для старих юзерів
запам’ятати
[uk] ru
Для полноценной работы сайта включите в вашем браузере поддержку JavaScript. В противном случае многие функции сайта будут недоступны.

Кропивницький.Пам"ятник Героям Майдану. Проект

 Кропивницький.Пам

нІ. Це поки що не там, а в Житомирі )
 
По моєму на сьогоднішній день найкращий в Україні(Вінниця його не "обійшла")
 

Нарешті Є достойні пропозиції.
 
А що треба було ?
правильно..зацікавити матеріально..
 
Хоча..
нагадаю ..
Тепер автори виграних призів,Конкурсів повинні державі здати  третину (!!!)
 

Гаряче запрошується Андрійко в тему ))
Чи може хтось   ще є тут  з Кропивницького..? )
                
Апропо.. дуже багато авторів проектів так і не зрозуміли,що для чогось умови Конкурсу пишуться,і що якби Міськрада їх формально дотримувалась,то напевне залишилось би в "офіційній частині" максимум 2-3 проекти..pardon
до рішення Конкурсної комісії всі проети АНОНІМНІ.
тут
http://www.kr-rada.gov.ua/upravlinnya-arhitekturi/konkurs-geroiv-maidanu/
Є група https://www.facebook.com/groups/213462509083194/?ref=bookmarks
там почалось обговорення...
 
Можете самі оцінити..(після номеру оцінки мої)
 
Код 131313 Excellently
 
Код 145777 "класика"
 
Код 220214  
Evgeniy Tkachuk Насправді монумент 220214 чимось схожий до Хреста запевнення в Перемишлі, він як і Мати-Батьківщина росташований на пагорбі з відкритою перспективою, на нашій площі інші умови, також генплан передбачає знесення ряду дерев катальпи, 2 з яких висаджені 1936 року та мають цінність, не дуже вдале вписування в існуюче середовище площі.
Код 343434  "два дельфіни тримають пташку"
 
Код 367911 Excellently, хоч концепція незрозуміла
 
Код 520428 "класика".(недолік один -уявіть,як відмивати голубів щодня добіла )?
 
Код 750415 "Класика"..але десь я це бачив ..)) той сам автор,що й проекту  520428 .Дозволяється.
 
Код 900731 Excellently але занадто "скромно"як для обласного центру
 
Код 990703 непогано.
 
Код 771177 це -з попереднього конкурсу.Без змін здається ((
 
Код 000451 це просто проект ландшафтного дизайну. (
 
Код 188141 це знову проект ландшафтного дизайну. (
 
Код 888888 важливий недолік -позбавляє площі її  важливої особливості  ПРОСТОРУ..
 
Код 200214 непогано
 
Андрій Месюр Насправді цікавим є лише 220214, бо лише він вписаний в середовище площі. Але дуже вже схоже на Родіну-мать...
 
Evgeniy Tkachuk Насправді монумент 220214 чимось схожий до Хреста запевнення в Перемишлі, він як і Мати-Батьківщина росташований на пагорбі з відкритою перспективою, на нашій площі інші умови, також генплан передбачає знесення ряду дерев катальпи, 2 з яких висаджені 1936 року та мають цінність, не дуже вдале вписування в існуюче середовище площі.
 
Андрій Месюр Втім, інші проекти в'яжуться з площею ще гірше. Той же 990703 виглядає, як терикон перед ОДА
 
Pavlo Dudra Evgeniy Tkachuk .вписати у існуюче середовище нове завжди важко..навіть суто психологічно..


© Pavlotex [02.04.2018] | Рейтинг: 42.8/61 | Переглядів: 1061

2 3 4 5 42.8/61




Коментарі

1 2   »
02.04.2018 16:26:14
перепрошую.. фотки було би оцінити легше,але  там усе у файлах PDF
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/5)

02.04.2018 16:40:42
Ну не знаю, не знаю... Второй раз за день ставлю вам 5 Местное тягловое сословие, просто обзавидуется I roll!
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/6)

02.04.2018 16:41:44
Тузик_Киевлянски 02.04.2018 16:40:42

02.04.2018 16:40:42
Ну не знаю, не знаю... Второй раз за день ставлю вам  Местное тягловое сословие, просто обзавидуется
ну.. тема суто інформативна.. навіть немає про що дискутувати..
 
