для старих юзерів
пам’ятати
[uk] ru
Для полноценной работы сайта включите в вашем браузере поддержку JavaScript. В противном случае многие функции сайта будут недоступны.

Новейшая история Украины.

Новейшая история Украины.
Записки из Дурдома.
Новейшая история Украины. Краткий курс. Очерки.
 
№ 1
http://durdom.in.ua/uk/main/article/article_id/6193.phtml
№ 2
http://durdom.in.ua/uk/main/article/article_id/6234.phtml
№ 3
http://durdom.in.ua/uk/main/article/article_id/6251.phtml
№ 4
http://deddon.livejournal.com/2358.html
№ 5
http://durdom.in.ua/uk/main/article/article_id/6262.phtml
№ 6
http://durdom.in.ua/uk/main/article/article_id/6283.phtml
№ 7
http://durdom.in.ua/uk/main/article/article_id/6339.phtml
№ 8
http://durdom.in.ua/uk/main/article/article_id/6444.phtml
№ 9
http://durdom.in.ua/uk/main/article/article_id/1328/user_id/4044.phtml
№ 10
http://durdom.in.ua/uk/main/article/article_id/6466.phtml
№ 11
http://durdom.in.ua/uk/main/article/article_id/6491.phtml
№ 12
http://durdom.in.ua/uk/main/article/article_id/6507.phtml
№ 13
http://durdom.in.ua/uk/main/article/article_id/6527.phtml
 
Очерки четырнадцатый и пятнадцатый.
 
Андрухович.
Ось цей лист.
Вельмишановний пане Андруховичу!
Ви талановитий письменник. Ось пишу, а у мозку крутиться «Товарищ Сталин, вы большой учёный».
Та ні, ви, справді, великий письменник, вас перекладають на всілякі інші мови, але я не можу збагнути, як ви, нібито,  не простий інженер людської душі, а мабуть, старшій інженер, не бачите людей наскрізь. Ви звертаєте увагу тільки на зовнішнє (по одёжке), а не на внутрішнє(по уму). А ось Козьма Прутков казав «Зри в корень». А ви, мов той серфінгіст, швидко й по поверхні. Приклад з Табачником.
«Він був мені часом симпатичний у першій каденції Кучми. Тоді я, наївний, його шанував за те, що він уже інше політичне покоління, людина, яка чудово оволоділа українською...» О! Про вовка промовка… ви його шанували тому що він чудово оволодів українською. Все. А далі? Що ж він тією українською захищав? Куди звав?
То вже не до вас, то в іншій кабінет, вам достатньо того, що людина оволоділа українською. Та це ж ні тільки ваша хвороба, я це по іншому назвати не можу. На цю хворобу хворіють мільйони галичан. Вони й досі, як, до речі, і ви, вважають Ющенка, якщо не світочем нації, то компромісною постаттю.
«Узагалі є відчуття, що найкомпроміснішою постаттю в історії незалежності був Ющенко. Бо він східняк, без радикалізму, насправді людина радянська, але водночас не чужа українськості, за природою україномовний».
Отже знов, для вас головне – україномовний. Хай та мова, якою він спілкується, така українська, як і російська, бо ані українська, ані російська, а, взагалі, якийсь шарж.
Шановний пане Андруховичу, чи є у вас слух? Чи не тягло вас, даруйте, на ригачку від тої української мови. Та за таке знущання над мовою судити треба. Та це все зовнішне. Ви що, крім книжок, нічого не читаєте? Ви не знаєте, що це крадій з крадіїв. Ви не бачите, що Україна йому, звиняйте, до сраки? Як можна вважати політичною постаттю людину, яку по незалежним від неї обставинам і завдяки рекламі всадовили у крісло президента країни, а за п’ять років його рейтинг впав з 55 % до 4,5%?
Яка Україна? Вона йому не потрібна, він здав її Януковичу, як то кажуть, з потрухами. За те, той його не жене з держдачі.  
Скажіть, невже так важко робити, як Христос заповів: «По плодам їхнім пізнайте їх»? Не треба пишатися сорочкою-вишиванкою, не розчулюватися від того, що солодкі речі каже українською мовою, треба дивитися, що він обіцяв й що зробив. Я ніколи не дам віри тому, що ви, як отой Стріляний, котрий за якісь-таки цукерочки в інтерв’ю газеті «Україна молода» від 30 жовтня 2009 року співав Ющенку улесливі панегірики.
Я теж відіслав йому листа:
КОРРЕСПОНДЕНТУ РАДИО «СВОБОДА»
СТРЕЛЯНОМУ АНАТОЛИЮ ИВАНОВИЧУ
 
Дорогой Анатолий Иванович!
 
