для старих юзерів
пам’ятати
[uk] ru
Для полноценной работы сайта включите в вашем браузере поддержку JavaScript. В противном случае многие функции сайта будут недоступны.

Золото МВФ или хронология неправды

История про дармовщину и неумелое вранье... Читати повністю

© Юра Химик [12.06.2010] | Рейтинг: 47.8/142 | Переглядів: 10270

2 3 4 5 47.8/142




Коментарі

«   1 ... 3 4 5 6 7 ... 9   »
12.06.2010 15:11:40
Редкая-редкая по качеству, изложению и стилю статья.... устроили чтения в слух, под мохито и пломбир. Статью смело можно предлагать к опубликованию в солидные периодические изданияsmile3
 
forNVC 12.06.2010 02:36:08
короче, я скидываю гривну, кот. прилипла к рукам за этот год, вижу я о том, что осень будет сложной и с полным падением нац. валюты... посмотрим потом, была ли я права..

до осени могут не дотянуть... если бы не беспрецедентные 2 миллиарда от ВТБ, труба была бы уже сегодня, даже представить не могу что они в обмен на бабки пообещали.... но этих денег на долго не хватит, так что...
 

Блик 12.06.2010 11:37:51
Вот вы знаете, не взирая на мою предыдущую статью, поневоле мысль об аркебузе появляется!
во-во..... то-то ваши пацифистские умонастроения странными показались, к сожалению развязка возможно лишь одним способом и больше никак, к сожалению......
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(13/13)

12.06.2010 15:32:55

citizen 12.06.2010 15:10:13
факт одержання кредиту не вирішує усіх проблем економіки
Беззаперечно!
citizen 12.06.2010 15:10:13
якщо повернути украдене
Ось тут є питання. Якщо механізм крадіжок відпрацьований, то методи повернення мені не знайомі. Припустимо, гроші виведені за межі країни. І що тоді? Або вкладені у нерухомість, засоби виробництва і т.д. як бути тут.
Треба насамперед ознайомитись з подібною практикою в інших країнах. Як вони там роблять.
Дуже цікава, складна та глобальна тема. Напевно - не по моїх можливостях та знаннях.
Може Ви би щось написали?
Faber1 12.06.2010 15:11:40
до осени могут не дотянуть
Если денег не дадут, то внутренних возможностей скорее всего не хватит. Yes
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(13/13)

12.06.2010 15:34:35
Excellently + 5
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(12/12)

12.06.2010 15:56:59
Excellently
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(10/10)

12.06.2010 15:57:59

химик 12.06.2010 15:05:06
Братие, тут бомба:
http://obkom.net.ua/articles/2010-06/11.1547.shtml
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(9/9)

12.06.2010 16:05:22
химик 12.06.2010 15:05:06
Братие, тут бомба:
http://obkom.net.ua/articles/2010-06/11.1547.shtml
Со смеху чуть не разорвало, читал с перерывами.
Кстати, перекликается с постами Агаты.
В статейке той фигурирует некий "Николай Герман-Коровицын (Стецив)". Так я отето никак не пойму - Стецив, это шо, в девичестве? It is surprised
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(10/10)

12.06.2010 16:10:22
химик 12.06.2010 15:32:55
методи повернення мені не знайомі. Припустимо, гроші виведені за межі країни. І що тоді? Або вкладені у нерухомість, засоби виробництва і т.д. як бути тут. Треба насамперед ознайомитись з подібною практикою в інших країнах. Як вони там роблять. Може Ви би щось написали?

Все напрочуд елементарно, колего!
Будь-який злочин залишає по собі матеріальний слід, за яким нишпорки (слідчі) йдуть і усе знаходять. От припускаємо, банківські афери. Там усе скурпульозно документується. В базах електронних систем банківських операцій в міжнародних розрахунках неможливо щось відкоректувати, стерти і т.д. Тобто, здійснена банківська операція чітко прослідковується по всьому шляху: хто, куди, яким призначенням відправив платіж і хто його одержав. Так, пішло в офшори. А за що СБУ, МВС і інші органи, які відповідають за економічну безпеку гроші одержують, якщо вони своєї роботи не виконують? А Ви думаєте чому "тушки" бігають із фракції у фракцію? Саме тому, що "поімели" і відповідати не хочеться.
А практика така: будь що, одержане злочинним шляхом повинно бути повернуто. В цивільному праві є таке поняття як реституція, в кримінальному - покарання злочинця. Якщо б український слідчий розслідував фінансовий злочин, а суд виніс вирок, то цей документ підлягає виконанню на території іншої держави. Тут є ньюанси. Я про основне - все це можливо. Ви знаєте, що є закон про "відмивання коштів, одержаних злочинним шляхом". Нам і карти в руки. All ok
Востаннє редаговано citizen 12.06.2010 16:14:36
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(7/7)

