для старих юзерів
пам’ятати
[uk] ru
Для полноценной работы сайта включите в вашем браузере поддержку JavaScript. В противном случае многие функции сайта будут недоступны.

Про заснування Лабораторії ДД

Про заснування Лабораторії ДД
Будь-яка клініка, тим більше яка себе поважає, має солідну лабораторну базу, що дозволяє проводити об’єктивне обстеження пацієнтів та брати у них аналізи в широкому діапазоні завдань.
 
ДД - поважна клініка, я так вважаю, а лабораторного блоку немає. Отож, хочу запропонувати створити лабораторний корпус, де проводити дослідження стану та обстеження пацієнтів об’єктивними методами. В лабораторії публікуватимуться матеріали, засновані на даних досліджень та їх інтерпретація. Дані можуть бути взяті з будь-яких відкритих джерел з обов’язковим посиланням на них. Персонал повинен мати можливість перевірити коректність наведення даних.
 
Здається мені обговорення різних інтерпретацій та пояснювальних моделей дозволить точніше поставити діагноз і, відповідно, визначити найоптимальнішу стратегію лікування.
 
Влітку 2006 році працював на Майдані в інформаційно-аналітичній службі (ІАС). Проводив тестування та анкетування табірників. Щотижня підводилися підсумки, друкувалися та розміщувалися на наметі. Окремо рекомендації передавалися нагору - вибачайте, але тут без подробиць.
 
Результатами (узагальненими, звісно) поділюся в наступному пості.
 
А зараз наведу один веселий (можна сказати, жартівливий) матеріал. Відомо, що різні звуки мають різне емоційне забарвлення. Відповідно різні звуки визивають різні відчуття. Це зв’язок має асоціативний характер. Слова також викликають різні асоціації на рівні емоцій та відчуттів. Експериментальні дані були систематизовані і на їх основі розроблена система “Ваал”.  Система опублікована на сайті vaal.ru. Ця система дозволяє визначити, які асоціації викликають звуки, слова, тексти.
 
От ми й вирішили подивитися з яким якостями асоціюються прізвища українських політиків. Вийшла така таблиця.
 

 
Як бачимо традиційно прізвища українських політиків мають якості сильного, темного твердого, та холодного. Це так би мовити стандарт українського політика.  Вочевидь, що цю моду запропонував Кравчук, а розвинув Кучма. Але з нього є й декілька виключень. Наприклад, Ющенко, Єхануров, Кушнарьов, Ківалов, Шкіль та Ахметов, які асоціюються з теплим та м’яким. При цьому Ківалов та Кушнарьов – слабкі, а Шкіль – світлий. Великими політиками є Тимошенко, Турчинов та Литвин. Швидкими політиками є Кравчук, Кучма, Тимошенко, Мороз, Порошенко, Шевченко та Катеринчук. Непорозумінням української політики є пан Рудьковський, який ні з чим не асоціююється.
 
Що це все означає? Вирішуйте самі!

© Дядько бородатий [20.01.2011] | Рейтинг: 40.0/25 | Переглядів: 3956

2 3 4 5 40.0/25




Коментарі

1 2   »
20.01.2011 01:11:33
Прикольно!Excellently
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(8/8)

20.01.2011 02:26:55
Excellently
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(4/4)

20.01.2011 02:53:44
Excellently
 
А Рудьковський???!!! Взагалі ніякий???!!!
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(4/4)

20.01.2011 03:41:28

Getman 20.01.2011 02:53:44
А Рудьковський???!!! Взагалі ніякий???!!!
Там просто нема стовпчика "Тупий"
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(11/11)

20.01.2011 08:56:52
ai-r.info 20.01.2011 03:41:28
Там просто нема стовпчика "Тупий"
rofl
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(4/4)

20.01.2011 09:54:08

Дядько бородатий 20.01.2011 08:56:52
А Рудьковський???!!! Взагалі ніякий???!!!

Ни виду, ни цвету, одна подлость
biggrin
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(3/3)

20.01.2011 10:24:52
Я никак не пойму, почему Литвин является ВЕЛИКИЙ? Рост вроде средний. А велич у него никогда не замечалась. Если самая великая проститутка, то тогда ещё можно понять, а так не понятно.
Ахметов--мягкий. Где вы видели бандита , да ещё и мягким? Он что, из мультфильма?
Таблица сама по себе любопытна, но требует многого пояснения по вертикали и горизонтали.
Востаннє редаговано Viktorr 20.01.2011 10:29:56
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(5/5)

20.01.2011 10:33:04
Viktorr 20.01.2011 10:24:52

Тут речь идет о фамилиях. Если человек неизвестен, то при предъявлении фамилии возникают некоторые ощущения с соответствующим эмоциональным фоном. Человек по фамилии "Литвин" воспринимается как великий. При знакомстве это ожидание либо подтверждается, либо опровергается. Тут как в пословице "встречают по одежке, провожают по уму". Фамилия - та же "одежка".
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(2/2)

20.01.2011 11:20:12
А де Тягнибок?cray Ось зараз Вам дадуть прикурить Колонелло з Драконом!biggrin
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(5/5)

20.01.2011 11:24:25

krokokot 20.01.2011 11:20:12
Ось зараз Вам дадуть прикурить Колонелло з Драконом!
-----------------
Своими высерами278385
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(5/5)

20.01.2011 11:32:15
krokokot 20.01.2011 11:20:12

Тоді його в проекті не було. Але якщо сходити на ваал...
 
