Кого ж там не було?


Чимало вже написано і сказано про падіння кацапського літака  біля Сочі, як про причини так і про особи загиблих. На борту дійсно підібралась цікава компанія: «вєжліві плясуни»,  «вєжліві  пєвуни», пропагандони  кацап-тв, лікар – викрадач дітей. Мене ж як аналітика  цікавлять ті, кого там не було. Принаймні – офіційно. Місткість літака ТУ-154 складає 180 осіб. Кожен, хто хоч раз літав спецрейсом до «гарячих точок» знає, що такі літаки завжди переповнені. І не дивно – організація такого рейсу справа складна (з точки зору безпеки) і витратна. Московія до того ж має зараз великі проблеми із рухомим складом. Літаки падають мало не щодня, бо є важчими за повітря, як справедливо помітив їхній же комік. Власного виробництва у них немає, що б вони там не говорили – всі їхні нові  літаки складаються переважно з імпортних комплектуючих, в тому числі і українських. Закуповувати літаки за кордоном не можуть, бо санкції. Минулого тижня у них відбулася ще одна велика авіакатастрофа, яка чомусь пройшла повз увагу громадськості. У Сибіру розбився із сотнею військових на борту літак ІЛ-18. Для тих, хто не в курсі – це допотопний апарат, останні представники цього виду давно списані. Однак труднощі у організації авіаперевезень, насамперед у Сибіру, змусили випустити це страхіття у рейс. Річ у тім, що Україна зняла з обслуговування  старезні АН-24, які обслуговували північні регіони кацапії і тепер там банально ні на чому літати. Міста і поселення крайньої півночі залишаються відрізаними ... ледь не сказав «від цивілізації», що у даному випадку було б незаслуженим компліментом. Принаймні – відрізаними для цивільних пасажирів.
З огляду на всі ці обставини імовірність того, що літак ішов напівпорожнім – наближається до нуля. Навіщо канапам приховувати кількість жертв? Причини можуть бути різні.
По-перше найвірогідніше, що мав місце теракт. Принаймні, факт вибуху вже можна вважати доведеним: зявилось нічне відео з місця подій, де зафіксовано вибух, літак не лише миттєво зник з радарів, але і миттєво обірвав радіозв’язок.
Існує, звичайно, імовірність, що вибух стався через технічний стан літака або порушення при заправці пального. Знаючи вік літака і традиційну кацапську рукожопість виключати такого не можна, але версія теракту набагато імовірніша. А в такому разі жертві завжди вигідно приховати наслідки, щоб знизити суспільний резонанс і не заохочувати організаторів.
По-друге особи загиблих, якщо це публічні особистості, або навпаки – абсолютно не публічні (співробітники спецслужб), можуть спричинити небажані наслідки при обнародуванні.
Приховувати час і обставини смерті своїх публічних осіб для кацапів невдивовижу. Свого часу маршала Митрофана Нєдєліна, заживо згорілого при випробуванні ракети, оголосили загиблим в автокатастрофі лише через кілька тижнів після загибелі. Ще раніше першого Чінгіз-хана Темучина, загиблого вочевидь у битві під Калкою, оголосили померлим аж через 3 роки, протягом яких його ніхто не бачив. Орда має у цій справі багатий досвід і державні традиції. Якщо йдеться про публічних осіб – скоро дізнаємось, про кого. Отож,  чекаємо на правду, як на те шило в мішку, а якщо серед відомих особистостей «братського народу» найближчим часом почнеться раптовий мор – не дивуємось, а рахуємо – приблизно до 90.
Існує, щоправда, ще одна можливість – що півсалона було задіяно під якийсь вантаж, але це також малоймовірно, оскільки дефіцит пасажирських літаків у них значно вищий, ніж транспортних. Воно і не диво – у військово-транспортній авіації вимоги до безпеки значно нижчі, ніж у пасажирській. Наші АН-26 спокійно продовжують там літати, попри відсутність техобслуговування.  До речі, кацапи, що останнім часом прямують до міст крайньої півночі, здебільшого мусять мандрувати стоячи,  у вантажній кабіні АН-26, як і належить худобі, але то таке…
Відповідаючи на можливі питання: ні, не співчуваю (хоча і на кістках танцювати не люблю). Просто сподіваюсь, що людей на борту не було.


Vladimir Mytus (26.12.2016) durdom.in.ua