для старих юзерів
пам’ятати
[uk] ru
Для полноценной работы сайта включите в вашем браузере поддержку JavaScript. В противном случае многие функции сайта будут недоступны.

Феномен украинской оппозиции как украинское ноу-хау (Заметки на полях жатвы скорби)

Не то анализ, не то анамнез - не помню как называется. Не врач еще )))... Читати повністю

© Гаммаді Ійєдов [27.05.2010] | Рейтинг: 43.7/75 | Переглядів: 8903

2 3 4 5 43.7/75




Коментарі

«   1 2 3 4   »
28.05.2010 08:41:52

buben 28.05.2010 01:18:05
Дико извиняюсь , но как быть с тем что я всегда утверждал и отстаивал , а именно : в Украине РЕАЛЬНО нет ни власти , ни оппозиции. Противопоставление друг дружке "политических тяжеловесов" (противно даже просто упоминать их имена или "кликухи") есть не более чем прокручивание лохторату в стотысячный раз того же самого бело-голубо-апельсинового кинА.
 
И только когда электорат очнётся от этого "мОрока" , возникнут предпосылки для каких-то изменений существующей политической системы.

Поясніть це таким,як міх_ко..Я кі завжди були "патрійотами"
 
..Які завжди голосували так ,як було заплановано згідно "правил українського лохотрону"..
 
спочатку за Кравчука..потім за Кучму,Ющенка..тепер -за Тимошенко.... (
 
Бо якщо чесно,я ,як " противсіх" ,зає..ся  пояснювати...((
 
Бо коли апояснюєш,що вони ЛОХИ ,вони "звіріють". (
Не згоден Згоден  Підтримка: 43%(6/14)

28.05.2010 08:46:36
На рахунок "опозиції"..
 
Непогано вчора було сказано на 12 каналі(Львівському) Кужелюком(причому абсолютно реалістично і безсторонньо,по- моєму):

ОПОЗИЦІЯ У НАС "НУЛЬОВА"..
 
А що Янукович?
 
А Янукович вибудовує вертикаль влади.Дуже швидко і ефективно.
ЧОГО НЕ ЗРОБИЛИ ЮЩЕНКО І ТИМОШЕНКО -хто ж їм винен?
 
А Про економічні наслідки говорити рано -не пройшло 100 днів навіть..
Не згоден Згоден  Підтримка: 33%(4/12)

28.05.2010 11:42:50

Pavlotex 28.05.2010 08:41:52
кі завжди голосували так ,як було заплановано згідно "правил українського лохотрону"..
 
спочатку за Кравчука..потім за Кучму,Ющенка..тепер -за Тимошенко...
Пересминув, як завжди, що ж ти не написав, що ті хто голосують по правилам лохотрону завжди перемагаютть. Не помітив? Не вірю! Просто збрехав.bad
Не згоден Згоден  Підтримка: 70%(7/10)

28.05.2010 11:46:04
Мені сподобалось. Все правильно. +5
Не згоден Згоден  Підтримка: 50%(1/2)

SV

SV
28.05.2010 11:52:56
Pavlotex 28.05.2010 08:46:36
ЧОГО НЕ ЗРОБИЛИ ЮЩЕНКО І ТИМОШЕНКО -хто ж їм винен?

Вони й не могли цього зробить, бо з вересня 2005 р були в опозиції один до одного. Питання треба ставить чому цього не спромоглися зробить ющенко і єхануров, або ющенко і янукович. Поганий аналітик ваш Кужелюк.
 
Авторові за статтю +5.
 
ТАКа моя думка...
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(7/7)

28.05.2010 11:55:39

Pavlotex 28.05.2010 08:41:52
Бо коли апояснюєш,що вони ЛОХИ ,вони "звіріють".
Attention  Це більше схоже на противсмхів, які досі не можуть зрозуміти, що справжніми лохами цього разу виявилися саме вони.112
Не згоден Згоден  Підтримка: 73%(8/11)

28.05.2010 12:00:11

химик 27.05.2010 23:14:06
Таблиці змінюються, вирішив цікавості задля, так само, як і Ви поставити оцінку за старий неоцінений матеріал. Побачив дуже дивний ефект. Більше не експерементую.
Ставиш 5, а рейтинг знижується бали на два Shock
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(5/5)

28.05.2010 12:10:41
понравилось +5
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/0)

28.05.2010 12:55:40

Harddie 28.05.2010 11:42:50
що ж ти не написав, що ті хто голосують по правилам лохотрону завжди перемагаютть.

