідному розділі) і статусу оцінювача.

Рейтинг матеріалу - це середньозважене поставлених за нього оцінок з урахуванням коефіцієнта достовірності. Результат множиться на 10.

У випадку, якщо матеріал не авторський (не стоїть знак копірайту ©), рейтинг матеріалу знижується на 5%.

Рейтинг користувача - це середній рейтинг його матеріалів за останні 12 місяців у відповідному розділі з урахуванням коефіцієнта достовірності.

Заборонена накрутка рейтингу за допомогою ніків-клонів.

При отриманні рейтингу вище 10 користувач отримує статус "фельдшер", вище 30 - "лікар", вище 35 - "заввідділенням". Інші зареєстровані користувачі мають статус "санітар".

Коментарі до матеріалів можуть додавати лише користувачі зі статусом "фельдшер", "лікар" та "заввідділенням".

 

Приховування і видалення матеріалів

На головній сторінці та сторінках матеріалів незареєстровані відвідувачі бачать матеріали з фільтром "кращі". Зареєстровані відвідувачі бачать матеріали з фільтром "цікаві".

Фільтр "кращі" - матеріали з рейтингом вище 35 (для фото 39).

Фільтр "цікаві" - нові матеріали (до 12 годин) та матеріали з рейтингом вище 30 (для фото 34).

Ці параметри можуть змінюватись.

Всі матеріали можна побачити, натиснувши кнопку "всі" у відповідному розділі.

Матеріал може бути вилучений, якщо:

- Його зміст не відповідає розділу;

- Після проставлення 20 та більше оцінок його рейтинг менше 25 (автоматичне видалення раз на годину перші 48 годин життя матеріалу);

- Цей матеріал вже був розміщений на ДД раніше;

- Автор сам або за допомогою клонів перевищив ліміт додавання матеріалів;

- Це чужа фотка з затертими копірайтами;

- Знак копірайту © поставлений на чужий матеріал;

- Стаття містить менше 500 знаків (розділ ІМХО);

- Стаття більш ніж наполовину складається з копіпаста (розділ ІМХО).

Також видаляються матеріали, спрямовані на з'ясування особистих взаємин між відвідувачами ДД, матеріали, що містять порнографію і т.п.

 

Бани

3 дні:

- За спам в коментарях і матеріалах;

- За флуд в "Правилах" та коментарях.

 

7 днів (скарга приймається тільки від потерпілого або автора матеріалу, під яким написаний образливий коментар):

- За нецензурну персональну образу відвідувача ДД;

- За образу дітей, батьків або інших близьких родичів відвідувача ДД;

- За систематичне хамство (мінімум три коментаря, що містять персональні образи, написані протягом одного дня).

 

7 днів (скарги приймаються від будь-якого відвідувача ДД):

- За порушення правил розміщення матеріалів;

- За персональну образу автора матеріалу;

- За персональну образу, яка викликала відповідну реакцію, покарану баном;

- За персональну образу у розділі "Правила".

 

30 днів:

- Банятся хами-рецидивісти, порушники-рецидивісти (ті, хто порушив правила при тому, що був у бані 15 і більше днів з останніх 30);

- Юзери, що хамлять адміністрації ДД або безпідставно звинувачують адміністрацію ДД;

- За погрози розправи в реалі над відвідувачем ДД (фізичне насильство і т.п.);

- За накрутку рейтингу.

 

Вічний бан застосовується по відношенню до ніків-клонів, що порушують правила під час бана основного ніка (при цьому основний нік додатково баниться на 3, 7 або 30 днів, в залежності від порушення ніка-клона), ніків-клонів накрутчиків рейтингу. Також вічний бан застосовується до безтямних порушників-рецидивістів та їх клонів.

У нестандартних ситуаціях адміністрація приймає рішення на свій розсуд.

 

***

У розділі "Правила" користувачі за статусом "фельдшер", "лікар" та "заввідділенням" можуть задавати питання адміністрації ДД або повідомляти про порушення правил.

Пости, що не містять питання, пропозиції або повідомлення про порушення правил, можуть видалятися.

Формула рейтингу, питання: "Ой, а чому в мене рейтинг змінився (не змінився)?", "А чому у цього матеріалу рейтинг такий, а не інший?" не обговорюються.

