для старих юзерів
пам’ятати
[uk] ru
Для полноценной работы сайта включите в вашем браузере поддержку JavaScript. В противном случае многие функции сайта будут недоступны.

Отримав хабар - сплати податок

Отримав хабар - сплати податок
Чим більше вчитуєшся в текст нового ПК - тим більше розумієш, що це могли написати і прийняти лише ідіоти.
Одним з прикладів є стаття 164.2, яка вказує перелік доходів, які включаються до оподатковуваного доходу, а саме п.164.2.12. "кошти або майно (нематеріальні активи), отримані платником податку як хабар, викрадені чи знайдені як скарб, не зданий державі згідно із законом, у сумах, які визначені обвинувальним вироком суду незалежно від призначеної ним міри покарання;"
От лише цікаво мені, яким чином буде утримуватися цей податок, особливо з хабарів у великих та особливо великих розмірах. Адже покарання, передбачене Кримінальним кодексом за цей злочин - мінімум 5 років з обов'язковою конфіскацією майна.
Яким чином буде утримуватися податок із злочинця, у якого конфіскували все майно та грошові кошти? Чи через три роки спишуть, як безнадійний податковий борг?
До речі, в новому ПК є також інший пункт 164.2.17. "дохід, отриманий платником податку як додаткове благо", у підпункті в) якого передбачається оподаткування " вартості послуг домашнього обслуговуючого персоналу, безоплатно отриманих платником податку..." і дається роз'яснення цього терміну: "Під терміном "послуги домашнього обслуговуючого персоналу" розуміються послуги з побутового обслуговування фізичної особи, членів її сім’ї або від імені чи за їх дорученням будь-якої третьої особи, включаючи ремонт або спорудження об’єктів рухомого чи нерухомого майна, що належить таким особам або використовується ними;"
Це що ж виходить? Прийде до мене кум допомогти з ремонтом квартири, а я зобов'язаний буду порахувати вартість його "послуг" за звичайними цінами і включити в свою декларацію?
Воістину, якщо бог хоче покарати людину (тих хто готував та приймав цей кодекс) - він відбирає в неї розум.

© Volkodav [08.12.2010] | Рейтинг: 46.4/51 | Переглядів: 2539

2 3 4 5 46.4/51




Коментарі

1 2   »
08.12.2010 13:21:41
Нам ни к чему сюжеты и интриги:
Про всё мы знаем, про всё, чего ни дашь.
Я, например, на свете лучшей книгой
Налоговый считаю кодекс наш.
 
И если мне неймётся и не спится
Или с похмелья нет на мне лица —
Открою Кодекс на любой странице
И — не могу — читаю до конца.
                          
                                     © В.С.Высоцкий
Востаннє редаговано aminazin 08.12.2010 17:24:00
Не згоден Згоден  Підтримка: 95%(19/20)

08.12.2010 13:52:33
5
Глубокая ночь. Звонок в квартиру. Перепуганный, заспанный хозяин открывает дверь, а там стоит двухметровая детина. Нечёсанная, небритая, с фингалом и дыша перегаром: Слесаря вызывали? О_уевший хозяин - Нет! Детина - Ваше счастье, а то б я вам наслесарил!
 
Так и эта ОПГ ещё нам наслесарит. Дайте только срок. Такой свисток всем нареформируют - обхохочемся!
laie_48
Не згоден Згоден  Підтримка: 94%(15/16)

08.12.2010 13:56:04
Відверто кажучи, це дійсно вже повний ідіотизм, в який просто не віриться.
Де можна скачати повний текст?
 
Воістину, якщо бог хоче покарати людину (тих хто готував та приймав цей кодекс) - він відбирає в неї розум.
В даному випадку більше схоже на те, що Бог відібрав у когось розум, аби покарати нас всіх.
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(17/17)

08.12.2010 13:59:48

sampo 08.12.2010 13:56:04
Де можна скачати повний текст?

На сайте ВРУ в разделе Законодавство. Но боюсь, что потом скажут - это неправильный вариант.
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(11/11)

08.12.2010 14:04:03
До речі, на сайті ВРУ тільки Прикінцеві положення цього кодексу, але в цих положеннях є посилання на весь текст, який доступний у форматі Word, як сигнальний документ. Там 628 сторінок текстуsuicide_fool-edit
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(11/11)

08.12.2010 14:15:10

Volkodav 08.12.2010 14:04:03
До речі, на сайті ВРУ тільки Прикінцеві положення цього кодексу, але в цих положеннях є посилання на весь текст, який доступний у форматі Word, як сигнальний документ. Там 628 сторінок тексту

Таки да. Раньше с "сигнальными" вариантами документов на том сайте я не сталкивался. Правда был двухгодичный перерыв. И давно такие новшества?pardon
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(5/5)

