для старих юзерів
пам’ятати
[uk] ru

Неполітично про неполітичне.


Неполітично про неполітичне.
Час плине швидко і не помітно.
Цого листа я ниписав в прошлому році, написав, тай написав.
Минув рік. Відповіді на цей лист, звичайно, я так і не отримав.  Ну, так і буде, думав собі і забув за нього.
Але якось стрів знайомого, який приїхав нещодавно зі Львова і разом з купою позитиву та вражень, розказав аналогічний випадок.
Ось я і вирішив, що може треба, все ж таки, ще раз нагадати про те, чтого не повинно бути.
 
Пану Тадею Eдеру
Генеральному директору
Художньому керівнику
Заслуженому працівнику культури Украіни

ВІДКРИТИЙ ЛИСТ

 
Добридень шановний пане Едер!
Слава Україні!
 
Написати листа до Вас мене примусила прикра пригода, яка відбулась зі мною у вашому театрі.
 
Коли ми з дружиною вперше потрапили до Львова у 2005 році, то просто закохалися в місто Лева, в його людей. А побачивши Львівську Оперу були приголомшені її красою.
 
І ось пройшло 4 роки... і 22 серпня цього року ми знову у Львові, біля Опери...
 
Що ж сталося? Прикро про це писати, але сталося багато змін у місті і мушу визнати - не в кращий бік. В тому числі і у вашому театрі, по відношенню до нас, туристів.
 
Приїхавши цього разу до Львова, ми з дружиною знову захотіли побачити як що, хоча би не виставу, то хоч би красу архітектури Львівської Опери. Сплативши в касі по 10 гривень, (в 2005-му було 5) ми з душевною святковістю ввійшли до вестибулю і... Вся святковість кудись зникла, коли після недовгого блукання ми попали до темної глядацької зали (де світилось лише кілька тьмяних ліхтариків) з завішаним, якоюсь брудною ганчіркою, знамени-тим занавісом і запилюженою сценою, послухавши перехопцем розповідь польського екскурсовода, де він розповідав у темряві своїй групі про архітекторів, художників, які оздоблювали та будували оперу, яскравість і оригінальність оздоблення зали, сцени, занавісу, якого не біло видко, великої кришталевої люстри (бо саму люстру та її плафон оздоблення можна біло побачити хіба, що включивши своє уявлення та спогади 2005-го року). А коли хтось там десь у низу (на заклик екскурсовода – «А зараз, шановне панство, ми перейдемо до Дзеркальної зали») гукнув, що Велика Дзеркальна зала зачинена з якоїсь поважної причини, то пропала не те що святковість, але й душевність та з'явилось відчуття гіркоти від того, що нас просто ошукали. Так, просто взяли та й ошукали... І з цим почуттям ми виходили з приміщення театру. На виході ми звернулися з цього приводу до якоюсь особи, жінки (на вигляд і поведінку —  відповідального працівника театру, може навіть адміністратора)*, яка як раз збиралася на перекур... Вона відповіла, що ні хто не збирався нас ошукувати, просто так сталося і що: «Так, так, треба терміново повісити на касі об'яву, що дзеркальну залу зачинено...». Вона там ще щось булькотіла, але ми вже не слухали (бо це вже було не цікаво)... Бо хоча б простих вибачень ми не очікували й не почули і просто пішли собі.
 
Невже не можна було заздалегідь попередити людей про те, що залу закрито (і не важливо з яких причин), про те що у театрі економлять електрику і зала не освітлюється, так же як і вестибуль (який ми дивились у напівтьмі); про те, що знаменитий занавіс завішано з приводу його чищення, чи чогось там іще; що з цього приводу вартість дурних туриських роздивлянь становить не 10 грн, а лише 3 грн... Та хіба хтось думає про такі дрібниці?
 
Колись "Отєц народов СРСР" тов. Сталін казав - "Кадри вирішують все", то тепер можна сказати - "Гроші вирішують все", в тому числі і ставлення до людей. Гонитва за прибутком будь-якою ціною, засліплює очі, вижигає душу і совість. І справа не в тих 20 гривнях, що ми залишили у касі театру (хай, може підуть на добре діло), а в ставленні адміністрації державної установи, якою є Львівський національний академічний театр опери та балету ім. С. Крушельницької, до людей.  
 
Просто так сталося... Просто в державі крадуть, просто в державі ошукують людей, починаючи від великопосадовців і закінчуючи всіма іншими мілкопосадовцями (так, так - саме "мілкопосадовцями", бо великопосадовці крадуть державні гроші мільярдами, а мілкопосадовці  — здирають з гаманців у довірливих туристів, як кишенькові злодії... Вибачте за аналогію, але у нас було саме таке відчуття після цих відвідин).
 
Ось і вийшло, що замість доторкнутися до прекрасного, ми уляпались  в гидотне відношення. Замість яскравої візитівки міста, ми побачили обличча потвори...
 
* трохи пізныше, на сайті театру, я впізнав ту пані, то таки був головний адміністратор театру!!!
 
Зі сподіваннями на краще,
проста людина, не заслужений діяч мистецтв України, але Громадянин цієї Країни.
 
м.Київ
27 серпня 2209 р.
© Proofer [13.08.2010] | Переглядів: 1359

2 3 4 5
 Рейтинг: 43.0/25

Коментарі доступні тільки зареєстрованим -> Увійти через Facebook



programming by smike
Адміністрація: [email protected]
© 2007-2024 durdom.in.ua
Адміністрація сайту не несе відповідальності за
зміст матеріалів, розміщених користувачами.

Вхід через Facebook