для старих юзерів
пам’ятати
[uk] ru
Для полноценной работы сайта включите в вашем браузере поддержку JavaScript. В противном случае многие функции сайта будут недоступны.

Помилка «порохоботів»

Помилка «порохоботів»
Спочатку хотів назвати – «Помилка Президента (Порошенка)», але трохи замислившись передумав. Некоректно аналізувати дії Петра Олексійовича, адже це означає занурювання в психологічні нюанси, а я не психолог. Отже можу аналізувати різноманітні ситуації тільки оцінюючи факти. Я буду звісно оцінювати і діяльність Порошенка, але не з огляду на його помисли, а з огляду на його дії, а зараз це зручніше робити спостерігаючи діяльність, здебільшого публіцистичну його прихильників, за якими чомусь в мережі інтернету закріпилась назва «порохобот». А діяльність цієї людської спільноти, яка викликає у мене повагу через їхню щирість і здивування через їхню наївність як раз пов’язана з помилками самого Порошенка, отже врешті решт буде таки йтися про помилки Президента.
Зараз коли минуло декілька тижнів з моменту початку діяльності Президента Зеленського стало ясно, що його попередня оцінка «порохоботами» була абсолютно правильною. І ось раціонально налаштовані пропорошенківські аналітики роблять нову помилку - вони звертають увагу «пересічного» виборця, який називається «електорат» і який дружньо проголосував за Зе, на абсурдність його навіть не дій, а поки що декларацій, на його тісний зв’язок з олігархатом, на його ідеологічні інтереси в Росії тощо. Тобто «порохоботи» намагаються надати свої логічні висновки людям, які подивившись не дуже розумний фільм вибрали Президентом чи то голобородька чи то голожопенка, які ототожнюють актора з його роллю. Я не кажу вже про те, що цей герой - чи то недоробок, чи то я не стану вживати назву такої людини з мого дитячого дворового лексикону, що починається на єба, а закінчується на ка. Я просто хочу зазначити, що цих людей легше переконати, в тому, що краще голосувати за бетмана, зорру або буратіну з мальвіною ніж підштовхнути їх до будь-яких роздумів. Ці люди, що складають більшість електорату, при чому підкреслю – будь-якої країни мають не чемну назву – бидло, а більш толерантну – гіліки, тож буду користуватись нею. Гіліки не сприймають інформацію навіть середньої наповненості, вони сприймають виключно примітивну за змістом і гармонією пісенну творчість, примітивну лексику тощо. Прислухайтесь до так званих пісень водіїв маршрутних таксі – всі маршрутки заповнені майже повністю російськомовним мистецтвом з остеоязикими текстами з мінімумом нот, в які «співаки» здебільшого не влучають. Кацапська пісенна творчість лунає з водійських динаміків, над якими часто майорить синьо-жовтий і навіть червоно-чорний прапорці. З цими людьми нічого не можна зробити, змінити їх не можливо – перевірено багато разів, в тому числі і під час останніх виборів. Як же бути? Як же в цивілізованих країнах не спостерігається таке торжество охлократії? Ну, по перше таки спостерігається, нехай і не в такому масштабі – Обама, Трамп і т. п., а по друге… Власне про це і піде мова в цьому тексті, а помилки Президента і «порохоботів» допоможуть зрозуміти принципи ефективних політичних технологій.
Був такий російський письменник українського походження Чехов, та він закликав вичавлювати з себе рабів. Цей заклик став дуже модний під час перебудови, про яку зараз молодь не знає, але його часто вживають і зараз. Я не стану заперечувати цьому гаслу, але зазначу, що ефективність його мінімальна. Так – декому це вдається, але розраховувати на нього треба залишити прекраснодушним фантазерам від політики, політикам реальним варто проаналізувати, що з цього приводу говорить П’ятикнижжя Мойсеєве. Так, саме Одкровення Боже і лише воно може бути в нагоді прагматичним політикам, які прагнуть до ефективного керування ефективним суспільством… Ой, зовсім забув – атеїстам і агностикам далі не читати, відправляйтесь пані і панове до гіліків слухати «радіо п’ятниця» і голосувати за Чіполіно.
