для старих юзерів
пам’ятати
[uk] ru
Для полноценной работы сайта включите в вашем браузере поддержку JavaScript. В противном случае многие функции сайта будут недоступны.

О «противсихах» и идиотах

Почему если я не за ЮВТ (не против, а просто не за), то я враг независимости Украины и либо «чугунявый» либо «совок»? Почему-то я себя ни к одной из вышеперечисленных категорий причислять не хочу. Ес... Читати повністю

© deddon [15.05.2010] | Рейтинг: 38.1/48 | Переглядів: 1880

2 3 4 5 38.1/48




Коментарі

«   1 2 3 4 5 ... 7   »
15.05.2010 21:03:36

Green Crocodile 15.05.2010 20:51:33
"против всех = янукович".
Не зовсІм так. Швидше так: " против всех = ІДІОТ"
Не згоден Згоден  Підтримка: 88%(14/16)

15.05.2010 21:06:14
Чтобы приобрести голоса "протывсихов" - не нужно их оскорблять, для начала... лучше перестаньте врать и убивать людей.
Погляд 15.05.2010 21:03:36
Не зовсІм так. Швидше так: " против всех = ІДІОТ"
Востаннє редаговано Бандитам тюрьмы? 15.05.2010 21:06:45
Не згоден Згоден  Підтримка: 18%(4/22)

15.05.2010 21:07:50

Ruslаn 15.05.2010 21:06:14
ПНХbad
Не згоден Згоден  Підтримка: 81%(13/16)

15.05.2010 21:11:00
Погляд 15.05.2010 21:03:36
Не зовсІм так. Швидше так: " против всех = ІДІОТ"
с вашей, погляд, сугубо индивидуальной точки зрения - однозначно.  об этом даже никто и не спорит )
Не згоден Згоден  Підтримка: 40%(6/15)

15.05.2010 21:13:55
Вы куда-то уходите?
Погляд 15.05.2010 21:07:50
Погляд
Не згоден Згоден  Підтримка: 7%(1/14)

15.05.2010 21:19:59

Ruslаn 15.05.2010 21:13:55
Вы куда-то уходите?
Уходишь ты biggrin
Не згоден Згоден  Підтримка: 94%(15/16)

15.05.2010 21:27:57

Green Crocodile 15.05.2010 20:38:20
афтар жжот )
прикиньте, большая часть тех, кто не пришёл на выборы, проголосовала бы за януковича .. или такой вариант изначально не рассматривается?

 
рассматріваєтся. нешановні противсіхи, наступного разу краще прийдіть і проголосуйте за Януковича. І візьміть на себе нарешті свою частину відповідальності за долю країни.
 
Так буде чесніше.
Не згоден Згоден  Підтримка: 89%(16/18)

15.05.2010 21:33:55
Dr Rust 15.05.2010 21:27:57
Dr Rust
ответственность, уважаемый, несут все.  и те кто проголосовали [вне зависимости от выбора] и те кто на выборы не пошли.  естественно, можно всегда сказать - я не голосовал за иванова - поэтому мне по барабану.  только вот если иванов поднимет подоходный налог вдвое, платить будут все - и проголосовавшие и не проголосовавшие.  это и есть ответственность
Не згоден Згоден  Підтримка: 31%(4/13)

