для старих юзерів
пам’ятати
[uk] ru
Для полноценной работы сайта включите в вашем браузере поддержку JavaScript. В противном случае многие функции сайта будут недоступны.

ЧОМУ МОВЧАТЬ ЗМІ ПРО КОМУНАЛЬНІ ПЛАТЕЖІ

ЧОМУ МОВЧАТЬ ЗМІ ПРО КОМУНАЛЬНІ ПЛАТЕЖІ
Вже склалася добра традиція, що 20 числа кожного місяця державна служба статистики оприлюднює показники за надання житлових субсидій населенню, а в останній день його – стан комунальних платежів. Ось і вчора був опублікований бюлетень за комунальні платежі за січень 2018 р. Але переглядаючи новини неможливо знайти інформацій про це.
Разом з тим, були місяці, що ЗМІ масово розповідали про їх, наводили показники, нерідко описуючи у спотворених картинах. В чому полягає така мовчанка? Очевидно, що важко знайти там якісь позитивні для влади результати.
В кожному разі говорити за це потрібно. Треба аналізувати та робити якісь висновки і приймати рішення. Чим далі відтягуються ігнорування проблем, тим складніше буде їх вирішувати в майбутньому. А якісь рішення прийдеться приймати. Так само прийдеться комусь відповідати за доведення до таких результатів.
Отже, що нам розповіли у державній службі статистики? За січень 2018 р. населення оплатили за отримані комунальні послуги 9,9 млрд грн або 68,4 % від нарахованих у платіжних квитанціях. Як видно, підвищення мінімальних зарплат із січня 2017 р. та осучаснення пенсій мало сприяли підвищенню рівня оплати комунальних послуг і борг вже за перший місяць року склав 4.6 млрд грн.
При чому, що в січні 6265,8 тис. домогосподарств (41,8 % всіх домогосподарств) мали нараховані житлові субсидії при середньому розмірі в 1164,4 грн.
В підсумку стан заборгованості за комунальними платежами має такий вигляд:
На кінець січня 2018р. заборгованість населення зі сплати за постачання:
- централізоване опалення та постачання гарячої води – 13,0 млрд грн;
- утримання будинків і споруд та прибудинкових територій – 3,1 млрд грн;
- централізоване постачання холодної води та водовідведення – 1,7 млрд грн;
- вивезення побутових відходів – 0,4 млрд грн;
- постачання електричної енергії – 4,0 млрд грн;
- природного газу 14,7 млрд грн,
РАЗОМ – 36,9 млрд грн.

Порівняння стану оплати вартості комунальних послуг із минулими роками свідчить, що такі борги НІКОЛИ погашені не будуть і вони тільки накопичуються. Ще на січень 2017р. борги населення становили – 29,0 млрд грн, у січні 2016 р. – 13,0 млрд грн.
Вартими уваги влади показники вартості комунальних послуг сплаченим населенням. Так, за 2017 р. населення оплатили в сумі – 75,8 млрд грн;
- За 2016 р. така оплата склала – 60,0 млрд грн;
- За 2015 р. - 48,6 млрд грн;
- За 2014 р. - 36,4 млрд грн.

Таким чином, при зростанні комунальних тарифів у 3-7 разів, населенню обійшлися таке зростання тарифів у два рази. А хто ж компенсував дану різницю? Звичайно, бюджети. Якщо за 2014 р. бюджети виплатили комунальним службам за житловими субсидіями та пільгами всього 1,5 млрд грн, то вже в підсумку за 2017 р. виплати становили понад 62,9 млрд грн та ще в боргу залишились на 2018 р. в 26,0 млрд грн. Тобто, для бюджетів встановлені «ринкові тарифи» обійшлися у збільшенні видатків у 60 разів (62,9+26,0/1,5).
Тут також треба пам’ятати, що збільшення тарифів лягло важким тягарем на бюджетну сферу (адміністративні установи, заклади освіти, охорони здоров’я, соціальної сфери і т. д.). Як відомо, вони отримують кошти із бюджетів і за своїми кошторисами оплачують тепло-, електро-, водопостачання та інші комунальні послуги.
 
Характеризуючи стан комунальних послуг та їх оплати не можна обійти увагою надання житлових субсидій. Із перших рішень про «спрощене надання житлових субсидій» з кожним роком відбувається схиляння до прийняття все жортскіших умов для отримання субсидій населенню.
 