Всевишній створив Всесвіт, Землю і Людину отже він краще всіх знає про те і про тих, що і кого Він створив. Я не стану тут доводити теологічні істини, про це інші мої тексти, посилання наведу http://vpseldonimov.blogspot.com/2019/06/10.html , http://vpseldonimov.blogspot.com/2019/06/blog-post.html і поїхали далі. В Книзі дуже докладно описані правила поводження з рабами. На перший погляд рабство – анахронізм, людство пройшло етап рабовласництва, зараз рабство існує подекуди виключно як нелегальне явище проти якого ведеться боротьба. Це так, але це стосується лише організації суспільства, а в Книзі йдеться про певну частину людства, яка не спроможна самостійно існувати, яка існує в ролі відомого, яка не в змозі забезпечити своє існування. Такі люди самі добровільно ставали рабами. Звісно, що в ті далекі часи існування було дуже важким, зараз світ став більш технологічно розвинутим, самооцінка людини, її гідність піднялись на досить високий рівень, звісно, мова йде про цивілізовані або більш менш цивілізовані країни, рабство тепер неприпустимо, а от ментальні раби залишились. Ви здогадались – ну ясно, що це і є гіліки або простіше – бидло. Вони потрібні народному господарству, тобто не можна сказати, що це зайві люди. Згідно закону Парето 20% персоналу виконують 80% роботи, 80% - решту 20%. Без 80% гіліків не обійтись, бо 20% теж має хтось зробити. 20 і 80 цифри умовні, ясно, що достеменно їх не можливо перевірити, але це не принципово. Так от, політична проблема полягає в оптимізації функціонування суспільства з отаким незручним розкладом, в будь-якому разі кількість прихильників Зе буде максимальною. Отже охлократія непереможна? Спробую це спростувати.
В далекі радянські часи радянські актори рідко мали можливість відвідувати капіталістичні країни. Навіть коли ця нагода випадала, вони були обмежені в валюті. І ось на одній зі своїх телезустрічей актор Є. Вєснік поділився спогадами про відвідування Японії. Телепередача була у вже післярадянський період, тому актор відверто розповів, як він зніяковів через неможливість дати японському служителю готелю чайові, той виявився знавцем російської мови і заспокоїв Вєсніка. Мені не треба чайових - промовив портьє. Адже я дуже співчуваю вам, радянським людям. На питання ж актора – Чому? Послідувала відповідь – у нас в Японії розумна меншість управляє глупою більшістю, а у вас навпаки. Як не дивно, саме ця відповідь дотепного японського портьє є відповіддю на те, чому Україна тупцює на місці вже 27 років, спадщина колоніального минулого не здолана, так і триває у нас правління глупоти. І «порохоботи» можуть на всіх ток шоу, на всіх своїх медіа і інтернет ресурсах констатувати, що тактика Зе висловлюватись так, що важко зрозуміти, що він має на увазі, а говоріння «голів, що розмовляють» з його свити таке ж безглузде і неузгоджене, 80% глупоти або проголосують за нього, або не прийдуть на вибори, або проголосують за відверто антиукраїнські сили.
Перед тим, як перейти до помилок Порошенка і його прихильників і пов’язати ці помилки з грамотними політтехнологічними діями зупинюсь на ще одному одкровенні Книги. На цей раз одкровення беру з Тори усної. Чомусь ідіотське твердження Дарвіна, та і то не самого нього, а його адептів про те, що людина походить із мавп вважають науковим, хоча жодних наукових доказів тому немає. А ось твердження Тори, про яке зараз скажу, таке підтвердження нехай і опосередковане має. В юдейській традиції є твердження, що мавпи пішли від людини, саме в такий спосіб покарав Господь деяких з будівельників Бабилонської Вежі. Він позбавив їх можливості говорити. До речі, в юдейській традиції людина називається людиною, яка говорить. Це правильно, бо розум в тій чи іншій мірі притаманний і тваринам, а от щодо мови… Опосередкований доказ правильності цих юдейських тверджень надав, оскільки таких абсурдних випадків в житті, відомий вчений лавреат Нобелівської премії і відомий юдофоб і атеїст етнічний юдей Хомський. Він абсолютно корректно довів, що здатність говорити притаманна лише людині, зв’язок нервових імпульсів з мовним апаратом людини не міг бути результатом еволюції і він автоматично вимикається у тварин під час продукування звуку. Імітація звуків папугами та іншими представниками фауни відбувається при «відключеному» мозку. Це я до чого? А ось прислухайтесь до остеоязиких спічей Зе і його команди і зважте – саме такий стиль і імпонує гілікам.
