для старих юзерів
пам’ятати
[uk] ru
Для полноценной работы сайта включите в вашем браузере поддержку JavaScript. В противном случае многие функции сайта будут недоступны.

Життя чи... Лексус? Метастази в совість.

Життя чи... Лексус? Метастази в совість.
Про ці лікарні не говорять вголос.   Їх знають за назвами вулиць і районів.  «На Броньовій» у Львові, «на Ломоносова» у Києві, «в Померках» у Харкові. Навіть непосвяченим і тому  таким безпечним, стає не по собі, коли вони чують про когось, хто «лежить на Ломоносова». У Львові можуть пожартувати про Кульпарків але ніколи намарне не згадають Броньову – це табу, навіть для просмалених циніків, є нездоланним. І тільки «іногородні» та «доїжджаючі», вихлюпуючись з тлумиська залізничних вокзалів так недоречі  збивають лункий ритм вулиці, - «Я перепрошую, а яка маршрутка до ракової лікарні?»…
 
… Там уже поміняли старі масивні підвіконня  на новомодний легкий пластик і, спираючись руками на податливу поверхню, не помічаєш, як перестаєш дихати, коли чуєш найстрашнійший у світі звук, звук, який лунав би радісно будь-де але не у цих стінах – дитячий сміх. Це не легко – вільно дихати у місці, де все концентроване. Біль, розпач, мука, віра, любов і надія розлиті у дозах, які роблять це повітря таким густим, що подих мертвотно спирає в горлі. Щоб привітатися, треба на мить затамувати подих і хрипнувши кашлянути – тоді вийде без сльози.  Дивовижно, але у цьому коридорі можна спокійно довершити розмову, вийти на двір, сісти в машину і уже, десь аж за пару кілометрів, коли поруч нікого нема,  закричати від майже фізичного болю. Коли з дитячих голівок «хімія» виїдає кучерики – боліти може не тільки дітей.
 
Тут відведено цілу кімнату під лікарняну капличку і Матір Божа тоне у квітах, які  ніколи не в’януть. Людські руки витягають з ваз ще вчорашні букети і ставлять нові й нові. Це якесь неймовірне змагання між тими, хто ставить у ці вази нові й нові букети і Тим що приводить сюди нових і нових людей. А приводить їх щодня. Тут ніколи немає вільних місць і, якщо, навіть, ліжко не зайняте, то це означає, що його теперішній господар просто пішов додому, щоб завтра знову прийти. Ці стіни неохоче відпускають своїх тимчасових квартирантів – тут слово «виписка» не завжди є словом з позитивним забарвленням.
 
Я не знаю більше місць, де між стін витає стільки надії. Сполоханим птахом вона кидається широкими сходами і тріпотить, тріпотить, тріпотить на десятках вій, готова зірватися долі великими-великими слізьми або полегшено розлитися у бездонних очах… Єдина річ, яку нізащо не можна втрачати у цих стінах. Єдина. Усе решта – фікція, блеф. І десятки пачок шалено дорогих препаратів, і швидкою ходою літаючі у зелених, короткорукавних сорочках, лікарі, і незграбно побілені стіни – все це антураж розпачу, нереальна, не гідна віри реальність.
 
Тим часом, там, десь далеко у тому світі, з яким нам дивним чином не по дорозі, де ніхто не каже високих слів про «соціальну державу» і «безплатну» медицину, є реальні підстави для надії, а лікування не є фікцією. ТАМ, де ми, українці, можемо успішно будувати, вчити і лікувати, у цих Єропах та Америках, уже давно існує кібер-ніж. Річ, яка дозволяє цілком спокійно вимовляти слово «рак», бо робить невблаганного вбивцю  просто діагнозом.
 
О! Вона дуже дорога, ця система стереотаксичної хірургії CyberKnife! Вона коштує десь приблизно, як 50 Лексусів  !  Аж  6,5 млн. доларів.  І наша влада – у пірамідках від Кучми Першого і до Ющенка, у кільцях від Януковича до Януковича, від Тимошенко до Тимошенко не спроможна вирішити дилеми – що ж потрібніше Україні, Лексуси чи кібер-ніж?
 
Укотре дивуюсь, які ж моральні і мудрі у нас є люди! Вони подовгу моляться на великих святах у найбільших храмах, вони безконечно можуть розмірковувати про мораль і добродійність і вони бояться, бояться вимовляти слово «рак» але не бояться вимовити слово «відкат». А й справді, чого боятись технічного терміну? Це ж не вирок і, навіть, не діагноз.
 
