для старих юзерів
пам’ятати
[uk] ru
Для полноценной работы сайта включите в вашем браузере поддержку JavaScript. В противном случае многие функции сайта будут недоступны.

Преступление и наказание

Вишенкой на тортик... Читати повністю

© Ыксперд Ы-Э [11.09.2019] | Рейтинг: 37.0/32 | Переглядів: 1558

2 3 4 5 37.0/32




Коментарі

1 2   »
12.09.2019 20:40:22
Ыксперд Ы-Э 12.09.2019 20:24:40
Эти пидарастические макаронники?!

у виразі "щоби з українців були сучасні римляни" прикметник "сучасні" стосується українців (що вони перебувають у сучасності, тобто тепер), а "римляни" - термін, доксографічно (у всіх коментарях, тлумаченнях, згадуваннях - за замовчуванням) закріплений за громадянами Риму (республіки, згодом імперії) - і жодним чином не стосується сучасних мешканців міста Рим
 
тобто, до терміну "римляни" зазвичай не додається "античні" чи "стародавні", але про мешканців сучасного міста Рим завше уточнюється "мешканці сучасного Рима"
 

втім, щоби задовольнити особливі вимоги, чемно пропоную Вам читати "щоби з українців були сучасні римляни" в редакції "щоби з українців були римляни сучасності" )
 

правда, з кожного висловлювання можна зробити його протилежність (як це доводить своїм існуванням сутінки) чи навіть просту безсенсовність (що роблять у неті щомиті всі шанувальники кліше)
 

Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/2)

12.09.2019 20:24:40
Mac Tíre 12.09.2019 15:26:59
щоби з українців були сучасні римляни
Эти пидарастические макаронники?!
За что Вы так ненавидите укров? Они, говорят, море выкопали... и вааще... і пісні у нас хороші blush2
 
Не надо путать Сципионов с Берлускони. И даже с Медичи. Там всё кардинально поменялось. Варвары внесли свою лепту. Как в 1945м советы в немецкий генофонд... fp
Не згоден Згоден  Підтримка: 33%(1/3)

12.09.2019 15:26:59
Ыксперд Ы-Э 12.09.2019 13:49:35
Це у Вас такий метод троллінгу - внутрішніми протиріччами?

це не тролінг, а спроба зрозуміти співрозмовника )
 

я віддав би праву руку, щоби з українців були сучасні римляни
 

навіть якби вони не написали про це святих письмен
 

 
і правдива демократія пішла на гульки цілою Европою з римського військового табору (навіть коли вже сами римляни скінчилися разом із демократією в себе вдома)
 
про сферу впливу римського звичаю не було жодного жарту: мова сучасних англосаксів на 30 відсотків складається з латини, мова іспаномовного світу - сливе на 90%
 
про французів із італійцями взагалі не ходить (що вони дебілкуваті зараз - не римська провина, бо й гали не причетні до французів, як римляни - до італійців, тої безпорідної наволочі)
 

 

Не згоден Згоден  Підтримка: 33%(1/3)

12.09.2019 15:15:22
Ыксперд Ы-Э 12.09.2019 13:49:35
Чи Ваші фаворити воювали сотні років з чудами-юдами? у яких замість однієї гоови виростало дві?

в принципі - це так, бо варварське (не кажу вже про дикунське) море не давало спокою ще еллінам - замість однієї "голови" зростало кілька
 
але в згаданого мною народу на це була одна хватка: в тісні лави, щити зімкнути, вбивати все, що рухається
 
а вже потім, по звитязі - навертати до цивілізації тих, хто лишився живим (і так: бабег та дітлахів вони не нищили)
 
з часом у сфері впливу тамтого народу варварів меншало )
 

 
Ыксперд Ы-Э 12.09.2019 13:49:35
А Ви забули почати з The Holy Bible.
Там, де усі пішли від Адамового ребра.

не так забув, як намагався бути політкоректним по-сучасному )
 
козопаси були винахідливими в помсті й зневазі (відтак народився Старий Заповіт - згодом редагований із Тори)
 
згаданий мною народ ставився до цих забав поблажливо, скажімо, без жодного натяку на антисемітизм )
Не згоден Згоден  Підтримка: 33%(1/3)

12.09.2019 13:49:35
Mac Tíre 12.09.2019 13:32:39
Не буде по Вашому...Not so
 
Mac Tíre 12.09.2019 13:28:44
злегка цивілізованих варварів стало в сотні разів більше
Mac Tíre 12.09.2019 13:28:44
воювали вони щодня багато сотень років і мали певне право на відпочінок
Це у Вас такий метод троллінгу - внутрішніми протиріччами?
Чи Ваші фаворити воювали сотні років з чудами-юдами? у яких замість однієї гоови виростало дві? biggrin
 
Mac Tíre 12.09.2019 13:32:39
Ви ще забули згадати, що нащадки тамтих варварів тепер складають кістяк Євросоюзу
А Ви забули почати з The Holy Bible.
Там, де усі пішли від Адамового ребра.
 