12.06.2010 16:19:01
citizen, можна балакати скільки завгодно, але, нажаль, слідчи не розслідують злочини, суди не виносять вироки... Треба щось робити з цим. Чи є приклад якоїсь країни, яка видряпалася з такої дупи як тут? [RUS]Израиль не предлагать[/RUS] (да и дупи там інші були).
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(5/5)

12.06.2010 16:34:38

химик 12.06.2010 15:32:55
Если денег не дадут, то внутренних возможностей скорее всего не хватит.
Мин херц, а малый и средний бизнес на что? Вы думаете зря Моня вчера у Шустера витийствовал? Да и у Пахла по части доения предпринимателей весьма и весьма богатый опыт. На себе испытал.
 
P.S. Кстати, вернее некстати, а как бы... Ну, вобщем эта...
Ежели кто не знает, - тут Корея Грецию вдула на ЧМ. 1:0. Чарли греков за нас отдуплили. В 17.00 Аргентина-Нигерия. Болельщики, не пропустите! Должно быть интересно.
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(5/5)

12.06.2010 16:41:13

Фёдор Незлобивый 12.06.2010 16:34:38
Мин херц, а малый и средний бизнес на что? Вы думаете зря Моня вчера у Шустера витийствовал?

герр Федор, а откуда у малого и среднего бизнеса такие деньги....biggrin
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(8/8)

12.06.2010 16:48:47
                          Уважаемый химик,пишете Вы всё лучше,а главное, аргументированно.  Когда я встречаю : "Как можно – затянуть пояса?!",понятно,что затягивать пояс будет не Азаров,со своей пенсии+зарплаты.Власть не экономит ни на раздутых штатах ,ни на охране,ни на прогулках на Афон.А тут ещё и бедняжка Фирташ явился за должком,который ему с громадным  удовольствием отмерят.Говорят,уже переименовали "Витю 3%" на "Витю 33%". Успехов Вам!
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(12/12)

12.06.2010 16:51:41

Faber1 12.06.2010 16:41:13
герр Федор, а откуда у малого и среднего бизнеса такие деньги....
Заработали, майн либер фройнд. И, поверьте, нелёгким трудом. Деньги в стране есть. Больше половины экономики в тени.
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(10/10)

12.06.2010 16:53:50
Ага! Футбол начинается. Аргентина-Нигерия.
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(4/4)

12.06.2010 17:03:25

Faber1 12.06.2010 15:11:40
во-во..... то-то ваши пацифистские умонастроения странными показались,
... Attention ... С одной очень существенной оговоркой, как обьект силового воздействия я всегда рассматривал исключительно власть, а не ее избирателей!!!
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(10/10)

12.06.2010 17:07:40
Фёдор Незлобивый 12.06.2010 16:53:50
Фирташ явился за должком
http://www.youtube.com/watch?v=aZIfsP09rY4
http://www.youtube.com/watch?v=fF5SPHwDavY
Востаннє редаговано Бруно Адольфовіч 12.06.2010 17:14:58
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(5/5)

12.06.2010 17:13:58
Бруно Адольфовіч 12.06.2010 16:05:22

Это даже не в девичестве, а фамилия 1-го Ганькиного мужа, которого та просто использовала, обобрала и бросила (сама рассказывала, цинично упоминая при этом, что хороший был человек). А настоящая ее фамилия от родителей Стриха.
Востаннє редаговано Политикан 12.06.2010 17:14:59
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(8/8)

12.06.2010 17:37:30
Бруно Адольфовіч 12.06.2010 16:19:01
слідчи не розслідують злочини, суди не виносять вироки... Треба щось робити з цим. Чи є приклад якоїсь країни, яка видряпалася з такої дупи як тут?

