для старих юзерів
пам’ятати
[uk] ru

Український відрив або Десять кроків назустріч Кризі (програма розвитку кризи та подолання країни)


Український відрив або Десять кроків назустріч Кризі (програма розвитку кризи та подолання країни)
Протягом більш ніж 17 років існування незалежної України і влада, і суспільство наочно показали, що шлях в майбутнє, яким результативно пішли країни східної Європи, не для України. Ми рішуче відкинули будь-які реформи в економічному та політичному житті і показали, що наш, особливий шлях, полягає у повільному еволюціонуванні від гіршого до найгіршого. З довгожданним приходом Кризи стало остаточно зрозуміло, що для більш ефективної діяльності країни необхідні зовсім не реформи, а простий рух шляхом найменшого опору.
 
Отже, на сьогоднішній день, першочергову необхідність мають дієві кроки влади, які спрямовані на остаточне усталення порядку речей, який за фактом встановлений в Україні та формалізація всього, що відбувається в країні. Цю Програму аналітики Дурдому подають на розсуд громадськості, як єдину на сьогоднішній день Програму входу і виходу з Кризи. Стверджуємо, що влада вже дієво виконує цю Програму, а, отже, настав час просто формалізувати і законодавчо закріпити її положення. Визнання діючого порядку речей позитивно відіб’ється на суспільстві вцілому, остаточно позбавивши його хибних ілюзій щодо відповідності декларацій практичному стану речей і справжнім цілям найбільших політичних партій України.
 
Програма розвитку Кризи та подолання Країни

1. Провести спільну зустріч Президента України, прем’єр-міністра України, Голови ВР України та чільників опозиції де прийняти Звернення органів влади до народу України. З метою зниження соціальної напруги в суспільстві, цим Зверненням рекомендувати громадянам розслабитись. Окремою заявою, Секретарю РНБО Р.Богатирьовій, доповнити Звернення.  У доповненні рекомендувати народу одержати задоволення.
 
2. Реформувати Національний Банк України. З числа програмних завдань вилучити положення по те, що головним завданням НБУ є  забезпечення стабільності національної грошової одиниці. Вважати основним завданням НБУ гру на курсі обміну гривні до інших валют. Заборонити діяльність «Форекс-клуб» на території України, як організації, що дублює діяльність НБУ не маючи на меті подолати Кризу.
 
2. З метою економії коштів Державного бюджету України та оптимізації діяльності міністерств і відомств, перевести на самофінансування та госпрозрахунок Державну автомобільну інспекцію України, Контрольно-ревізійне управління, Генеральну Прокуратуру України, суди всіх юрисдикцій, Державну  санітарно-епідеміологічну службу та Пожежну охорону.
З метою виконання державного бюджету, дозволити органам ДПА на місцях  залишати собі до 50% зібраних коштів.
За попередніми оцінками, такі дії могли б дозволити Україні вже у 3-му кварталі 2009 року надати кредит для МВФ та ЄБРР з метою подолання кризи у країнах Європи та США.
 
3. З метою відновлення інвестицій в Україну провести переговори з урядами Кіпру, Кайманових  і Багамських островів та Бермудів. За оцінками експертів, найболючіше вдарив по економіці України саме відтік інвестицій з цих країн. Зовнішню політику України, таким чином, слід кардинально переглянути в сторону зміцнення стратегічного партнерства не з такими бідними країнами та міждержавними об’єднаннями, як  США, Росія  та Євросоюз, а з тими, хто справді вкладав мільярди в економіку країни і має найбільший на неї вплив.  
 
