для старих юзерів
пам’ятати
[uk] ru
Для полноценной работы сайта включите в вашем браузере поддержку JavaScript. В противном случае многие функции сайта будут недоступны.

Табачник і Шевченківська премія.

Табачник і Шевченківська премія.
Скажіть мені, тільки чесно, от вас не дивує підозріла незнищенність Дмитрія Табачника. І студенти проти нього акції влаштовують, і творча інтелігенція протестує, і сивочолі академіки листи пишуть, а йому хоч би «хни».
 
Посміхається собі у вуса нахабною єврейською посмішкою і якби дає всім цим протестувальникам зрозуміти, що мав їх усіх глибоко у носі. Ще здається трохи й презирливо вякне (як колись його теперішній начальник Азаров): «Да пашлі ви!».
 
Але ж ні – маска інтелігента, під якою Табачник за роки своєї діяльності на ниві боротьби з Україною, навчився приховувати гниле українофобське нутро, не дозволяє це робити аж настільки відверто.
 
Посилає він більш витончено. Тим більше теперішня посада дозволяє. Ми йому протест, а він нам нищення української освіти, ми йому демонстрацію, а він нам підвищення плати за навчання, ми йому акцію непокори, а він нам закриття українських шкіл.
 
Будь-який міністр, в будь-якій цивілізованій країні сам би вже давно пішов у відставку, зіткнувшись з таким неприйняттям власної персони в суспільстві. А цьому як з гуски вода.
 
Хтось таки добре кришує цього мальчіка. Навіть Ганна Герман, яка по початках гризлася з Дімою, раптом присмиріла, наче її хтось затягнув в темний кут і, приставивши до горла фінку, прохрипів, бризкаючи в обличчя смердючою слиною: «Діму аставь в пакоє!».
 
І залишила. І навіть хвалити почала. Мовляв Табачник все робить правильно, наступаючи на українську мову. Молодь у нас протестна, тож на зло міністру мову буде вивчати і нею спілкуватися. Отже нищення всього українського, за спотвореною логікою Герман, українцям лише на користь, а це означає, що Табачник маладца.
 
Янукович взагалі робить вигляд, що Табачника не існує. Воно й не дивно. Тут дай його розібратися з усіма чорногоріями, з чехіями разом з чехословаччинами, космодромами, бебелями й усякими іншими ввімкненнями, а ви зі своїм Табачником.
 
Та все ж знаходяться ще ті, хто сподівається, що Табачника таки підуть. Лауреат Національної премії України ім. Тараса Шевченка Василь Шкляр заявив, що не може прийняти Шевченківську премію, доки посаду міністра освіти і науки, молоді та спорту обіймає Дмитро Табачник.
 
Навіть листа написав Януковичу з цього приводу.
 
Та якщо хтось на мить подумав, що Василь Шкляр взагалі відмовився прийняти премію, то це не так. Це для наших депутатів 260 тисяч гривень не гроші, а для бідного письменника ще й які. Хоча я ще не чув, щоб хтось з наших депутатів відмовився хоча б від щорічної матеріальної депутатської допомоги в 40 000 гривень.
 
То що ж ви хочете від письменника, все багатство якого у вмінні в правильній послідовності записувати слова. От ви б відмовилися від суми в 260 тисяч, яку ви заслужили? Я б, як усі бідні люди, не відмовився.
 
Тож і Василь Шкляр, щоб не дай Боже премію не відібрали, підстрахувався висловивши свою повагу Януковичу й підкресливши, що його позиція ніяк не стосується особисто Віктора Федоровича, а має відношення виключно до Д.Табачника.
 
І ви думаєте, що після цього листа Янукович відправить злісного українофоба у відставку. Аж ніяк. Не його Діма креатура. А тих, на кого сам Янукович заподатливо працює.

© R`n`R [05.03.2011] | Рейтинг: 42.0/46 | Переглядів: 4401

2 3 4 5 42.0/46




Коментарі

1 2 3 4 5   »
05.03.2011 12:11:18
І схоже Шкляр премію не отримає. http://tsn.ua/ukrayina/yanukovich-ne-dav-shevchenkivsku-premiyu-z-literaturi.html
Не згоден Згоден  Підтримка: 83%(10/12)

05.03.2011 12:21:26
Smoking - Табакєвіч є ставлеником праваславнаго кагебіста Гундяйки - тому у його "незнищеності" - нічого дивного нема...
Не згоден Згоден  Підтримка: 81%(13/16)

05.03.2011 12:28:19
Ну тут, друже, пану Шкляру краще було б бути послідовним. І треба розуміти - премію йому дають для бутафорії - нібито вони не окупанти, нібито не лютіші вороги українства. Навіть друзі.
Коли пн Шкляр писав свої твори, він розраховував на премію? Наврядчи.
Не згоден Згоден  Підтримка: 72%(13/18)

05.03.2011 12:42:13
Кіт 05.03.2011 12:28:19
Ну тут, друже, пану Шкляру краще було б бути послідовним. І треба розуміти - премію йому дають для бутафорії - нібито вони не окупанти, нібито не лютіші вороги українства. Навіть друзі.
Коли пн Шкляр писав свої твори, він розраховував на премію? Наврядчи.