Если бы я писал Вам несколько дней тому назад, я бы обратился к Вам – «многоуважаемый», но прочитав Ваше интервью газете «Україна молода», очень удивился. Куда подевалась логика Ваших рассуждений, лёгкая ирония, присущая Вашему стилю, откуда эти несвойственные Вам передёргивания?  Потому обращаюсь к Вам как дорогому, потому что, действительно, очень дорого обходится разочарование в человеке, которого считал близким  знакомым и в течении десятилетий ждал встречи с ним, с его голосом, его манерой говорить, в которой узнавалась украинская музыка.
Так вот, по ходу интервъю возникло очень-очень много вопросов. Но я хочу задать только один, потому что не знаю, захотите ли Вы отвечать – уж слишком Вы известная личность, чтобы размениваться на переписку с неизвестным блогером.
Вот Вы цитируете одного из своих корреспондентов:
«Что, если бы и в Украине Ющенко, как Путин, стал завинчивать гайки? Если бы он ответил самым простым, понятным массам способом на их ожидания — посадил бы всех бандитов в тюрьмы? Посадил бы так, как от него ожидала страна — без суда и следствия. В какой стране, Анатолий Иванович, в этом случае жили бы мы сейчас?»
И полностью соглашаясь с этой галиматьёй, Вы делаете вывод:
«Ющенка обирали за те, що він демократ, але очікували, що він буде диктатором».
         Хто очикував? Какая-такая страна ожидала от Ющенко, чтобы он посадил всех бандитов без суда и следствия? Что это, как не инсинуация, что это как не передёргивание? Это ж крапленые карты. Вот этого я от Вас не ожидал.
А вот почему Ющенко не разобрался с бандитами на законных основаниях так, как это сделал, к примеру, его кум Саакашвили, который посадил всех бандитов и, кстати, и «непобедимой» коррупции «хвоста підкрутив», и никто его диктатором не называет.
Если можно, объясните  эту неувязочку в Вашем панегирике «лучшему» президенту всех времён и народов, которому, правда, попал не тот народ, «не та паства, але це не провина президента».
Но это уже следующая неувязочка, которых неисчислимое множество в этом Вашем злосчатном інтерв’ю.  
 