А тепер про помилки команди Порошенка. Почну з останньої на виборчих перегонах. Ви пам’ятаєте мем Президента «стадіон так стадіон». Ця згода проводити дебати на стадіоні вимагає згадати вислів Марка Твена – ніколи не погоджуйтесь на дискусії з ідіотом, бо він спочатку затягне Вас в свою стихію, зробить ідіота з Вас самого, а потім легко переможе «на своєму полі». Дискусію з Зе можна було проводити виключно в упорядженому законом порядку – з професійним модератором, з відповідними політичними питаннями. На стадіоні у Зе можна виграти (я звісно маю на увазі електорат Зе, бо електорат Порошенка взагалі дискусій не потребував) тільки граючи на роялі вже і без трусів, тоді Зе трусах конкуренцію б не витримав. Але до поразки привела Порошенка не стадіонна перепалка, а помилки з самого початку його каденції. Я готовий зазначити, що Петро Олексійович таки почав вичавлювати з себе раба, а саме така якість була у всіх очільників України з 1991 року, раба Московії, а латентно, і Польщі і Австрії себто германського світу. Але почав він це робити вже після ганебного Мінська, після ганебного коліностояння в Польщі, ганебного відстоювання Мінських угод в той час, коли США були налаштовані і готові викинути їх на смітник. Так, фінішував Порошенко з «Мовою, Армією і Вірою»), але… Як можна було просити вибачення у поляків за те, що наші повстанці вели визвольну війну, хіба М. Бегін просив у Британії пробачення за підрив гуртожитку британських військових, хіба індійці приїздили до Лондона вибачатись за свою часто криваву боротьбу за незалежність від Британії? Питання риторичні, як і наступне – хіба хтось в здоровому розумі згодиться, що саме підписання мінських угод зупинило просування військ Путіна? Нагадаю, І Мінськ не зупинив агресію, ІІ Мінськ також – по сей день війна триває. Масштаб війни зменшився, прориву російських військ не сталося завдяки цьому юридично нікчемному аркушу? Ми знаємо історію, ми знаємо сучасну Московію з її ублюдочним народцем, ми знаємо врешті решт, що кацап – лінгвістична конструкція кат цап, хіба цього мало, щоб зробити висновок, висновок єдино можливий – кацапи не продовжили наступ виключно тому, що не мали для цього ресурсу, більш ніщо не могло зупинити їхню ненависть до України. Кричущою помилкою Порошенка стала його толерантність до ворогів України, його неспроможність і не бажання здолати саботаж українських правоохоронних органів, які до сих пір залишаються або проросійськими або російсько наляканими. З телеекранів, зі шпальт друкованих засобів ллється антиукраїнська пропаганда – ось те підґрунтя, на якому розквітає антиукраїнська налаштованість гіліків, адже бидло – раби, вони відомі по життю і ведуть їх не українські еліти, не Президент з «Армією, Мовою і Вірою», а антиукраїнський проімперський інтернаціонал. Саме представник цього угруповання на ідеологічне замовлення Москви, за її гроші розстрілював в кіно «понарошку» (поки що) український парламент, розпалюючи ненависть бидла до будь-якого органу української влади. Президент «Армії, Мови і Віри» не спромігся провести закони військового часу під час війни і не допустити антиукраїнської істерії в медіа просторі. Не розірвані відносини з Росією, малорос холуєнко масово їздить до кацапії, велетенський відсоток українців прагнуть дружити з катом цапом, а ублюдочні соціологічні інституції на кацапське замовлення проводять такі опитування.
Шановні «порохоботи», шановний Петро Олексійович! Ви дивуєтесь, що програли вибори, ви сподіваєтесь на успіх на виборах парламентських? Політичні еліти мусять тримати в країні насамперед патріотичне налаштування, маючи контроль за силовими і правоохоронними структурами вони мусять добиватися нещадного покарання зрадникам і антидержавним елементам. Тоді гіліки будуть боятися, так в першу чергу боятися антидержавницьких дій і висловлювань, а відтак вільно обирати керівництво своєї країни з числа патріотично налаштованих політиків. Отже які ви еліти? – такі собі представники політикуму, не більше.
Подумайте над цим, шановні. Якщо щось надумаєте, то може і наберете свої нещасні 10%, тільки не забудьте залучити до свого списку яких-небудь каратистів, бо боронити Україну від лисих і товстих в Раді буде не просто, тим більше, що боронити доведеться і від реалізації пропиханого Петром Олексійовичем закону про особливий статус ордло (лугандонії – щоб було зрозумілим). Якби же замість цієї ганьби прийняли б поправки до Конституції про корегування законодавства на військовий час, а ще ввели цей самий час, та закрили б кордони… Але тоді б пані і панове «порохоботи» ви б стали елітою, а так ви залишаєтесь тими ким ви є.
P. s. За Зеленського не дякую, адже того хто лежить не б’ють.
 


