для старих юзерів
пам’ятати
[uk] ru
Для полноценной работы сайта включите в вашем браузере поддержку JavaScript. В противном случае многие функции сайта будут недоступны.

Фкантєкстє 03-06 березня 2009р.

Фкантєкстє 03-06 березня 2009р.
Який гарний тиждень вийшов! Вдалося відбити кілька серйозних загроз. Значить, я вам про них, у міру їх долання, і розкажу.
 
Загроза перша – найважливіша! – це була загроза демократії. Біда прийшла відкіля не чекали. На Тернопільщині демократія ризикувала страшенно потерпіти від волі народу. Там мали бути перевибори до Тернопільської обласної ради, яка, складена, в основному, з представників БЮТ і НУ, демонструвала «український прорив» роблячи десять (чи, мара його зна, скільки насправді?) кроків на місці.
 
Два роки плідної роботи видатної демократичної коаліції призвели до того, що 18 грудня 2008 року Верховна Рада України, голосами 391-го депутата, вирішила добити з милосердя  такий видатний орган народовладдя, як Тернопільську обласну Раду. 153 депутати від БЮТ вирішили, в числі інших, що Рада, в якій більшість має саме їх блок, а головою Ради є їх висуванець  М.Миколенко, є недієздатною. Інвалідів від обласного самоврядування відправили на перевибори.
 
18 грудня було наочно видно – цей склад облради працювати не здатний і не буде.
18 грудня було вирішено, що Мудрий Український Народ (тм) повинен виправити свою помилку. Бо всім Тверезомислячим Людям (тм), Прагматикам (тм) і Патріотам (тм) було ясно – Тернопільська облрада не працює тільки тому, що там замало депутатів від БЮТ.  Спочатку Демократії і, навіть, Україні нічого не загрожувало. 15 березня Мудрий Український Народ (тм) мав прийти на виборчі дільниці і обрати тих самих, тільки в іншій пропорції. Однак, під кінець лютого, стало видно – вперте тернопільське бидло голосувати ні за БЮТ ні за НУ не хоче. Натомість, з’явились в соціологічних прогнозах ті, кого так довго виглядала вся експертна громадськість – Третя Сила (тм). Третьою силою виявилась «Свобода» Тягнибока. Ну полюбили їх на Тернопільщині.
 
І тут Демократія виявилась під страшною загрозою. Раптом стало сліпуче ясно, що після виборів більшості у БЮТ не буде. Клята соціологія не давала шансів Демократії – у Свободи було або 18% голосів або й усі 30%... Навіть НУ –проект хоча й технологічний але з біса дорогий! – не здатний був відібрати у «Свободи»  більш ніж 2% голосів. Чесно кажучи, я зараз не знаю, хто фінансує «Свободу» Тягнибока – чи Ахметов, чи Коломойський, чи Фірташ, чи Суркіс, чи Джордж Сорос…Ой! Пардон! Сорос тут, здається, точно лишній!.. Так от – я не знаю, хто фінансує «Свободу», але це мусить бути хтось справді мега-супер багатий, щоб купити стільки голосів! Бо не могли ж тернополяни так масово НЕ ЗАХОТІТИ ні БЮТ, ні «Нашу Україну»! За що їх подолянам не любити?!
 
Окремі волюнтаристи говорять, що так народ оцінює результати роботи правлячої коаліції БЮТ – НУ у Тернопільській облраді. Але ж ми з вами розумні люди, ми знаємо – нема там що оцінювати. Нема результатів роботи! Рада не працювала. Тому всі соціологи – підкуплені, рейтинги – дуті, а вибори – зараз взагалі проводити не час, бо криза. І взагалі – призначено по Україні цього року 84 перевиборів! У різних регіонах. Мало вам чи що? От Тернопільські якраз треба відмінити. Вони, якраз для бюджету обтяжливі. 84 – не обтяжливі, а ці одні – обтяжливі. Чому? Ну, бо там нові прийти можуть. Вони красти більше будуть! Всюди ситуація вже стабільна  - одні й ті ж самі у різних варіаціях. Вони вже нормально так, прикралися. Їм уже ж менше треба. А ці – нові. Не відомо, що від них чекати? Раптом – щось і вийде у них? Тому треба економити… А чого тоді 18 грудня 2008-го перевибори призначали? Ну, тоді ситуація інша була… В економіці. Угу. Тоді кризи не було, як і  соціологічних опитувань. А тепер – на тернопільщині криза!  І винні в ній соціологи…
 
Добре, що Демократію таки вдалося врятувати! Але це – тільки цього разу. Надалі треба бути пильними. Бо, наприклад, за рік, загроза Демократії вже буде серйозно сприйматись не тільки з вулиці Грушевського, а й з Банкової. І я думаю, що тепер буде рятувати Демократію від виборів вже не Юлія Володимирівна і не в Тернополі, а Віктор Андрійович і у масштабах всієї України. Може б уже починав? Подивишся телевізор, надзвичайний стан – якраз пора.
 