Табачник разом з Янукевичем перед виборами в Ізраїль їздили, їх на це діло тамошні рабини благословили. Тому він і далі буде нищити українську освіту, їм раби потрібні, а не розумні люди. А ми самі винні, раз це терпимо. Табачник і йому подібні-це ракова пухлина, яку можна тільки вирізати, бо з нею неможливо домовитись.
Востаннє редаговано Нечай 05.03.2011 13:01:09
Не згоден Згоден  Підтримка: 79%(15/19)

05.03.2011 13:12:37
4 березня Президент Віктор Янукович підписав указ про присудження Шевченківської премії. У переліку лауреатів прізвища Шкляра не виявилося.
 
И  в этот же день  В.Шкляр, нижайше прогнувшись, просит Президента перенести вручення йому Шевченківської премії, хотя до этого готов был принять премию хоть от черта лысого.
 
Сьогодні лауреат Шевченківської премії Василь Шкляр звернувся до Президента України Віктора Януковича із заявою, текст якої письменник передав журналістам. У цій заяві В.Шкляр просить перенести нагородження його Шевченківською премією.
 
"Шановний пане Президент!
 
Засвідчую Вам свою повагу і прошу Вас врахувати в Указі з нагоди нагородження лауреатів Шевченківської премії моє прохання про перенесення нагородження мене Шевченківською премією на той час, коли при владі в Україні не буде українофоба Дмитра Табачника. Моя позиція, пане Президент, ніяк не стосується Вас особисто, але поки при владі є Дмитро Табачник, я не зможу прийняти премію.
 
З повагою Василь Шкляр", - ідеться в заяві.
http://imk.ua/ua/news/04-03-2011/230039/

То есть, для свидомых националистов, вроде Шкляра, который засвідчує свою повагу Хаму, враг один  Табачник, а не возглавляемая "шановним" Януковичем   ПРдоновская банда. Перед очередными выборами Янукович бросит нашим националистам кость в виде отставки Табачника и  наши "ура-патріоти" будут ему в ножки кланяться?  
Востаннє редаговано А. Ковалевский 05.03.2011 14:46:10
Не згоден Згоден  Підтримка: 35%(11/31)

05.03.2011 13:13:15
Дьявол кроется в мелочах.
Что уж слишком подозрительно быстро отреагировал Янукович на открытое письмо Шкляра. На самом деле, Шкляр «отказался» от премии после того, как узнал от своей почитательницы Анны Герман, что Янукович из Указа о награждении его вычеркнул. И Шкляр для пиара (ура-патриоты  уже восторженно вопят: «Респект Васько!!! Не продався за " 30 сріблянників ")  надо признать весьма удачно использовал Табачника, хотя раннее взять премию из рук Януковича и не думал отказываться, мол, не Янукович ее присуждал, а Шевченковский комитет оценил высокие художественные достоинства его «Черного ворона», о чем Шкляр сам неоднократно заявлял и радовался, что он «Отримав привітання з Адміністрації президента».  
 
Василь Шкляр: У Верховній Раді у мене є ціла фракція прихильників, так само як і в адміністрації президента. Зокрема, Ганна Герман дуже високо оцінила цей роман.
Василь Шкляр: Шевченківська премія для мене – це насамперед визнання героями Холодноярських повстанців
Василь Шкляр: Премію отримав не стільки я, як герої Холодного Яру

О министре Табачнике же В.Шкляр, в связи с присуждением ему Шевченковской премии, сделал свое отказное заявление только после того, как его уведомили, что Янукович намерен исключить его из списка награжденных.
 
Востаннє редаговано А. Ковалевский 05.03.2011 16:42:49
Не згоден Згоден  Підтримка: 24%(6/25)

05.03.2011 13:48:28
А. Ковалевский 05.03.2011 13:13:15
Дьявол кроется в мелочах.
Horns - а кацапська мудачня - в бабсько-педерастичному пустомельстві...
 