© В. Пселдонімов [07.06.2019] | Рейтинг: 35.7/48 | Переглядів: 2205

2 3 4 5 35.7/48




Коментарі

1 2 3 4 5 ... 6   »
07.06.2019 11:42:02
po_novoj
Ольга Похілевич
Найбільша помилка Пороха, це занадто демократичне ставлення, він прагнув, щоб ми були не гірші Європейського суспільства! Але... Як виявилось, терпимість, любов, адекватність, свобода вибору і слова то не про нас... Нажаль у більшості голів сумбур, вони прагнуть диктатури і готові до знищення себе, свого ближнього! Радянський Союз дуже міцно засів в головах... І нічим той совок не витулиш.. якщо чесно аж плакати хочеться! Не знаю чим Україна так завинила, що її населяє більшість довбо@бів.... Сум.
Востаннє редаговано Марк 07.06.2019 13:40:31
Не згоден Згоден  Підтримка: 46%(11/24)

07.06.2019 12:50:57
помилкою Порошенка стала його толерантність до ворогів України, його неспроможність і не бажання здолати саботаж українських правоохоронних органів, які до сих пір залишаються або проросійськими або російсько наляканими.

Я не вважаю це помилкою, це осознана дія. Порошенко - зрадник України - тому Ілловайськ, Дебальцево, ДАП, свінарчукі, Гtлетей, Гонтарєва, Кубів, Кононенко, Пашинський, торгівля з агресором, Роттердам+, закон про мову, томос - всі ці "помилки" Порошенка - спланована дія на розвал України як держави і сдача їх ворогу.
 
Пошукайте чому посадили генерала Заману - бо він є свідком того, як сдали Крим. Він стверджує, що Крим здали 2 особи - Турчінов і Порошенко. Замана засвідчив, шо в України був військовий ресурс, який би в разі застосування в Криму не дозволив би зеленим чоловічкам все захопити, але Порошенко і Турчінов зашкодили цьому, примусили військових не відповідати на агресію, втратили час, шо йшов на хвилини і втратили Крим. Це була зрада України.
Востаннє редаговано Сліпий Пью 07.06.2019 13:41:58
Не згоден Згоден  Підтримка: 46%(11/24)

07.06.2019 14:17:31
А це неповний перелік "помилок":
 
Востаннє редаговано выздоравливающий 07.06.2019 14:18:41
Не згоден Згоден  Підтримка: 40%(10/25)

