для старих юзерів
пам’ятати
[uk] ru
Для полноценной работы сайта включите в вашем браузере поддержку JavaScript. В противном случае многие функции сайта будут недоступны.

Что ты творишь, Зелупа?????

Что ты творишь, Зелупа?????
Вот только собрался поделиться новой порцией новостей энергетики и прочих фишечек, а тут лютая новость – наш сука самый честный суд в мире взял и отпустил главного Живого (!!!) свидетеля по делу сбитого боинга.
 
Суд звільнив бойовика Цемаха, якого можуть видати Росії

И похуй что доблестные сбушники его в дырляндии изловили, через кордон живого притащили и в тюрьму посадили. Как теперь Чертолов Блаканов своим подчиненным в глаза будет смотреть...похоже реформа службы началась с уменьшения мотивации личного состава...
 
Похуй, наш суд говорит:
 
Застосувати до підозрюваного Цемаха Володимира Борисовича запобіжний захід у вигляді особистого зобов’язання. Звільнити з-під варти в залі суду

Это как бля понимать?
 
Даже когда всем в мире стало ясно, что зелупень готовиться поменять Цемаха на наших заложников, следователи из Нидерландов только попросили, что вы долбоебы конченые – перед тем как отдавать такого свидетеля, дайте хотя бы его допросить – и это было всего два дня назад.
И что в итоге – хер вам, а не допрос – мы его отпускаем !
 
Ну вот теперь как вы думаете - он просто пропадет или тихонько перебежит назад?
Но в любом случае: чуть ли не единственный  пока еще живой свидетель уходит от следствия...
 
Отака хуйня малята...
 
Я даже не буду говорить какой Украина будет иметь бледный вид в Европе после такого проеба.
У меня один вопрос к зебилам – Ваш любый припиздент или ебнутный на всю голову или тупо агент кремля? или может оба варианта сразу или у вас есть своя версия?
 
Только не надо мне рассказывать про то, что суд не зависит от зелупы...вон Бене уже сколько подарков за 100 дней привалило...
 
Я в шоке от происходящего!
 


© PetroMeister [05.09.2019] | Рейтинг: 35.2/46 | Переглядів: 1990

2 3 4 5 35.2/46




Коментарі

1 2 3 4 5 ... 6   »
05.09.2019 14:13:58
причом тут ЗЕ???? Его ж суд отпустил, а не ЗЕ. У нас глава гос-ва не может вмешиваться в судебную ветвь власти. Об это еще Петро не раз говорил.
 
2. Куда побежит Цемах, на россию? Если идиот и надоело жить - да. Его там кокнут как много знающего об том как не рашка сбила Боинг.
 
3. Самое безопасное место для Цемаха - это тюрьма, там он будет жив какое-то время.
 
3. С голландцами нехорошо вышло, тут нечего сказать.
 
4. Ценность Цемаха ничтожна по сравнению с ЛЮБЫМ нашим заключенным, на которого можно обменять эту сепарскую падаль
 
5. То что Боинг сбили рашисты известно и без Цемаха.
 
6. Возмездие Цемаха все равно настигнет, как и всех подонков, на руках которых кровь украинских солдат и простых украинцев.
Востаннє редаговано Сліпий Пью 05.09.2019 14:18:53
Не згоден Згоден  Підтримка: 26%(7/27)

05.09.2019 14:17:47
5
 
суд підписав смертний вирок тамтому цемаху - русских це влаштує абсолютно, бо вони заплатили 100 млн. баксів усім зацікавленим особам (включно з французькими німцями, пристайкіними та голандськими прокурорами)
 
от сліпий псевдопірат вище запитав: при чому тут зєльонкін? це характерно для сліпих і зєльонкіних )
 
направду зєльонкін тут був останнім із тих, хто при чім, а першими були марконій із бабою-гелею, які хтіли поцілувати путіна, а для того цілували пристайкіна (із його рахунками в бельгії) та голандських прокурорів (що не "здогадалися" запропонувати цемаху захист, та їм і насрати на тамтой боїнг із невинно вбитими дітками)
 
пристайкін сумлінно доповів зєльонкіну про хотіння баби-гелі й марконія, зєльонкін просякся чим треба, але цемаха треба було спочатку відняти в сбу (що воно не просяклося, чомусь), відняти можна було через суд (отакий як він є)
 
тепер путіну не прийдеться труїти цемаха разом із голандцями новачком
 
всі просто щасливі
 

 

 
Востаннє редаговано Mac Tíre 05.09.2019 14:54:10
Не згоден Згоден  Підтримка: 63%(15/24)

05.09.2019 14:44:56
Сліпий Пью 05.09.2019 14:13:58
причом тут ЗЕ???? Его ж суд отпустил, а не ЗЕ. У нас глава гос-ва не может вмешиваться в судебную ветвь власти. Об это еще Петро не раз говорил

Ну все понятно...рекомендую уебаться в сосну с разбегу - может попустит (хотя врядли) 777
Конечно Зе не причем, это все плохой "независимый" суд, ага...
Не смешите мои тапки...
Ну и конечно как же без Пеци - это он виноват...
Бля, ну упоротые зебилы - как же вы заебали!
Не згоден Згоден  Підтримка: 68%(19/28)

05.09.2019 15:25:26
PetroMeister 05.09.2019 14:44:56
Бля, ну упоротые зебилы - как же вы заебали!
Після сьогоднішнього, всі хто підтримує зелупу переходять із категорії упоротих у категорію мерзотних зрадників. Не бачити очевидного, це вже не упоротість, а осмислена, усвідомлена зрада.
 