чому відкрив -може колись і розкажу ))  
 
дуже би хотілося,щоб хоч хтось зайшов за лінками(5 проектів) і порівняв.нехай і"на хлопський розум" )
Востаннє редаговано Pavlotex 02.04.2018 16:43:29
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/4)

02.04.2018 16:51:14
видно,що деякі автори проектів "під враженням " житомирської композиції ,хоч вона,звичайно,має свої недоліки .
-наприклад  учасники майдану не задоволені  "неприв"язаністю" статуї до теми Майдану..
ще одне -для Кропивницького пряме перенесення цієї композиції незастосовне,тому що вона була власне у 2 D проекції..
Для площі можливе лише об"ємне виконання..
 
і...
 
що поробиш..
всі пам"ятники завжди щось нагадують ))
Востаннє редаговано Pavlotex 02.04.2018 17:12:50
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/4)

02.04.2018 16:52:14
Pavlotex 02.04.2018 16:41:44

дуже би хотілося,щоб хоч хтось зайшов за лінками(5 проектів) і порівняв.нехай і"на хлопський розум" )
 
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/1)
  ну.. я дуже вибачаюсь ,але  ЩО МІНУСУЄМО ?Devil
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/4)

02.04.2018 17:02:21
Конкурсна комісія визначила переможця проекту майбутнього Меморіалу Героїв Небесної сотні, який побудують в центрі Києва.

Як повідомив голова конкурсної комісії Матіас Зауербрух, проект переможець був розроблений у Львові двома архітекторами – Іриною Волинець і Марією Поцик
, пише «Новое время» з посиланням на Інтерфакс-Україна.
 
https://zik.ua/news/2018/02/20/u_konkursi_na_proekt_maybutnogo_memorialu_geroiv_nebesnoi_sotni_u_kyievi_1269761
 
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/5)

02.04.2018 17:07:40
Pavlotex 02.04.2018 16:41:44
дуже би хотілося,щоб хоч хтось зайшов за лінками(5 проектів) і порівняв.нехай і"на хлопський розум" )
И кто это будет делать? Курьерчик гнидко? Мохнорылый плуг? Хвэльдшур айболат? Куватель горбатой выршни? А может ЕБАНУТАЯ_ТП? Not precisely
 
Им не до этого. Им нужно громким пусканием газов пропердеть мелодию победы и потом кучками своего говна выложить надпись ВАНА–ПРИЗИДЕНТША I roll!
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/6)

02.04.2018 17:22:32
214-й - найкращий
Не згоден Згоден  Підтримка: 25%(1/4)

02.04.2018 17:23:15
Щодо Конкорсу в Кропивницькому..
 
напевне дуже правильним рішенням Конкурсної комісії  було умовами передбачити небажаність  "хрестиків,віночків,вишиванок"..
Це дозволило зосередитись на основній ІНТЕРНАЦІОНАЛІЬНІЙ(не у ленінському значенні) Ідеї - "Свободу не спинити",котра би у протилежному  випадку була би досить обмеженою "національними рамками".
чи це було би правильним  -невідомо..
 
ШИРОКИЙ Символізм завжди дозволяє Авторам "розширити горизонти"...
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/5)

02.04.2018 17:24:14
Дюма 02.04.2018 17:22:32
214-й - найкращий
там два 214 )
 
і ще  чому бажано сказати.. ..
 
для статистики )
Востаннє редаговано Pavlotex 02.04.2018 17:27:14
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/4)

02.04.2018 17:26:59
Pavlotex 02.04.2018 17:24:14
для статистики )

Якщо це важливо для статистики, то я б додав, що на мій смак, то ще й єдино можливий (із представлених звичайно).
Не згоден Згоден  Підтримка: 25%(1/4)

02.04.2018 17:39:33
Дюма 02.04.2018 17:26:59
десь я читав..
Здається у Курта Вонегута є таке хороше оповіданнячко..
 