07.06.2019 18:14:58
Зважаючи на численні відступи, тему варто було б назвати "ПРО ВСЕ ПОТРОХУ".smile3
Як можна було просити вибачення у поляків за те, що наші повстанці вели визвольну війну
Порошенко просив пробачення не за визвольну війну, а лише за один епізод, де ця війна на його думку вийшла за рамки людяності. Очевидно в цьому випадку він був правий.
на його тісний зв’язок з олігархатом,
Але з іншого боку, порохоботи 5 років мовчали  про тісний звязок Порошенка спочатку з Фірташем, а потім Ахметовим, не зважаючи на те, що підстав для цього було у сотні разів більше.  Про це теж варто було б згадати у своїму ІМХО.
Я не стану тут доводити теологічні істини, про це інші мої тексти, посилання наведу http://vpseldonimov.blogspot.com/2019/06/10.html , http://vpseldonimov.blogspot.com/2019/06/blog-post.html і
Така реклама порушує правила ДД.
Востаннє редаговано Даяна 07.06.2019 18:38:38
Не згоден Згоден  Підтримка: 43%(6/14)

07.06.2019 18:20:35
Поставлю 5 Текст обширный, проделан хороший анализ. И хотя я не во всем согласен с автором, но ИМХО хорошее.
 
Не нужно забывать одну важную деталь – наш "нарид" в своей основной массе, не дорос еще до европейских ценностей. Представители "нарида" крепко застряли в СССР и мечтают нихуя не делать, "ходить" на работу и иметь при этом какой-то минимум благ, типа плохой колбасни, но зато по 2,20, их и минимум вполне устраивает. Ну и конечно же, чтобы не было богатых, это давняя мечта всех люмпенов. Если люмпен не может заработать, то и другие не должны жить лучше него.
 
Потому люмпены и голосовали за сладкие и пустые обещания клоуна. И именно поэтому люмпены должны прочувствовать на себе, все последствия своего выбора. Страну правда жалко, но ЗЕбланов не жалко ни сколько. Впереди у быдла еще очень много всего "интересного". Так им и надо.
Не згоден Згоден  Підтримка: 53%(9/17)

07.06.2019 18:22:36
выздоравливающий 07.06.2019 14:17:31
А це неповний перелік "помилок":
Предлагаю рассмотреть последнее ваше утверждение (как самое простое)

как тест на вашу вменяемость и чистоплотность.
 
С чего вы взяли эти цифры "збагачення"? На заборе прочитали? ЮВТ на слово поверили? Все так говорят? С чего вы взяли?
 
В качестве подсказки.
Если вы продаете свою квартиру, в которой живете или которой владеете, ви збагачуєтесь в 84 раза или сколько-то раз? И если скажете что - да, збагачуєтесь, то вам еще выздоравливать и выздоравливать с голой жопой под звездами.smile3
Не згоден Згоден  Підтримка: 58%(11/19)

07.06.2019 18:25:33
Ви пам’ятаєте мем Президента «стадіон так стадіон». Ця згода проводити дебати на стадіоні
Порохоботи незгідні, що це помилка Порошенка, який за їхніми переконаннями ніколи не бреше і рідко помиляється.
кацапи не продовжили наступ виключно тому, що не мали для цього ресурсу,
А де аргументація? Це маячня. Ресурсів у них, на жаль, вистачало і вистачає зараз, і не лише на Україну.
Кричущою помилкою Порошенка стала його толерантність до ворогів України,
Авжеж, це помилка. Зміну закону, щоб поставити генпрокурором свого кума він інціював, а от зміну закону, щоб позбавити громадянства державних злочинців з даунбасу, або хоч заочно їх засудити, він не захотів.
ІМХО досить поверхневе, багато зайвого і мало конкретики.
ЩОБ ОПИСАТИ  ПОМИЛКИ ПОРОШЕНКА І ПОРОХОБОТІВ, ТРЕБА  СТОРІНОК 20-30 ДРУКОВАНОГО ТЕКСТУ. smile3
Востаннє редаговано Даяна 07.06.2019 18:47:33
Не згоден Згоден  Підтримка: 47%(7/15)

07.06.2019 18:29:39
Тузик_Киевлянски 07.06.2019 18:20:35
Представители "нарида" крепко застряли в СССР и мечтают нихуя не делать, "ходить" на работу и иметь при этом какой-то минимум благ, типа плохой колбасни, но зато по 2,20,
Так ти сам одним з перших плакав по доларпавосім, доводячи, що то було штучне підняття, а не штучне стримання долару. Вже забув? Чи може тобі у твій Барнаул не приходила новина, що Порошенко, який не бреше, зробив "доларпадесять"? biggrin
Востаннє редаговано Даяна 07.06.2019 18:30:16
Не згоден Згоден  Підтримка: 44%(7/16)

07.06.2019 18:30:22
Сліпий Пью 07.06.2019 12:50:57
Замана засвідчив, шо в України був військовий ресурс, який би в разі застосування в Криму не дозволив би зеленим чоловічкам все захопити, але Порошенко і Турчінов зашкодили цьому...