…А у 2004-му, ми думали, що якщо Віктор Андрійович со товаріщі, раптом здуріють і творитимуть те, що зараз – ми їх зможемо від влади легко прибрати. Іди, спробуй, прибери! Це з Кучмою можна було в демократію грати, бо він був тиран. А з цими – не забалуєш! Бо кожен з них може сказати Демократія – це Я! І Юлія Володимирівна може і Віктор Андрійович.  А ми – дурні-дурні ж, Господи! – думали, що демократія – це ми! Воістину, як же сильно ми іноді помиляємось…
 
Ну, чудесним чином, Тернопільська обласна рада набула дієздатності і пішла собі й далі займатись своїми великими проблемами на фоні маленьких – в області. А чудо відновлення державної потенції Тернопільської облради відбулось завдяки жертвоприношенню. Офірним цапом обрали міністра ЗС Огризка. В принципі, нормально помінялись – БЮТ віддав ПР непотрібного їм Огризка, а ПР віддали БЮТ непотрібний їм Тернопіль. От і гарно! І коаліція є. На відміну від тієї з НУНС – вона і з голосами і працює. Так що – один позитив.
 
Тут би ще слід відзначити один момент ноу-хау. По-моєму, вперше в історії людства і дипломатичних відносин, за некоректні висловлювання іноземного дипломата на адресу країни перебування, з країни не вислали іноземного дипломата, а послали під три чорти власного міністра закордонних справ. Це надихає. Ми дуже нестандартні. Ми не тільки так мислимо, а й живемо.
 
Тим часом, поки кризу шугали небаченою економією державних коштів з тернопільських виборів, бухгалтерів «Нафтогазу» шугало рідне СБУ… Мені здається, Фірташа пацани просто на бабки розводять. Вони приїхали в «Нафтогаз» контракти забрати? Та хай би краще на «Українську правду» зайшли і прочитали. Навіщо, ото з такими понтами, бігати, якщо у нас давним – давно уже все більш-менш вартісне і секретне по ЗМІ та інтернету порозвішували, як мокрі простирадла? Як писав Подерв’янський наче про Фірташа, - «От жалко пацана!» 5 мільярдів доларів, 11 мільярдів кубів газу  – це вам не криза! Це повний капєц. За такі бабки... Да, за такі бабки навіть СБУ побіжиь куди треба і зробить все, що треба і не треба. Якась така гордість за спецслужби є. Думаю, можна було б використати їх з мирною метою. Наприклад затарити танкер газом, посадити туди Фірташа і послати біля берегів Сомалі. Гарантую – якби пірати «клюнули» на такого «живця» з Києва прилетіла б рота молодців, які силою голосу здатні позбавляти грошей, то Сомалі збирало б гроші за викуп своїх співвітчизників.
 
Але СБУ в «Нафтогазі» це ще не капєц – справжню глибину проблем пациків з РосУкрЕнерго починаєш розуміти тоді, коли в перерві поміж серіалів на каналі «Інтер» бравурним голосом начитують «…як припинити беззаконня, як знайти вихід? На ці питання відповідь дають професіонали. У п’ятницю в програмі Свобода на телеканалі «Інтер» гарант територіальної цілісності, прав і свобод громадян – Президент України В.А.Ющенко. Знати, щоб ВИЖИТИ». Нє, ну я балдію! Це ви кому рекламу даєте? На Швейцарію? В кантон Цуг? Я розумію, що оно, сіль пропала але трабли з газом на мене, громадянина цієї країни, такого впливу, щоб я вже вчився, як вижити не мають. Таки з’їхали з котушок редактора на «Інтері». Може б ви зразу ще наголошували, - «а хто не буде дивитись – тому п.здєц?» Це, з екрана телевізора,  в перерві між рекламами, дуже сильно звучало б!
 
