для старих юзерів
пам’ятати
[uk] ru
Для полноценной работы сайта включите в вашем браузере поддержку JavaScript. В противном случае многие функции сайта будут недоступны.

МІХО-ПЕТЯ-ВОВА

МІХО-ПЕТЯ-ВОВА
       Сьогодні порохоботи підняли істерику стосовно того, що поновлення Зеленським у громадянстві Михаіла Саакашвілі є незаконним. З приводу цього у мене виникає кілька питань:
1. А чи законним є Указ Порошенка про присвоєння Саакашвілі громадянства, якщо однією з умов набуття  громадянства  є  безперервне проживання в Україні протягом п'яти років. (Закон "Про громадянство України ст.9 п.3). Отож, Порошенко тут грубо порушив закон.
2. Порошенко також чудово знав, яка ситуація у Саакашвілі з  грузинським законом і, підписуючи Указ, беручи на себе відповідальність за це, мав перевірити усі підстави для присвоєння Саакашвілі громадянства. То чому він видав свій Указ, не перевіривши його законність?
3. Чому Порошенко до цього часу (на відміну від Зеленського)  не оприлюднив той свій Указ від 26 липня 2017 року № 196 про позбавленння Саакашвілі громадянства? https://www.president.gov.ua/documents/all
4. Чому Порошенко вивіз Саакашвілі до Польщі, а не до Грузії, якщо від грузинського правосуддя був офіційний запит на екстрадицію Саакашвілі?
 
       Таким чином Порошенко, в одному випадку, закриваючи очі на формальності, а в іншому випадку відкриваючи очі на них, використовував ці формальності як привід, а не причину, і діяв, виходячи виключно з власних інтересів. Тому він хвалив Саакашвілі до того часу, доки той не став в опозицію до корупційності Порошенка, що і стало причиною Указу №196, який досі не оприлюднений.

 
         Отож, якщо, за переконаннями порохоботів, Порошенко закон не порушував і надав громадянство на законних підставах і на законних підставах вислав його до Польщі, то для Зеленського діє інша правова норма:  "поновлення у громадянстві України", яка передбачає спрощений режим:
Стаття 10. Поновлення у громадянстві України:
Особа, яка припинила громадянство України, є особою без громадянства і подала заяву про поновлення у громадянстві України, реєструється громадянином України незалежно від того, проживає вона постійно в Україні чи за кордоном.
Отож, 5 років постійного проживання в такому випадку вже не вимагається. Ось і відповідь - ХТО порушував закон.
 
       Це питання особисто для мене цікаве і в іншому аспекті: Якщо Порошенко після того, як Міхо почав його критикувати, приклав максимум зусиль для припинення його громадянства, то чому він не виступив з законодавчою інціативою позбавити громадянства справжніх ворогів України:

 
Для цього потрібно всього-навсього до Статті 19 Закону України "Про громадянство" додати всього одне речення:
Громадянство України втрачається: - якщо громадянин України без згоди державних органів України добровільно вступив на військову службу, на роботу в службу безпеки, правоохоронні органи, органи юстиції або органи державної влади чи органи місцевого самоврядування іншої держави, або брав участь у незаконних органах самоврядування чи незаконних військових формуваннях, метою яких було посягання на територіальну цілісність держави.
Тому я повністю погоджуюсь з доктором юридичних наук Володимиром Ліпканом:
http://goal-int.org/pozbavlennya-gromadyanstva-yak-teoretichna-problema-i-praktichna-docilnist/
Найбільш далеко у цьому питанні пішли прибалтійці. Автоматично громадянство отримали тільки нащадки естонців і латишів, що проживали на території країн до 1940 р., іншим треба було складати іспит на знання державної мови і історії країни. При цьому частина російського і російськомовного населення, виконавши відповідні вимоги, громадянство отримали, частина ж з різних причин – небажання чи нездатність вивчити мову і історію країни де проживають, небажання служити в армії (служба стосується лише громадян), прагнення їздити без візи до РФ (таке право не поширюється на громадян країн ЄС) залишається в статусі «негромадян». Це стосується і комуністів, тих, хто служив у КДБ, діяв проти республіки антиконституційними методами і т.п. А у нас навіть зрадники і державні злочинці на службі РФ користуються всіма правами громадянина України.
      Якщо Порошенко заради того, аби його кум Луценко кришував його бізнес і бізнес його партнерів, ініціював зміну законодавства, аби кум став генпрокурором, то що йому заважало, користуючись статусом, внести законодавчу інціативу стосовно справжніх ворогів України? (Хоча я подібного і від Зеленського не чекаю).
 