Разом з тим, при досить жорстких умовах надання, суттєвого зменшення отримувачів житлових субсидій не спостерігається. Так, в січні 2017 р. житлові субсидії були надані для 6188,6 тис. домогосподарств (40,7 % всіх в країні) при середньому розмірі в 1521,2 грн. Роком раніше, в січні 2016 р. житлові субсидії були нараховані для 4488,2 тис. домогосподарств (29,8 % всіх у країні) при середньому розмірі субсидії в 1319,5 грн.
Як вказувалось вище, в січні 2018 р. житлові субсидії були надані для 6265,8 тис. домогосподарств (41,8 % всіх домогосподарств).
Підсумовуючи вище наведені показники, треба зробити висновки, що населення в літні місяці при нарахованих в платіжних квитанціях 2,8-3,3 млрд грн проводить розрахунки на 100-120 %. Але в зимові місяці при нарахуванні вже в 9,0-14,5 млрд грн оплачує тільки на 60-68 % рахунки. І борги населення зі сплати комунальних послуг зростають з року в рік і їх вже ніхто із боржників не оплатить.
 
В підсумку треба вже визнати, що ТАРИФИ в країні не відповідають фактичним доходам населення. І нема на то ради у влади.


© dobryj5 [01.03.2018] | Рейтинг: 41.3/79 | Переглядів: 2015

2 3 4 5 41.3/79




Коментарі

1 2 3   »
01.03.2018 17:21:26
5
Не згоден Згоден  Підтримка: 65%(15/23)

SIM

SIM
01.03.2018 17:29:42
Хозяева основных СМИ - они же хозяева коммуналки - они же друзья Пеци Хуйла и Юрика Прокурора. Мафиозная система не изменилась. Янук оборзел - убрали - поставили зама.
Востаннє редаговано SIM 01.03.2018 17:29:56
Не згоден Згоден  Підтримка: 74%(20/27)

01.03.2018 18:59:15
278385 Судя по заголовку – это очередной шедевр про "неправильную" коммуналку. Ай молодец.
Не згоден Згоден  Підтримка: 29%(8/28)

01.03.2018 19:15:03
ВЕРНИТЕ СКАЗКУ ВЗАД!
Не згоден Згоден  Підтримка: 29%(8/28)

01.03.2018 19:25:30
dobryj5 01.03.2018
І нема на то ради у влади
Єдина рада котра є у цієї "влади", це недолуга верховна, а єдине чого вони варті, так це добрячого копняка biggrin
 
5
_________________________________________________________
Чёт тупой фауной засмердело, не иначе кормильцы из экономии нэ мыють 278385
Востаннє редаговано Блик 01.03.2018 19:26:52
Не згоден Згоден  Підтримка: 73%(16/22)

SIM

SIM
01.03.2018 20:16:18
Они заговорят, когда дружки Х**ла получат х*й. А лучше - по яйцам.
Не згоден Згоден  Підтримка: 53%(8/15)

01.03.2018 20:20:54
В підсумку треба вже визнати, що ТАРИФИ в країні не відповідають фактичним доходам населення.
Не хочешь срать - не мучай жопу.
Во всем мире денег на тарифы хватает, а у хитровыебанных хохлов - не хватает.fp
К мартену, блять!
Не згоден Згоден  Підтримка: 32%(8/25)

01.03.2018 20:55:53
278385 Вай, потянулись "ценители таланта", наблюдаю цирковые па-де-де курьерчика с дрессированной мавпой.
Не згоден Згоден  Підтримка: 33%(7/21)

SIM

SIM
01.03.2018 21:03:19
Ыксперд Ы-Э 01.03.2018 20:20:54
К мартену, блять!
Пеца Хуйло создал новые рабочие места? Может, другие инвесторы пришли благодаря его усилияммм? Кореш Хуйла Ринатка сократил десятки тысяч работников, у мартенов людей больше не стало. Отправить бы туда таких как ты, сдохли бы с голода. А на ворованных деньгах Хуйла распоясались.
Востаннє редаговано SIM 01.03.2018 21:16:51
Не згоден Згоден  Підтримка: 68%(13/19)