Видимо вы , уважаемый , никак не можете "вьехать" , что выиграть в лохотороне и быть уверенным в правильности своего  выбора  избирателем - не одно и то же. Выпрыгивать из трусов от радости , что лохотрон выдал предсказуемый результат - не есть признак мощного аналитического ума (мягко говоря).
Не згоден Згоден  Підтримка: 33%(3/9)

28.05.2010 13:05:41

Pavlotex 28.05.2010 08:41:52
Бо якщо чесно,я ,як " противсіх" ,зає..ся  пояснювати...

Прекрасно вас понимаю. Много раз объяснял , что голосовать за  "зло"  нельзя в любом случае , - меньшее оно или большее. Голосовать нужно только за  "своего" кандидата , в котором ты (во всяком случае сейчас) уверен. Голосовать же просто за кого-то (у него мол рожа не такая гнусная как у конкурента) - преступление и против себя и против страны.
Не згоден Згоден  Підтримка: 29%(2/7)

28.05.2010 13:08:33
buben 28.05.2010 12:55:40
Видимо вы , уважаемый , никак не можете "вьехать" , что выиграть в лохотороне и быть уверенным в правильности своего  выбора  избирателем - не одно и то же. Выпрыгивать из трусов от радости , что лохотрон выдал предсказуемый результат - не есть признак мощного аналитического ума (мягко говоря).
Во-во! А ви ж, радієте, що перемогли "кляту Юльку". Так що, пане бубен, поздоровляю ще раз вас з перемогою в гонці лохів biggrin Цікава взагалі особливість у противсихів - писати банальні речі, видаючи їх за відкриття. Ще й роблячи абсолютно хибні та нелогічні висновки. Мабуть це діагноз patientgirl_hospital
Востаннє редаговано Harddie 28.05.2010 13:16:50
Не згоден Згоден  Підтримка: 78%(7/9)

28.05.2010 13:27:48

buben 28.05.2010 13:05:41
Голосовать нужно только за  "своего" кандидата , в котором ты (во всяком случае сейчас) уверен.

Пора виборцям БРАТИ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ за свій вибір.
 
А то в нас як : СПОДОБАЛАСЬ ТЕЛЕКАРТИНКА -проголосував -і "з кінцями."..
А потім"голову вниз" -А ми НЕ ЗНАЛИ ..ЩО   ВОНИ ТАКІ ... ((
А як ми можемо вплинути...((
Не згоден Згоден  Підтримка: 33%(1/3)

28.05.2010 13:32:32

Harddie 28.05.2010 11:55:39
Pavlotex 28.05.2010 08:41:52
Бо коли апояснюєш,що вони ЛОХИ ,вони "звіріють".
  Це більше схоже на противсмхів, які досі не можуть зрозуміти, що справжніми лохами цього разу виявилися саме вони.

 

Це залежить .
 
Що вважати розводкою лохів
 
БО ВИ "путаєте поняття" ..Як завжди,В принципі...))
 
для мене розводка лохів -Це Юля для Заходу і Вітя для Сходу
 
для вас напевне те,що (як ви впевнені) ,завдяки противсіхам замість Юлі прийшов до влади Вітя.
І що вони цього не сподівались .
Не згоден Згоден  Підтримка: 50%(3/6)

28.05.2010 13:34:20

SV 28.05.2010 11:52:56
Вони й не могли цього зробить, бо з вересня 2005 р були в опозиції один до одного. Питання треба ставить чому цього не спромоглися зробить ющенко і єхануров, або ющенко і янукович. Поганий аналітик ваш Кужелюк.
Біля нього сиділи Гриценко і ще пару політологів..
 