Отож, порохоботи - поменше істерики.    


© Даяна [30.05.2019] | Рейтинг: 35.8/43 | Переглядів: 1510

2 3 4 5 35.8/43




Коментарі

1 2 3   »
30.05.2019 13:10:06
Не згоден Згоден  Підтримка: 54%(14/26)

30.05.2019 14:05:39
5
Не згоден Згоден  Підтримка: 50%(12/24)

30.05.2019 14:44:08
Підтримую естонську ідею щодо "громадянин" і "мешканець". Має бути шось подібне у нас. Громадяни маюсть користуватися всіма правами, мешканці - мають бути обмежені наприклад у виборчому праві та таке інше. А то понаїхали тут з рашки чи місцеві чи з Криму вата, вбивають нашіх хлопців на Донбасі, а потм ідуть на неокуповану територіюі отримують безвіз. Це ж ганьба якась. Плюс возрастний ценз - треба якось більше виборчих прав надавати тим, хто не тільки  громадянин, а й працює або воює, сплачує податки, а то будемо завжди мати міцний блоок пенсіонерів та безробітних, голосуючих за гречку.
 
До речі, і з бізробіттям треба шось робити. Це ганьба державі, коли людина після 50 не може знайти нормальну роботу.
Не згоден Згоден  Підтримка: 50%(9/18)

30.05.2019 15:07:02
Чёйта скучно у вас тут.
Громкость можно сделать погромче.yahoo
Не згоден Згоден  Підтримка: 63%(10/16)

30.05.2019 15:11:55
Сліпий Пью 30.05.2019 14:44:08
возрастний ценз
виборчий ценз - а його підвид - віковий це повна хуйня. Я категорично проти щоб обмежувати право громадян на волевиявлення через похилий вік. Водночас можна - відбирати виборче право якщо когось реально схопили на гарячому(голосування за гречку і т. ін, бомжів, осіб котрі ухилялись від служби в армії(типу андрійка) тюрміянів типу янукевича і околокримінальних тунєядців типу рахметова - навіть якщо немає реального строку.
Не згоден Згоден  Підтримка: 31%(5/16)

30.05.2019 15:19:49
Stranger 30.05.2019 15:07:02
Чёйта скучно у вас тут.
А тобі яка різниця? У твої службові обов'язки, покладені на тебе куратором, входить не обговорювати зміст ІМХО, а лише гадити під роботами опонентів.
Випорожнився?
Полегшало?
Ну і прекрасно. Excellently
Можеш бігти на інші теми постити відео своєї сім'ї з домашньої відеотеки.
Востаннє редаговано Даяна 30.05.2019 15:21:39
Не згоден Згоден  Підтримка: 39%(7/18)

30.05.2019 15:27:57
СВАВІЛЛЯ НА ІМ’Я СААКАШВІЛІ
 


 
Не згоден Згоден  Підтримка: 61%(11/18)

30.05.2019 15:52:15
dikiybober 30.05.2019 15:11:55
виборчий ценз - а його підвид - віковий це повна хуйня

це питання дискусійне. Погодьтеся, явка у людей похилого віку краща ніж у студентів, а програмуються вони з допомогою телевізора значно краще, ніж освічені та модерні молоді люди. Тож згадайте Черновецького і бабуль - він поставив на бабуль і виграв мерське крісло у Києві - у це таке бабло, шо нам і не снілось. Тож, я вважаю якщо не повне обмеження, то хоча б коефіцієнт якийсь - 2 пенсіонери дорівнюють одному працюючому - чи варіанти.
Не згоден Згоден  Підтримка: 27%(4/15)

30.05.2019 16:15:31
Між першим і другим указами Порошенка Грузія давала запит про екстрадицію з певними документами, але тоді слуги Порошенка відповідали, що це політичне замовлення. Було три звернення і три відмови української сторони, аж поки Саакашвілі не став в опозицію до Порошенка. А тепер порохоботи намагаються заперечувати заполітизованість цієї історії і не згадувати про те, що барига порушив закон, надаючи для Міхо громадянство, в  той час, коли закон вимагав для нього 5 років безперервного проживання в Україні.
Востаннє редаговано Даяна 30.05.2019 16:19:32
Не згоден Згоден  Підтримка: 31%(5/16)