"як правильно написати оголошення" )))
 
оголошення по найму на роботу має бути написане так,щоб знайшовся лише один претендент..
.
І саме він вам буде потрібний..
 
наприклад..

 
на Арктичну станцію потрібний професор антропології зі знанням 8-ми мов.Повернення не гарантується ..
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/5)

02.04.2018 17:41:16
5, єстєствєнноsmile3
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/6)

02.04.2018 17:46:56
Pavlotex 02.04.2018 17:39:33
оголошення по найму на роботу має бути написане так,щоб знайшовся лише один претендент..

Рахуйте, що Вам вдалося smile3
 
Уточненя - 200214.
Не згоден Згоден  Підтримка: 25%(1/4)

02.04.2018 17:47:07
@ндрійко 02.04.2018 17:41:16

02.04.2018 17:41:16
, єстєствєнно
Давайте вперед,оцінювати проекти !! ))
Не згоден Згоден  Підтримка: 20%(1/5)

02.04.2018 17:51:56
Pavlotex 02.04.2018 17:47:07
Так а чо? Я ж уже сказав, що мені подобається лише 220214 і то лиш тим, що він в'яжеться з площею.
Інше або було, або краще б не було
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/6)

02.04.2018 17:55:57
@ндрійко 02.04.2018 17:51:56
Так а чо? Я ж уже сказав, що мені подобається лише 220214 і то лиш тим, що він в'яжеться з площею.
Інше або було, або краще б не було

 
я, навпаки ,не уявляю,як його "прив"язати" до площі..
  і мені набагато більше подобається від нього 131313..pardon
-----------------------------
   взагалі-то .навіть якщо 100 чоловік наприклад  ,десь оцінять щось одностайно позитивно,не треба дивуватись,що переможе хтось інший.  
 
"проблема кола спілкуванння"..
Смаки різні.
В різних містах..різних регіонах...по всій Україні загалом..
Востаннє редаговано Pavlotex 02.04.2018 18:20:07
Не згоден Згоден  Підтримка: 17%(1/6)

02.04.2018 18:00:43
Дюма 02.04.2018 17:46:56
Pavlotex 02.04.2018 17:39:33
оголошення по найму на роботу має бути написане так,щоб знайшовся лише один претендент..
 
Рахуйте, що Вам вдалося  
.
дуже багато авторів проектів так і не зрозуміли,що для чогось умови Конкурсу пишуться,і що якби Міськрада їх формально дотримувалась,то напевне залишилось би в "офіційній частині" максимум 2-3 проекти..
biggrin
 
Востаннє редаговано Pavlotex 02.04.2018 18:01:23
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/5)

02.04.2018 18:02:41
@ндрійко 02.04.2018 17:51:56
Так а чо? Я ж уже сказав, що мені подобається лише 220214 і то лиш тим, що він в'яжеться з площею.
Інше або було, або краще б не було

1)я зрозумів..
 
Міськраді знову прийдеться оголошувати конкурс....278385
 
2)  давайте краще без крайнощів і образ.. при виборі ,особливо анонімному (міжнародна практика) -ось мені щось категорично сподобалось і все -інші МОЖЛИВОСТІ відкидую  КАТЕГОРИЧНО.
 
Востаннє редаговано Pavlotex 02.04.2018 18:23:15
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/5)

02.04.2018 20:08:38
А смысл обсуждения в чем? Все равно контракт получит свой какой-то родственник головы, бабло распилят как обычно - 80 себе - 20 за работу. По итогу будем иметь какую-то невьебенную стеллу непоняnно шо символизирующую - типа как памятник жертвам голодомору в Киеве
 
Востаннє редаговано Сліпий Пью 02.04.2018 21:02:08
Не згоден Згоден  Підтримка: 89%(8/9)

1 2   »















programming by smike
Адміністрація: [email protected]
© 2007-2018 durdom.in.ua
Адміністрація сайту не несе відповідальності за
зміст матеріалів, розміщених користувачами.

Будь ласка, увійдіть за допомогою
Facebook-login