ТОж почнімо спочатку:
Ыксперд Ы-Э 11.09.2019 20:53:27
"...всі люди - це браття на землі..." ©
Або, для естетів, куплєт:
- Я же вам сказав, що мститися не можу,
бо всі люди - це браття на землі,
окрім жидів, татар, масонів, негрів, білорусів...
Не згоден Згоден  Підтримка: 33%(1/3)

12.09.2019 13:32:39
Mac Tíre 12.09.2019 13:28:44

не вмістилося )))
 
Ви ще забули згадати, що нащадки тамтих варварів тепер складають кістяк Євросоюзу - в особі Німеччини та Франції - не в останню чергу завдяки тому, що перейняли великий спадок, який взялися розтринькувати завзято й непристойно
 

Не згоден Згоден  Підтримка: 50%(2/4)

12.09.2019 13:28:44
Ыксперд Ы-Э 12.09.2019 11:53:21
Это не те, что выбрали сенатором коня?
принаймні цим вони зневажили сенат, який на той час сам себе зневажив, а нам наочно показали, що таке справжній занепад од запопадливості
 
Ыксперд Ы-Э 12.09.2019 11:53:21
Это не те, что отдали варварам сначала своё снабжение, а потом и свою защиту только потому, что "устали от войны"?

по-перше, на той момент злегка цивілізованих варварів стало в сотні разів більше за злегка варваризованих представників великої цивілізації: їм просто знайшли заняття, щоб усі були при ділі
 
а по-друге, воювали вони щодня багато сотень років і мали певне право на відпочінок та й ворогів суттєво поменшало: і в кожному разі топтати ногами воєнні дороги - непроста справа, не те що комонним варварам гарцювати
 

 
Ви знайшли, що їм поставити на карб, але ж це так мало, якщо розкинути на 2000 років - та ще додати відчутність впливу минулих звичаїв - на цілу Земну кулю )
 

Не згоден Згоден  Підтримка: 50%(2/4)

12.09.2019 11:53:21
Mac Tíre 11.09.2019 22:06:46
по собі вони залишили цивілізацію, мову, зразок людського духу й гідності
Это не те, что выбрали сенатором коня?
Не клоуна, канэшна, но тоже некисло...To wink
 
Это не те, что отдали варварам сначала своё снабжение, а потом и свою защиту только потому, что "устали от войны"?
Ага.
Я понял ход Ваших мыслей.
 
Но согласиться не могу.I do not know
Не згоден Згоден  Підтримка: 60%(3/5)

11.09.2019 22:29:46
Excellently5
"Ежли ты Порохобот -
требуй чек! Ебанаврот!"
biggrin
Востаннє редаговано Li Ho 11.09.2019 22:30:07
Не згоден Згоден  Підтримка: 82%(9/11)

11.09.2019 22:06:46
Ыксперд Ы-Э 11.09.2019 20:53:27
Звідки стільки прагматичного цинізму і мізантропії?!

був такий народ, що нещадно карав за вбивство батьків (міх, когут, змія, обізяна - і в Тибр, пливти) і за зраду батьківських заповітів (шмагання до смерті поза міськими мурами, стинання голови з трупа)
 
по собі вони залишили цивілізацію, мову, зразок людського духу й гідності - все це жиє вже тисячі років, бо побудовано не на болоті, не з лайна, лопухів та хмизу
 

чи були прагматичні? - ще б пак
 
чи були жорстокі? - поза сумнівом
 
чи були циніками? - скоріш солдатами, скептиками й стоїками
 

у той самий час пращури слов'ян ще не злізли з дерев і не відокремилися категорично від решти мавп
 
потім ті пращури століттями будували з лайна й лопухів
 
тепер деякі з них обрали зєльонкіна
 

і як я мав би до них поставитися?
 
із гімнами, одами, ритуальними танцями?
 
із милосердям і жалем?
 