Але є у нас щось таке, що і само по собі звучить монументально.  Леонід Михайлович Черновецький. Це те явище, яке в нашому житті здатне затьмарити сонце. Супроти такої грандіозної фігури всі решта політ-пігмеї просто бліднуть. Леонід Михайлович – живий доказ того, що доктор Гебельс не закінчив життя самогубством у 45-му, а втік. Тільки прямий нащадок Гебельса може так безпосередньо, так легко і переконливо впарювати повну і абсолютну брехню. Я захоплююсь цим великим артистом! Як можна намахати буквально всіх і прекрасно жити. Щоб проілюструвати всю велич постави Леонідмихалича, анекдот:
 
Приходить Черновецький до ділера і просить:
-Дайтє… мнє… 20 грам кокса…
-Лєонідмихалич, так вам зачєм так много?
-Ой, ну ви ні панімаєтє…У нашего Віктора Андрєєвіча… запор і єму памагаєт токо кокс… токо!
-Ну хто ж нє знає Віктора Андрєіча! Ну вот – всьо для нєво…
Пішов ЛеонідМихайлович. Настав вечір, ділер вирішує піти кудись розвіятись. Виходить з під’їзду і бачить картину: лежить Черновецький на лавці, коксом накидався – напівмертвий. Ділер налякано:
-ЛєанідМіхалич!Как же так!...Как же!,,,, Ви – весь кокс, САМІ?!.... А как же Прєзідєнт, а как же – понос?!
-Ги, а вот он мєня щас по тілівізору увідіт ….і ваащє абасрьоцца!

От, по-моєму, від запорів Віктору Андрійовичу Леонід Михалич допомагає абсолютно регулярно. Віктор Андрійович відмиватись не встигає. Втім, там не один Віктор Андрійович.  Їх там багато – оборонців Демократії від виборів, а країни – від громадян. І всі один одного від запорів лікують. Воно, наче й не погано – тільки є невеличкий мінус. Коли нагорі «облєгчаються», нам, внизу, тепліше ніфіга не стає. А запах – він один на всіх, попри те, навіть, що дехто на народ «полегшуватись» не сміє. Втім, воно так і має бути в країні, де у Яценюка – рейтинг, в Черновецького – харизма, а в Гриценка – ні того, ні іншого…  


Канаріс [06.03.2009] | Рейтинг: 47.1/23 | Переглядів: 8534

2 3 4 5 47.1/23




Коментарі

1 2 3   »
Машка

Машка
06.03.2009 07:20:04
Тернополь грустно как-то, а остальное понравилось Well
«а хто не буде дивитись – тому п.здєц?»
Не згоден Згоден  Підтримка: 0.925545%(0/2)

06.03.2009 08:11:28
Це з Кучмою можна було в демократію грати, бо він був тиран. А з цими – не забалуєш! Бо кожен з них може сказати Демократія – це Я! І Юлія Володимирівна може і Віктор Андрійович.  А ми – дурні-дурні ж, Господи! – думали, що демократія – це ми! Воістину, як же сильно ми іноді помиляємось…

cray
 
Дякую, Канаріс! Як завжди - Excellently...
Не згоден Згоден  Підтримка: 0.946875%(0/6)

06.03.2009 08:20:18
Ну до чого ж точно!
БЮТ віддала ПР непотрібного їм Огризка, а ПР віддала БЮТ непотрібний їм Тернопіль...
Спасибі, Канаріс!
Не згоден Згоден  Підтримка: 0.936863%(0/4)

buben

buben
06.03.2009 08:45:51
На всех выборах , которые проходили уже в независимой (от мозгов ?) Украине , я голосовал  "против всех". Причём это была позиция , а не выражение недовольства. Нельзя голосовать за  "меньшее зло". Отдать свой голос можно только тому , кому искренне веришь.
 
Вот в России пункт "против всех" убрали законодательно. Понимают суки , чем это может закончиться ! Нас пока этого не лишили. Ну неужели украинский избиратель в очередной раз наступит на те же самые грабли ?!
 
Господа (аж самому смешно от такого обращения) ! У нас есть всё , чтобы разорвать порочный круг в украинской политике. Для этого нужно просто ЧЕСТНО (перед самим собой) проголосовать. Так почувствуйте же себя самодостаточной единицей  от которой многое зависит ! Не дайте в очередной раз вылить себе на голову ушат дерьма !
 
Получился  "чисто" агитационный листок. Но , согласитесь , выборы - единственное легальное и реальное орудие демократии , которое мы пока имеем. Так давайте же не доводить до крайностей.
 
