Канал чесних новин Петра Порошенка став партнером Льоні Голубкова...


Канал чесних новин Петра Порошенка став партнером Льоні Голубкова... ...і закликає послідувати цьому прикладу своїх глядачів у рекламному ролику МММ-2011, який транслюється в прайм-таймі й триває близько двох хвилин - дуже вигідний і чималенький для реклами час.
 
Про переваги нової мережі МММ українським глядачам розповідає син Льоні Голубкова. Він спілкується зі своїм батьком, відповідаючи на його запитання щодо нового дітища Сергія Мавроді.
 
Невже 5 каналу мало реклами, яку він крутить по буднях з ранку до вечора? Вона йде у вигляді як роликів, так і цілих передач. Слід розуміти, на Першому інформаційному хочуть сказати, що в них реклама не перевищує 12 хвилин на астрономічну годину, як це регламентує телевізійне законодавство?
 
Так от і цього виявляється замало, аби не утриматися від реклами новітньої піраміди, пропонованої українським глядачам московським ділком з далеко не бездоганною біографією? Після всього, що сталося? Дуже шкода, що свої поточні прибутки 5 канал оцінює вище за можливі іміджеві втрати – шкоду репутації й підрив авторитету серед глядацької аудиторії.
 
Може комусь з топ-менеджменту на щось не вистачає для особистих та сімейних потреб: чергової, вже котрої за ліком, автівки, яхти, заміського маєтку? Чи не час зупинитися або ж підшукати для досягнення бажаної цілі більш пристойні способи?
 
Зрозуміло, що юридично за рекламу всю відповідальність несе рекламодавець. А як щодо моральної чи соціальної? Чи це для 5 каналу та його власника Петра Порошенка – пустий звук? По суті, цим роликом Канал чесних новин сам став партнером Льоні Голубкова та закликає приєднатися до МММ-2011 українців. І не соромно?
 
Олексій Мазур,
Дніпропетровськ.

spetskor (11.12.2011) durdom.in.ua