01.03.2018 21:36:11
Ыксперд Ы-Э 01.03.2018 20:20:54
К мартену, блять!
smile3 а ты шо, блять, ахметовское All ok, от "вРоттердама" + брызги на пятак получаешь pardon
Тузик_Киевлянски 01.03.2018 20:55:53
наблюдаю цирковые па-де-де курьерчика с дрессированной мавпой.
Не, ну ладно тузик - курьерчик, хотя какой нахер из супного набора курьерчик, но шоб тузик - мавпа, не, ну повна дэградація Censorship
Навіть не знаю, а у потроха "пачітатєлі" шоб не повні дебіли взагалі є, чисто риторичне All ok
Востаннє редаговано Блик 01.03.2018 21:38:46
Не згоден Згоден  Підтримка: 70%(14/20)

01.03.2018 21:40:08
В підсумку треба вже визнати, що ТАРИФИ в країні не відповідають фактичним доходам населення. І нема на то ради у влади.
 
     Ви не праві, авторе. Все є. Все дуже просто. Як законно забрати бюджетні кошти? Проста схемка. За спожитий газ платиться дотація з бюджету. Дотація платиться владою тому що народ малозабезпечений. Влада  робить, ніби то, добру справу. З іншого боку зарплати і пенсії невеличкі. Як що підвищити зарплати і пенсії, не факт, що всі побіжать платить за газ. А тому, чим менші зарплати і пенсії, і чим вищі тарифи, тим більше грошей можна цілком законно вкрасти із бюджету, і при цьому залишитись благодійником. Скільки там дотацій за останній рік? А скільки спожито газу? А яка його справжня вартість? А ще врахуйте, що частина людей з певним достатком, все таки платить по діючих тарифах. Я, до-речі, також плачу, бо в мене офіційний прибуток не дозволяє отримувати дотації. Тепер порахуйте різницю між дійсною вартістю спожитого газу і отриманою за нього платою. Різниця і буде ґешефтом. То за який хрен мені любити цю владу, чи хоча би поважати? Думаю пояснив зрозуміло.
Не згоден Згоден  Підтримка: 65%(11/17)

01.03.2018 21:57:19
Блик 01.03.2018 21:36:11
Навіть не знаю, а у потроха "пачітатєлі" шоб не повні дебіли взагалі є, чисто риторичне

    Ці всі прихильники Петі, щось на кшталт отих революційних комнезамів двадцятих років. До приходу савєцької влади пили, гуляли і били байдики. Потім влада дала їм шкірянки і нагани і дозволила грабувати тих хто працював. Їхні нащадки керують і донині. А нинішня зграя пецканутих, це сучасні молоді комнезами, які, поки що, раді срібняку і дармовому бояришнику чи скломию. Ну і їм не дозволено грабувати. Вони тільки можуть "адабрять" те, як грабують шехви.
Не згоден Згоден  Підтримка: 75%(12/16)

01.03.2018 21:57:34
Блик 01.03.2018 21:36:11
Не захлебнись птичьим молоком фабрики РОШЕН, "яхтсмэн" 278385 До мая 2019 никак нельзя, а потом – сколько угодно.
 
SIM 01.03.2018 21:03:19
Пеца Хуйло создал новые рабочие места?
Витьфедырыч тебе новые места "создаст" biggrin А Петр Алексеевич тебе ничего не должен, так что гуляй.
 
SIM 01.03.2018 21:03:19
Ринатка сократил десятки тысяч работников
Правильно сделал Excellently Еще бы дотационные шахты закрыть и было бы совсем отлично... Но ты прыгай повыше, кефирчик нужно заработать.
Не згоден Згоден  Підтримка: 22%(4/18)

01.03.2018 21:57:40
TVOREC 01.03.2018 21:40:08
Як що підвищити зарплати і пенсії, не факт, що всі побіжать платить за газ.
Конечно не побижать rofl У нас же пролетарий любит потреблять, но не любит платить. Говорит "дорого" и "тарыхвы неправильные".
 