Не згоден Згоден  Підтримка: 0.877181%(0/5)

buben

buben
06.03.2009 08:56:10
Моя предыдущая реплика (или пост , как правильно ?) к тому , что статьи Канариса способствуют пробуждению гражданского самосознания даже у таких замшелых типов как я. Поэтому спасибо тебе , соотечественник , за твою работу !
 
Самое смешное что я всё это пишу совершенно серьёзно. ( Видно и вправду уже достали , сам себе удивляюсь )
Не згоден Згоден  Підтримка: 0.943319%(0/5)

FriedricH

FriedricH
06.03.2009 09:08:52
Канарис, вы лучший Well
 
Скажите, а у вас есть позиция? Кого вы видите способным сделать хоть что-то?
Не згоден Згоден  Підтримка: 0.935306%(0/3)

aleg

aleg
06.03.2009 09:32:26
Канарис, вы лучший  
 
Скажите, а у вас есть позиция? Кого вы видите способным сделать хоть что-то?
 

точно хотєлось би узнать. За Вами підуть люди. А фкантєкстє нада друкувать в подвалах як іскру і распостранять. До 100лєтія Великої Жовтневої не дотягнем. Нада начінать
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/0)

06.03.2009 10:22:14
Наприклад затарити танкер газом, посадити туди Фірташа і послати біля берегів Сомалі. Гарантую – якби пірати «клюнули» на такого «живця» з Києва прилетіла б рота молодців, які силою голосу здатні позбавляти грошей, то Сомалі збирало б гроші за викуп своїх співвітчизників.

Excellently
Не згоден Згоден  Підтримка: 0.793615%(0/3)

06.03.2009 10:23:19
15 березня Мудрий Український Народ (тм) мав прийти на виборчі дільниці і обрати тих самих, тільки в іншій пропорції. Однак, під кінець лютого, стало видно – вперте тернопільське бидло голосувати ні за БЮТ ні за НУ не хоче.
Excellently
Не згоден Згоден  Підтримка: 0.813137%(0/3)

clio

clio
06.03.2009 10:29:39
Канарис,СПАСИБО!Как всегда-супер!Жаль только,что в стране непуганых идиотов умные почти ничего не решают.Для мадам генеральной на "Интере"-отдельная благодарность,уберите "Вечерний квартал" и канал с успехом можно закрывать.Миниопрос показал,из 30 моих закомых,начиная с прошлого года 20,кроме "Квартала" ,на"Интере"не смотрят ничего.Политика-без комментариев,плохо-нельзя,а хорошего ничего нет,вон Лёня-Космос за это уже по 10 гривен берёт.Отсутствие мужиков в Раде позволяет их поздравить с 8-м марта.
Не згоден Згоден  Підтримка: 0.945508%(0/4)

Durco

Durco
06.03.2009 11:00:12
Щодо Огризка: він професійний дипломат. А як там кажуть:"язик в дипломата для того, щоб приховувати свої думки".
Виходячи з цього, Огризко взагалі - то щирий антинатівець та впертий прихильник братського возз`єднання України з Росією.
Помилилися регіони з БЮТомWell
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/0)

buben

buben
06.03.2009 11:33:46
Срочно нужно менять конституцию  и делать Украину федеративной парламентской республикой. Кстати Ющ в такой полит. конфигурации был бы идеальным президентом (если бы такая должность осталась). Ездил бы по миру , пожимал бы руки , вручал бы награды , красил бы горшки (яйца) , разводил бы (не на деньги) пчёл , далее по списку...
 
Количество федеральных земель сократить , губернаторов (земельных премьеров) выбирать. И вот когда человек сможет 98% своих проблем решать в своём штате (земле , губернии ) , а не в столице - больной (Украина) быстро пойдёт на поправку.
Не згоден Згоден  Підтримка: -0.0622711%(-0/2)

06.03.2009 11:37:56
Mauridia_271…А у 2004-му, ми думали, що якщо Віктор Андрійович со товаріщі, раптом здуріють і творитимуть те, що зараз – ми їх зможемо від влади легко прибрати. Іди, спробуй, прибери! Це з Кучмою можна було в демократію грати, бо він був тиран. А з цими – не забалуєш! Бо кожен з них може сказати Демократія – це Я! І Юлія Володимирівна може і Віктор Андрійович.  А ми – дурні-дурні ж, Господи! – думали, що демократія – це ми! Воістину, як же сильно ми іноді помиляємось…Mauridia_271 Автору респект!!!!rofl
Не згоден Згоден  Підтримка: 0.749048%(0/2)