08.12.2010 14:18:44
Забув вказати ще одне положення п. 164.2.17. - підпункт а) " вартості використання житла, інших об’єктів матеріального або нематеріального майна, наданих платнику податку в безоплатне користування, або компенсації вартості такого використання, крім випадків, коли таке надання або компенсація зумовлені виконанням платником податку трудової функції відповідно до трудового договору (контракту) чи передбачені нормами колективного договору або відповідно до закону в установлених ними межах;".
Уявіть, що ви живете наприклад в Ялті і до вас на кілька тижнів приїхали відпочивати друзі, яким ви по-дружньому виділили кімнату в своїй квартирі. Так от, згідно з цим пунктом вони повинні будуть заплатити податок, виходячи з цін оренди житла у Ялті в курортний сезон.
Або, наприклад, використання автомобіля за довіреністю (навіть не генеральною).
Востаннє редаговано Volkodav 08.12.2010 14:22:28
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(12/12)

08.12.2010 14:22:08
aminazin 08.12.2010 13:21:41
Считаю кодекс податковый наш.
У Владимира Семеновича было несколько иначе. Но все равноExcellently
Востаннє редаговано ИСтопНИК482 08.12.2010 14:22:59
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(12/12)

08.12.2010 14:28:57
ИСтопНИК482 08.12.2010 14:22:08
Думаю, Володя бы не обиделся.
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(10/10)

08.12.2010 14:31:05
Це що ж виходить? Прийде до мене кум допомогти з ремонтом квартири, а я зобов'язаний буду порахувати вартість його "послуг" за звичайними цінами і включити в свою декларацію?
Не, не так. Если ваша теща уже практически не ходит (по причине возраста или здоровья) а вы, как примерный (нормальный) зять завозите ей продукты и ваша жена прибирается в ее квартире, то теща ваша обязана уплатить налоги за услуги по доставке товаров и уборке помещения, согласно прейскуранта. А как же,
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(13/13)

08.12.2010 14:31:35
Ну так ж это... НК - результат победы Майдана-2...pardon
Не згоден Згоден  Підтримка: 92%(12/13)

08.12.2010 14:44:38
durdom
Не згоден Згоден  Підтримка: 91%(10/11)

08.12.2010 17:07:05

Santa 08.12.2010 14:31:05
А загалом, як і любий ідіотизм, це можна трактувати досить широко. Я думаю, що нашим чиновникам фантазії не займати...
 

 
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(9/9)

08.12.2010 17:12:33
Воістину, якщо бог хоче покарати людину (тих хто готував та приймав цей кодекс) - він відбирає в неї розум.
А совісті у них і не було. Потвори і покручі.
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(9/9)

08.12.2010 17:14:52
aminazin 08.12.2010 13:21:41
Считаю кодекс податковый наш.
                               В устах Высоцкого "Податковый" не звучит. Лучше так : Налоговый считаю кодекс наш.
Востаннє редаговано dedal 08.12.2010 17:15:36
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(5/5)

08.12.2010 17:21:55
dedal 08.12.2010 17:14:52
В устах Высоцкого "Податковый" не звучит.
dedal, спасибо за Вашу редакцию. Excellently
Востаннє редаговано aminazin 08.12.2010 17:25:11
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(4/4)

08.12.2010 19:16:53

sampo, я додумався. Підтримую+5.
sampo 08.12.2010 17:07:05
Я думаю, що нашим чиновникам фантазії не займати...
Але "не займати" - "не трогать". За змістом буде - "не бракує".
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(3/3)

08.12.2010 21:33:41
5
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(1/1)

08.12.2010 23:21:11
Цікаво, а як будуть оподатковуватись "сексуальні послуги" дошлюбного або позашлюбного характеру? За цінами окружної або 5-зіркового отелю? І хто платитиме - він або вона? Хто буде хронометрувати та контролювати якість?
Ну то таке?
Мене ж більше хвилює оподаткування при купівлі-продажі жмені хробаків або шматка мастирки. Будуть давати чек, і чи маю право на отримання сертифікату походження, чи треба реєструвати договір купівлі-продажу в податковій, чи матиму право на компенсацію витрат, якщо риба не клюватиме?
І-д-і-о-ти!
Йой, трохи не забув. А якщо упіймаю якогось йоршика або тим більше щупачка - це ж дохід! Де зважувати? Чи буде на Гідропарку відкрито філіал податкової?..
Востаннє редаговано Return 08.12.2010 23:25:09
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(4/4)

08.12.2010 23:51:29
sampo 08.12.2010 17:07:05
А загалом, як і любий ідіотизм, це можна трактувати досить широко.
Трактування - без конфіскації, тоді сплати недоїмку податків,  пеню і штрафи.
P.S. Або - відроби.
Востаннє редаговано Andy ms 09.12.2010 02:02:37
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(3/3)

1 2   »






Загрузка...


programming by smike
Адміністрація: [email protected]
© 2007-2019 durdom.in.ua
Адміністрація сайту не несе відповідальності за
зміст матеріалів, розміщених користувачами.

Будь ласка, увійдіть за допомогою
Facebook-login