Оце шановний "Бруно Адольфовіч" я намагався кількома попередніми своїми статтями пояснити, що для виходу із того місця, яке Ви вказали, необхідно якісно змінити систему організації влади, щоб не тільки слідчі і суди працювали, а і уся система влади. І поки цих якісних змін влади не відбудеться - ми будеми сидіти так глубоко, звідки навіть перспектив не видно. Інших шляхів немає. Виходу з нашої ситуації в межах існуючої системи влади НЕ ІСНУЄ. І на прикладі способів боротьби з кризою Тимошенко і Януковича в цьому легко пересвідчитися. Чим вони відрізняються за методами керування і пошуками шляхів виходу з кризи? Нічим. Пожете порівняти, що робила Тимошенко і за що її критикували, і що роблять нинішні. Як в дзеркало на неї дивляться. На більше ні фантазії ні розуму не стає.
Інші країни тут ні при чому. Той хто заблудився, повинен знайти вихід сам. Хто блудив раніше, могли бути інші причини, інше місце, інші умови і т.д. Так, що не потрібно чекати чудесних рецептів виходу з кризи. Кожен повинен зрозуміти що відбувається і підтримати тих людей, які можуть запропонувати реальні речі, а не чергових байкарів. За все настає відповідальність і за вибір в тому числі.
Не згоден Згоден  Підтримка: 36%(4/11)

12.06.2010 18:09:38

citizen 12.06.2010 17:37:30
Виходу з нашої ситуації в межах існуючої системи влади НЕ ІСНУЄ. І на прикладі способів боротьби з кризою Тимошенко і Януковича в цьому легко пересвідчитися. Чим вони відрізняються за методами керування і пошуками шляхів виходу з кризи? Нічим. Пожете порівняти, що робила Тимошенко і за що її критикували, і що роблять нинішні. Як в дзеркало на неї дивляться. На більше ні фантазії ні розуму не стає.

Дурні противсіхи, що вважають себе ліберастами, звичайно не бачать різниці.
Тимошенко вимушена була робити так, а не інакше, як вона і сама визнає, бо КМУ тільки на 50% був її, а такі установи як НБУ та Президент, замість вести скоординовану політику, були в стані обструкції до прем*єра, дякуючи "союзникам" з НУНС коаліція в ВРУ була чисто номінальною і не можна було прийняти ні одного закону, спрямованого на реформи і так далі. Я, може,  десь збрехав тут нешановний пане лібераст-противсіх?
А тепер порівняйте з Якуневичом, в руках якого зосереджено ВСЕ і які з цього випливають можливості.
Перераховувати, що означає оце ВСЕ?
Ні!?
 
Одне з двох, або ви зовсім дурні, що не бачите різниці, або ви по переконаннях чавунний підспівувач з риторикою українського лібераста.
 
Востаннє редаговано Политикан 12.06.2010 18:11:26
Не згоден Згоден  Підтримка: 81%(13/16)

12.06.2010 18:37:46

Политикан 12.06.2010 17:13:58
Это даже не в девичестве, а фамилия 1-го Ганькиного мужа, которого та просто использовала, обобрала и бросила (сама рассказывала, цинично упоминая при этом, что хороший был человек). А настоящая ее фамилия от родителей Стриха.
Ну, Стриха -девичья. Стецив - по первому мужу, Герман - по второму. А Коровицын откель взялась фамилия?
Или Герман - это в третьем браке?
Да она у нас ...просто эротическая суперзвизда! Три брака... -- афигеть...
Не згоден Згоден  Підтримка: 89%(8/9)

12.06.2010 18:45:10
Политикан 12.06.2010 18:09:38
Одне з двох, або ви зовсім дурні, що не бачите різниці, або ви по переконаннях чавунний підспівувач з риторикою українського лібераста.

Звертаюсь поки що на ви. Так от, не з вашим примітивним розумом і убогими думками визначати ступінь розумового розвитку інших. Ви усі, хто використовує штампи "противсіхи", "чугуноїди" і т.п. - розумовово недорозвинуті. Навіть більш-менш простий і доступно викладений аналіз реалій вам не доступний для розуміння.
Я з такими не вступаю в дискусії, бо це означає опуститися до вашого плебейського рівня.
Востаннє редаговано citizen 12.06.2010 18:46:20
Не згоден Згоден  Підтримка: 27%(4/15)

«   1 ... 3 4 5 6 7 ... 9   »










programming by smike
Адміністрація: [email protected].ua
© 2007-2019 durdom.in.ua
Адміністрація сайту не несе відповідальності за
зміст матеріалів, розміщених користувачами.

Будь ласка, увійдіть за допомогою
Facebook-login