Сліпий Пью, засуньте этого Заману себе в жопуsmile3 Там он вам не помешает, если у вас нет мозгов понять простой факт - Порошенко на момент захвата Крыма был никем и не имел никакого права отдавать приказы военным.
А Турчинов за сутки до захвата только стал ио президента. И военные его "праздновали" точно так же как и этот ваш Замана.
 
Так шо, алё, кремлёвские! Мы, свидетели и участники тех событий ещё живы, в здравии и при памяти! Мы - не второе поколение которым можно рассказывать "как это было на самом деле"!
Не згоден Згоден  Підтримка: 56%(9/16)

07.06.2019 18:33:10
автору - 2.
 
2
 
- много букав (в основном о себе хорошем)
- чистоплюйское менторство
- полная удалёнка от сути явлений
Не згоден Згоден  Підтримка: 27%(3/11)

07.06.2019 18:37:07
Люся 07.06.2019 18:22:36
С чего вы взяли эти цифры "збагачення"? На заборе прочитали?
Я відповім за нього, бо на відміну від вас знаю, звідки взята цифра. Це цифра не загального збагачення. Мова йде про те, що доходи Порошенка у 2018 році порівняно з 2017 роком зросли у 82 рази. Хіба це неправда? УП назвала навіть більшу цифру - У СТО РАЗІВ !!!
https://www.pravda.com.ua/rus/news/2019/04/1/7210940/
Також правда і в тому, що чим багатшим ставав Порошенко, тим біднішим ставав народ, і на це все є офіційні дані. Між іншим, ця статистика теж є доповненням до цього поверхневого імхо про "помилки" Порошенка:
https://durdom.in.ua/uk/main/article/article_id/31893/user_id/10530.phtml
Востаннє редаговано Даяна 07.06.2019 18:45:45
Не згоден Згоден  Підтримка: 44%(7/16)

07.06.2019 18:46:10
Люся 07.06.2019 18:22:36
Предлагаю рассмотреть последнее ваше утверждение (как самое простое)
278385 Дорогая Люся, этот несчастный типок уже 10 лет не может выздороветь, а вы ему такие сложные вопросики задаёте. Грешно над такими глумиться. Ему сказали "в 82 раза", оно схавало и побежало распространять.
 
Люся 07.06.2019 18:22:36
вам еще выздоравливать и выздоравливать с голой жопой под звездами.
Тоже мне, нашли "сенсацию" Cheerfully
Не згоден Згоден  Підтримка: 50%(7/14)

07.06.2019 18:47:30
Даяна 07.06.2019 18:29:39
Так ти сам одним з перших плакав по доларпавосім, доводячи, що то було штучне підняття, а не штучне стримання долару.
А теперь я хочу доллар по 100 i55 Имею право так хотеть? Или мне нужно с такой Censorship как ты "посоветоваться"? Так нахуя мне твое "мнение"? Для меня ты вообще никто, обычная жительница Барнаула отрабатывающая свою пайку "работой" на украинских ресурсах.
 
