для старих юзерів
пам’ятати
[uk] ru
Для полноценной работы сайта включите в вашем браузере поддержку JavaScript. В противном случае многие функции сайта будут недоступны.

НСК «Олімпійський», 14.04.19. : ЩО ЦЕ БУЛО?

НСК «Олімпійський», 14.04.19. : ЩО ЦЕ БУЛО?
НСК «Олімпійський» : ЩО ЦЕ БУЛО?
Те, що трапилося на НСК «Олімпійський», Порошенко назвав дебатами. Насправді там відбулася зустріч Порошенка з журналістами. І це факт. Порошенко там повторив фразу «Стадіон так стадіон», але фактом також є і те, що його зустріч з журналістами відбувалася не на стадіоні, а у конференц-залі НСК «Олімпійський», а на стадіоні після цієї події Порошенко лише сфотографувався зі своїми прихильниками.
 
        Коли одна журналістка сказала Порошенку, що він знав про те, що Зеленський і так не прийде, він відповів, що не знав цього, і що Зеленський погодився провести дебати у будь-який час. Насправді це брехня. По-перше, усі знають, що Зеленський не збирався приходити на стадіон 14 квітня, бо є офіційна відмова і від його самого і від його команди. По-друге, Зеленський не казав, що будь-коли готовий, а назвав дату – 19 квітня. Чому саме цю дату? Бо Закон «Про вибори президента України» передбачає, що офіційні дебати повинні проходити за два дні до другого туру виборів. А інший час – це вже неофіційні дебати за бажанням кандидатів. Отож, Порошенко разом зі своїми адептами все перекрутили і спотворили.
 
        З іншого боку, є очевидним те, що Зеленський боїться діалогу з Порошенко, оскільки зовсім не поінформований у різних питаннях державного будівництва, економіки, зовнішньої політики і т.п., при цьому погано володіє державною мовою, та й не є таким оратором, як Порошенко. Тому, звісно, боїться діалогу з чинним Президентом. Саме на його страх і давив Порошенко, кажучи щось на кшталт «Не бійтеся, дебати це не страшно, не уникайте, бо це неповага до народу, дебати - це елемент демократії». Тому і запросив Зеленського на діалог у студію телеканалу ICTV. Однак сам Порошенко «забув», як перелякався дебатів з Тимошенко у 2014 році і як втікав від неї, не бажаючи ніяких діалогів. Тоді він не казав, що його боягузтво - це неповага до народу, а відмазувався поясненням, мовляв під час війни не час для собачих боїв. Може Петро Олексійович тепер вважає, що війна вже закінчилась?
 
       Тут постає і інше питання: а чи був він зобов’язаний у 2014 році відгукнутися на пропозиції Тимошенко? Відповідь: ні. Закон  передбачає офіційні дебати лише перед другим туром за два дні до виборів, а тоді був лише один тур.  Але в такому разі і Зеленський не зобов’язаний був приходити на дебати 14 квітня. Він пообіцяв, що, згідно закону зробить це 19 квітня. Тож не треба робити з одного героя, а з іншого боягуза. Вони тут однакові і реагують в залежності від того – хто саме є їх опонентом.
 
     Далі торкнемось теми самого інтерв’ю Порошенка журналістам. Одна з журналісток спитала - чому Порошенко не ПРОДАВ свій бізнес, як і обіцяв, на що він відповів, що він свій бізнес ПЕРЕДАВ у сліпий траст. Вочевидь Петро Олексійович не розуміє різниці між  значеннями слів «продав» і «передав» у тимчасове користування.

 
      Далі Порошенко в черговий раз повторив фейкову фразу, яку придумали у його штабі, мовляв путін казав, що його мрія – це будь-який президент, лиш не Порошенко. Наприклад порошенківський блогер Бучко цю фразу приписує не путіну, а Суркову, але насправді ніхто не може навести цей вислів у вигляді цитати будь-якого кремлівського політика, бо це вигадка банкової ще перед першим туром, з метою навіяти думку, що крім Порошенка в Україні більше немає нікого достойного.