15.05.2010 21:39:25
Можна постійно займатись словесною еквілібристикою, можна пудрити деякий час голови електорату, але є в природі, в суспільстві і державі визначальні основи від яких нікуди і ніколи не подітись. Нам постійно навязують думки: вони однакові, але вона "варофка, популістка, артистка, кремлівський агент, вона бореться за владу" і т.п. Розроблений і реалізований дорогий спец проект руками переважно отих противсіхів. Їм пообіцяли, що комунізм для всіх неможливий, а ви забезпечите себе і своїх онуків. Я тут маю на увазі отих ющенків. костенків та прибраних до рук таких як хмари.
Але проблема залишається для тих хто не боровся за владу, але їх вибрали. Треба покращувати життя вже сьогодні. А як забезпечити зростання хоч би мінімальної пенсії? Адже вони не хотіли влади і керувати не вміють економікою, а тут бюджет ПФ торік був біля 170 млрд. грн., а вцьому році вже понад 190. При ВВП 950-1000 млрд. грн - це становить більше 19%. Треба піднімати обсяги ВВП. Але ж власники не знають як збільшити виробництво кінцевих продуктів. Вони вміють оформити віртуальний експорт, щоб отримати реальне відшкодування ПДВ. Внаслідок у структурі ВВП зросте експорт, але зменшиться кінцевий продукт, приріст економіки буде 12,1%, але не виконуватиметься бюджет як державний так і ПФ. А потім буде пізно пояснювати поганим урядом Тимошенко, бо голодні пенсіонери та шахтарі вийдуть на вулицю. І закликати нікого не треба буде. А голодному втрачати буде нічого. І він почне ділитись не жалкуючи.
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(14/14)

15.05.2010 21:42:07
Excellently  +5
Вніс би деякі уточнення. Ті, хто голосували "проти всіх" (пішли лісом, холодочком), - це дійсно ІДІОТИ ( у давньогрецькому, не медичному значенні). Ті ж хто їх до цього закликав, - МЕРЗОТНИКИ(бо знали що творили).
Не згоден Згоден  Підтримка: 85%(17/20)

15.05.2010 21:44:16

Green Crocodile 15.05.2010 21:33:55
ответственность, уважаемый, несут все.  и те кто проголосовали [вне зависимости от выбора] и те кто на выборы не пошли.  естественно, можно всегда сказать - я не голосовал за иванова - поэтому мне по барабану.  только вот если иванов поднимет подоходный налог вдвое, платить будут все - и проголосовавшие и не проголосовавшие.  это и есть ответственность

та ні. це наслідок, але це не відповідальність.
Механізм демократії в тому і полягає, що влада не прилітає з неба і не передається по факту народження, а формується більшістю від тих, хто проголосували. От вони і беруть на себе відповідальність.
Але коли голосуєш, то ніколи не зможеш проголосувати так, щоб ні в чому не розчаруватись. Розчаруєшся сам, у чомусь тебе дорікнуть інші.
І от зявляються люди, переважно гіпертрофовано самозакохані, для яких ніхто не достойний їх вибору. Всі не такі, бо всі не святі. От проголосуєш, і потім хтось тобі в вину це голосування поставить. Тим більше уже голосував і відчув розчарування.
І от вони вирішують по-перше, покарати політиків, які не виправдали їхню ставку, і по-друге, зберегти свою високу репутацію (у нього була ідеально чиста совість, він нею ніколи не користувався).
І от із такою мотивацією вони знищують країну, насправді караючи всіх, включаючи себе. і  при цьому зберігаючи апломб і зневагу до тих, хто вибір зробив.
Не згоден Згоден  Підтримка: 93%(14/15)

15.05.2010 21:54:51
Никто не вправе указывать другим, кого им любить - хоть Юлю, хоть Януковича, хоть Бориса Моисеева - каждый человек вправе иметь собственные симпатии и антипатии. Я вот не люблю запах морской рыбы - но это не  повод не подавать руку человеку, который не терпит пресноводную. Правда, в моем окружении нет людей, которые "относятся" к  почитателям Моисеева, сам совершенно неинтеллигентно отношусь к таким людям с естественной брезгливостью, но это - наследие трудного детства и отсутствия настоящего воспитания.
Но в отношении к СВОЕЙ СТРАНЕ у нормального человека выбор небольшой. Нормальный человек либо любит свою страну (разумеется, именно страну, "край", родину, а не власть в ней), либо УМАТЫВАЕТ К ЧЕРТОВОЙ МАТЕРИ в другую.
На выборах 2010 гола речь шла не о любви к Януковичу или Тимошенке, даже не о любви к стране - избиратели делились на тех, кто ЗА УКРАИНУ, и тех, кто ПРОТИВ.  Юля - это вовсе не вся Украина,    она не лучше всех, она даже хуже некоторых, возможно, даже многих  - НО  НА ВЫБОРАХ ТЕХ, ЛУЧШИХ, СРЕДИ КАНДИДАТОВ НЕ БЫЛО.  
 