Даяна 07.06.2019 18:37:07
Я відповім за нього
278385 Тебя кто-то об этом просил? Или ты у него "секретарём" пристроилась? Какая же ты нереально tup Но зато всегда можешь рассмешить.
Не згоден Згоден  Підтримка: 50%(7/14)

07.06.2019 18:50:35
Даяна 07.06.2019 18:37:07
Я відповім за нього, бо на відміну від вас знаю, звідки взята цифра.
Да? И?
И если вы продадите свою квартиру, вы станете в 100 раз богаче?
Прежде чем встревать в чужой разговор, позаботьтесь о собственной чистоплотности и здравомыслии.
Не згоден Згоден  Підтримка: 46%(6/13)

07.06.2019 19:59:44
Тузик_Киевлянски 07.06.2019 18:47:30
А теперь я хочу доллар по 100  Имею право так хотеть?
Тоді хотів менше (павосім) , а зараз більше (паСТО)? Ок, тоді працюй, може завдяки тобі Порошенко повернеться і зробить тобі 100.  Адже це він обіцяв зробити менше, а вийшло навпаки, то може ще раз йому таке вдасться. pardon
Востаннє редаговано Даяна 07.06.2019 20:16:44
Не згоден Згоден  Підтримка: 38%(5/13)

07.06.2019 20:11:58
Тузик_Киевлянски 07.06.2019 18:47:30
Тебя кто-то об этом просил?
Так це ж тема для усіх, для обговорення, а не для двох. Кожен може коментувати. Ти ж не питаєш дозволу, коли усюди пхаєш свого собачого кацапського носа. pardon
Не згоден Згоден  Підтримка: 38%(5/13)

07.06.2019 20:15:07
Даяна 07.06.2019 19:59:44
Повторюю для особливообдарованих з виділенням потрібних слів для кращого розуміння мною сказаного:
Даяна, я не знаю из каких ебеней вы вещаете, но испытываю надежду, что читать вы умеете.
Привожу цитату:

В цЫтате пишется, "З-Б-А-Г-А-Ч-Е-Н-Н-Я", ферштевень? Это не перекладывание из правого кармана в левый. И если у вас в правом кармане бублик и вы его продали, а 5 копеек положили в левый карман, то вы не обогатились, даже если указали эти 5 копеек в декларации о доходах.
 
И так, чтобы вам было чем заняться в ваших ебенях, поищите инфу про "ленкузню" - чья была, чья стала. А потом умничайте.
Не згоден Згоден  Підтримка: 50%(7/14)

07.06.2019 20:18:23
Даяна 07.06.2019 20:11:58
Так це ж тема для усіх, для обговорення, а не для двох.
Даяна, вы с мозгами дружите? Тема ИМХА для обговорення совсем другая. А вопрос как раз был между двумя. Или в ваших ебенях с вами никто уже разговаривать не хочет, так вы сюда... за "добрым словом"? biggrin
Не згоден Згоден  Підтримка: 50%(7/14)

07.06.2019 20:20:56
Люся 07.06.2019 18:50:35
И если вы продадите свою квартиру, вы станете в 100 раз богаче?
Повторюю для особливообдарованих з виділенням і підкресленням потрібних слів для кращого піклування про вашу розсудливість і розуміння мною сказаного:
Даяна 07.06.2019 18:37:07
Це цифра не загального збагачення. Мова йде про те, що доходи Порошенка у 2018 році порівняно з 2017 роком зросли у 82 рази. Хіба це неправда? УП назвала навіть більшу цифру - У СТО РАЗІВ !!!
https://www.pravda.com.ua/rus/news/2019/04/1/7210940/
Тому у цьому контексті можуть бути лише поправки і уточнення, а НЕ ЗАПЕРЕЧЕННЯ З ЗАУВАЖЕННЯМ "С чего вы взяли эти цифры , на заборе прочитали?".  Не подобається цифра 82? Нехай буде як в УП - у 100 разів. А якщо не доходить, то пишіть про лєнкузню, але подружіться зі своїми мізками, бо сама лише лєнкузня - це не у 100 разів. biggrin
Востаннє редаговано Даяна 07.06.2019 20:32:10
Не згоден Згоден  Підтримка: 38%(5/13)

07.06.2019 20:29:16
Не згоден Згоден  Підтримка: 29%(4/14)

1 2 3 4 5 ... 6   »










programming by smike
Адміністрація: [email protected]
© 2007-2019 durdom.in.ua
Адміністрація сайту не несе відповідальності за
зміст матеріалів, розміщених користувачами.

Будь ласка, увійдіть за допомогою
Facebook-login