НАБУ нецікаво, як наші гроші "закатують" Служби автомобільних доріг


Ну, нарешті, Прем’єр - міністр хоче звернутись до НАБУ.
Володимир Гройсман має намір звернутися до Національного антикорупційного бюро для розслідування корупційних «відкатів» на дорожньому будівництві, за наявною у Гройсмана інформацією вони  досягають 7% від суми, виділеної на роботи.  Таку заяву він зробив нещодавно.
 
То виникає питання – чому саме зараз, чому раніше не звертався, адже тендерний сезон у ремонті доріг у самому розпалі? І чому й досі співробітники Національного антикорупційного бюро самі  не звернули  уваги на корупцію у дорожній сфері. Адже тільки лінивий про це не говорить,  а очільник  Укравтодору Славомир Новак взагалі відхрестився від цієї теми  і публічно заявив, що це не його компетенція, а НАБУ.
Трошки цифр. Нещодавно командою Прозорро була наведена наступна інфографіка, в якій дуже чітко і зрозуміло написані цифри декількох крупних тендерів у дорожній сфері, на які ще можна подати заявки. Це три тендери: два з яких у Івано-Франківській області – ремонт доріг,  один у Львівській – експлуатаційне утримання,  на суму понад  1,33 млрд. грн..

 
Якщо порахувати 7% від суми, то виходить, що за інформацією Прем’єр-міністра, у чиїхось карманах має осісти близько 100 млн. грн., а це тільки три тендери.
Зараз майже кожного місяці відбуваються аукціони у Прозорро  по поточному ремонту доріг  та їх експлуатаційному обслуговуванню на сотні мільйонів гривень.  У 2017 році це одна з самих багатомільйонних, а точніше – мільярдних, галузей по своєму фінансуванню. Тільки у січні місяці цього року САД у Харківський області уклав договорів на 2 млр. грн.  з експлуатаційного утримання доріг. Чернігівський САД уклав договорів з аналогічної послуги – на 1,2 млрд. грн..

 
На сайті НАБУ вказано, що у своїй діяльності вони керуються Конституцією України, ЗУ «Про Національне антикорупційне бюро України», Кодексами України та іншими законами, в числі і ЗУ «Про оперативно-розшукову діяльність».  Статтею  шостою цього закону прописано підстави для проведення оперативно-розшукової  діяльності усіх силових структур, у т.ч. і НАБУ. Так от «Підставами для проведення оперативно-розшукової діяльності є:  1) наявність достатньої інформації, одержаної в установленому  законом    порядку,    що    потребує   перевірки   за   допомогою оперативно-розшукових заходів і засобів. Зазначені  підстави  можуть міститися в заявах, повідомленнях громадян, посадових осіб, громадських організацій, засобів масової інформації,…»
То знову питання?
Чому коли, ЗМІ  жодного дня не обходяться без матеріалів про дороги та їх погану якість - на всіх телевізійних каналах регулярно показують сюжети,  а  у інтернет-ресурсах  та соцмережах громадяни викладають  фото та відео, Національне антикорупційне бюро не розслідує жодної справи про діяльність Служб автомобільних доріг, адже це «суб’єкти великого підприємництва, у статутному капіталі якого частка державної або комунальної власності перевищує 50 відсотків»(КПКУ) та організацій, яким САДи  надають перевагу  під час відбору учасників  для аукціонів???
То чи звернеться Прем'єр до НАБУ...

Lusy Min (18.05.2017) durdom.in.ua