Поэтому так получилось: нормальные проголосовали за Тимошенко, остальные - или за Януковича, или за кого-то иного, или "противсих", или не пошли на выборы.  За  регионами не большинство - если понимать под фальсификацией не только голосование покойников, но и непрямое насилие, то  у них сторонников - не более 33% в стране. Эта треть - искреннее не любят Украину, а вот 15% - не то, чтобы трусы, но ...
Теперь понимаете, почему Вас не любят?
Не згоден Згоден  Підтримка: 86%(18/21)

15.05.2010 21:59:23

НЕГАЛИЧАНИН 15.05.2010 21:54:51
НО  НА ВЫБОРАХ ТЕХ, ЛУЧШИХ, СРЕДИ КАНДИДАТОВ НЕ БЫЛО.  
Excellently100%
Не згоден Згоден  Підтримка: 86%(12/14)

15.05.2010 22:03:39
не смешите людей на ночь, спать плохо будут.
НЕГАЛИЧАНИН 15.05.2010 21:54:51
избиратели делились на тех, кто ЗА УКРАИНУ, и тех, кто ПРОТИВ. 
Не згоден Згоден  Підтримка: 14%(3/22)

15.05.2010 22:08:26
от знаю пару десятків виборців ПР. Усі русофіли, половина із них відверті українофоби.
 
Це тільки у Полтаві, чи скрізь так?
 

чому картина голосування так різниться із заходу на схід?
Не згоден Згоден  Підтримка: 88%(14/16)

15.05.2010 22:08:50
Тилигент! Та такого второго клоуна в дурдоме нет.
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(6/6)

15.05.2010 22:09:14
Dr Rust 15.05.2010 21:44:16
От вони і беруть на себе відповідальність.
вы говорите "ответственность".  ну и в чём конкретно она выражается, эта ответственность?  обязанности большинства ничем не отличаются от обязанностей всех остальных.  и если избранное большинством правительство наломает дров, расхлёбывают все без исключения [я думаю, хоть с последним вы согласны].  а коль скоро избирателю изначально известно, что расхлёбывают все, то вне зависимости от своих личных политических предпочтений, он понимает, что если ко власти прийдёт не его кандидат, это его не спасёт от ответственности за действия новоизбранной власти.  разве что он открыто перейдёт к неповиновению [как например косовские албанцы, систематически игнорировавшие сербские законы на косовской территории].  а так .. конечно можно ежедневно повторять - я за них не голосовал - это всё большинство виновато.  и это будет совершенно правильно с точки зрения личного вклада в прошедшие выборы.  но не с точки зрения расплаты по счетам за их результаты.
Не згоден Згоден  Підтримка: 22%(2/9)

15.05.2010 22:21:17
партии беспартийных еще не существует
 
Понятно, это тилигент из прослойки, которая в блоке партии с беспартийными.
А умница! Отож. Дома дуется, а срать в дурдом приходит. такый умный, мама не нарадуется.
Не згоден Згоден  Підтримка: 75%(6/8)

15.05.2010 22:37:35
народ, я там в "Правилах" задала вопрос Администрации.. не хотите поддержать?
 
это не относится к данной статье, это о ситуации с ИМХО и фото вообще
Востаннє редаговано forNVC 15.05.2010 22:38:13
Не згоден Згоден  Підтримка: 83%(5/6)

15.05.2010 22:44:00
forNVC 15.05.2010 22:37:35
forNVC
поставил плюс ..
Не згоден Згоден  Підтримка: 60%(3/5)

«   1 2 3 4 5 ... 7   »






загрузка...




programming by smike
Адміністрація: [email protected]
© 2007-2019 durdom.in.ua
Адміністрація сайту не несе відповідальності за
зміст матеріалів, розміщених користувачами.

Будь ласка, увійдіть за допомогою
Facebook-login