4. З метою стабілізації фінансових ринків України, відновлення кредитування населення та бізнесу, Держфінпослуг України спільно з Нацбанком  зареєструвати новий тип фінансової установи небанківського типу «Кулєґа».
Фінансова установа небанківського типу «Кулєґа» (далі ФУНТ «Кулєґа») -  займається кредитуванням громадян за допомогою «договору ПО-ЗИ-КИ». Крім того, ФУНТ «Кулєґа», є пенсійно-інвестиційним фондом та фондом, що забезпечує фінансування будівництва соціального житла площею від 300 кв.м.
Джерелом наповнення ФУНТ «Кулєґа» є доброчинні внески громадян, обгрунтовані звичаєвим правом та віковічними традиціями українців – Коляда, цілорічні посівання, тощо.  Необхідні консультації зі створення нормативної бази та налагодження роботи ФУНТ «Кулєґа», Держфінпослуг та НБУ отримати у І.Зварича  
 
5. З метою створення нових робочих місць та зменшення навантаження на бюджет Центрам зайнятості не реєструвати безробітними осіб, що мають у власності:
 
Земельні ділянки – нехай займаються сільськогосподарською діяльністю (суб’єкт підприємницької діяльності сільськогосподарська особа);
Руки – нехай займаються ремеслами (суб’єкт підприємницької діяльності уміла особа);
Ноги – нехай займаються транспортними послугами (суб’єкт підприємницької діяльності рухома особа);
Первинні та вторинні статеві ознаки – нехай займаються наданням рекреаційних послуг та репродуктивною діяльністю (суб’єкт підприємницької діяльності сексуальна особа);
Євангеліє, Коран, Тору - нехай займаються обслуговуванням релігійних потреб (суб'єкт підприємницької діяльності духовна особа).
 
Вищеперелічені суб’єкти підприємницької діяльності здійснюють свою діяльність у межах правового поля України, на території України і є платниками Єдиного податку за ставкою 500 гривень в місяць, за винятком СПД сексуальної особи – ставка Єдиного податку для яких становить 865 гривень в годину і коливається разом з комерційним курсом долара до гривні.
 
7. З метою якнайшвидшого подолання кризи в Україні відмінити будь-які вибори до будь-яких органів влади. Заборона на вибори діє до повного виходу України з кризи. Про вихід України з кризи буде повідомлено відповідною Постановою Кабінету міністрів України при одночасному схваленні Верховною Радою відповідного «Закону про повне подолання Кризи» та Указу Президента «Про остаточний вихід з Кризи». Нормативні Акти та закони про остаточне подолання Кризи приймаються:
• чинним складом Кабміну, за підписом прем’єр-міністра чи її пра-пра-правнучки;
• за підписом Президента України, його прямого нащадка по чоловічій лінії, або відбитком діючого на той час факсиміле;
• одностайно, повним складом Верховної Ради України у кількості 450 депутатів або їх прямих нащадків по чоловічій чи жіночій лінії, у залежності від національних традицій депутата.
 
8. На час Кризи державні службовці першої та другої категорій, народні депутати України, міністри та прирівнені до них особи позбавляються заробітної плати та усіх пільг. Їх повне утримання (разом з сім’ями та пов’язаними особами), зважаючи на безпрецедентні умови праці з виведення України з кризи, перекладається на Державний бюджет України.
 
9. У зв’язку зтим, що Державний бюджет України буде обслуговувати тільки і винятково скромні  потреби державних службовців України, держава Україна стверджує свій намір залучати кредити МВФ, ЄБРР чи будь-яких інших міжнародних фінансових організацій у необмежених розмірах протягом всього терміну дії Кризи.
Міжнародні кредити необхідні державі через те, що країна з 46-ти мільйонним населенням,  унікальним географічним розташуванням та величезними природніми ресурсами не може одночасно утримувати свої органи влади та власний народ.
 
10. Заперечення Кризи та твердження про те, що Кризу можна подолати зі зміною підходів до державного управління і зміною діючої влади тягнуть за собою кримінальну відповідальність та є зрадою національних інтересів.
© Канаріс [04.03.2009] | Переглядів: 9528

2 3 4 5
 Рейтинг: 46.7/28

Коментарі доступні тільки зареєстрованим -> Увійти через Facebook



programming by smike
Адміністрація: [email protected]
© 2007-2024 durdom.in.ua
Адміністрація сайту не несе відповідальності за
зміст матеріалів, розміщених користувачами.

Вхід через Facebook