All ok - ви ж ніби - попрощалися вже навіки?.. - дали "слово ахвіцера" - ноги вашої кривої тут не буде?..
 
I do not know - ну і у*обували б собі на*уй - чого ж продовжуєте тут смердіти лаптями-щами?..
 
Востаннє редаговано Colonello 05.03.2011 13:48:46
Не згоден Згоден  Підтримка: 33%(5/15)

05.03.2011 13:57:42
Стосовно Табачника. Тарас Чорновіл розповів що призначення Табачника і Хорошковського це частина угоди з москалями. Саме вони пролобіювали ці два призначеня, тому зараз можуть робити все що хочуть - Чавунович їх не зніме.
 
А. Ковалевский 05.03.2011 13:12:37
То есть, для свидомых националистов, вроде Шкляра, который засвідчує свою повагу Хаму, враг один  Табачник, а не возглавляемая "шановним" Януковичем   ПРдоновская банда.

Як раз якби Шкляр висловив би Чавуновичу що ви мовляв зараза і з ваших рук я премії не візьму імперці мали б підставу здійняти галас - він русофоб, він ненавидить Донбас, він висловлює неповагу до третини населення України. А серед дончаків далеко не всі в захваті від Колесніченків-Табачників. А це - його потенційні читачі.
Чавунович же явно намагається завоювати симпатіх центру.
Нині ж Чавунович у розвеселому положенні. Якщо він залишить Табачника - це зайвий доказ що він його підтримує і всі риторика Герман коту під хвіст. Якщо зніме - кремлепаки завиють: "він продався націоналістам!" Чаленко уже воно реве й стогне.
 
До речі, виключення Шкляра зі списку рукою Чавуновича було б набагато кращім піаром для Шкляра. Можна було б сказати - влада позбавляє українців історії, от воно справжнє рило українофобського режиму! Не замислювалися про таке?
 
Чи "Союз пісатєлєй Слобожанщіни" дуже спішив підіграти так не любимій Ковалевському бандитській владі?
Востаннє редаговано Дракон 05.03.2011 14:12:53
Не згоден Згоден  Підтримка: 75%(12/16)

05.03.2011 13:58:46

А. Ковалевский 05.03.2011 13:13:15
а самом деле, Шкляр «отказался» от премии после того, как узнал от своей почитательницы Анны Герман, что Янукович из Указа о награждении его вычеркнул.

А. Ковалевский 05.03.2011 13:13:15
О министре Табачнике же В.Шкляр, в связи с присуждением ему Шевченковской премии, сделал свое отказное заявление только после того, как узнал, что Янукович ему эту премию не выписал.

Звідки така інформація?
Не згоден Згоден  Підтримка: 71%(10/14)

05.03.2011 14:16:33
Та все ж знаходяться ще ті, хто сподівається, що Табачника таки підуть. Лауреат Національної премії України ім. Тараса Шевченка Василь Шкляр заявив, що не може прийняти Шевченківську премію, доки посаду міністра освіти і науки, молоді та спорту обіймає Дмитро Табачник.
 
Навіть листа написав Януковичу з цього приводу.

Табачніка "підуть" ,коли його буде вигідно "здати" ,а поки що,він непоганий "громовідвід"..
У той час ,коли "конкретні пацани" дерибанятть,аж гай шумить" ,ненависть народу (не синьо-білого електорату) спрямована не проти них..
Не згоден Згоден  Підтримка: 82%(9/11)

05.03.2011 14:17:30

Colonello 05.03.2011 13:48:28
- а кацапська мудачня - в бабсько-педерастичному пустомельстві...
 
- ви ж ніби - попрощалися вже навіки?.. - дали "слово ахвіцера" - ноги вашої кривої тут не буде?..
 
- ну і у*обували б собі на*уй - чого ж продовжуєте тут смердіти лаптями-щами?

Колонело..
Ви хворий.. Devil
Не згоден Згоден  Підтримка: 80%(12/15)

05.03.2011 14:33:03

Pavlotex 05.03.2011 14:17:30
Колонело..
Ви хворий..
Де Ви були вчора, коли я намагався зібрати консиліум з цього приводу?
Там навіть приводились два варіанти діагнозу.biggrin
Не згоден Згоден  Підтримка: 64%(9/14)

05.03.2011 14:34:38
І ви думаєте, що після цього листа Янукович відправить злісного українофоба у відставку. Аж ніяк. Не його Діма креатура. А тих, на кого сам Янукович заподатливо працює.
 
