для старих юзерів
пам’ятати
[uk] ru
Для полноценной работы сайта включите в вашем браузере поддержку JavaScript. В противном случае многие функции сайта будут недоступны.

Рекомендації щодо законного "посилання" перевіряючих

Рекомендації щодо законного
З приходом нової влади дуже ймовірне нашестя на підприємців чергової хвилі різних перевіряючих. "Беспредел" також буде, тому вважаю необхідним порекомендувати один із способів законної боротьби з цим "беспределом".
Ст.22 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" передбачає, що КабМін у шестимісячний термін з дня опублікування цього Закону (до 25.01.2008 р.) повинен був "...затвердити критерії  розподілу  суб'єктів  господарювання  за ступенями ризику...". А якщо у встановлений термін ці критерії не затверджені, то "...такі  суб'єкти господарювання  вважаються  суб'єктами  господарювання з незначним ступенем ризику та підлягають  державному  нагляду  (контролю)  не частіше одного разу на п'ять років."
У вказаний термін КабМін спромігся затвердити критерії лише щодо пожежного нагляду. І хоча на даний час існує ще низка Постанов по різних наглядових органах (всього на сайті ВРУ - 43), але всі вони прийняті після 25.01.2008 і тому протирічать Закону.
Згідно ст.10 вищезгаданого Закону "Суб'єкт господарювання  під час здійснення державного нагляду (контролю) має право... не допускати  посадових  осіб   органу   державного   нагляду (контролю) до здійснення державного нагляду (контролю), якщо ...
     - він  здійснюється  з  порушенням  вимог  щодо періодичності проведення заходів  державного  нагляду  (контролю), передбачених законом;"
 
Буду радий, якщо моя порада комусь допоможе.Gangster

Volkodav [26.02.2010] | Рейтинг: 41.9/26 | Переглядів: 2078

2 3 4 5 41.9/26




Коментарі

26.02.2010 15:11:29
З приходом нової влади дуже ймовірне нашестя на підприємців чергової хвилі різних перевіряючих

cray278385
 
А сейчас нет нашествия проверяющих? Очнитесь, блин! "Азаровщина" вернулась два года назад.
Не згоден Згоден  Підтримка: 28%(5/18)

26.02.2010 15:37:14
  А янукович дал указание Генпрокуратуре и Счетной палате проверить расходование денег Кабмином.
А они найдут много и найденного хватит на многая-я-я-я лета.(тюрьмы разумеется)
Как по-вашему это законно или надо пять лет ждать что бы ХапЮльку прижучить ?
Не згоден Згоден  Підтримка: 13%(3/23)

26.02.2010 15:40:15
Спасибо конечно за совет. Но это не работает.
 
   " Дія  цього  Закону  не поширюється на відносини, що виникають під час здійснення заходів валютного контролю,  митного  контролю, контролю  за  дотриманням  бюджетного і податкового законодавства, контролю  за  дотриманням  порядку  проведення   розрахунків,   за виробництвом  та  обігом  спирту,  алкогольних  напоїв і тютюнових виробів,   використанням   державного   та   комунального   майна, банківського   і  страхового  нагляду,  інших  видів  спеціального державного контролю  за  діяльністю  суб'єктів  господарювання  на ринку   фінансових  послуг,  державного  контролю  за  дотриманням законодавства  про  захист  економічної   конкуренції,   під   час проведення    процедур,    передбачених   Кодексом   України   про адміністративні правопорушення ( 80731-10,  80732-10  ),  а  також оперативно-розшукової    діяльності,    дізнання,   прокурорського нагляду,  досудового  слідства і правосуддя, державного нагляду за дотриманням  вимог ядерної та радіаційної безпеки."
 
   Вот так. А на кого тогда "поширюється"? На пожарников?..
Востаннє редаговано Мрачный 26.02.2010 15:43:20
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(8/8)

26.02.2010 15:49:07

Мрачный 26.02.2010 15:40:15
А на кого тогда "поширюється"?