За ІМХО 5Excellently
Востаннє редаговано Shtorm 05.09.2019 15:43:03
Не згоден Згоден  Підтримка: 70%(16/23)

05.09.2019 15:47:34
Shtorm 05.09.2019 15:25:26
мерзотних зрадників

це складне питання: що саме вони зрадили? чи було їм чого зраджувати? чи не були вони завше й до цього часу тими самими?
 

але факт є простий: русским 1 вбита голова з того боїнга обійшлася приблизно в 300 тис. баксів (що зовсім небагато за цивілізованими мірками), голяндчикам явно-славно насрати на своїх та чужих (у них у головах дур грає), зєльонкіним узагалі на цілий світ насрати (у них голови геть порожні), німцям-французам ніщо не завадить кохатися з путіним, пристайкіним чимдуж потрібно переховати бельгійські гроші надійніше... баканову - підготуватися, бо щось си робить у нього поза плечима )
Не згоден Згоден  Підтримка: 71%(15/21)

05.09.2019 16:03:05
Shtorm 05.09.2019 15:25:26
ExcellentlyПідтримую цю думку 100%! А за ІМХО звичайно ж 5
Не згоден Згоден  Підтримка: 67%(14/21)

05.09.2019 16:24:56
Подлые сбушники - порохоботы по приказу Пороха выкрали честнейшего человека , мучали , пытали , поэтому честнейшие и благороднейшие судьи решили выпустить этого гражданина на волю . Интересно, когда начнётся следствие в отношении СБУ по краже человека ?
Не згоден Згоден  Підтримка: 70%(16/23)

05.09.2019 16:34:35
Mac Tíre 05.09.2019 15:47:34
це складне питання: що саме вони зрадили? чи було їм чого зраджувати? чи не були вони завше й до цього часу тими самими?
Я висловив своє особисте відношення до адептів зелупи. Як на мене, то ті упороті, що вірили у казки із телевізора, мали би врешті-решт зрозуміти, що їх наїбали. А якщо не зрозуміли, то тільки тому що не хочуть, а не тому що не здатні зрозуміти. А раз не хочуть, то їм вигідно аби Україна перетворилась на малороську губернію мордору. Оце Вам відповідь на запитання: що саме вони зрадили. Якщо конкретно по пунктах, то це буде величезний список, що починається з національних інтересів і закінчується самоідентифікацією українців.
 
Не згоден Згоден  Підтримка: 61%(11/18)

05.09.2019 16:44:21
Mac Tíre 05.09.2019 15:47:34
голяндчикам явно-славно насрати на своїх та чужих (у них у головах дур грає)
Для нас, українців, ця війна зовсім інша ніж для європейців. Для голандців отой збитий боїнг - це всього один-єдиний епізод, коли вони постраждали від україно-кацапської війни. Їм це не може боліти як нам із нашими страшними втратами та роками війни. Ще додайте сюди лібералістичну розслаблену ментальність та куплених ху#лом політиків. Майже те саме і з німцями-французами, плюс бізнес інтереси Європи. Ми не можемо порвнювати їхнє ставлення до подій із нашими, бо це є дві великі різниці.
 
Не згоден Згоден  Підтримка: 61%(11/18)

05.09.2019 16:46:49
Shtorm 05.09.2019 16:34:35
Якщо конкретно по пунктах, то це буде величезний список, що починається з національних інтересів і закінчується самоідентифікацією українців.

трохи часу минуло, як такий собі сутінки доводив Вам і мені, що ми, мовляв, є ворогами України, бо вважаємо дегенератами тамте зелене стадо
 
от Вам конкретна відповідь зеленого стада
 

які в того стада можуть бути (їхню матір у всі дірки) "національні інтереси" чи "самоідентифікація"?
 
вони є русскою наволоччю до мізків кісток і до вмісту кишок
 

 
Не згоден Згоден  Підтримка: 67%(14/21)

05.09.2019 16:52:52
Mac Tíre 05.09.2019 16:46:49
які в того стада можуть бути (їхню матір у всі дірки) "національні інтереси" чи "самоідентифікація"?
 
вони є русскою наволоччю до мізків кісток і до вмісту кишок
 
ExcellentlyКраще й не скажеш.
Не згоден Згоден  Підтримка: 67%(12/18)

05.09.2019 16:55:10
Shtorm 05.09.2019 16:44:21
Майже те саме і з німцями-французами, плюс бізнес інтереси Європи. Ми не можемо порвнювати їхнє ставлення до подій із нашими, бо це є дві великі різниці.