30.05.2019 16:17:00
Грузія тричі зверталася до України з вимогою видати Саакашвілі, а слуги Порошенка тричі у цьому відмовляли подібним чином:
"Генеральною прокуратурою України закінчено проведення екстрадиційної перевірки за запитом Головної прокуратури Мінюсту Грузії про видачу Михайла Саакашвілі для притягнення до кримінальної відповідальності за вчинення низки злочинів. Як заявляла влада Грузії, йшлося про нібито вчинення ним злочинів з використанням службових повноважень у період, коли він обіймав політичну посаду у цій державі. "За результатами перевірки Генеральна прокуратура України дійшла висновку про існування ризику того, що запит про видачу М. Саакашвілі зроблено компетентними органами Грузії з метою його переслідування з політичних мотивів".
https://www.pravda.com.ua/news/2015/04/1/7063344/
Востаннє редаговано Даяна 30.05.2019 16:33:17
Не згоден Згоден  Підтримка: 31%(5/16)

30.05.2019 16:22:33
Указ про присвоєння Саакашвілі громадянства Порошенко видав 30.05. 2015 р.
Указ про позбавлення Саакашвілі громадянства Порошенко видав 26.07. 2017 р.  
Домашнє завдання для порохоботів: Які саме нові факти вилізли у цей період, про які не знав Порошенко? А то з цього приводу прислужники Пороха багато пишуть, але ніде не наводяться факти: ні у АП Порошенка, ні у поясненнях його слуг, а сам Указ про позбавлення громадянства за дивних обставин до цього часу не оприлюднений. Може саме тому, що ніяких нових фактів, які не були відомі до 26.07. 2017 р., не було?
Чекаю на відповідь. i55
Востаннє редаговано Даяна 30.05.2019 17:07:39
Не згоден Згоден  Підтримка: 27%(4/15)

30.05.2019 16:38:24
Відповіді не буде. Знаєте чому?
дддддддддддддддддд.... барабанна дроб і.... контрольний постріл в тупу голову порохоботів:
"У Генеральній прокуратурі заявляють, що в 2017 році запити від компетентних органів Грузії про видачу колишнього грузинського президента, екс-голови Одеської облдержадміністрації Міхеїла Саакашвілі не надходили".
    https://24tv.ua/u_gpu_perekonuyut_shho_zapiti_vid_gruziyi_pro_vidachu_saakashvili_ne_nadhodili__zmi_n861279
 
Однак у вересні, через два місяці вже після позбавлення громадянства такий запит (зміст якого до цього часу приховується) заднім числом прийшов, чим і засвідчив закулісний усний договорняк Пороха з Іванішвілі 17-18.07.2017р. під час візиту до Грузії, за кілька днів до позбавлення Саакашвілі громадянства pardon
https://24tv.ua/ru/saakashvili_lishili_grazhdanstva_ukrainy_pochemu_poroshenko_lishil_grazhdanstva_n846200
Востаннє редаговано Даяна 30.05.2019 17:39:11
Не згоден Згоден  Підтримка: 33%(5/15)

30.05.2019 17:06:49
Порохоботи! Щось слабо ви працюєте. Був лише один "аргумент" і то спростований.  Відповіді на моє питання про "нові невідомі до цього факти" так і нема, одні лиш двійки і мінусування моїх коментарів. Якщо нема аргументів, то хоча би пофлудьте, як ви це умієте. Напружте пукан і погазуйте флудом.
Чому voronz забув пофантазувати, що моє імхо нібито написане за кремльовську похльобку?
Де Тузік з його "не читал, 2" ?  Філонить? Не хоче щось сказати по темі? То хоча би щось погавкав про субсидії, пенсії, зарплати, бобрів і сімейний кодекс.
Де альфабичок зі своїми сексуальними збоченнями?
Де новий  клон Філатова "Шайтан" з його барнаульсько-пригожинськими гороховими бздурами?
Працюйте, а то куратор пайку вкоротить!
Востаннє редаговано Даяна 30.05.2019 17:43:22
Не згоден Згоден  Підтримка: 27%(4/15)

30.05.2019 18:37:24
а тем временем грузинского пи#добола вновь требуют на родину в суд biggrin
 
Не згоден Згоден  Підтримка: 65%(11/17)