Початок: 03:00 31 гру

Запитання

«   1 ... 279 280 281 282 283 ... 403   »
03.04.2012 13:58:25
Здається назва когось СТУКАЧЕМ це образа. А потрійно висловленна це вже БАН?
 

fucker 03.04.2012 11:33:40
Специально для тебя , сексотик-стукачок-новичок.

 
fucker 03.04.2012 11:08:46
Даян , мелкая ты пакость , не утерпел ? Борешься с ганд
"deddon"ом за звание стукача-передовика на ДД ? Ну давай-давай ! Только ко мне
более можешь не обращаться. Для меня ты умер. Слаб ты в коленках , и твои
моральныя какчества мене более не вдовлетворяють. PNX !

 
fucker 03.04.2012 11:16:19
Это получается в полку
ДД-шных вертухаев-стукачей пополнение ? Милости просим , стукачок-сексотик !

http://durdom.in.ua/uk/main/article/article_id/13872/filter/interesting/order/desc.phtml#main_comments
 
ПАРНА??? pardon
2 3 4 5  Рейтинг: 40.0/1
Адміністрація ДД 03.04.2012 15:07:51
Хамство в адрес ников ВВ, Даяна, deddon. Если кто-то из них пожалуется, будет бан.
 
Также жалоба может быть принята от spetskor, так как это каменты под его материалом.
02.04.2012 22:05:08
Администрация ДД 02.04.2012 19:58:33
Не нужно было доводить основной ник до вечного бана.

 
Знов за рибу гроші. Та не чіпав я того гівнюка. Він сам до мене причепився.
2 3 4 5  Рейтинг: 0.0/0
Адміністрація ДД 02.04.2012 23:11:02
Сочувствую.
02.04.2012 20:15:18
А який взагалі сенс банення одного ніка, якщо юзер вільно користується іншим ніком? А якщо у нього пять чи десять ніків? У чому сенс покарання? Хня якась...
2 3 4 5  Рейтинг: 40.0/1
Адміністрація ДД 02.04.2012 20:22:41
Вот так все и перебанятся постепенно, если нарушают.
02.04.2012 18:44:25
Ув. тов. Администратор! Долго я еще меня будешь заставлять жить с чужой кожей?..
Ник Джон - мною одолженый. Верните из небытья мой собственный ник "Ал-др Пышненко". Страдаю, ведь, низачто! Токмо из-за этого ган Тьху! deddonа - стукача ддешного, лепрозорного. Низачто, по сути дела. Не дай мне погибнуть нику не за понюх табака? Ааа? Ей-Бо! Это ж так, несправедливо...
2 3 4 5  Рейтинг: 24.0/6
Адміністрація ДД 02.04.2012 19:58:33
Не нужно было доводить основной ник до вечного бана.
02.04.2012 17:30:38
Уважаемая Администрация!
Спасибо, что откликнулись. Первое предложение – назвать нашу Дурдомовскую Шнобелевскую премию именем Н.В.Гоголя.
2 3 4 5  Рейтинг: 25.9/4
Адміністрація ДД 02.04.2012 19:58:54
Это мы в марте обсудим.
02.04.2012 16:57:09
Уважаемая Администрация!
В течении всего дня 1 апреля в Санбюле провисела статья Олега Ф. Мы тут со товарищи посовещались и пришли к выводу, что Администрация решила самые тупые статьи размещать в Санбюле на День дурака – такой вид Шнобелевской премии. Есть предложение сделать это традицией, и каждого 1 апреля в Санбюль направлять самую тупую статью за прошедший год. Персонал в течении года будет подавать предложения, а Администрация будет объявлять своё решение 1 апреля. Можно сопровождать это вручением Дурдомовской Шнобелевской премии, для чего объявить кокурс фотожаберов.
Будет весело.
2 3 4 5  Рейтинг: 36.4/8
Адміністрація ДД 02.04.2012 17:05:59
Шутки-шутками, но к 1 апреля в следующий раз нужно как-то подготовиться smile3
02.04.2012 14:47:03
Ув.Админ. Бесцензурному будет интересно узнать,что его анекдот" украинская народная примета:
 
Если с дорог сходит асфальт - значит пришла весна."
2 3 4 5   Рейтинг: 44.8/27
© Бесцензурный [12.03.2012]
был использован в выступлении на Вечернем квартале-95 (31.03.2012.)           http://kinoweb.org/2012/04/01/16081/  на 1:13 (час и мин).
" ..ни у Тютчева,ни у Фета нет ни строчки,что асфальт сошёл вместе со снегом..." Был ли это плагиат или просто совпадение - судить читателям.
2 3 4 5  Рейтинг: 37.5/1
Адміністрація ДД 02.04.2012 16:26:27
smile3
02.04.2012 10:47:09
  Дякую вам сердечно за терпимістьта за відповіді і озвучки "офіційної думки  адміна". Сперечатись не буду.
І як то кажуть у нас в селі, коли розходяться по домам, питання до адміна на коня.
Коли до вас  пишуть звернення російською, то ви відповідаєте теж російською ( моє спостереження ).
Коли я до вас звертаюсь українською, то отримую відповіді лише  російською ( констатація ).
Потання до адміністрації - Чому я, при звертанні до адміністрації  українською, а відповіді отримую російською ?(постійно)
Українську та її насіїв тут не поважають ? ( це теж питання  )
 
посилання : " В разделе "Правила" можно задавать вопросы администрации ДД "
2 3 4 5  Рейтинг: 18.3/3
Адміністрація ДД 02.04.2012 11:25:25
1) вы получаете ответ на русском, потому что админ пишет его на русском.
 
