для старих юзерів
запам’ятати
[uk] ru
Для полноценной работы сайта включите в вашем браузере поддержку JavaScript. В противном случае многие функции сайта будут недоступны.

Чіпси... "під кайфом"?

Чіпси...
Не треба бути неабияким спеціалістом в галузі маркетингу чи піару, аби сприйняти аксіомою, що цільовою аудиторією даної реклами є передусім підлітки та молодь. Адже подібного роду фастфудівські продукти, попри наполегливі застереження медиків-дієтологів про їхню шкідливість для організму, користуються особливою популярністю в представників саме цієї вікової категорії.
Такими ж є і персонажі конкретного ролику.
 
В просуванні товару на ринку й пошуках найкоротшого шляху їстівних новинок до шлунку споживача рекламісти відчайдушно змагаються один з одним в оригінальності та винахідливості. Кожен вибрикується, як може, в чому, звісно, немає ніякого криміналу. Одначе при перегляді реклами чіпсів "Макс" мимоволі виникає питання: чи не переборщили рекламісти, перейшовши межі допустимого? Та й про що, власне, сам демонстрований кліп? Які він аналогії викликає у свідомості глядачів?  
 
Річ в тім, що поведінка персонажів ролику, після того, як вони скуштували рекламований продукт, викликає асоціацію з клінічними проявами шкідливого впливу на організм деяких наркотичних речовин з групи так званих "легких" (це умовна класифікація, адже добре відомо, що жодних наркотиків-"лайт" в плані руйнівних наслідків не буває).
 
В даному випадку неадекватність поведінки персонажів ролику, яка наступає внаслідок споживання чіпсів, проявляється в нападах сміху, раптових спалахах фізичної активності,людей починає кидати з боку в бік, деяких - колотити як в лихоманці, вигинати, складати навпіл. Звертає на себе увагу спонтанність і неконтрольованість рухів та психомоторних реакцій. «Піддослідні» поводятьсяі в кадрі так, ніби вони замість чіпсів наковталися якихось рецептурних пігулок або обкурилися ароматичною сумішшю чи простіше кажучи якоюсь "травичкою".
 
В інших рекламах, приміром, шоколадних батончиків та різних хрустких солодощів, споживачі теж починають проявляти неабияку активність, даючи в такий спосіб вихід набутій енергії. Але особливість згаданої реклами чіпсів в тім, що рухи людей відбуваються на їхній подив і попри їхню волю. Щось заволодіває людською свідомістю і починає контролювати її. Відтак не людина стає сильнішою, з'ївши продукт, а ніби якась заборонена речовина починає керувати людською волею, емоціями, рухами.
 
Якщо це такий гумор, то він, щонайменше, напрочуд дивний. А точніше було б сказати - якийсь нездоровий, пришелепкуватий, патологічний.
 
Подібні ефекти, як вже було сказано, є в багатьох рекламах, але зняті вони із добрим гумором, а кумедні гіперболи та метафори викликають в глядача позитивні емоції, чого не скажеш про рекламу чіпсів "Лейз Макс". З огляду на приголомшуючі прояви від їхнього споживання, можливо більш точною була б назва не "Лейз", а "ЛСД Макс"? Пам’ятаєте пісню з репертуару славетних The Beatles  у виконанні Джона Ленона «Lucy in the Sky with Diamonds»? Це щось приблизно з тієї ж опери…
 
Звісно, оцінити висловлені враження можна тільки після перегляду реклами. Автор замітки не знайшов її в Інтернеті, але цей відеоролик дуже часто крутять на "першому музичному" М-1 та Новому каналі.
 
Було б цікаво дізнатися думки тих, хто натрапить на креативний витвір. Може проблема не в рекламі, а в самому дописувачі? Раптом це йому щось примарилося? Хоча він нічого такого з забороненого ніколи не вживав, та й від чіпсів в силу певних медичних обмежень давно відмовився.
 
Олексій Мазур,
Дніпропетровськ.