katikatin

katikatin
06.03.2009 12:22:43
невже на Україні є люди, які не розуміють того, про що вище написано? Невже є ще хтось, хто від щирого серця підтримую хоч когось з наших політиків? Яким тупим треба бути, щоб після всього, що відбулося ще ходити на вибори, диваити ся політичні шоу і щиру вболівати за ту чи іншу сторону, серйозно сприймати новини і т.д. А найбільше мені подобається те гімно, яке починає з дна спливати на хвилях останніх подій. Кучма, який на короткий строк "згодився б", Пустовойтенко сьогодні розказував, що виявляється до нас в 99 році кожний день приїжджали "президенти Бельгії і Люксембургу, бо був авторитет" і ще багато прикладів. Достатньо було 5 хвилин переглянути суперталановитий документальний фільм "2004", зроблений в кращих традиціях документальногго кіно сучасних РТР та ОРТ, і все стає зрозуміло. Здається Геббельс не тільки Черновецького батько, він набагато плодючіший, і явно втік в Україну після війни. Канаріс, Я ТЕБЕ ЛЮБЛЮ!!!!!!!
Не згоден Згоден  Підтримка: 0.931492%(0/2)

06.03.2009 14:58:37
Excellently
 
хоча і сумно все це
Не згоден Згоден  Підтримка: 0.932828%(0/3)

Панна

Панна
06.03.2009 18:25:29
Умно, глубоко и смешно. И, как на мой взгляд, оптимистично. Спасибо, Канарис, берегите себя  - вместе МЫ сможем. Мы перестанем так непоправимо ошибаться. Мы прочитаем  "Конституцию порядка"  А. Гриценко и, может быть, пойдем за ним.  Мы опровергнем Жванецкого, который сказал, что " человек, говорящий слово " отнюдь" , не может быть в этой стране Президентом. Он имел в виду Россию... А вдруг у нас - сможет? ...
Не згоден Згоден  Підтримка: 0.873492%(0/3)

SFS

SFS
06.03.2009 18:53:49

buben 06.03.2009 08:45:51
Вот в России пункт "против всех" убрали законодательно. Понимают суки , чем это может закончиться !
Да, подонок, понимают...
По поводу статьи автора, как впрочем и предыдущей статьи Шеляженко... Создается впечатление, что у авторов действительно наболело за свою Родину. Хотелось бы, чтобы их услышали именно те, кто в состоянии изменить жизнь к лучшему, т.е. народ. Надеяться на нынешних украинских политиков, по-моему, дело безнадежное. Чего стоит решение по Наливайченко. Года два, если не ошибаюсь, ВР его на дух не принимла, и вдруг срочно соглашается с представлением Ющенко. И тут е Портнов заявляет, что место Наливайченко в СИЗО и надо чтобы Президент направил представление на его освобождение от должности. "Цiрк на дротi"!!!!
Не згоден Згоден  Підтримка: 0.462501%(0/1)

Даешь!

Даешь!
06.03.2009 19:13:49
І всі один одного від запорів лікують. Воно, наче й не погано – тільки є невеличкий мінус. Коли нагорі «облєгчаються», нам, внизу, тепліше ніфіга не стає. А запах – він один на всіх, попри те, навіть, що дехто на народ «полегшуватись» не сміє. Втім, воно так і має бути в країні, де у Яценюка – рейтинг, в Черновецького – харизма, а в Гриценка – ні того, ні іншого…  
 

 
ОЦЕ РЕСПЕКТ!!!!
Не згоден Згоден  Підтримка: 0.462501%(0/1)

Даешь!

Даешь!
06.03.2009 19:19:10
2 BUBEN
Сколько бы ни было голосов "Проти всех", - подтасован будет нужный результат. Опыт выборов-перевыборов последних лет под эгидой ТЕЙЛОРЮЩАГИТПРОПА это ясно демонстрирует...
Не згоден Згоден  Підтримка: 0.462501%(0/1)

06.03.2009 19:24:15
Канарису - респект, Ющеру - дурдом, Черновецкому - тройную летальную дозу кокса, остальным политикам - по смирительной рубашке и татуировку Геббельса на грудь!
Не згоден Згоден  Підтримка: 0.801939%(0/3)

1 2 3   »










programming by smike
Адміністрація: [email protected]
© 2007-2019 durdom.in.ua
Адміністрація сайту не несе відповідальності за
зміст матеріалів, розміщених користувачами.

Будь ласка, увійдіть за допомогою
Facebook-login