Саме в технологіях сила льовочкіних-фірташей-хорошковских, саме тут вони переграли Тимошенко, тут переграють підприємців.
Не встигли мітингувальники побудувати трибуну, а вони вже проникають в коло менеджерів на тій трибуні.
Не встигла Координаційна Рада створити сайт, а вони на ньому господарюють.
Поки підприємці визначаються із лінією поводження, вони вже обробляють суспільну думку.
Вони тягнуть і відтягують, готують псевдо-привабливі пропозиції, перекручують позицію підприємців.
Вони втоплять протест у каламутній водиці обіцянок і брехні.
Що може протиставити цьому Координаційна рада?
Тільки чітку, узгоджену з Майданом позицію, засновану на політичних умовах.
Тільки активні дії, до яких вони не будуть встигати підготуватися.
Тільки посилення тиску.
Тільки постійний і міцний контакт з мітингуючими.
Всі дії організаторів мають бути прозорими і підтриманими Майданом.
Не плентатись на поводку, а грати на випередження.
Не захищатись, а наступати.
©
Карт [26.11.2010] |
Переглядів: 2221