для старих юзерів
пам’ятати
[uk] ru
Для полноценной работы сайта включите в вашем браузере поддержку JavaScript. В противном случае многие функции сайта будут недоступны

А Юле слабо? Или преЗеденту...


А Юле слабо? Или преЗеденту...
     Якось так повелось, що мені доводиться останні 11 років займатись тим, що в пресі називається ВПК. Була альтернатива, або йти торгувати на ринку «Урожай» у Вінниці майонезом, можливо для реклами і зазивання жіночок-клієнток вдягнувши еполети (маю право носіння військової форми), або знайти можливість реалізовувати свої задумки у сфері того, в чому петраю – радіолокатори.
 
     Вибір був очевидним, і дещо вдалося. Колеги по ДД мали змогу подивитись, що у мене виходило, відвідуючи щорічну виставку «Зброя і безпека» .
 
     Скажемо так, справа не в мені і не в моїх результатах, але давайте домовимось що я дещо петраю у автомобілях. Хоча б з точки зору базових шасі під монтаж апаратури станцій.
 
     Поки я відпрацьовував свої локатори, у мене був досвід розміщення їх на різних автомобілях
- КрАЗ -63221;
- МАЗ – 6317;
- Богдан -6317 (що те ж саме, просто остаточна збірка проводиться у Черкасах)
- та MAN TGS 26.480 6X6 BB
 
      З точки зору монтажу кузовів з апаратурною начинкою автомобілі однотипні і придатні для випуску на їх базі рухомих радіолокаторів, питання тільки у критерії ціна/якість.
 
     Вантажопідйомність біля 16 тон, формула приводу 6х6, довжина платформи під монтаж обладнання 6090 мм, тобто автомобілі типові (одного ряду)
 
     Тепер ціна:
-  MAN – 90 тис.  EUR;
- КрАЗ – 90 тис. USD
- МАЗ та Богдан – 47 тис. EUR.
 
     Якість… MAN поза конкуренцією, КрАЗ часто буває, що з заводського майданчика не спроможний доїхати до Одеси без суттєвих поломок, МАЗ та Богдан без особливих проблем, хоча як у «совка» теж бувають поломки, але поки таких, що неспроможний оперативно вирішити водій не траплялося.
 
     Я якось по дорозі додому підвозив УБД, діючого ком. Взводу 72 бригади, який з 5,5 років провів у АТО більше трьох у сумі і знову збирався назад. Відбулась розмова, яка в тому числі стосувалась автомобільної техніки, що використовується нашими військовими. Виявилось, що бензинові вантажівки ще досі використовуються, оскільки поступлення нових ще недостатнє…
 
     Без оцінок. Просто замальовка з щотижневих поїздок за маршрутом Вінниця – Біла Церква. Кожного тижня зустрічаю колону 10-12 машин під червоними (транзитними) номерами Богдан-6317. Виходить випускають більше однієї автівки за день.
 
     Блік напише, що барига збагачується за рахунок бюджету.
 
      Упоротий вишиватник почне збурюватись, що вітчизняний КрАЗ  пригнічують (погуглити наскільки він вітчизняний важко).
 
      А я просто задоволений тим, що рухомість наших підрозділів тільки покращується.
 
     А тепер спитаємо, хто стоїть за корпорацією «Богдан»?
© инженегр [19.08.2019] | Переглядів: 2548

2 3 4 5
 Рейтинг: 35.6/69

Коментарі доступні тільки зареєстрованим -> Facebook-login



programming by smike
Адміністрація: [email protected]
© 2007-2021 durdom.in.ua
Адміністрація сайту не несе відповідальності за
зміст матеріалів, розміщених користувачами.

Facebook-login