тим не менше, цю музичку замовили німці-французи, а зєльонкін слухняно відіграв хуєм на роялі
 

от уявіть, що майбутній суд (не наш, а голандський) довів би достеменно: русские вбили всіх пасажирів та екіпаж боїнга
 
і що тоді робити німцям-французам із голяндчиками на підхваті?
 
бо ж прийшлось би якось реагувати, щось робити, йти здаватися й здавати русское бабло, бабу-гелю з марконієм укупі...
 
а це страшна річ
 

П.С. зрозумійте просту річ: досі ніхто не знає (крім тих, кому належить таке знати) хто й скільки отримав од путіна за свою лояльність серед тих "німців-французів" - от де тхне гіперзрадою державною, національною, гуманітарною, цивілізаційною --- за таке вони не мали б брати, а лише сами доплачувати, щоби суд ніколи нічого не довів у принципі
 

 
Востаннє редаговано Mac Tíre 05.09.2019 17:29:31
Не згоден Згоден  Підтримка: 65%(11/17)

05.09.2019 17:13:40
Mac Tíre 05.09.2019 16:55:10
П.С. зрозумійте просту річ: досі ніхто не знає (крім тих, кому належить таке знати) хто й скільки отримав од путіна за свою лояльність серед тих "німців-французів" - от де тхне гіперзрадою державною, національною, гуманітарною, цивілізаційною --- за таке вони не мали б брати, а лише сами доплачувати, щоби суд ніколи нічого не довів у принципі
Excellently
 
Цілком згідний. Але у контексті даного імхо більше цікавлять українські гниди, а не європейські воші.Yes
Не згоден Згоден  Підтримка: 67%(12/18)

05.09.2019 17:32:16
Shtorm 05.09.2019 17:13:40
Але у контексті даного імхо більше цікавлять українські гниди, а не європейські воші

у чімсь це навіть одна вошива родина )
 
політкоректність не дозволяє деталізувати - в чім саме
 

Не згоден Згоден  Підтримка: 65%(11/17)

05.09.2019 17:49:55
5
Востаннє редаговано Li Ho 05.09.2019 17:58:40
Не згоден Згоден  Підтримка: 68%(13/19)

05.09.2019 18:01:11
Mac Tíre 05.09.2019 16:55:10
і що тоді робити німцям-французам із голяндчиками на підхваті?
Mac Tíre 05.09.2019 16:55:10
прийшлось би якось реагувати, щось робити, йти здаватися й здавати русское бабло,

Россия внесла около 33 млн евро в бюджет Совет Европы. парламентская ассамблея Совета Европы (ПАСЕ) подтвердила полномочия российской делегации в полном объеме. Украинский депутат Алексей Гончаренко подошел к микрофону со словами: «Мы уходим»
 
І тепер зважуйте на рішення суду. Кому це вигідно.
Не згоден Згоден  Підтримка: 46%(6/13)

05.09.2019 18:23:28
Mac Tíre 05.09.2019 17:32:16
Так отож... які ще можуть бути аргументи у цих гнид
Не згоден Згоден  Підтримка: 63%(12/19)

05.09.2019 18:39:53
PetroMeister 05.09.2019 18:23:28
які ще можуть бути аргументи у цих гнид

якби вони мали здатність аргументувати, то сказали б просто: "ми ж бо гниди, чого від нас хтіти?"
 
за гнид галасують та голосують їхні носії
 

 

 

Не згоден Згоден  Підтримка: 65%(11/17)

05.09.2019 19:06:48
Mac Tíre 05.09.2019 18:39:53
за гнид галасують та голосують їхні носії

Нажать це правда ...
Востаннє редаговано PetroMeister 05.09.2019 19:07:10
Не згоден Згоден  Підтримка: 71%(12/17)

05.09.2019 19:08:24
лютая новость – наш сука самый честный суд в мире взял и отпустил главного Живого (!!!) свидетеля по делу сбитого боинга.
Погодите, скоро они Якуневича впустят в Украину. Парахаботскае 5 за ИМХО.
 
Даже когда всем в мире стало ясно, что зелупень готовиться поменять Цемаха на наших заложников
Лично мне это не известно pardon И да, сколько наших заложников, гуляют на свободе в Расее, как Цемах и Вышинский? Ни одного.
 
Shtorm 05.09.2019 15:25:26
Після сьогоднішнього, всі хто підтримує зелупу переходять із категорії упоротих у категорію мерзотних зрадників.
Я их туда еще в апреле записал Not precisely
 
Shtorm 05.09.2019 16:34:35
їм вигідно аби Україна перетворилась на малороську губернію мордору
Им не важна Украина. Им важна ХАЛЯВА и побольше. И похуй кто её даст.
Не згоден Згоден  Підтримка: 65%(11/17)

1 2 3 4 5 ... 6   »










programming by smike
Адміністрація: [email protected]
© 2007-2019 durdom.in.ua
Адміністрація сайту не несе відповідальності за
зміст матеріалів, розміщених користувачами.

Будь ласка, увійдіть за допомогою
Facebook-login