для старих юзерів
пам’ятати
[uk] ru

Спакойна!!! Єто нє нальот.....


Спакойна!!! Єто нє нальот.....
     Сьогодні купа фахівців записалася у ППО-шники.
 
     Всі схвильовані, оскільки такого нахабного порушення порядку використання повітряного простору ніхто просто не очікував. Мало того, почали висовуватись вже й конспірологічні версії. Мовляв, оскільки уряд Нідерландів подав позов у ЄСПЛ (в Гаагу) проти РФ (як державу винну у загибелі МН-17), то заради відволікання уваги росіяни вирішили підставити своїх громадян і літак під українську ППО-шну ракету, адже цей А-319 прямо летів через зони ураження Харківської зенітно-ракетної бригади.
 
    Якби українські військові його збили, то і по справі МН-17 все почало б виглядати трошки інакше.
 
    Читаємо статтю за посиланням і раптом дізнаємося, що ні Украерорух, ні наші військові, не підтвердили порушення повітряного кордону України і порядку використання її повітряного простору. Але ж у ЗМІ викладені реальні скріни з сайту flightradar 24, які показують таке порушення

     Так що власне відбулося? Було порушення чи ні?
 
     Давайте, я як «фахівець у галузі радіолокаційної розвідки» дам пояснення.
 
     Зазвичай, у військових і у цивільних диспетчерів, що керують повітряним рухом, загальна картинка про повітряну ситуацію створюється на підставі даних первинних, або вторинних радіолокаторів. Перші виявляють повітряні цілі і визначають їх координати незалежно від «бажання клієнта», оскільки працюють з відбитими від літального апарата «луна-сигналами». Метод дуже енергозатратний, але від нього не відмовляються.
 
     Вторинна радіолокація застосовується лише для своїх і цивільних. Раніше така апаратура називалась САЗО (рос. Система активного запроса и ответа). Там замість того, щоб випромінювати (плювати) в простір сотні кілоВат зондуючого сигналу, очікуючи, що отримаєш у вигляді бризок мікроВати луна-сигналу, кожен літак, який бажає, щоб його бачили, отримавши сигнал, який він ідентифікує як сигнал «запиту» одразу автоматично випромінює сигнал «відповіді» потужність у кілька кілоВат. В цьому разі енергозатрати на створення загальної картинки зменшуються у кількадесят разів, але ж і видимими є лише ті «клієнти», які завідомо не є ворогами. Недоліком цієї системи є, хоч і менша, але також енергозатратність, ну і крім того, якщо запитувач вийшов з ладу, то і відповідей ніхто не формує.
 
     Пізніше, як допоміжна, з’явилась система «залежного повітряного спостереження», що складається тільки з ADS-B приймачів. Все дуже просто. Літак летить і постійно видає не просто сигнал відповідь, а кодовані посилки, з яких наземні приймачі декодують хто, куди летить, де знаходиться літак, і які його параметри польоту. Відповідно, все це літак транслює на підставі даних власної аеронавігаційної апаратури, до GPS-приймача включно. В результаті, ми можемо відслідковувати, як дружина летить з курорту додому і прорахувати, коли пора винести на сміття пляшки і дати по сідницях коханці, вчасно виставляючи її за двері.
 
     Все виходить дешево і сердито, але на відміну від двох перших методів, зникає можливість перевірити достовірність даних, бо джерело лише одне – аеронавігаційна апаратура літака. Тому картинка flightradar 24 ніким не сприймається як серйозна.
 
     Я на 100% стверджую, що весь «хіпіш» піднято безпідставно. Просто у рукожопих москалів на той момент не була відлагоджена апаратура навігації.
 
     Я місяць тому спостерігав подібне з нашим літаком авіакомпанії «Мотор Січ», який прямував у Борисполь з Каїру (була потреба поспостерігати, оскільки очікував саме цей рейс).
 
     Спочатку все було нормально, аж раптом над Туреччиною літак почав демонструвати «слалом»

І чим далі, тим краще, хоча всі інші борти нічого подібного не виписували.


     Так що, думаю, ніякого порушення наших кордонів не було. Просто «підгуляла апаратура навігації».
© инженегр [11.07.2020] | Переглядів: 3501
Мітки: #Путін 

2 3 4 5
 Рейтинг: 39.9/50

Коментарі доступні тільки зареєстрованим -> Увійти через Facebook



programming by smike
Адміністрація: [email protected]
© 2007-2024 durdom.in.ua
Адміністрація сайту не несе відповідальності за
зміст матеріалів, розміщених користувачами.

Вхід через Facebook