30.05.2019 22:16:39
Особа, яка припинила громадянство України, є особою без громадянства і подала заяву про поновлення у громадянстві України, реєструється громадянином України незалежно від того, проживає вона постійно в Україні чи за кордоном.
fp
Ти не пунімаєш різниці між "припинила громадянство" і "була позбавлена громадянства", да?
Чи пунімаєш, але маніпулюєш?All ok
Востаннє редаговано @ндрійко 30.05.2019 22:18:08
Не згоден Згоден  Підтримка: 55%(6/11)

30.05.2019 22:27:36
dikiybober 30.05.2019 15:11:55
осіб котрі ухилялись від служби в армії(типу андрійка)
Дуже інтересна спроба пошаритись в чужих трусахgirl_hospital
Невдала, нада сказатьpardon
Востаннє редаговано @ндрійко 30.05.2019 22:27:53
Не згоден Згоден  Підтримка: 50%(6/12)

30.05.2019 22:31:10
Сліпий Пью 30.05.2019 15:52:15
Погодьтеся, явка у людей похилого віку краща ніж у студентів, а програмуються вони з допомогою телевізора значно краще, ніж освічені та модерні молоді люди.
Хрін редьки не солодше
Не згоден Згоден  Підтримка: 55%(6/11)

30.05.2019 22:37:07
Даяна 30.05.2019 16:15:31
барига порушив закон, надаючи для Міхо громадянство, в  той час, коли закон вимагав для нього 5 років безперервного проживання в Україні.
Стаття 9. Прийняття до громадянства України
 
Іноземець або особа без громадянства можуть бути за їх клопотаннями прийняті до громадянства України.
Умовами прийняття до громадянства України є:
3) безперервне проживання на законних підставах на території України протягом останніх п’яти років.
Положення, передбачені пунктами 3-6 частини другої цієї статті, не поширюються на осіб, які мають визначні заслуги перед Україною, у тому числі на іноземців і осіб без громадянства, які в установленому законодавством України порядку проходять військову службу у Збройних Силах України та нагороджені державною нагородою, і на осіб, прийняття яких до громадянства України становить державний інтерес для України.
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2235-14
Oops!
Востаннє редаговано @ндрійко 30.05.2019 22:38:29
Не згоден Згоден  Підтримка: 55%(6/11)

30.05.2019 22:52:18
@ндрійко 30.05.2019 22:16:39
Ти не пунімаєш різниці між "припинила громадянство" і "була позбавлена громадянства", да? Чи пунімаєш, але маніпулюєш?
Ти не розумієш, що це одне й теж, чи просто маніпулюєш?
Припинення громадянства включає в себе такі форми як вихід, втрата і позбавлення:
https://pidruchniki.com/1506091346879/pravo/pidstavi_pripinennya_gromadyanstva_ukrayini
(або весь 3-й розділ закону про громадянство). Тому у ст.22 розділу IV  повноваження Президента стосуються лише таких термінів як Прийняття до громадянства України і Припинення громадянства України. А стовно терміну "позбавлення" - це просто твої маніпуляції.
 
Востаннє редаговано Даяна 30.05.2019 23:06:38
Не згоден Згоден  Підтримка: 27%(3/11)

30.05.2019 23:01:07
Даяна 30.05.2019 22:52:18
Ти не розумієш
Нє, це ти ніфіга не розумієш.
Диви.
 
Коварний борига позбавив Мішу громадянства, бо той вказав недостовірні дані в анкеті (обманув державу Україна).
Допустім, Міша може претендувати на відновлення, як ти пишеш, громадянства за спрощеною процедурою. А ця процедура така:
Закордонна дипломатична установа, до якої подано документи щодо оформлення набуття громадянства України, перевіряє відповідність їх оформлення вимогам законодавства України та підтвердження ними наявності фактів, з якими Закон пов’язує належність особи до громадянства України.
Матеріали про поновлення у громадянстві України проходять процедуру узгодження в Службі безпеки України та органах внутрішніх справ України.
Рішення про задоволення клопотання приймається за умови відсутності заперечень з боку МВС, СБУ.
Не згоден Згоден  Підтримка: 60%(6/10)

1 2 3   »










programming by smike
Адміністрація: [email protected]
© 2007-2019 durdom.in.ua
Адміністрація сайту не несе відповідальності за
зміст матеріалів, розміщених користувачами.

Будь ласка, увійдіть за допомогою
Facebook-login