для старих юзерів
пам’ятати
[uk] ru
Для полноценной работы сайта включите в вашем браузере поддержку JavaScript. В противном случае многие функции сайта будут недоступны.

Підміна понять

як спосіб дурити голову великій крані... Читати повністю

© Дракон [26.12.2010] | Рейтинг: 36.9/48 | Переглядів: 4385

2 3 4 5 36.9/48




Коментарі

1 2 3 4   »
28.12.2010 10:21:37

Дракон 28.12.2010 00:12:28
Для нас ти - дезертир.
 
Незабагато ви на себе берете? Мабуть, вам вже час до ющенка.
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/0)

28.12.2010 00:12:28

dedal 27.12.2010 18:15:30
асчёт уехать. Украина сколько лет стояла? И ещё тысячу выстоит. А человеческая жизнь коротка,и у каждого из вас есть обязательства перед собой и своими детьми.

Вали під три чорти!  Дорога килимом! Зберешся повертатися - не поспішай. Ми спитаємо якого лиха ти втік і чи треба тобі повернутися. Любиш Україну в дні перемог - люби і в днів злиднів. А ні - то ходи геть аби ми тебе не бачили. Для нас ти - дезертир.
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/1)

28.12.2010 00:10:24

Lastivka 27.12.2010 17:49:18
Він знову збурив колотнечу між Заходом і Сходом і позбавив значної частини голосів будь-яку - навіть не Тягнибоківську - націоналістичну партію.

Яких голосів? Обоснуйте вашу відповідь фактами а не емоціями. Хоча б для себе.
Я для вас це вже зробив. Яких голосів і кого позбавила Фаріон? Адреси, кількість?
 
Lastivka 27.12.2010 17:49:18
Але відчувати "скривдженість почуттів" через те, що трирічний хлопчик себе називає Мишею, а не Михайликом?  Ви скажете, що "все йде з дитинства".

Саме так. І русифікація починається не з Альони Апіної і не з Міхаіла Круга. Вона починається з Міш і Маш.
 
До речі, де там та шанувальниця БЮТ яка пару місяців тому мене гнобила за те що смебе назвав Дімою? Нині очі не коле?
 
А насправді, мене просто дивує наскільни демократишкі готові підспівувати регіоналам, як тільки справа стосується національних питань. Шновні, чим ви езадоаолені? Табачником? Солдатенком? Колесніченком? А як ви пропонуєте з ними боротися? Ані ж бо!
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/1)

27.12.2010 18:36:44
dedal 27.12.2010 18:15:30
   Призывать к сопротивлению не имею морального права,т.к. и по возрасту и здоровью не подхожу сам,а толкать других,не участвуя самому ,считаю аморальным. Насчёт уехать. Украина сколько лет стояла? И ещё тысячу выстоит. А человеческая жизнь коротка,и у каждого из вас есть обязательства перед собой и своими детьми.
Ви - мудрий чоловік... та думаю, на цьому варто завершити наш із Вами діалог.
Востаннє редаговано Lastivka 27.12.2010 19:18:36
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/0)

27.12.2010 18:15:30
Lastivka 27.12.2010 13:31:01
Lastivka[/QU ]  В Викисловаре "пахан"                                                                                        .. крим. жарг. главарь преступной группы; преступник, имеющий власть.   В сталинские времена в лагерях так называли и самого вождя народов.В Киев привозили неоднократно сторонников Януковича. Можно их назвать партией? Вспомнил фамилию того однопартийца Януковича,которому помогли досрочно встретиться с богом-Кушнарёв.И это  Я.  может сделать с каждым.
                        Призывать к сопротивлению не имею морального права,т.к. и по возрасту и здоровью не подхожу сам,а толкать других,не участвуя самому ,считаю аморальным. Насчёт уехать. Украина сколько лет стояла? И ещё тысячу выстоит. А человеческая жизнь коротка,и у каждого из вас есть обязательства перед собой и своими детьми.
                         Тимошенко призывать имеет право:она не спряталась под кровать ,как Ющ.  Храни Вас бог!
 