У нас окрім вищезгаданих наглядових органів є ще кілька десятків інших. Зайдіть на сайт ВР і в пошуку по законодавству у розділі СЛОВА введіть слово "ризику", у розділі ВИДАВНИК виберіть "Кабінет Міністрів України", у розділі ТИП ДОКУМЕНТА виберіть "Постанова". Зразу побачите хто може ще проводити нагляд.
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(4/4)

26.02.2010 15:56:36
До речі, коли я показав цей Закон головному лікарю райСЕС - він за голову взявся і запитав: "А як же нам тепер працювати? Адже вступив у силу Закон "Про внесення змін до деяких законів України щодо спрощення умов ведення бізнесу в Україні", яким взагалі встановлений мораторій на проведення перевірок до 01.01.2011 р."
Востаннє редаговано Volkodav 26.02.2010 16:00:29
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(5/5)

26.02.2010 15:58:12
Я не спорю. Я о том, что на основных зло_бучих проверялкиных это не распространяется.
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(5/5)

26.02.2010 16:17:11

Volkodav 26.02.2010 15:56:36
яким взагалі встановлений мораторій на проведення перевірок до 01.01.2011 р."

 
   А что там сказано про налоговые проверки?
 
    "проведення органами державної податкової служби  планових  та позапланових  виїзних  перевірок (крім перевірок,  які проводяться згідно з пунктами 4 і 8 частини шостої статті 11-1 Закону  України "Про державну податкову службу в Україні")"
 
   Под пункты 4 и 8 можно подвести что угодно.  
Не згоден Згоден  Підтримка: 67%(2/3)

26.02.2010 16:19:22

Мрачный 26.02.2010 15:58:12
на основных зло_бучих проверялкиных это не распространяется

І на них також є "... з лівою різьбою". Наприклад запити міліції з формулюванням "у зв'язку із службовою необхідністю" відбиваються посиланням на відсутність такого формулювання в законодавчих актах і на ст.19 Конституції (можу скинути емейлом зразок відповіді).  
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(3/3)

26.02.2010 16:23:09

Южный 26.02.2010 15:11:29
Южный
 
Мало теперь никому не покажется. Когда сравните - тогда и поговорим.
 
26.02.2010 15:11:29
KERK 26.02.2010 15:37:14
KERK
 
26.02.2010 15:37:14

 
кому, що, а курці просо.
Бідненький. То в Вас, мабуть, якась хвороба.
Не згоден Згоден  Підтримка: 88%(7/8)

26.02.2010 16:29:23
Мрачный 26.02.2010 16:17:11
Под пункты 4 и 8 можно подвести что угодно
П.4 "платник  податків подав у встановленому порядку скаргу про порушення  законодавства  посадовими  особами   органу   державної податкової  служби  під  час  проведення  планової чи позапланової виїзної  перевірки,  в  якій  вимагає   повного   або   часткового скасування результатів відповідної перевірки;" - Ваше право подавати чи не подавати скаргу і краще її не подавати, а зразу звертатися до суду.  
П.8 "у разі, коли вищестоящий орган державної податкової служби в порядку контролю за достовірністю висновків нижчестоящого органу державної  податкової   служби   здійснив   перевірку   документів обов'язкової   звітності  платника  податків  або  висновків  акта перевірки, складеного нижчестоящим контролюючим органом, та виявив їх  невідповідність вимогам законів,  що призвело до ненадходження до  бюджетів  сум  податків  та  зборів  (обов'язкових  платежів). Позапланова  виїзна  перевірка  в  цьому випадку може ініціюватися вищестоящим органом державної податкової служби лише у тому  разі, коли  стосовно  посадових  або службових осіб нижчестоящого органу державної податкової служби, які проводили планову або позапланову виїзну перевірку зазначеного платника податків, розпочато службове розслідування або порушено кримінальну справу;" - повірте, дуже рідко вищестоящий орган просто так зініціює перевірку.
Я сам у минулому податківець, тому добре знаю, як з ними боротися
Востаннє редаговано Volkodav 26.02.2010 16:34:37
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(3/3)

26.02.2010 16:47:57
Вы не тот закон смотрите. Закон собственно здесь:  http://zakon1.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=509-12
 
   П.4
   4) запрошувати  платників  податків  або їх представників для
перевірки правильності нарахування та своєчасності сплати податків
та  зборів  (обов'язкових  платежів)  такими  платниками податків.
Письмові повідомлення про такі запрошення направляються не пізніше
ніж  за  десять  робочих  днів  до  дня запрошення рекомендованими
листами,  в яких зазначаються підстави запрошення,  дата і час, на
які   запрошується   платник  податків  (посадова  особа  платника
податків);
 