12-11-09
 
Відповіді я, звісно, не дочекався. Він же «великий».
Вельмишановний, чогось, не дивлячись, що ви теж великий, я сподіваюсь на вашу відповідь, бо я гадаю, що вам болить Україна, як і мені, ми з вами у цьому споріднені души.  
Але, як же ви зважилися голосувати за цю нікчему? А те, шо ви казали перед другим туром – це вже злочин:
«Поки що я думаю, що просто не піду голосувати. Набридло вигадувати якісь аргументи про “менше зло”, тому нехай ідуть вони обоє к бісу».
Що, ви не розуміли, що кожен голос «проти усіх» - це був голос за Януковича?
Що, ви не маєте згадки про свій авторитет у українців?
Що мільйони українців, почувши вас, зроблять те саме?
Та, може, голосів цих українців не достало Тимошенко задля перемоги над ворогами України?
Тепер ви розумієте, що ваша позиція була помилковою й намагаєтеся виправдовуватися:
«У другому турі меншим злом уже була Тимошенко, тому я йшов і голосував за неї. До речі, вийшло якесь непорозуміння з публічним зарахуванням мене до противсіхів. Коли давав вам коментар з цього приводу, я в другій частині, як на мене, ясно висловився, що я все одно «зламаюся» і проголосую з Юлію Володимирівну»
Ось яка у вас була друга частина:
«Ну хіба що станеться щось дуже дивне – і Тимошенко знайде якісь такі надзвичайно проникливі проєвропейські слова, або її відкрито підтримають ЄС і США, загалом Захід, тоді, можливо, в останній момент я таки піду і вкотре дам себе обманути».
Та хто ж після такої «агітації» піде голосувати «за»?
Що стосується особисто вашого голосу, то ваш голос у даному випадку нічого не вирішував, вирішували ті мільйони голосів, котрі послухавши свого кумира, зробили так, як він радив.
Я не можу вас ані виправдати, ані зрозуміти.
Я також не можу виправдати вашу колегу Забужко, але зрозуміти її можу. Так, талановита, слава є, а життя не склалося, ну, не має успіху у сильної половині роду людського. А тут отаке мале, а коло неї… То у телевізорі цілий вечір її з різних сторін показують, то по всіх газетах «Юля забула надіти бюстгальтер», а чоловіки аж прицьмокують. Я теж колись «забула»… ненавиджу, ненавиджу, вбила б.
Я ж і кажу – її можна зрозуміти, а вас – ні.
Я не письменник, я не чиновник, я «мелкая сошка», пересічний маленький українець. Але, коли я напередодні другого туру зрозумів, яка халепа насуває на Україну, я написав звернення до людей, я благав – голосуйте за Юлю, не введіть Україну у «совьецкий союз».
http://durdom.in.ua/uk/main/article/article_id/3375/filter/interesting/page/2.phtml#main_comments (нарис № 15)
Та мене, якщо прочитали  з 1000 людей, то й те добре, а хто з них послухав мене? Бо хто я такий, вага цього звернення була аж ніяка.
От, якби ви таке звернення зробили, то й результат був вагоміший. А так маємо, те, що маємо.
Тому я вважаю, що ви особисто дуже завинили перед українською громадою і тому вважаю оцих виправдань, зроблених мимохідь в інтерв’ю, цього замало.
Ви повинні повинитися перед громадою. Ви повинні сказати своїм прихильникам, що ви помилялися й тим увели і їх у оману. Ви повинні їм сказати, що вони хворі на зверхність, що треба глибше копати, треба бачити те, що всередині, а не зовні. Нічого страшного в цьому каятті немає. Навпаки, ваш авторитет зросте.
 
P.S. В цьому інтерв’ю ви ще багато питань підіймали, які не до кінця були вами додумані. Ви повинні пам’ятати, що ви не є пересічна людина, ваше слово багато чого варте.
Наприклад, щодо Криму. Не можна забувати, що одними з його хазяїв є татари, корінне населення, які ні за які «коврижки» не підуть у полон до Росії.
 
З повагою та надією, що ви дослухаєтесь до мене.
А, може, і відповісте.
Хай вам щастить!
 
                                                                      deddon
 
Не відповів. Ось Гоголь, той до Росії звертався. Не дала відповіді. Тому що велика. От і письменники – не дають відповіді. Мабуть, тому що великі.
Продолжение следует.
 

 


© deddon [15.08.2010] | Рейтинг: 46.9/43 | Переглядів: 2031

2 3 4 5 46.9/43




Коментарі

1 2   »
15.08.2010 19:06:19
Очень интересно! Спасибо!
И эта глава тоже вполне может быть названа "Шлюхи" или "Шлюхи и к ним примкнувшие".
Ждем продолжения...
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(16/16)

15.08.2010 19:53:06
+5 Excellently
durdom
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(15/15)

15.08.2010 20:42:48
+5
Посадил бы так, как от него ожидала страна — без суда и следствия
Він мусив посадити їх так, як цього чекала країна - з судом і слідством.
А за свою страну, яка так переживає, аби бандитів, часом, не зачепили, нехай під-Стріляний вже сам переймається
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(14/14)

15.08.2010 20:44:17
Excellently
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(11/11)

15.08.2010 20:59:42
Цікава історія.
Одобрямс.
Excellently
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(11/11)

15.08.2010 21:01:43
+5!
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(11/11)

15.08.2010 21:12:26
+5
«Узагалі є відчуття, що найкомпроміснішою постаттю в історії незалежності був Ющенко. Бо він східняк, без радикалізму, насправді людина радянська, але водночас не чужа українськості, за природою україномовний».
 