TVOREC 01.03.2018 21:40:08
А тому, чим менші зарплати і пенсії, і чим вищі тарифи, тим більше грошей можна цілком законно вкрасти із бюджету
От бы ты еще грахвик нарисовал, как именно можно вкрасты, платя за такого как ты в какое-то "Облэнерго" – цены бы тебе не было тогда.
Не згоден Згоден  Підтримка: 24%(4/17)

01.03.2018 22:01:08
Не згоден Згоден  Підтримка: 29%(4/14)

01.03.2018 22:33:53
Тузик_Киевлянски 01.03.2018 21:57:40
как именно можно вкрасты

    Так я ж детально написав. Чи тобі з погріба погано видно? Показую на пальцях. Я - Нафтогаз, ти - типу влада. Ну і десь там куча народу. Народ платить податки, і інші приходи поповнюють бюджет. Я забезпечую народ газом. Ти виділяєш з бюджету суму на зарплати і пенсії такі, щоб народ за газ міг заплатити і я щось заробив. Але так хоч і правильно, але нам з тобою без толку. Ми добазарюємось, ти маленькі пенсії й зарплати, я високі тарифи. Ти добрий правитель, даєш дотації, які відразу отримую я. Ну я ж не якесь падло. Що положено, тобі відслюнявлю. Народ довольний, правитель помагає. Я довольний, з баблом. Десь так. Абідно, панімаєшь лі, тим, хто все ж таки платить сам. От, наприклад, мені.
Не згоден Згоден  Підтримка: 81%(13/16)

SIM

SIM
01.03.2018 23:28:31
Тузик_Киевлянски 01.03.2018 21:57:34
А Петр Алексеевич тебе ничего не должен
Объясни это своему соседу по будке, а то буровит "идите работать". Хотя он меня к вашему Хуйлу на работу приглашал. Не к мартену, а гавкать за пецу-вора.
Не згоден Згоден  Підтримка: 85%(11/13)

01.03.2018 23:30:02
Ни в Нью-Йорк Таймс, ни на ВВС, ни даже в сраной Юманите никто не пишет про квартплату,
 
а этому идиоту дай !
Востаннє редаговано Igor Karatsuba 01.03.2018 23:30:47
Не згоден Згоден  Підтримка: 14%(2/14)

01.03.2018 23:30:29
TVOREC 01.03.2018 22:33:53
Так я ж детально написав. Чи тобі з погріба погано видно?
Звичайно. можна і треба пояснювати в публічних розмовах. разом з тим треба сприймати спокійно. що вони не розуміють.
 
Можна сказати. що ось на 2018 р. в Україні є ЗВЕДЕНИЙ БЮДЖЕТ із доходами в 1120 млрд грн який включає біля 900 млрд грн державного бюджету та біля 220 - місцевих бюджетів.
 
Із таким бюджетом повинна прожити країна із своєю бюджетною сферою. але вже відомо, що із цього бюджету треба видати біля 190 млрд грн на повернення позик та біля 130 млрд грн сплатити в порядку обслуговування кредитів. Тобто. разом по державному боргу - біля 320 млрд грн. Іншими словами біля 30 % ВСІХ ДОХОДІВ.
 
далі вибираємо біля 100 млрд грн на субсидії та повернення боргів за компослуги населення (борг 26 млрд грн).
 
тут треба ще розуміти видатки бюджетів різним бюджетним установам (адміністраціям та представницьким органам, закладам освіти, охорони здоров'я, соціальної сфери і т.д.) для оплати компослуг порядку ще 50-70 млрд грн.
 
Таким чином тільки дві функції держави - державний борг і компослуги потягнуть із бюджету біля 500 млрд грн або біля 45-50 % доходів бюджетів.
 
Чи є нормальним такий стан? Звичайно, це НЕНОРМАЛЬНО. ЦЕ КАТАСТРОФА для державного управління.
 
чи ХТОСЬ у владі це розуміє? Видно, НІ.
Востаннє редаговано dobryj5 06.03.2018 20:03:18
Не згоден Згоден  Підтримка: 80%(12/15)

01.03.2018 23:32:39
TVOREC 01.03.2018 22:33:53
Чудик, в первой половине коммента ты расписал в деталях, как было раньше до этой злочинной влады.
 
Перестало так быть с её приходом )))
Не згоден Згоден  Підтримка: 23%(3/13)

1 2 3   »










programming by smike
Адміністрація: [email protected]
© 2007-2020 durdom.in.ua
Адміністрація сайту не несе відповідальності за
зміст матеріалів, розміщених користувачами.

Будь ласка, увійдіть за допомогою
Facebook-login