 
 
 
 
 
 
Востаннє редаговано dedal 27.12.2010 18:17:53
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(2/2)

27.12.2010 17:49:18
Дракон 27.12.2010 14:38:55
Хоча твердження суперечливе. де він приніс користь?
Він знову збурив колотнечу між Заходом і Сходом і позбавив значної частини голосів будь-яку - навіть не Тягнибоківську - націоналістичну партію.
 
Дракон 27.12.2010 14:38:55
То кому ж слова Фаріон принесли користь? Може таки скривдженим почуттям українців?
Знаєте, мене глибоко обурює ставлення Росії до Голодомору, дурні заяви Путіна про Другу світову - випадків можна нарахувати безліч. Але відчувати "скривдженість почуттів" через те, що трирічний хлопчик себе називає Мишею, а не Михайликом?  Ви скажете, що "все йде з дитинства". Я відповім, що аби виховати дитину справжнім  українцем, потрібно не прийти до дитсадка й накричати на дітей, а в тому ж дитсадку читати їм книжки українською, називати українськими іменами, розказувати легенди про святого Миколу, Михайла та ін. Це - велика робота.
Витівка Фаріон же нагадує радянське "Какой ты Макс? Это буржуйское имя! Ты Максим! Смотри, не примем тебя в пионеры!" Мракобесие.
Востаннє редаговано Lastivka 27.12.2010 18:15:41
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(4/4)

27.12.2010 14:38:55

Lastivka 27.12.2010 14:14:41
Якою б не була мета цієї відповіді Табачникам, але принесла вона користі більше - провладній партії.

Оте й гірко, що прояв українцями національного егоцентризму приносить користь істінно-русскім людям.
 
Хоча твердження суперечливе. де він приніс користь? У Галичині? влада там отримала силу яка не йде з нею на жодні компроміси. На волині та Поліссі де переміг БЮТ? То коліції ПРиБЮТ там з владою поробили саме БЮТівці а не Свобода. У Центральній? Хтось повірить що тамтешній виборець проігнорував вибори чи-то проголосува за ПР через страх перед Свободою? Не клеїться. Може на Сході? Він і так голосував за ПР. А явка на Сході була така сама низька як і в Центрі.
 
То кому ж слова Фаріон принесли користь? Може таки скривдженим почуттям українців?
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/2)

27.12.2010 14:14:41

Дракон 27.12.2010 14:02:50
OlegF 26.12.2010 17:51:31
Ну, после сей фразы у меня есть вопрос к автору: Как классифицировать слова Ирины Фарион, сказанные ею публично (под телекамеры) в детском саду:«Бо якщо ти станеш Альоною, треба пакувати валізи та виїзджати до Московії» -- если не откровенно ксенофобскии заявлением?
 
Як асиметричну відповідь Табачникам, Колесніченкам, Солдатенкам, Мирошниченкам та іншим Колянам-Кровосісям.
А також як фразу науковця-лінгвіста. Російською "Алена". Українською - "Олена".
Якою б не була мета цієї відповіді Табачникам, але принесла вона користі більше - провладній партії.
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(2/2)

27.12.2010 14:09:51
То що Олеже зачепив я Вас? То не переймайтеся, наша дискусія триватиме далі. Наступний крок же від вас буде? Правда?
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/2)

27.12.2010 14:09:12
OlegF 26.12.2010 17:51:31
В цивилизованной Европе Фарион привлекли бы к правовой ответственности, но у нас она стала героиней (причем пиар-промоушн ей сделали СМИ «регионалов»).

У Європі Фаріон не знадобилося б говорити таких слів. Бо там Табачника демократична спільнота (навіть російськомовна) знесла б з міністрів миттю. А Колесіченко з Солдатенком не вигрібалися б з судових позовів. Проте в нас демократична спільноста мовчить, опозиція здатна тільки мукати і скиглити, що лишається робити? Вмикати почуття національного егоцентризму. Бо всього іншого донецькі просто не розуміють, не бояться і зневажають. Доводиться казати те що збагнуть.
 
І чхати що імпотенти-демократики зразу ж беруть слова Фаріон собі на озброєння аби звинуватити Свободу у ксенофобії. На бльше - не здатні.
 