…А може, все-таки діагноз? Може, те, що ми називаємо «владою» здійснило переродження і стало злоякісним утворенням, яке так заважає життю країни? Пухлина жадібності, безвідповідальності і дурості пішла метастазами байдужості через животрепетне тіло народу, того народу, який завжди умів прощати та любити і який про себе говорив «щирий».
 
Та все ж,  простуючи однаковими коридорами фабрик страху, у які давно перетворились наші онкологічні лікарні від Луганська і до Ужгорода, ви там не знайдете байдужості. Парадокс – у місцях болю народжується здорове завтра нації. І скільки вас, тих, хто вірні Євангельській правді, чинять милостиню таємно, скільки вас, тих, хто й не чув про Нагірну проповідь, а робить надію на життя матеріальною? Навряд чи знатимемо. І тільки нові, вирвані з лабет хвороби, життя стануть вашим скарбом нетлінним…
 
Помоліться за нас, праведники незнані. Помоліться за нас, мученики з Броньової, Ломоносова, Померок і сотень інших вигадливо охрещених народними вустами лікарень. Бо вам не так сильно потрібна молитва, як нам – збайдужілим і нещасним. Незрівнянно важче ж бо тим, хто вбиває насамперед себе – байдужістю до інших. Тих, у кого найстрашніший рак - совісті.
 
Поможи нам, Боже, відати, що творити!
 
****
На час, коли я пишу ці рядки я вже знаю, що розрекламований недолугими піарниками  Ахметова «подарунок» Донецьку у вигляді того самого кібер-ножа, є нічим іншим, як фікцією. Ніякого кібер-ножа в Донецьку нема і не передбачається. Я вже знаю, що представники компанії Accuray були просто шоковані пропозиціями купівлі за 8-10-12-16 державних мільйонів доларів того, що коштує  6,5 мільйонів. Але я знаю й те, що за кібер-ніж для України хтось не знаний проплатив уже 10%-й аванс і цей ніж уже готують. Я ще не знаю, коли цей прилад, що дає шанс на життя, буде в Україні але я впевнений, що буде. Бо немає нічого такого у цьому світі, що завадило б зробити щось добре для всіх. Тільки б захотіти!
 
…Цікаво, хто з політичних партій, напередодні виборів, хоча б чимось ДІЄВО допоможе у справі купівлі кібер-ножів для України? Втім, про що я питаю? Це ж не «рускоязичних защіщать» і не титульну націю відстоювати. З раком можна і мовчки боротись.  
 

 

P.S.
Марно сподіватись, що держава зможе купити цей прилад. Питання не у грошах, а в принципі. Принцип простий - без відката у нас справи не робляться, однак, у такій справі, навіть відкат мав би бути у нормах пристойності. Коли розмір відката, який хочуть наші чиновники УДВІЧІ переважає вартість кібер-ножа - про норми пристойності говорити не можна. Тому, зараз є наступний вихід - за допомогою самоорганізації знизу ми можемо зібрати певні кошти через благодійний фонд, спеціально з метою придбання Кібер-ножа. Ось рахунок: № 26005230654101 в АКІБ «УкрСиббанк», МФО: 351005, отримувач: МГО "Українська Громада", код ЄДРПОУ: 36336655 с поміткою: «на Кібер-ніж». 10% аванс за ніж заплачено. Ким - не знаю. Тому кібер-ніж для України уже виготовляють. Обмовлюсь - я не знаю всіх людей, які здійснюють збір коштів, я знаю ОДНУ людину, якій маю підстави у цій справі довіряти. Власне, тому і наводжу тут реквізити. Проблематика по цій темі наведена за посиланнями у статті, докладніше - тут.
 
Це реальна справа. Тут не треба бити себе п'ятою в груди і кричати про любов до України - це цілком конкретне діло з конкретним результатом. Тому, прохання до політиків - поменше піару, побільше справи. Вітається конкретний грошовий внесок або дієве сприяння, на предмет озвучення прізвищ осіб, які гальмують придбання ножа. Все інше - на бігборди і до Шустера. Дебілів  в країні, які обиратимуть серцем, достатньо, тому - не партесь піаром з цього приводу.
 
Власне - це все. У міру одержання докладнішої і новішої інформації - інформуватиму тут. Організаторам збору коштів на кібер-ніж пропоную також звітувати про досягнені результати у нас на сайті або, взагалі - де завгодно. Я буду інформувати про процес у коментарях до цієї статті.