НЕ мали що заперечити.
Я не розумію,що вам знову не так )))
Не згоден Згоден  Підтримка: 20%(1/5)

28.05.2010 14:20:19
Сколько заплатили львовским студентам за вчерашний митинг? Об этом на сайте "Критика: мы критикуем власть" .
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(1/1)

28.05.2010 14:47:08
Непогано, коллего. Справді непогано.
 
Але посилаючись на досвід Британії, щиро раджу вам ознайомитися з історією їхніх парламентських баталій.
Спочатку в Британський парламент заборонили носити шпаги - під будівлею парламенту і в коридорах постійно відбувалися дуелі і "політичних аутсайдерів" ледь встигали увозити на цвинтар. Потім їм заборонили носити в парламент трості - депутати непогано оволоділи прийомі "політичної боротьби" за допомогою ціпка з загостреною кінцівкою і обваженим набалдашником. Потім заборонили вдягати важкі перстні - три персті на кулаці утворювали кастет, а Англія - батьківщина боксу.
Було таке що Пітт будучи прем"єром перебував фактично в опозиції. Було таке що королева обєднувалася з опозицією проти парламентської більшості. Було ба-а-а-агато чого.
 
Так що ми ще пасемо задніх навіть у парламентській боротьбі. Поки що.
Востаннє редаговано Дракон 28.05.2010 14:58:01
Не згоден Згоден  Підтримка: 75%(3/4)

28.05.2010 14:56:01

Дракон 28.05.2010 14:47:08
Так що ми ще пасемо задніх навіть у парламентській боротьбі.

Дякую, колего! Утім, більшість із згаданого вже відійшло в історію, я ж намагався підшукати цивілізованіші паралелі в цивілізованішіх часах. Англо-сакси взагалі починали з того, що були варварами.
 
А от у тому сенсі, що парламентарі ще й досі не поперебивали одне одного - ми, на жаль, таки задніх пасемо. Пора починати "добу перебудови та прискорення".
Не згоден Згоден  Підтримка: 75%(3/4)

28.05.2010 18:57:15
Здійснилася мрія, коли вже ніхто й не чекав, бігун добіг, бігунка не наздогнала..biggrin
Не згоден Згоден  Підтримка: 67%(4/6)

28.05.2010 20:05:24

Звідукінд 28.05.2010 14:56:01
Звідукінд[/Q
Очень трудная задача - найти параллели. Знакомясь с мнением аналитиков Запада и Востока, я убеждаюсь в том, что Кучма (никогда за него не голосовала и не буду) прав: Украина - не Россия. Жаль, что и не Швеция. Все аналитики извне, на мой взгляд, просто не способны объективно оценивать обстановку в нашей стране. Хотя мне, конечно, было приятно, что умничка М.Веллер на вопрос за кого он бы голосовал в Украине, ответил - за Тимошенко.
Не згоден Згоден  Підтримка: 75%(3/4)

SV

SV
29.05.2010 02:08:48
Pavlotex 28.05.2010 13:34:20
Біля нього сиділи Гриценко і ще пару політологів..

Я вам про кашу, ви мені про молоко. Хто біля кого сидів і до чого тут Гриценко...
 

Pavlotex 28.05.2010 08:46:36
Непогано вчора було сказано на 12 каналі(Львівському) Кужелюком(причому абсолютно реалістично і безсторонньо,по- моєму):
 
 
ОПОЗИЦІЯ У НАС "НУЛЬОВА"..
 
А що Янукович?
 
А Янукович вибудовує вертикаль влади.Дуже швидко і ефективно.
ЧОГО НЕ ЗРОБИЛИ ЮЩЕНКО І ТИМОШЕНКО -хто ж їм винен?
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(4/4)

«   1 2 3 4   »






загрузка...




programming by smike
Адміністрація: [email protected]
© 2007-2020 durdom.in.ua
Адміністрація сайту не несе відповідальності за
зміст матеріалів, розміщених користувачами.

Будь ласка, увійдіть за допомогою
Facebook-login