 
       Тепер повернемось до Зеленського. Звичайно, що він не прийде на ICTV полемізувати з Петром Олексійовичем і буде уникати такої полеміки так само, як уникав цього Порошенко у 2014 році на запрошення Тимошенко. Отож, нам слід очікувати лише офіційних дебатів за державний кошт 19 квітня.  Як, де, і коли їх проводити, згідно закону, повинна вирішувати Центральна виборча комісія, а не Зеленський чи Порошенко. А самі кандидати, якщо хочуть, можуть собі дебатувати коли завгодно і де завгодно – хоч на стадіоні, хоч у лузі, хоч на поляні..., звісно, за свій рахунок.  Якщо вони обоє погоджуються крім офіційних дебатів провести дебати 19 квітня і на стадіоні, то тут час цих дебатів не повинен співпадати з офіційними дебатами, призначеними Центрвиборчкомом. Вони це можуть узгодити і зробити ДО часу офіційних дебатів. Шоу продовжується, лиш до цього часу невідомо – якщо будуть дебати також і на стадіоні, то по чому буть квитки, і чи будуть там продаватися чіпси, поп-корн, пиво, свістульки і т.п.
 
      Якщо ж так станеться, що Центрвибочком вибере місцем проведення дебатів не стадіон, і час обох дебатів буде збігатися, і Зеленський прийде в цей час на стадіон, а не туди, де було призначено Центрвиборчкомом, це буде з його боку порушенням закону. Хоч покарання за це не передбачено, але з іншого боку це буде доказом того, що він цю штучно створену обставину використовує лише як привід втекти від офіційних дебатів. Отож, сідаємо зручніше, і спостерігаємо. i55
 


© Даяна [14.04.2019] | Рейтинг: 36.9/47 | Переглядів: 1348

2 3 4 5 36.9/47




Коментарі

14.04.2019 23:16:22
Тілько за Петра! Тілько він в змозі повідрубати рукі свінарчукам і спасти Україну від Путлєра і його вірного Ведмечука!
Не згоден Згоден  Підтримка: 60%(18/30)

14.04.2019 23:21:08

278385
Не згоден Згоден  Підтримка: 41%(11/27)

14.04.2019 23:50:07
Пацан сказал - пацан пришёл.
278385
 
Жалко, что Зеля не позвал его из какой-нибудь студии срочно приехать поговорить))).
Востаннє редаговано Виктор Симович 14.04.2019 23:51:14
Не згоден Згоден  Підтримка: 54%(13/24)

15.04.2019 00:14:04
спостерігаємоI here
po_novoj
moskaliHappy birthday
Не згоден Згоден  Підтримка: 43%(10/23)

sob

sob
15.04.2019 00:20:38
Зеленский явно не собирается 19 приходить на ICTV. Собирается придти на стадион и сделать оттуда телемост. Это он говорил неоднократно. Так что будут дебаты в двух разных местах. Но если есть закон и нет наказания за него, значит уже выборцям решать, наказывать ли зеленского.
Увы, попкорн не поможет, они в реале не встретятся
Не згоден Згоден  Підтримка: 33%(3/9)

15.04.2019 00:22:17
Сліпий Пью 14.04.2019 23:16:22
Тілько

Ой, а хто там шо казав про подвійні стандарти?Oops!
Не згоден Згоден  Підтримка: 36%(8/22)

15.04.2019 00:27:45
Coffee Этого допысувача не читал, не читаю и читать не буду, оценка 2
 
Сліпий Пью 14.04.2019 23:16:22
Тілько за Петра!
278385 А еще за Свынарчука и ихнюю сестру из Кишинёва.
Не згоден Згоден  Підтримка: 50%(12/24)

15.04.2019 00:28:20
і чи будуть там продаватися чіпси, поп-корн, пиво, свістульки і
вувузели biggrin
Не згоден Згоден  Підтримка: 71%(10/14)