2) уважают.
01.04.2012 21:46:01
Пробачте мені за допитливість та настирлиаість, але я не запитував про "переноси " постів, і знаю, що це право адміністрації. Мені все одно, куда адмін хоче і може переносити пости. Я питався про "наповнення" посту "первоапрельская лента новостей", де є на мою думку не припустимих для українців  образу та знущання над памяттю українців, що боролись та загинули за свою батьківщину. І питавса про думку адміна з цього приводу ?
2 3 4 5  Рейтинг: 17.5/2
Адміністрація ДД 01.04.2012 23:03:43
Задача администрации - соблюдение правил и развитие сайта. А "думка адміна" это его личное дело.
 
Точно так же "образа та знущання над памяттю українців, що боролись та загинули за свою батьківщину" - это ваше личное мнение, с которым мы спорить не будем.
01.04.2012 20:09:33
Задаю питання адміністрації -   Чи не прикро адміністрації, що під " первоапрельская лента новостей"  афтар "не зміг"  розгледіти образу та знущання над памяттю людей, що боролись та загинули за свою батьківщину. Напевно  розумових здібностей у афтара не вистачило ? Чому адміністрація таке підтримує ?
2 3 4 5  Рейтинг: 17.5/2
Адміністрація ДД 01.04.2012 21:28:36
Администрация может переносить статьи из "ИМХО" в раздел "Санбюллетень" и обратно по своему усмотрению.
01.04.2012 19:23:13
Мій  сьогоднішній  коментар - "  Прикро та дуже шкода, що під " первоапрельская лента новостей"...."   видалили без відповіді, чи я його погано додав і коментар не запостився ?
2 3 4 5  Рейтинг: 17.5/2
Адміністрація ДД 01.04.2012 19:45:40
В разделе "Правила" можно задавать вопросы администрации ДД или сообщать о нарушении правил.
Посты, не содержащие вопрос, предложение или сообщение о нарушении правил, могут удаляться.
31.03.2012 19:19:49
Администрация ДД 31.03.2012 11:33:23
Согласен. Но за цинизм бан не предусмотрен.

 
Извините, неправильная ссылка, и Вы не дочитали. Там прямое оскорбление автора ИМХО
 
http://durdom.in.ua/uk/main/article/article_id/13833/filter/interesting/page/5.phtml
2 3 4 5  Рейтинг: 47.1/4
Адміністрація ДД 31.03.2012 20:22:37
Да, но на это может пожаловаться только оскорбленный.
31.03.2012 18:46:14
   Уважаємая адміністрація.
 
     Вийшла така хрень, що я, як новачок, не врубівся у процес регістрації, та допустив помилку. Бо невісвєчєвається повністю хфамілія. Знаменита князівська фамілія Форточкін (ударенія на другий слог), виходить як “Форт”, що є недопустимо. Прошу розташувати у дві рядки.
      А всіх отих дотепників, які з якогось переляку пов’язали знамениту Хфамілію знаменитих купців граф’йов ФортОчкіних з якимось там Мрачним, прошу привсінародно наказати. Отаке.
2 3 4 5  Рейтинг: 40.0/1
Адміністрація ДД 31.03.2012 19:19:57
ок
31.03.2012 00:21:35
http://durdom.in.ua/uk/main/article/article_id/13833/filter/interesting/page/5.phtml#main_comments_comment_850159
Уважаемая администрация!
Считаю верхом цинизма подобные выражения под таким ИМХО
в эти дни
тем более - в адрес автора
Даже цитировать не буду, см. на 5 стр. камент подонка Rhett_Butler'a
2 3 4 5  Рейтинг: 47.1/4
Адміністрація ДД 31.03.2012 11:33:23
Согласен. Но за цинизм бан не предусмотрен.
29.03.2012 09:40:13
Шановна адміністрація,
 