Ось це-догма для галичан. Тому що самі крадуть у своїх же безбожно.
Не згоден Згоден  Підтримка: 77%(10/13)

15.08.2010 22:23:12
Excellently
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(9/9)

16.08.2010 00:03:46
                           Прочитал Ваше обращение  перед вторым туром :" Потому что одна из претендентов брехуха, наобещает три короба, лишь бы дорваться до власти и грабить, а другой претендент молчун, двух слов связать не может, но у него есть "                  Вы считаете,что с таким  обращением можно было привлечь избирателей голосовать за Юлю ?
          
http://durdom.in.ua/uk/main/article/article_id/3375/filter/interesting/page/2.phtml#main_comments          
Востаннє редаговано dedal 16.08.2010 00:28:17
Не згоден Згоден  Підтримка: 80%(8/10)

16.08.2010 00:56:40
Уважаемый dedal 15.08.2010 23:03:46
 
Неужели непонятна основная мысль, что даже в том случае, если принять во внимание, что пишется. говорится о двух претендентах, даже в случае их "одинаковости", голосовать нужно за Юлю, потому что она даже при желании не будет иметь возможности сдать Украину, она не допустит двуязычия, которое похоронит украинский язык, а без языка нет народа. Это главное.
 
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(12/12)

16.08.2010 02:00:02
Ещё раз, уважаемый dedal 15.08.2010 23:03:46
Ситуация была такая, что, кто  хотел голосовать за Юлю, он голосовал бы за неё, чтоб о ней не говорили.
Так же было и с симпатиками Януковича.
Но ведь была категория людей, которые были убеждены. что оба кандидата воры и недостойны избрания, что они одинаковые. Это были так называемые "противсихы". К ним и был обращен пост. Мол, если вы за Украину, то должны голосовать за Юлю, несмотря на то, что она вороффка и редиска.
Я понимал, что в конце концов эта группа решит исход борьбы, и обращался к ним в соответствии с их лозунгами.
Но как оказалось, они не за Украину, они против Юли, она для них больший враг, чем  Янукович. Об Украине они думали в последнюю очередь.Вот и получат к зиме двуязычие. А вся тяжесть борьбы с  антинародным режимом  ложится на Юлю. Других личностей нет. А эти  "противсихы" будут и дальше только путаться под ногами.
Востаннє редаговано deddon 16.08.2010 02:01:52
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(13/13)

16.08.2010 07:09:15
deddon 16.08.2010 02:00:02
Мол, если вы за Украину, то должны голосовать за Юлю, несмотря на то, что она вороффка и редиска.
         Меня  Вы не убедили. Похоже на анекдот. В купе одессит спрашивает попутчика :"Вы куда?".   Тот отвечает : " В Одессу."   Одессит: " Вы говорите,что вы едете в Одессу,чтобы я подумал,что вы не едете в Одессу,но вы таки едете в Одессу,так чего же вы врёте."                  
        После этих слов : " брехуха, наобещает три короба, лишь бы дорваться до власти и грабить",все остальные бесполезны.За  такого человека никто ,никогда голосовать не будет.Если примет во внимание Ваши слова.
                P.S.  Но ,в общем ,Ваш цикл интересен.
Востаннє редаговано dedal 16.08.2010 08:57:53
Не згоден Згоден  Підтримка: 33%(1/3)

