для старих юзерів
пам’ятати
[uk] ru
Для полноценной работы сайта включите в вашем браузере поддержку JavaScript. В противном случае многие функции сайта будут недоступны.

Наталія Мосейчук і фраза "мова не нагодує"

Наталія Мосейчук і фраза
      Я теж хотіла робити жабку на Мосейчук, доки після зауваження  Романа Скрипіна не подивилась оригінал відео у контексті, де ці слова, як виявилось, вона сказала не від свого імені, а як позицію Євгенія  Черняка, де усі його висловлювання стосовно Закону про мови виразила формулою "Мова не нагодує".  Цю фразу вона сказала не у контексті власної позиції, а у контексті позиції Черняка. Саме на цьому вона і наголосила, спілкуючись з якимось кацапомовним бізнесменом, питаючи його, чи він погоджується з такою позицією Черняка, на що той відповів, що погоджується.
 

Дивитись, починаючи з  01:59:07
 
     Своєї власної позиції з цього питання Мосейчук не висловлювала.  Багато людей, не вникаючи у загальний контекст, накинулись на Мосейчук, а потім, не розібравшись, і на Романа Скрипіна, який, захищаючи її, просив звернути увагу на контекст.
 
       А моя позиція стосовно мовного закону схвальна. Цей закон не забороняє у побуті спілкуватися будь-якою мовою, і не скорочує, а розширює права і можливості тих, хто погано знає державну мову, адже це, в першу чергу створювало проблеми, наприклад, для здобуття вищої освіти.
Ті, хто звинувачує Порошенка, що це робилось під вибори, брешуть, бо, по-перше, цей законопроект розглядається вже давно, а по-друге, проголосований і підписаний Президентом вже тоді, коли вибори відбулись.  І Порошенко правильно зробив, що встиг підписати його ще у кріслі Президента, бо не був певен, що цей Закон підпише Зеленський, та й зрештою, це ще один позитивний крок (після томоса), який додав йому дивідендів.
 
   Тепер бажано, щоб у всіх сферах популяризувалась в першу чергу українська державна  мова, не зачіпаючи і  права іншомовних.  Українська мова потребує захисту після багатьох століть русифікації:
https://durdom.in.ua/uk/main/article/article_id/13742/user_id/10530.phtml
 

 
   Бо русскій язик є плацдармом для поширення «русского міра».  З цього приводу усім відома фраза, яку приписують дружині Путіна: « «Россия заканчивается там, где заканчивается русский язык».
Це підтверджується і словами російського академіка Трубачова:
"Нам, огрубевшим от нашей материально неблагополучной жизни, самое время напомнить, что крушение материального Союза ССР не означает полного и бесповоротного его крушения, ибо последнее, смею надеяться, все же не затронуло лучшую, в полном смысле нетленную часть нашего союза… — русский языковой союз. …Ни одна подлинно великая страна не кончается там, где кончается ее территория. Значительно дальше простирается влияние культуры великой страны, и это влияние идет практически всегда через ее язык. Знание языка великой культуры пускает корни в сопредельных инонациональных регионах, языки которых при этом связывает с наиболее авторитетным языком макрорегиона целая система своеобразных отношений, которые укладываются в понятие языкового союза, уже относительно давно принятое в мировой лингвистической науке".
http://www.stoletie.ru/kultura/nam_ogrubevshim.htm
 
У свій час Віктор Ющенко погодився з цією фразою, зауваживши, що вона стосується і української мови: «Україна закінчується там, де закінчується українська мова».
 
Отож, не цураймося нашої мови:
 


 
А Наталію Мосейчук залишіть у спокої і не перетворюйте її діалог у передачі «Право на владу» на фейк.


© Даяна [02.05.2019] | Рейтинг: 37.1/37 | Переглядів: 2598

2 3 4 5 37.1/37




Коментарі

1 2 3 4 5   »
02.05.2019 23:18:08
5
Не згоден Згоден  Підтримка: 53%(10/19)

02.05.2019 23:52:02
цьому Censorshipдописувачу завжди 2 навіть не читаючи беззмістовний набір літер слів та гидких картинокbad
moskaliHornsalko_2464pionHappy birthday
po_novoj
Не згоден Згоден  Підтримка: 37%(7/19)

03.05.2019 00:05:27
shutbanderas 02.05.2019 23:18:08
Не згоден Згоден  Підтримка: 50%(9/18)

03.05.2019 00:21:35
278385 Ни дня без писанины... Но, такое я читать не буду bad Оценочка 2
Не згоден Згоден  Підтримка: 40%(8/20)

03.05.2019 00:34:41
Тех, кто говорит по-украински органически, уговаривать не надо. На остальных наезды оказывают отрицательное действие, а уговоры "так надо" действуют слабо. Выучить язык и пользоваться им в определенных местах можно заставить, а полюбить - надо тоньше.
 