OlegF 26.12.2010 17:50:41
И если премьер-министр Украины перенаправил средства, полученные по Киотскому протоколу не себе в карман, а на выплату пенсий, то как говорится, на то он и премьер-министр, чтобы блюсти интерес рядовых граждан, а не паразитов из секретариата Президента.

У британському суді на цей аргумент судді прослезилися б і крізь сльози винесли б вердикт - буде сидіти.
 
Але не переймайтеся Олеже. Саме у ЦЬОМУ її не звинувачують. Її звинувачують за те що нацбанк взяв відсоток у 900 тис грн. Це названо - нецільове використання. адвокати в суді таке обвинувачення розуб"ють миттю. Так що розслабтеся і відчувайте задоволення.
Востаннє редаговано Дракон 27.12.2010 14:59:30
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/2)

27.12.2010 14:02:50

OlegF 26.12.2010 17:50:41
Такое впечатление, что Дракону под Новый год «янучары» сделали подарок, приняв на работу либо в Прокуратуру, либо в Администрацию Президента. Убедительно обличает, гад. Прям как Вышинский!

OlegF 26.12.2010 17:50:41
я настоятельно рекомендую общественному обвинителю засунуть свое обвинение против Тимошенко ссученному генпрокурору в жопу!

OlegF 26.12.2010 19:42:31
Кони педальные! Такие же выблядки, как и Ющенко...

Отак Олеже. От і ви зірвалися на емоції у вигляді брутальної лайки. Казав я вам, російськомовність до добра не доводить.
 
OlegF 26.12.2010 17:51:31

Ну, после сей фразы у меня есть вопрос к автору: Как классифицировать слова Ирины Фарион, сказанные ею публично (под телекамеры) в детском саду:«Бо якщо ти станеш Альоною, треба пакувати валізи та виїзджати до Московії» -- если не откровенно ксенофобскии заявлением?

Як асиметричну відповідь Табачникам, Колесніченкам, Солдатенкам, Мирошниченкам та іншим Колянам-Кровосісям.
А також як фразу науковця-лінгвіста. Російською "Алена". Українською - "Олена".
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/4)

27.12.2010 13:31:01

dedal 27.12.2010 09:59:54
   Человеку свойственно словами выражать свои мысли. А оскорблять ...
Вибачте, якщо мій кометар можна було сприйняти як особисту образу.
Проте я висловила не думку про Вас, а емоцію від Вашого кометаря - обурення і ситуацією, і настільки поразницькими настроями в Україні, й готовністю прямо зараз виїхати за кордон і "здати" всі інтереси України...
 

dedal 27.12.2010 09:59:54
Партия регионов и до прихода к власти не была партией,т.к. Я. не интересовало мнение её рядовых членов. А после прихода никакой партии нет. Есть пахан и его приближённые,которых он в любой момент может ограбить и убить,как того несчастного дурака из Харькова-забыл фамилию.
Формально - це партія. Я не знаю особисто жодної особи з ПР, тому не можу сказати, наскільки до них дослухалися, а чи ні. Але просто по-людськи: не дослухаються до тебе - виходь з партії, створюй свою, приєднуйся до інших блоків. Що заважало?
І не розумію, чому всі твердять - пахан, пахан? Цікаво, чи був під час відсидки Я. "вором у законі"? Не думаю - не ті статті, абсолютно не ті.
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/0)

27.12.2010 10:07:39
Власне й «лібералами» російські ліберали

РОСІЙСЬКИМ ЛІБЕРАЛАМ
 
Гучна ляскає батіг;—
Ви ж гнєте покірно спини.
Вбогодухії сини
Рабської країни.
 
Гучно ляскає батіг,—
Ви ж поклони знов без ліку
Так, як били, всі б'єте
Під веселу ту музику.
 
Гучно ляскає батіг,
Але вам од бога ласка:
 
Він вам шкуру дав товсту,
І батіг даремне ляска.
 