© Канаріс [10.04.2009] | Рейтинг: 47.4/26 | Переглядів: 11235

2 3 4 5 47.4/26




Коментарі

1 2 3   »
3d-alex

3d-alex
10.04.2009 08:18:48
Гарно написано!
Але 6,5 міл. дол. це не гроші. Були би українці українцями - кожен місяць по ножу купляли б. Просто кожному працюючому треба відмовитись від 5 гривень із зарплатні. Я би відмовився!
Не згоден Згоден  Підтримка: 0.776435%(0/2)

10.04.2009 08:36:31
Вмієш поцілити в саме болюче, Уленшпігелю. Проблема не в грошах, а в зневірі. Назбирати 6,5 млн. легко, проблема в тім, у чиї кишені ці гроші потраплять. Нам самим слабо створити на громадських засадах комітет, організувати збір грошей, купілю, навчання спеціалістів для роботи з ножем, передачу в лікарню і гласний контроль за використанням? Коли ми перестанемо говорити? Коли ми почнемо захищати себе самі? Не один на один з гнилою системою...
Не згоден Згоден  Підтримка: 0.932093%(0/4)

хмурЪ

хмурЪ
10.04.2009 08:36:33

3d-alex 10.04.2009 08:18:48
Просто кожному працюючому треба відмовитись від 5 гривень із зарплатні. Я би відмовився!
вже на   "лікарню майбутнього" відмовлялися - і де вона? треба спершу застосувати кібер-ножа проти влади, яка дозволяє собі наглухо забувши про таке поняття, як совість, жерти останні здорові клітини України.  
Не згоден Згоден  Підтримка: 0.7078%(0/2)

10.04.2009 08:41:55
Похоже, эта самая власть предпочитает ублажать мертвых с помощью памятников, а не спасать живых. Сколько ножей можно было купить вместо памятника гоолдомору?
Востаннє редаговано bubantus 10.04.2009 08:42:40
Не згоден Згоден  Підтримка: 0.825489%(0/4)

10.04.2009 09:05:03
Чому ж це останні здорові клітини дозволяють себе жерти?Чи не тому, що мріють самі жерти інші останні здорові клітини? Відірватися від компа чи телевізора і знайти собі подібних здорові клітини не здатні? Тільки і вміємо: " Ви наші піклувальники, ми - ваші діти. Дайте!" Не дають! Самоорганізація - властивість живої протоплазми.  Ми навіть до рівня протоплазми не дотягуємо. Так, органічні речовини... з потребами
Не згоден Згоден  Підтримка: 0.5%(0/1)

10.04.2009 09:38:11
Вмієш поцілити в саме болюче, Уленшпігелю. Проблема не в грошах, а в зневірі. Назбирати 6,5 млн. легко, проблема в тім, у чиї кишені ці гроші потраплять. Нам самим слабо створити на громадських засадах комітет, організувати збір грошей, купілю, навчання спеціалістів для роботи з ножем, передачу в лікарню і гласний контроль за використанням? Коли ми перестанемо говорити? Коли ми почнемо захищати себе самі? Не один на один з гнилою системою...

не слабо, скоро, скоро все буде Well
Не згоден Згоден  Підтримка: 0.5%(0/1)

yez

yez
10.04.2009 09:47:08
To "bubantus":
 
Не в пам'ятниках справа. Скільки коштує ДУСя? А чорножопі футболёри "Шахтаря"? Ну, з ними зрозуміло - виграли ж матч, молодці, а лохторату Ахметки треба "хлєба і зрєліщ" (поки здоровий, пацієнтам ракових корпусів не до футболу). А скільки коштував останній "Майдан" ПРдонів? 20 грн/годину х 3 години х 20000 майданарбайтерів = 1200000 грн. - а виборча гонка тільки почалася... Рак з'являється, коли імунітет ослаблений, тому наша"власть" і є одна велика (і дуже дорога) пухлина. Навіть не бачу, хто її зможе вирізати, поки ми всі не загнулись...
Не згоден Згоден  Підтримка: 0.7078%(0/2)

10.04.2009 10:00:47
yez 10.04.2009 09:47:08
скільки коштував останній "Майдан" ПРдонів

ну можно и другое посчитать
 
памятник Голодомору = 14 киберножей
консультанты кабмина из "Блекстоуна" = 5 киберножей
Не згоден Згоден  Підтримка: 0.5%(0/1)

xcm

xcm
10.04.2009 10:11:06
Да никогда те,кто сидит по ту сторону телевизора, не поймут проблем "простых украинцев".У них-сытых рож в бриони-виттонах-лексусах,нет  проблем,лечат коленки и физиономии в европах.А "больницу будущего",очевидно,не зря так назвали,ау,будущее,где ты?Oops!
Не згоден Згоден  Підтримка: 0.5%(0/1)

галина

галина
10.04.2009 10:17:39

 

 
          БОЖЕ!!! Поверни розум українцям!Скільки можна язиками плескати,робімо вже шось!!!
Не згоден Згоден  Підтримка: 0.5%(0/1)