Одно время я (недолго) писал на украинском. Не помню и не буду врать, когда, но это было связано с гордостью и оптимизмом (возможно, после Майдана). А потом подивився... и вернулся обратно. Вроде бы два Майдана плюс сопротивление Путину - это немало, но "новая влада" охоту отбивала. Что Пётр Алексеевич Х., что Петро Олексійович Х...
Востаннє редаговано Виктор Симович 03.05.2019 00:37:05
Не згоден Згоден  Підтримка: 52%(11/21)

03.05.2019 00:39:20
ЗЫ. А пецепоцреота-тузика вообще не трогайте без доплаты, ибо говна не оберётесь. За еще одну минималку он перейдёт, а за 0.1 минималки будет ставить плюсики.
Востаннє редаговано Виктор Симович 03.05.2019 00:39:39
Не згоден Згоден  Підтримка: 48%(10/21)

03.05.2019 07:20:41
і підписаний Президентом вже тоді, коли вибори відбулись.
 
patient???
Востаннє редаговано Sumerky 03.05.2019 07:21:02
Не згоден Згоден  Підтримка: 46%(6/13)

03.05.2019 07:22:50
А що до статті, то громадянка Н. Мосейчук насправді рубить гілля, на котрому сидить, бо бабло вона рубить на "Г+Г" завдяки своєму ізику і таки мові.
Не згоден Згоден  Підтримка: 44%(8/18)

03.05.2019 10:24:08
Согласен с правом украинцев на свой язык и на его статус госуданственного. Не стеснялся, даже в советское время, говорить, писать и публиковаться на украинском. Согласен с утверждениями об использовании нашим заклятым другом русского как средства экспансии. Вот только один вопрос: от какого языка должен был отказаться Кувейт после нападения на него Ирака?
Востаннє редаговано popovvv 03.05.2019 12:04:52
Не згоден Згоден  Підтримка: 18%(2/11)

03.05.2019 11:03:53
Li Ho 03.05.2019 07:22:50
А що до статті,
А щодо пецедротів, то вони нездатні зрозуміти простих речей, викладених письмово українською мовою: Мосійчук висловила НЕ свою думку.
 
Не напрягайся, всё равно ниасилишь.
Не згоден Згоден  Підтримка: 50%(7/14)

03.05.2019 12:09:14
Ну... вопчем так и есть...I think
Мосейчук свою позицию не высказала, хотя и пыталась слегка заткнуть рот чуваку за компом, что возражал быдло-бизнесюку. Деньги не пахнут...Has bothered
 
а по-друге, проголосований і підписаний Президентом вже тоді, коли вибори відбулись.  І Порошенко правильно зробив, що встиг підписати його ще у кріслі Президента
Я шота прапустил?Really?
Вроде закон заблокирован в Раде, даже Парубий не смог подписать.
Откуда стока пазатифффчика, мамзель? To wink
Востаннє редаговано Ыксперд Ы-Э 03.05.2019 12:10:47
Не згоден Згоден  Підтримка: 64%(7/11)

03.05.2019 13:23:09
Каратєль 02.05.2019 23:52:02
цьому дописувачу завжди "2" навіть не читаючи беззмістовний набір літер слів та гидких картинок
Я знаю, що завдання ботів - лише гадити під чужими роботами, не читаючи, але мене тішить, що кацап свій флудний висер написав українською.Excellently  smile3
P.S. А картинка у тебе дійсно гидка.
Тузик_Киевлянски 03.05.2019 00:21:35
такое я читать не буду
Авжеж. Для чого читати? Завдання ботів полягає в іншому. Бот не чітатєль, бот пісатєль. biggrin
Ыксперд Ы-Э 03.05.2019 12:09:14
Ну... вопчем так и есть...Мосейчук свою позицию не высказала
Це добре. Бо купа упоротих порохоботів почали тиражувати фейк про те, ніби то була її позиція.
Востаннє редаговано Даяна 03.05.2019 13:43:06
Не згоден Згоден  Підтримка: 38%(5/13)

03.05.2019 13:32:20
Ыксперд Ы-Э 03.05.2019 12:09:14
Я шота прапустил? Вроде закон заблокирован в Раде, даже Парубий не смог подписать.
Визнаю, це я щось пропустила. Я читала, що закон ухвалений ВР :https://www.radiosvoboda.org/a/istorychne-rishennya-zakon-pro-movu/29902793.html
А тепер побачила, що він буде підписаний 14 травня: https://www.obozrevatel.com/ukr/society/nazvana-prichina-zatrimki-i-data-pidpisannya-movnogo-zakonu.htm
Тут я у допустила помилку, хоча у контексті права, що цей закон ухвалений (а невдозі і підписаний) вже після президентських виборів.
 