То можна побачити, що його прізвище викликає відчуття теплого.
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(3/3)

20.01.2011 11:45:27

Дядько бородатий 20.01.2011 11:32:15
Тоді його в проекті не було
Значить Ви проти нац.- патр. сил! Він був і єworthy
Дядько бородатий 20.01.2011 11:32:15
його прізвище викликає відчуття теплого.
І Ахметова також!
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(2/2)

20.01.2011 11:49:47
Viktorr 20.01.2011 11:24:25
Своими высерами
Похвігу! Головне,шо автор щас получить. Чи Колонелло тепер Адмін трясе, як грушу? Тепер там вимагає цитат та лінків. Авторе, давайте ще шось цікаве. Вам -5
Востаннє редаговано krokokot 20.01.2011 11:50:58
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(4/4)

20.01.2011 11:56:05
krokokot 20.01.2011 11:49:47

Дякую. На днях.
Не згоден Згоден  Підтримка: 50%(1/2)

20.01.2011 11:59:20
Щось я не дуже вірю у якесь співпадінння прізвища та людини. Це щось  фантастичне, хіромантичне та астрологічне. Ну носить якийсь собі пан Подопригора прізвище свого пра-пра-пра..., то що? Чи має він будь що викликати у мене зараз?
Вірогідність - 0,00%
 
I do not know
 

Забув - авторові- Excellently
Востаннє редаговано ukenshed 20.01.2011 12:00:26
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(2/2)

20.01.2011 13:41:29
Цікаво, чому у таблиці нема "огидний"?
Рудьковський би точно не був там одинаком!;)
І ще питання - що за майдан 2006?
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(3/3)

20.01.2011 18:01:32
ukenshed 20.01.2011 11:59:20
Щось я не дуже вірю у якесь співпадінння прізвища та людини. Це щось  фантастичне, хіромантичне та астрологічне. Ну носить якийсь собі пан Подопригора прізвище свого пра-пра-пра..., то що? Чи має він будь що викликати у мене зараз?

Мова не йде про співпадіння. Мова йде про образ, що виникає, коли чуєш певний набір звуків, що кодує прізвище. Це може бути не усвідомлене фонове відчуття. Психологи у таких випадках говорять про гедонічний фон процесу, стану, ситуації.
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/0)

20.01.2011 18:05:08
pasha_ 20.01.2011 13:41:29
Цікаво, чому у таблиці нема "огидний"?

Огидний має значне суб'єктивне навантаження, як моральна оцінка.
 
pasha_ 20.01.2011 13:41:29
І ще питання - що за майдан 2006

Коли універсал обговорювався влітку на майдані сиділи: біля баби - БЮТ, НУНС, а біля пошти - ПР. Не зовсім майдан, але такий собі майданчик на півтори місяця, триста осіб та десь 40 наметів.
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/0)

20.01.2011 18:46:57
"Система опублікована на сайті vaal.ru. Ця система дозволяє визначити, які асоціації викликають звуки, слова, тексти. "
Утопащий хватается за соломинку!
Сылка на сайт Ваал  есть, а почему же нет ссылок на мнения тех для, которых  самая мягкая характеристика этого сайта и идей представленых на нем - лженаукаI do not know
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/0)

20.01.2011 23:45:38
oksumoron 20.01.2011 18:46:57
Утопащий хватается за соломинку!
Сылка на сайт Ваал  есть, а почему же нет ссылок на мнения тех для, которых  самая мягкая характеристика этого сайта и идей представленых на нем - лженаука

Давайте сначала.
 
1. В тексте сказано: "А зараз наведу один веселий (можна сказати, жартівливий) матеріал."
 
2. Система Ваал - платная. Бесплатная версия, которой я пользовался, хороша для глянцевых журналов, а не для строгого исследования.
 
3. Когда Вы пишите о лженауках, то хотелось бы понять: речь идет о контент-анализ как методе или о конкретной форме его реализации, представленной на сайте Ваал. В первом случае категорически не согласен. Во втором случае смотри выше пункт 1 этого коммента.    
Востаннє редаговано Дядько бородатий 20.01.2011 23:46:41
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/0)

1 2   »










programming by smike
Адміністрація: [email protected]
© 2007-2019 durdom.in.ua
Адміністрація сайту не несе відповідальності за
зміст матеріалів, розміщених користувачами.

Будь ласка, увійдіть за допомогою
Facebook-login