15.04.2019 02:44:27
voronz 14.04.2019 23:21:08
Не згоден Згоден  Підтримка: 43%(10/23)

15.04.2019 03:42:39
Не згоден Згоден  Підтримка: 50%(11/22)

15.04.2019 08:01:29
Ronin

Недавно якесь сцикливе брехло кричало на всю країну що встане "ліцом к ліцу " з Путіним..Та сука бздиш стати лицем до лиця з Порохом..ти сука бздиш стати лицем до українців, нехай навіть не твоїх прихильників, і розказати їм як ти будеш рулювати країною..
Пиздобол ти і боягуз

Востаннє редаговано Марк 15.04.2019 08:02:31
Не згоден Згоден  Підтримка: 50%(10/20)

15.04.2019 08:06:02
Зрадоебы, кушайте , не обляпайтесь.biggrin
Не згоден Згоден  Підтримка: 55%(11/20)

15.04.2019 08:22:29
sob 15.04.2019 00:20:38
Но если есть закон и нет наказания за него, значит уже выборцям решать, наказывать ли зеленского.

Закона нет...pardonДебатировать не с кем, да не о чем...Решил Порошенко исправиться, так для этого специальные заведения, пусть там и исправляется...biggrin
Не згоден Згоден  Підтримка: 58%(14/24)

15.04.2019 11:08:37
Дивився наживо виступ Порошенка. Майже пів великої пачки насіння злузав. Було відчуття збитого льотчика.
 
Але Порошенко не бачить себе після виборів. Тобто, не планує бути ніким, якщо не президентом.
 
Його вже не вперше запитують, чи є життя після програних виборів, а він не вірить у свою невдачу.
 
Тобто в стані фрустрації президент може піти на крайні заходи.
 
Не знаю, чи будуть це фальсифікації, чи військовий стан, чи ескалація на фронті бойових дій, чи щось більш непередбачуване (надіюсь не нещасний випадок).
 
Почнеться все ще до рубікону, бо в заключній частині свого виступу Порошенко сказав, що "ми не дозволимо" проводити дебати на "Олімпійському" 19 квітня. Сам чув. Хто хоче може переслухати Порошенка на якому часовому проміжку це було.
 
Хто такі "ми"? Центрвиборком і президент? Суспільне і президент? Інші варіанти?
 
Мабуть, не дивлячись на бравурні заяви його команди, президенту нестерпно боляче програвати. А раз чесно виграти неможливо (згідно заданих правил), то ...
Не згоден Згоден  Підтримка: 58%(11/19)

15.04.2019 11:14:01
sob 15.04.2019 00:20:38
Но если есть закон и нет наказания за него, значит уже выборцям решать, наказывать ли зеленского.

А де в законе неаписано, шо дебаты должны видбутыся в телестудии? Нема там такого. Там написано, шо "суспильне має забазпечити трансляцію дебатів" и все. А трансляция ж может быть хоть с космической станции, не? Один кандидат предложил на стадионе - второй сказал - "Стадион так стадион" . По закону дебаты ДОЛЖНЫ состояться 19 апреля (а не 14 и не 15 как некоторые гаранты Конституции недопоняли). Так шо все путем.
Востаннє редаговано Сліпий Пью 15.04.2019 11:15:04
Не згоден Згоден  Підтримка: 44%(7/16)

15.04.2019 11:15:47
Не згоден Згоден  Підтримка: 53%(9/17)

16.04.2019 12:28:47
@ндрійко 15.04.2019 00:22:17
Ой, а хто там шо казав про подвійні стандарти?
Ти хочеш, щоб я тобі нагадала про твої подвійні стандарти? Ок. :


А далі у тебе почалось щось на кшталт цього:
biggrin
Не згоден Згоден  Підтримка: 50%(2/4)











programming by smike
Адміністрація: [email protected]
© 2007-2019 durdom.in.ua
Адміністрація сайту не несе відповідальності за
зміст матеріалів, розміщених користувачами.

Будь ласка, увійдіть за допомогою
Facebook-login