ці ж посполиті курви радикально вкоротили мої дні, знищивши сам сенс як поняття )
 

 

 

 

 
Не згоден Згоден  Підтримка: 80%(8/10)

11.09.2019 21:07:27
Ыксперд Ы-Э 11.09.2019 20:53:27
А я не згоден! "...всі люди - це браття на землі..." © Ні, все ж таки деякі з них - сестри!biggrin
Не згоден Згоден  Підтримка: 82%(9/11)

11.09.2019 20:55:52
Ау, бабрадоев, ты где шляешься, сучий окорок?
Покажи ебало, тыцьни мне двоечку biggrin
Не згоден Згоден  Підтримка: 82%(9/11)

11.09.2019 20:53:27
Mac Tíre 11.09.2019 19:43:06
кого з них Ви б заходилися рятувати
Звідки стільки прагматичного цинізму і мізантропії?!
"...всі люди - це браття на землі..." ©
І навіть бабрадоєви  To wink
Не згоден Згоден  Підтримка: 75%(9/12)

11.09.2019 19:43:06
Ыксперд Ы-Э 11.09.2019 18:55:47
Ми теж наче тут трошки живемо...

це всередині Вас трохи ще жиє людинолюб...
 

... а Кийовська Русь тільки через те зазнала повного фіаско, що старші сини князівські були недостатньо мудрими, щоби без жалю вирізати своїх менших братів (отак як у зах. Европі було заведено)
 

погляньте оком холодним (неупередженим) на місцевих фанів зєльонкіна й скажіть собі чесно: кого саме й чи взагалі будь-кого з них Ви б заходилися рятувати, коли б їм трапилося гинути з їхньої власної дурості
 
а місцеві - тільки жалюгідна калабаня, пародія на велике зелене багнище - в реалі
 

Не згоден Згоден  Підтримка: 77%(10/13)

11.09.2019 19:33:26
Ыксперд Ы-Э 11.09.2019 18:55:47
Теперь в счастливым ИТшникам, таксёрам и ФОПам присоединятся и фуры.
Это проблемы 73% выборцив.
 
Не згоден Згоден  Підтримка: 77%(10/13)

11.09.2019 18:55:47
Mac Tíre 11.09.2019 16:19:54
а в імхо є якийсь елегійний смуток...
 
невже ж і порохоботам притаманне співчуття до зеленкуватого больота? )
Видіте, пане МакТайр, порохоботам пох будь-які зельонкі, але болить за країну.
Ми теж наче тут трошки живемо...
 
Сліпий Пью 11.09.2019 17:50:32
собираем бутылки
...ага, и начинаете на них садиться.
соседи научат. All ok
 
Тузик_Киевлянски 11.09.2019 18:26:17
У Коломойши не забалуешь.
Ну да.
Сёдня ЗЕрада разродилас очередным перлом.
Проголосовали автоматический габаритно-весовой контроль на дорогах.
Теперь в счастливым ИТшникам, таксёрам и ФОПам присоединятся и фуры.
Просто праздник какой-то!! Applause
 
Не згоден Згоден  Підтримка: 71%(12/17)

11.09.2019 18:26:17
5 Хорошая новость. Давно нужно было этих хитровыебанных дармоедов-халявщиков поставить на место. Чтобы с каждой гривны платили налоги Коломойше, вернее "в бюджет". А то разбаловал их Петр Алексеевич, с его добрым сердцем. У Коломойши не забалуешь.
 
Сліпий Пью 11.09.2019 17:50:32
пора надавливать на власть
278385 Надавливай скорее АТОПОРАХНАПАДЬОТЬ.
Не згоден Згоден  Підтримка: 67%(10/15)

11.09.2019 17:50:32
пора надавливать на власть, а то никакого через рик не видбудеться - не мнем яйца - собираем бутылки шины и на Майдан
Не згоден Згоден  Підтримка: 33%(5/15)

11.09.2019 16:19:54
5
 
але про таке треба писати з несамовитим гумором, щирим сміхом - а в імхо є якийсь елегійний смуток...
 
невже ж і порохоботам притаманне співчуття до зеленкуватого больота? )
 
***
 
сьогодні один зубожілий за 10 кроків од храму приліг здрімнути, добрі жіночки заходилися навколо нього ахати, я йшов мимо, зупинився й дістав з-під зубожілого порожню півлітрівку, відтак поставив йому під ніс - жіночки негайно дременули геть - питання співчуття було вичерпано вщент і не поверталося знов
 
от так десь із ними треба )
Не згоден Згоден  Підтримка: 73%(11/15)

11.09.2019 14:31:53
Увидев цыфры, догадался о чем, поэтому:5
Не згоден Згоден  Підтримка: 73%(11/15)

1 2   »










programming by smike
Адміністрація: [email protected]
© 2007-2019 durdom.in.ua
Адміністрація сайту не несе відповідальності за
зміст матеріалів, розміщених користувачами.

Будь ласка, увійдіть за допомогою
Facebook-login