От це вірно підмічено!
Це паралельна до Хама гілка Кремля!
Не згоден Згоден  Підтримка: 75%(9/12)

05.03.2011 14:35:08
Рavlotex:
Колонело..
Ви хворий..
___________________
Не ругайте безобидного Colonello. Разве вы не видите, что это обычный подросток, который дорвался до интернета. Признаки: в комментариях картинок больше, чем текста (почти комиксы); любит, чтобы было много оружия; всем перечит и ругается матом; не имеет уравновешенности. В таком шквале эмоций взрослый человек уже давно сгорел бы, а у детей включаются защитные механизмы. Пусть ребенок перебесится. А до тех пор не стоит даже его родителей вызывать в администрацию ДД - не поможет это. Может, у него велосипеда нет - потому он такой злой. Купите ему лисапед и, вполне возможно, что трудный подросток станет полезным членом общества. smile3
Не згоден Згоден  Підтримка: 84%(16/19)

05.03.2011 14:42:29

NEAR 05.03.2011 14:35:08
Не ругайте безобидного Colonello. Разве вы не видите, что это обычный подросток, который дорвался до интернета. Признаки: в комментариях картинок больше, чем текста (почти комиксы); любит, чтобы было много оружия; всем перечит и ругается матом; не имеет уравновешенности. В таком шквале эмоций взрослый человек уже давно сгорел бы, а у детей включаются защитные механизмы. Пусть ребенок перебесится. А до тех пор не стоит даже его родителей вызывать в администрацию ДД - не поможет это
Чудно, но Вы повторили третий вариант диагноза, который представила Принцесса, при моей попытке собрать консилиум.
Не згоден Згоден  Підтримка: 77%(10/13)

05.03.2011 14:46:47
Спасибі Табачнику, обов'язково почитаю. Раз жиди забороняють-значить, хороша книга. Шкляру такий піар і не снився.
Не згоден Згоден  Підтримка: 91%(10/11)

05.03.2011 14:48:32

mix_ko 05.03.2011 14:34:38

От це вірно підмічено!
Це паралельна до Хама гілка Кремля!

Скоріше Тель-Авіву. А Кремль-то так, для маскування.
Не згоден Згоден  Підтримка: 67%(4/6)

05.03.2011 14:53:37
Дракон 05.03.2011 13:57:42
Дракон
 
Як раз якби Шкляр висловив би Чавуновичу що ви мовляв зараза і з ваших рук я премії не візьму імперці мали б підставу здійняти галас - він русофоб, він ненавидить Донбас, він висловлює неповагу до третини населення України.

Оригинально наши «свидомые» ура-патриоты борются против «украинофобского» по их мнению режима — нижайше прогибаясь перед «ставленником Кремля» Януковичем, как это сделал В.Шкляр в своем заявлении: «Засвідчую Вам свою повагу», «Моя позиція, пане Президент, ніяк не стосується Вас особисто». Ну какое после такого прогиба может быть уважение к украинским националистам, ярким представителем которых является В. Шкляр?
Востаннє редаговано А. Ковалевский 05.03.2011 15:06:07
Не згоден Згоден  Підтримка: 53%(8/15)

05.03.2011 14:54:00
Нечай 05.03.2011 14:48:32
Скоріше Тель-Авіву. А Кремль-то так, для маскування...
Not precisely - скоріше - український нік  - для маскування свиномудацького кацапохолуйського бидла... Horns
 
Excellently - а Тель-Авіву - всі респекти!.. Attention - ось із кого Києву потрібно брати приклад - як справлятися із проблемами державної мови, нацменів - та дикуватих сусідів... Gangster
 
Востаннє редаговано Colonello 05.03.2011 14:59:08
Не згоден Згоден  Підтримка: 23%(3/13)

05.03.2011 14:58:41
А. Ковалевский 05.03.2011 14:53:37
ярые противники бандитской оккупации...

Not precisely - яриє - не яриє, - але багатовікова кацапська окупація - значно більша українська проблема - аніж дуже короткочасний прихід до влади злодійської шайки...
 
Smoking - бо та влада - дуже швидко піде, - а кацапське бидло - буде тут смердіти ще роками - сопливо-слізливо прощатися - ніби то назавжди, - але на наступний день - знову пхатиме своє мудацьке рило в наш дім...
 
Не згоден Згоден  Підтримка: 42%(5/12)

1 2 3 4 5   »










programming by smike
Адміністрація: [email protected]
© 2007-2020 durdom.in.ua
Адміністрація сайту не несе відповідальності за
зміст матеріалів, розміщених користувачами.

Будь ласка, увійдіть за допомогою
Facebook-login