Востаннє редаговано Даяна 03.05.2019 13:33:51
Не згоден Згоден  Підтримка: 33%(4/12)

03.05.2019 15:25:59
Даяна 03.05.2019 13:32:20
А тепер побачила
Прафтыкала? Has bothered
Надо ленты новостей читать, а не зраддойопские видосики постить i55
Не згоден Згоден  Підтримка: 62%(8/13)

03.05.2019 17:55:02
popovvv 03.05.2019 10:24:08
Согласен с правом украинцев на свой язык и на его статус госуданственного. Не стеснялся, даже в советское время, говорить, писать и публиковаться на украинском. Согласен с утверждениями об использовании нашим заклятым другом русского как средства экспансии. Вот только один вопрос: от какого языка должен был отказаться Кувейт после нападения на него Ирака?
Не зрозуміла питання. Кувейт - це арабська держава, у якій арабська є офіційною мовою. Довший час держава була під протектратом Британії, тому там неофіційно поширена і англійська мова, але я не знаю, чи її масштаби загрожують арабській. То чому це Кувейт після нападу Іраку (у якому офіціними мовами є арабська і курдська), будучи під його владою всього рік, повинен був відмовлятися від якоїсь мови?  Хіба Ірак нав'язував чи забороняв століттями якусь мову у Кувейті, так як Росія в Україні? Не бачу тут жодної логіки чи аналогії.
Востаннє редаговано Даяна 03.05.2019 18:03:35
Не згоден Згоден  Підтримка: 45%(5/11)

03.05.2019 17:58:36
Ыксперд Ы-Э 03.05.2019 15:25:59
Прафтыкала?
Авжеж, пропустила. Я не сиджу цілими днями у компі чи у телевізорі.
Ыксперд Ы-Э 03.05.2019 15:25:59
Надо ленты новостей читать, а не зраддойопские видосики постить
Ти хочеш навести приклад і предметно з цього приводу поговорити, чи просто хотів перднути наклепницьким флудом? i55
Востаннє редаговано Даяна 03.05.2019 18:33:24
Не згоден Згоден  Підтримка: 30%(3/10)

03.05.2019 18:24:57
Даяна 03.05.2019 17:58:36
Я не сиджу цілими днями у компі чи у телевізорі.
Ну да, вестимо... Вы осваиваете космос Yes
Не згоден Згоден  Підтримка: 64%(7/11)

03.05.2019 18:32:15
А.... ясно, ти просто перднути хотів. 278385
Не згоден Згоден  Підтримка: 36%(4/11)

03.05.2019 18:33:05
Даяна, я Вас завжди підтримую скільки вже років тут на ДД, але останнім часом помічаю якісь дивні трансформації. Спочатку Ви видали статтю, шо от Гриценко наше всьо і буду за нього. «Наше всьо» відібрало у ЮВТ купу голосів, а Смшко відібрав купу у Гриця. У другому турі Ви зізналися що голосували за Мародера, тому шо війна і кондітєр краще знає гармати ніж клоун. Цього я не докумекав. І от сьогодні Ви знов хвалите Пороха за мовний закон, який 100% йде на розкол України, бо саме так Кулявлоб з Турчіном у 2014 розпалювали пожежу на Донбасі. Хіба Вам не вистачало Конституції України, де українська зазначена єдиною державною? Вже 100 разів казали - не примусом треба а заохоченням. От побачите, примус тільки спричинить спротив у східних та південних регіонах, цей закон на користь путлєру і його паспортам. Порох - агент Кремля, хіба Вам не зрозуміло ще?
Не згоден Згоден  Підтримка: 42%(5/12)

03.05.2019 18:33:48
Li Ho 03.05.2019 07:22:50
А що до статті
biggrin Неужели потратили драгоценное время на чтение этой рукописной чепухи? Зачем? Ведь заранее известно что ничего полезного такое чтение вам не принесёт.
 
Ыксперд Ы-Э 03.05.2019 18:24:57
Ну да, вестимо... Вы осваиваете космос
278385 Вроде как хотите устроить "диспут" с этой Horns Так она могёть, страниц этак на 8 и шобы цытатачки за 2009 год обязательно + 100500 ссылачек, которые все равно никто смотреть не будет.
Не згоден Згоден  Підтримка: 55%(6/11)

1 2 3 4 5   »










programming by smike
Адміністрація: [email protected]
© 2007-2019 durdom.in.ua
Адміністрація сайту не несе відповідальності за
зміст матеріалів, розміщених користувачами.

Будь ласка, увійдіть за допомогою
Facebook-login