   п.8
   8) вимагати   від   платників   податків,   діяльність   яких
перевіряється,    усунення    виявлених    порушень    податкового
законодавства,  контролювати виконання  законних  вимог  посадових
осіб органів державної податкової служби,  а також припинення дій,
які  перешкоджають  здійсненню  повноважень   посадовими   особами
органів державної податкової служби;
  
Не згоден Згоден  Підтримка: 50%(2/4)

26.02.2010 16:50:18
Мрачный 26.02.2010 16:47:57
Вы не тот закон смотрите

Закон тот, это Вы посмотрели не ст.11-1, а ст.11drinks
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(3/3)

26.02.2010 17:24:23

Volkodav 26.02.2010 16:50:18
Закон тот, это Вы посмотрели не ст.11-1, а ст.11

      Таки да.
 
   А по большему счету все это имеет смысл когда есть за что воевать. Если припрется там экология или земельный контроль скажем, или "Енергозбереження" как то пыталось права качать, я и документов не дам, идите сочиняйте что хотите, я знаю что у меня все в порядке. Если санстанция приперлась на отбор образцов продукции на анализ, тоже не буду спорить, ну обойдется мне эта продукция в 200 гривен, понятно что сами они ее и слопают. Нет причины портить себе нервы и воевать за три копейки. А если вижу что ребята настроены конкретно меня потрусить, тогда да, объявляется военное положение...
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(3/3)

26.02.2010 17:30:38

Мрачный 26.02.2010 17:24:23
понятно что сами они ее и слопают
А Вы туда ботулина или рицина, больше не придут biggrin
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(5/5)

27.02.2010 12:34:00
Есть способ наилучший - держите под рукой свежий акт (дату впишете при набеге волков) о том, что все документы затопило канализацией и пачки вонючих бумаг предъявляйте для проверки.  Лучше пару раз заплатить штраф за невыполнение требования о восстановлении  учёта, чем втягиваться в такую заразную болезнь, как общение с фискалами. Один мой знакомый ещё в злые времена (азаровщина 1) предъявил налоговикам акт о том, что все документы он выбросил в мусорный бак - так ему на х... соли насыпали. Теперь, в связи с наступлением азаровщины 2, у него заготовлен акт с фотографиями торжественного самосожжения бухгалтерских документов. Ещё один штрих: при общении с проверяющими он напевал романсы, пританцовывал и сразу приглашал контролёров за обильно накрытый стол - ни один не удержался, это у них на уровне рефлексов - редкая птица долетит до середины Днепра, особенно пьяная вдрызг ... Рассказываю не байку, а быль.
Востаннє редаговано В.Свобода 27.02.2010 12:35:47
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(1/1)

27.02.2010 18:24:54
KERK 26.02.2010 15:37:14
А они найдут много и найденного хватит на многая-я-я-я лета.(тюрьмы разумеется)
Вот дебилы. Янык крадет Межигорье и что? Документы в прокуратуре гы-гы.
Янык крадет шельф. Что в любой другой стране потянуло бы на вышку. Опять тишина.
Янык керченский пролив толкнул раше. Опять тишина. Своим , значит, можно все!
Нет, эти дебилы ждут, что Янык Юльку посадит. Да пусть он ее только пальцем тронет!
Где вы беретесь, убогие?
Востаннє редаговано ofeliya 27.02.2010 18:31:31
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(2/2)

28.02.2010 16:49:46

ofeliya 27.02.2010 18:24:54
Где вы беретесь, убогие?

Нажаль багато їх, ціла третина виборців! Трястя..
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/0)

01.03.2010 23:50:25
mix_ko
28.02.2010 16:49:46
 
Нажаль багато їх, ціла третина виборців! Трястя..
 

Та ні, набагато більше - аж одна десята виборців
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/0)







загрузка...




programming by smike
Адміністрація: [email protected]
© 2007-2019 durdom.in.ua
Адміністрація сайту не несе відповідальності за
зміст матеріалів, розміщених користувачами.

Будь ласка, увійдіть за допомогою
Facebook-login