Прошу змінити мій нік на "олекса.БЦ"
Дякую.
2 3 4 5  Рейтинг: 0.0/0
Адміністрація ДД 29.03.2012 12:55:30
ок
27.03.2012 20:08:30
Прошу удалить мои две статьи под названием "Прошу внимания!", поскольку ошибочно трижды добавил их на сайт
2 3 4 5  Рейтинг: 44.4/2
Адміністрація ДД 27.03.2012 21:38:39
ок
27.03.2012 16:14:05
Администрация ДД 27.03.2012 13:27:39
1) Если приведенные вами обращения безадресны, то бана не будет. А, например, "Вася, пошел на хуй" считается оскорблением и карается баном.
А ось це повідомлення - АДРЕСНЕ, бо є і цитата, і зазначено ЖИРНИМ ШРИФТОМ адресата. Це ж елементарно.
Тому (для прикладу) щоб послати адміна, ( і не тільки послати... ), не треба писати "Вася, Петя...". Причому це можна зробити не флудячи, А У КОНТЕКСТІ :
наприклад:
=============================
 
Администрация ДД 24.03.2012 13:28:20 ......................................................................
( " Хочу поинтересоваться - почему мои гениальные стихи отправлены в санбюль? В правилах  санбюль  не упоминается! Почему целую неделю  не отвечаешь по поводу нарушения правил гражданином Дундуковым? Че ты там несешь х.ню о каких-то банах? Я просто интересуюсь. Ты  че, по е..лу захотел? Трахни себя в зад!")
 
============================
 
Ось таке подібні, АДРЕСНІ повідомлення, адресовані конретному АДРЕСАТУ (лиш без зазначення ніку)  і трапляються тут часто, і в таких випадках адмін не втручається. Може хіба зрозуміє, коли це його торкненться безпосередньо?
 
Я уже объяснил, что не просто правила не меняются, а такая трактовка их не меняется.
Тепер вияснила все, що цікавило. Дякую за відповідь. pardon
 
2 3 4 5  Рейтинг: 44.4/2
Адміністрація ДД 27.03.2012 17:32:27
ок
27.03.2012 13:39:07
І ще питання до адміна:
Чи можливо, аби адмін за проханням автора матеріалу (а краще автоматично) разом з баном кривдника, заодно видаляв вказані автором повідомлення, тим паче, що це підпадає під правило: Также удаляются материалы, направленные на выяснение личных взаимоотношений между посетителями.
Наприклад:
http://durdom.in.ua/uk/main/article/article_id/13742/filter/interesting/page/4.phtml#main_comments
fucker  22.03.2012 13:50:00
fucker  25.03.2012 18:06:38
fucker  26.03.2012 00:21:30
2 3 4 5  Рейтинг: 31.1/2
Адміністрація ДД 27.03.2012 15:05:26
Нет, удалять комментарии не будем. Дурь каждого должна быть видна.
27.03.2012 08:36:12
Администрация ДД 27.03.2012 08:14:45
Даяна, это правило сложилось уже давно. Почему и как так вышло - достояние истории, которую я уже смутно помню.
Но оно действовало всегда и для всех.
Ви не відповіли на питання. Ви визнаєте, що наведені мнюю приклади є образою?
Якщо так, то правіило не міняється. Отож, мова йде не про правило, а про критерій оцінки його порушення.
Питання друге: То що в такому разі забороняє змінити  ці критерії, які у правилах не прописаніі і існують лише у головах ,адміністрації?
Питання третє: Якщо хтось, прочитавши ваше таке пояснення, почне тут на кожну вашу відповідь адресувати вам повідомлення, наповнені не характеристикою адресату, а "характеристикой действия" ("не п...", "пшл на х...", "закрой е....","вы...би сам себя в ж...") і ри цьому разом з друзями цим лайном засипле багатьох відвідувачів, то ви і далі будете настоювати на своєму нелогічному поясненні критерію оцінки порушення правил?
2 3 4 5  Рейтинг: 33.8/3
Адміністрація ДД 27.03.2012 13:27:39
1) Если приведенные вами обращения безадресны, то бана не будет. А, например, "Вася, пошел на хуй" считается оскорблением и карается баном.
 
2) Я уже объяснил, что не просто правила не меняются, а такая трактовка их не меняется. Изменения приведут к "а его не банили за такое, а меня забанили!!! репрессии!!" и т.п. Пока изменений никаких не будет.
 
3-а) Если кто-то начнет флудить в разделе "Правила", то получит бан за флуд.
3-б) Если в каментах возникнут чрезвычайные обстоятельства (как было в случае с Ежом), то будут применены чрезвычайные меры.
27.03.2012 00:26:51
Прошу уважаемую администрацию подтвердить, что  Фиона и Stefania - разные пользователи. Шариковы за...драли.
2 3 4 5  Рейтинг: 35.9/7
Адміністрація ДД 27.03.2012 08:11:07
Подтверждаю, считать Fiona и stefania клонами оснований никаких нет.
«   1 ... 279 280 281 282 283 ... 403   »


programming by smike
Адміністрація: [email protected]
© 2007-2024 durdom.in.ua
Адміністрація сайту не несе відповідальності за
зміст матеріалів, розміщених користувачами.

Вхід через Facebook