пароль
пам’ятати
[uk] ru

Хто купляє "За "Динамо" – зневажає рідну маму!


Хто купляє
Як би ви відреагували, коли б раптом побачили на прилавку супермаркету чи в невеличкій, але цілком легально працюючій крамниці нову марку чаю, за назвою... перепрошую, "*б твою мать!". Мабуть були б шоковані, правда? Очам би своїм не повірили. Якщо б на яскравій упаковці прямо так і було написано гарним фірмовим стилем: "*б твою мать!".
 
Так от щось подібне нам пропонують в телевізійному рекламному ролику чаю "За "Динамо". Ні, назва як бачите, цілком пристойна. Вся штука в рекламному слогані.
 
Голос, який намагається копіювати манеру актора озвучання Леоніда Володарського, більш відомого як перекладача піратського відео дев'яностих років (пам'ятаєте того гнусавого, що "з прищепкою на носі?"), при появі в кадрі вказаної марки, заохочуючи до купівлі, проголошує: "Чай "За "Динамо" – бодрить твою маму"!
 
В іншій рекламі цього продукту за кухонним столом син запитує в батька, чому мама зовсім не п'є каву? Той з характерною для відомого лайливого вислову інтонацією відповідає:
 
- Тому що чай бодрить твою маму!
 
Автори ролику, звісно, можуть сказати, що насправді вони нічого поганого не мали на увазі і кожен сприйняв це гасло в міру своєї зіпсованості, але ж не такі вже глядачі наївні дурники, щоби не здогадатися, які асоціації намагаються викликати рекламісти, якого ефекту добиваються, з якими аналогіями граються та який контекст вкладають у пропонований слоган. Алюзії на поверхні, вони очевидні.
 
Те, що цей, нібито безневинний" діалог відбувається між батьком та сином - підсилює негативнйе спийняття та огидність  відеоролику, аморальність кервативної думки його авторів.
 
Переглядаючи рекламу такого сумнівного змісту, кожного разу відчуваєш моральний дискомфорт. Ніяковієш перед екраном. А вдіяти у відповідь нічого не можеш.
 
Та й куди і на що скаржитись? З чим звертатися? Адже жодної юридично-формальної підстави для висування якихось претензій немає, позаяк "бодрить" – це ж не "едрить" (рос. ругательство, близкое к "е* твою мать"). Навряд чи в суді можна буде щось довести.
 
Тому своє обурення і глядацький протест автор цих рядків  висловлює в формі  допису. А також  у вивсуванні в піку рекламному слогану "Динамо" контр-гасла: "Хто купляє "За "Динамо" – зневажає рідну маму!". Нехай кожен, перед тим як придбати цю марку чаю, згадає свою неньку і добре замислиться про свої почуття до неї. І підтвердженням їхньої щирості стане рішеня щодо купівлі або ігнорування товару.
 
Олексій Мазур,
Дніпропетровськ.
© spetskor [15.05.2011] | Переглядів: 2933

2 3 4 5
 Рейтинг: 42.6/33

Коментарі доступні тільки зареєстрованим -> Увійти через Facebook



programming by smike
Адміністрація: [email protected]
© 2007-2024 durdom.in.ua
Адміністрація сайту не несе відповідальності за
зміст матеріалів, розміщених користувачами.

Вхід через Facebook