16.08.2010 11:15:18
Вы уж извините, уважаемый dedal. Хочу ещё раз разъяснить свою позицию. Под воздействием пропаганды политической мишуры (Ющенко, Тягнивбок, Бибипка, Яйценюка, Гриценко) часть избирателей превратилась в невменяемых. Ты им хоть кол на голове теши, а они будут повторять вбитую им в голову мантру – она ворффка, сучкаблох, они фсе адинакавы.
Мы ж с Вами работаем в Дурдоме и должны знать как работать с невменяемыми. Вот пример.
По селу разнёсся бабий крик: «Ой, Грыць Степана вбивае». Сбегается народ. Действительно, Грыць с топором за соседом Степаном бегает. Прибежал участковый: «Ты чего, Грыцю, з глузду съехал. Степан добрый сусида». «А-а-а, й ты тута, й тебе зарубаю». Участковый в страхе отступает. Приходит дед Иван.
- Ты кого це, Грицю, гоняешь?
- Та Степана.
- Оттого чмыря?
- ???
-  Та вин та ще сволота.
- Ну, отож, - опускает топор.
- А от диви, сволота-сволотою, а хлопци в нього гарни.
- Так, хлопци гарни.
- Та й твои, нивроку, теж непогани.
- Так, - Грыць даже улыбается.
- А теперь давай подумаем разом, ты его вбъешь, тебе посадют,  деток по детдомам. А воны ж гарненьки. Чужи люди их поразбирають, повсыновляють. Та брати через 15-20 рокив один одного не пизнають. Ты цього хочеш? Отож давай сюди сокиру.
Это психолгический приём работы с невменяемыми – согласиться с ними в том, что они считают главным, но выиграть в том, что вы считаете главным.
Просто мой голос слишком слаб, меня не услышали. Вот, если бы это заявил Андрухович… Но.
Востаннє редаговано deddon 16.08.2010 11:17:47
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(7/7)

16.08.2010 13:05:02
Excellently
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(2/2)

16.08.2010 13:25:11
                       ЗА ЦИКЛ -  5
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(3/3)

Wog

Wog
16.08.2010 13:46:41
Взагалі-то на місці що Андруховича, що Стріляного і я б Вам не відповів -  таких "листів трудящих" до них приходять сотнями, й не факт, що всі з них люди адекватні. А от якби Виї їх розмістили у вигляді ВІДКРИТИХ ЛИСТІВ, то й ефект міг бути протилежним - такі люди бояться публічного осоромлення, навіть якщо автор звернення - анонімний "блогер"... Наразі ж це ІМХО скидається на махання кулаками після бійкиpardon(при тому що читати Вас зазвичай цікаво - навіть цього разу). Від оцінки утримуюсь...
Востаннє редаговано Wog 16.08.2010 13:49:06
Не згоден Згоден  Підтримка: 50%(1/2)

16.08.2010 14:34:37
deddon!
За письма Андруховичу и Стреляному Вам респект - не в бровь, а в глаз!  Excellently
 
Вообще с этими писателями цирк.
Вспоминаю, как Юрий Щербак уже после завершения выборов в программе Куликова "Свобода слова" на ICTV заявил, что их,  писателей, убедили в том, что Ющенко займёт второе место(!!!) - потому, мол и агитировал за него в первом туре.
 
Ну что на это можно сказать?! - это же полная несостоятельность...
 
Потом-то Щербак конечно спохватился и во втором туре уже агитировал за ЮВТ, но дело то сделали - впарили в мозги недоумков, что "вони всі однакові"...
Востаннє редаговано Игрек-минус 16.08.2010 14:36:21
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(4/4)

16.08.2010 15:07:01
Шановний Wog.
Чому ж махання кулаками після бійки?
Листа до пана Стріляного на радіо "Свобода" було направлено 12.11.2009 року, а інтерв'ю було в газеті від 30.10.2009 року.
Листа до Андруховича було мною відправлено на сьомий день після публікації, тому що до того я писав до редакції, а потім до О. Климончук.
А ось як можна у вигляді ВІДКРИТИХ ЛИСТІВ, будьте так ласкаві, підскажіть, бо я цієї технології не знаю  
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(3/3)

16.08.2010 21:50:02
Интресная подборка...Excellently
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/1)

Wog

Wog
16.08.2010 22:31:03
deddon 16.08.2010 15:07:01
я писав до редакції, а потім до О. Климончук.
Як кажуть - напрасный труд (чи пак по-нашому - усе дарма). Чи Ви сподівалися на "безпартійність" журналістики?... А щодо відкритих листів - приклад Івановни для Вас не переконливий?
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/2)

1 2   »










programming by smike
Адміністрація: [email protected]
© 2007-2019 durdom.in.ua
Адміністрація сайту не несе відповідальності за
зміст матеріалів, розміщених користувачами.

Будь ласка, увійдіть за допомогою
Facebook-login