© spetskor [29.04.2011] | Рейтинг: 40.0/29 | Переглядів: 3262

2 3 4 5 40.0/29





Коментарі

29.04.2011 01:33:00
Согласен 100%! Ролик провоцирует слабохарактерную молодёжь к наркотикам. (да, не больше, не меньше)
Вообще, считаю такие ролики, частью программы оккупации НАШЕЙ страны "братским народом". Вот так.
Кто не верит- тот дурак!pardon
Не згоден Згоден  Підтримка: 92%(11/12)

29.04.2011 08:03:09
Yarmann
Excellently
 
Реклама в любом обществе элемент оболванивания электората... Книжек написано немеряно, задачи простые - перенос денежек из одного кармана в другой и продвижение образа жизни нужного для правящей верхушки ...girl_hospital
Востаннє редаговано Sumerky 29.04.2011 08:12:41
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(7/7)

29.04.2011 09:00:56
5
Не згоден Згоден  Підтримка: 67%(2/3)

29.04.2011 09:13:44
Что, конкуренты заказали статью против? smile3
Не згоден Згоден  Підтримка: 75%(3/4)

29.04.2011 09:24:42
So-so
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(1/1)

29.04.2011 10:04:11
Блин,  я удивляюсь, у людей хватает времени смотреть рекламу! У Вас нет пульта дистанционного управления или в нем сели батарейки?
Насчет рекламы все уже написал Пелевин в "Дженерейшен Р"
Востаннє редаговано Jane65 29.04.2011 10:06:53
Не згоден Згоден  Підтримка: 75%(3/4)

29.04.2011 12:15:32

metalich 29.04.2011 09:13:44
Что, конкуренты заказали статью против?

Я ж не висуваю претензії до якості продукту, в даному разі чіпсів певної марки. Це за мене роблять медики, до того ж в рівному ступені до всіх чіпсів та фастфудів, незалежно від їхніх виробників. Я розмірковую щодо підходу рекламістів, щодо якості, змісту рекламного ролику, який вони зробили. Чи Ви не відчуваєте різницю в акцентах? Або, по-Вашому, матеріали на ці теми є апріорі табуйованими? Такими, що автоматично підпадають під цензуру? Що, на теми реклами не можна писати взагалі? Я звернув увагу на цю рекламу тому, що вона вирізняється від інших і, на мою думку, - в негативний бік. Висловив свою позицію. Якщо ви з нею не згодні по суті - мається на увазі зміст ролику і те, які асоціації викликає поведінка його персонажів - то будь ласка, висувайте свої контраргументи. Залюбки їх почую.
Востаннє редаговано spetskor 29.04.2011 12:19:58
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(2/2)

29.04.2011 15:33:42
Я боюсь кого-то разочаровать, но если человек смотрит:
гавно-шоу (Шустер и Ко, Пысанка на льду, Поющие трусы, Таланты всех талантов)
гавно-сериалы (Няня, Кадеты, Миньеты, Буфеты, Табуреты, Менты, Опера, Мусора и т.д.)
гавно-кино (преимущественно руссского "патриотичного" разлива про олигархов и десантников)
А потом ДОБАВЛЯЕТ себе в голову рекламу прокладок, жуйвачэк, моющих средств, памперсов и т.д.
То с вероятностью 100% через определенное время такой человек деградирует.
***
Чем лечить? Только чтением проверенных временем книг и прогулками на свежем воздухе. Из ТВ программ оставить только образовательные. Кино качать из инета, по своему усмотрению.
Иначе неизбежно превращение в зомби ac
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(5/5)

29.04.2011 15:36:54

Тузик_Киевлянски 29.04.2011 15:33:42
То с вероятностью 100% через определенное время такой человек деградирует.
Спасибо. 5
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(2/2)

29.04.2011 18:43:06

Тузик_Киевлянски 29.04.2011 15:33:42
с вероятностью 100% через определенное время такой человек деградирует.
***
Чем лечить? Только чтением проверенных временем книг и прогулками на свежем воздухе. Из ТВ программ оставить только образовательные. Кино качать из инета, по своему усмотрению.
... а информацию лучше брать из англоязычных источников -- наши фильтруются.
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(2/2)

29.04.2011 22:38:32
Yark 29.04.2011 18:43:06
... а информацию лучше брать из англоязычных источников -- наши фильтруются.
А ще краще - з ДД! biggrin
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(1/1)












...




programming by smike
Адміністрація: zavhoz@durdom.in.ua
© 2007-2017 durdom.in.ua
Адміністрація сайту не несе відповідальності за
зміст матеріалів, розміщених користувачами.

Будь ласка, увійдіть за допомогою
Facebook-login