Философ

Философ
10.04.2009 10:40:52
Грустно читать такие материалы. Можно приводить массу  примеров по неразумной трате денег в государстве...
Но видно одно, те кто приходит наверх, сразу меняются и становятся как все. В противном случае структура власти их изгоняет или уничтожает. Закрытый клуб "украинская власть" это не только политики мелькающие на экранах, это также десятки тысяч неплохо живущих чиновников. Пока внизу не сформируются структуры способные контролировать власть, никакие выборы не помогут. К сожалению формирование таких структур это процесс длительный и во многом он  зависит от состояния общества. А у нас пока рано говорить о каком-то обществе. Годы независимости Украины это всего лишь мгновение. Надежда на молодое поколение....Оно уже другое и совсем не такое плохое как пытаются писать некоторые.
Не згоден Згоден  Підтримка: 0.920448%(0/1)

Летописец

Летописец
10.04.2009 10:43:19
3d-alex 10.04.2009 08:18:48
А вы на разрекламированную "больницу будущего" деньги не перечисляли? Многие так сделали.  И где эта больница?
Не от себя должны мы отрывать, а от погани, что вверху сидит.
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/0)

Наталка

Наталка
10.04.2009 10:44:29
Канаріс...це сильно. Напевно, найвлучніша твоя стаття з прочитаних мною. Мене й мою родину Бог милував від раку...але маю друзів ї знайомих, для яких Броньова - це саме та описана тобою фабрика страху.
 
І я думаю, кіберніж у нас буде. І влади нам для цього не треба. Якщо в селі, де живуть мої батьки, спромоглися назбирати достатньо коштів на порятунок дитини від лейкемії, а в голодні 90-і відправили в Німеччину дівчину з вадою серця, то до новітніх технологій нам лишилося зробити лише кілька кроків. Влада не дбала про нас тоді, не подбає й зараз.
Не згоден Згоден  Підтримка: 0.920448%(0/1)

тьотя

тьотя
10.04.2009 11:40:34

Канаріс 10.04.2009 09:38:11
не слабо, скоро, скоро все будеWell

приятно, когда Канарис улыбается.smile3
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/0)

Альфе

Альфе
10.04.2009 11:49:42
Але 6,5 міл. дол. це не гроші. Були би українці українцями - кожен місяць по ножу купляли б. Просто кожному працюючому треба відмовитись від 5 гривень із зарплатні. Я би відмовився!
 
Уже відмовлялися від 15 грн на лікарню майбутьнього для дітей. Де ті гроші? Давайте ще раз відмовимся і допоможемо Катерині Ющенко.
Не згоден Згоден  Підтримка: 0.727277%(0/1)

10.04.2009 11:54:52
Дякую, Канаріс, за оптимістичну статтю. Excellently
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/0)

Алтика

Алтика
10.04.2009 12:07:26
Альфе!
При чем здесь Ющенко вообще?!
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/0)

Анатолий Шарий

Анатолий Шарий
10.04.2009 12:47:07
Спасибо БОЛЬШОЕ за поддержку!!!
 
Я верю, что все получится.
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/0)

10.04.2009 12:55:41
Многие задаются вопросом, что сдавали на больницу будущего, а ее нету. А почему бы не спросить у нашего презика где деньги? Заблокировать нахер его Секретариат пока не отчитаются за каждую копейку, а если не отчитаются за яйца на стеле подвесить. И нет тут ничего не законного, это наши деньги, это  наша страна, мы тут власть, и если преступник по роковой случайности попадает на такую должность, выносить его оттуда должны мы же.
И еще. Недавно прочитал, что Украина не получит 40 миллионов долларов на борьбу со СПИДОМ из-за того, что по словам чиновников они не успеют до 1 июня подать заявку. Типа нужно много согласований, много праздников. СУКИ!!!!!
Вся действующая власть это как правильно сказал Канарис это раковая опухоль общества. И договариваться с ней или надеяться, что она де самораствориться что может быть глупее.
А мы как бараны спорим кто лучше - Янукович или Юлька, Яценюк или Гриценко, забывая, что раковые клетки не бывают лучше или хуже.
Не згоден Згоден  Підтримка: 0.537462%(0/1)

10.04.2009 13:12:00

Анатолий Шарий 10.04.2009 12:47:07
Спасибо БОЛЬШОЕ за поддержку!!!

вам спасибо
лиха беда - начало)
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/0)

1 2 3   »










programming by smike
Адміністрація: [email protected]
© 2007-2019 durdom.in.ua
Адміністрація сайту не несе відповідальності за
зміст матеріалів, розміщених користувачами.

Будь ласка, увійдіть за допомогою
Facebook-login