[1897]
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/0)

27.12.2010 10:03:50
Дракон,
 
Тебе пора писать в соавторстве с протывсихом по кличке Вин.
Вы друг друга стоите. Обое рябое.
Не згоден Згоден  Підтримка: 50%(2/4)

27.12.2010 09:59:54

Lastivka 27.12.2010 01:00:01
Президент є висуванцем партії,
                   Партия регионов и до прихода к власти не была партией,т.к. Я. не интересовало мнение её рядовых членов. А после прихода никакой партии нет. Есть пахан и его приближённые,которых он в любой момент может ограбить и убить,как того несчастного дурака из Харькова-забыл фамилию.
      
 

 
Я ані слова вимовити не можу...[/QUOTE]
   Человеку свойственно словами выражать свои мысли. А оскорблять ...
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(2/2)

27.12.2010 01:03:31
dedal 26.12.2010 23:52:23
   У меня надежда,что в России когда-нибудь сменится власть,а уж за ней повалятся и остальные недемократические режимы.Бездарность нашей власти,её алчность развалит экономику и тогда,быть может ,что-то изменится.
            А если есть возможность уехать- тоже выход.   

patient
 
Я ані слова вимовити не можу...
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(1/1)

27.12.2010 01:00:01

dedal 26.12.2010 23:52:23
Это в демократической стране глава государства может быть под властью каких-то лиц.
Я завжди вважала, що якщо голова держави працює на інтереси  "якихось осіб",  то це властиво не демократії, а олігархії...
dedal 26.12.2010 23:52:23
В стране ,где все силовые блоки сосредоточены в руках одного человека,хозяин только он.
Теоретично - так. Але тут треба зважати на якість цих силових структур - на нашу "боєздатну" армію й корумповану міліцію. Окрім бажання мають ще бути можливості.
Президент є висуванцем партії, яка фінансується певними особами й лобіює їхні інтереси. Й від того, що він отримує владу, він не перестає бути членом тої самої партії з тими ж зобов*язаннями. Доказ - податковий кодекс. Чиї інтереси він лобіює?
Якби, наприклад, Янукович підвищив податки не  для малого бізнесу, давши величезні привілеї Ахметову, Фірташу, Коломойському та ін., а вирішив навпаки, покласти на них основне податкове навантаження? Що б сталося в партії та в команді?
 
У нас не демократія - олагархія, проте ж не треба й запопадливо вважати її диктатурою.
 

Не згоден Згоден  Підтримка: 50%(1/2)

27.12.2010 00:58:13
Імхо про підміну понять. Наскрізь напхано підміною понять. Більше того, підміна понять - проголошується нормою.
Some піпл хаває й облизується.
 
Увага, запитання: хтось іще дивується, чому ми так паскудно живемо?
 
Отож (© rezerv) smile3
Не згоден Згоден  Підтримка: 67%(4/6)

27.12.2010 00:46:08

dedal 26.12.2010 23:52:23
Бездарность нашей власти,её алчность развалит экономику и тогда,быть может ,что-то изменится.
То есть, чем хуже, тем лучше? Меня тоже иногда так кажется
dedal 26.12.2010 23:52:23
У меня надежда,что в России когда-нибудь сменится власть,а уж за ней повалятся и остальные недемократические режимы
Это уже было 20 лет назад. Теперь это может быть опаснее - Медведев не Горбачов, Путин не Ельцин и т.д. да и народ не тот. Было ли в России в 1991 такое отношение к украинцам, как сейчас? Нет, я был у Белого дома, там стоили рядом и украинцы и русские и грузины... и вместе праздновали победу. Тогда не бывало такого, как недавно на Манежной площади...
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(3/3)

27.12.2010 00:33:47

Lastivka 26.12.2010 23:41:25
Хочу спитати шановне панство: хтось баче якісь реальні можливості змінювати нинішню ситуацію? Я маю на увазі не проект "Тягнибок" або екстремістські заклики, а реальні ідеї, що робити "тут і зараз"?
І я теж приєднуюсь до цього запитання
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(3/3)

1 2 3 4   »






загрузка...




programming by smike
Адміністрація: [email protected]
© 2007-2019 durdom.in.ua
Адміністрація сайту не несе відповідальності за
зміст матеріалів, розміщених користувачами.

Будь ласка, увійдіть за допомогою
Facebook-login