для старих юзерів
запам’ятати
[uk] ru
Для полноценной работы сайта включите в вашем браузере поддержку JavaScript. В противном случае многие функции сайта будут недоступны.

Всі на Майдан, бо там майдан!

Всі на Майдан, бо там майдан!
І прийшов місяць Майданень…
А порадьте мені принагідно, панове мовознавці, як краще було б НАШ грудень називати? Майдань чи Майданень? Врешті він таки прийшов і разом з приїздом Ялинки – розмайданилось майже по-дорослому. Не так щоб ефективно, але голосно. На цілий світ. Пан Прокурор Генеральний потрясає кулачками, влаштовує шоу де тільки може, волає про  законність і при цьому водночас закон порушує на всі лади, погрожуючи розправою народним депутатам, називаючи підозрюваних злочинцями, називаючи доказами невідомого походження відеоматеріали, які у суді доказами навряд чи ними стануть та ін. …
Але поки там події майданові будемо розглядати, трішки відсторонимося від головної теми і згадаємо візитацію незабутнього Віктора Федоровича до Японії, якого туди не сильно й кликали, кажучи м'яко. Коли його ніхто не захотів там приймати окрім троюрідного Федора молодшого присілкового самурая, то… у Макіївці було влаштовано «теракт», який ніби то змусив «гаранта» терміново перервати свій візит. Зрозуміли-сте до чого я хилю? Якщо ні – поясню. Провадження проти Саакашвілі було розпочато десь із тиждень тому і про візит до США панген-прокурор знали теж заздалегідь. Але поїхати на надзвичайно важливу для України зустріч вони не могли ну ніяк, бо САМЕ ТОГО дня треба було лапати майданного злочинця. Ну й лапав удома, а то накрутили б серйозні дядьки Семи йому вуха і кропиви у штани наклали б, і у кут на гречку поставили та ще й змусили б відповідати на вкрай неприємні запитання, а так – ціла звізда ТВ, що «законність» боронить. Усі відповідальні справи віддати у НАБУ, НАБУ спустити під лід, умити після того ручки, об Саакашвілі їх витерти (до речі, як аналог -класичний кримінальний сценарій із підкидною зброєю) – чим не краса? Живи собі приспівуючи та ще й куму на радість.
Вернімося до справ майданних. Майданів різного штибу і масштабу у нас було багато і отак відразу усі уже й не згадаєш, але найтриваліший і найкумедніший, НМСД, відбувався тоді, коли Янек узявся гноїти Юлю. Пересувний Майданчик усюди слідував за Юлею, Юля у своє задоволення та на всі лади тролила правоохоронну систему, тюремщики «катали» й продавали відео з Юлею, бабуськи під відеокамери кричали «Юля – форевер!», одним словом усі були при ділі і розважались як могли. Життя котилося своїм шляхом, а майданчик своїм, і ні разу ніде не перетиналися й нікому і ні в чому не перечили. Було у нас ще чимало різних проплачених майданів, які твердо переконали світ та Україну (окрім деяких політтехнологів та окремо взятого Гордона) в тому, що у нас революція за гроші неможлива.
Аж ось Міхомайдан. У маргінесі. Народ зрідка і мляво поглядає у його сторону, роздумуючи «стрелить чи ні?», владі б теж пристало вайлувато моніторити середню температуру по майдану та чекати поки не розсмокчеться, але трапилась халепа.  Не витримав кільцевий м’яз нашої влади, до географії якого проявляють підвищений інтерес порохоботи. От і урвало – страх щоденний і щонічний, страх того, що за злочини таки доведеться відповідати, «страх що тьмарить розум та паралізує волю» дав знати про себе.  Продуктом викиду закаляло усю нашу державоньку, засмерділо на увесь (буквально) світ, а гаранта нашого вибуховою хвилею відкинуло аж у Яворів. І небагато треба було, щоб не піднялося цунамі народного гніву, але народ наш вкотре проявив мудрість та витримку і, як не сумно, дарував ще на якийсь час владі життя. Правда це не означає, що він не прийде в гості до влади, і не факт, що саме на цей майдан.
Перестаємо зубоскалити, бо смішного мало, а спробуймо дещо проаналізувати.
Будемо виходити з того, що кредит довіри до очільників Міхомайдану у нас мінімальний, а подекуди відсутній зовсім. Пройдімося зовсім трішки по персоналіях, принагідно зауваживши, що чи ж не всі очільники цього майдану є МОЛОДІ ДЕПУТАТИ і є ЧЛЕНАМИ АНТИКОРУПЦІЙНОГО КОМІТЕТУ ВР !!!  Самого пана Саакашвілі я б доручив добрим рукам «доктора» Віталія Портнікова і не згадував надалі зовсім – то не наш герой.  

Отож, під прапором Міхомайдану - АКК ВР, в особах частини його членів хоче привернути увагу суспільства до ряду дуже серйозних проблем, які у межах ВР вирішити не може і просить допомоги у народу , але робить це поки що досить недоладно. Можна говорити про якусь інформаційну блокаду, про збайдужіння людей, але я бачу системні помилки. Поясню.
За кожним депутатом ВР стоїть біля ста тисяч виборців, а сто тисяч дорослих людей то не булька на воді, а величезний потенціал,  опираюсь на який можна робити усе, і в тім числі і майдани. Хоч що місяця, але… Але відсутній зворотній зв’язок, який і є системною проблемою. Будь-які заклики з блядевізора тут не допоможуть, не допоможе і світова павутина,- треба йти в народ, до своїх виборців, дивитися людям в очі, пояснювати, переконувати. От чому б тому ж Парасюку було не гайнути сьогодні до рідного Яворова (Петя – де ти?) та не зібрати добрячу ватагу молодих галичан, які так само як і він, добре з ноги уміють та не привезти їх до Києва, попередньо вибачившись перед своїми виборцями за власну лабуду та пояснивши серйозність історичного моменту. При правильній роз’яснювальній роботі навіть старі діди своїм ходом підірвалися б до Києва усувати проблеми влади.
До речі, про ЗУ. Сподіваюсь, що нікого не потрібно переконувати в тому, що жодна влада не хотіла б бачити у Києві «каламутні очі галичан» (цитаті, до речі, скоро сто років). Так от, про західняків. Одним із організаторів теперішнього майдану є і Юрій Дерев’янко, мій земляк. Має хорошу репутацію,- я може й хотів би щось йому закинути, але не можу в зв’язку з «відсутністю присутності». От САМЕ ВІН, НМСД, міг би організувати «галицьку веселуху» для влади.
Хто там ближче,- перекажіть пану Дерев’янку, нехай лишає Міхо та повертає у рідні пенати на дорослу розмову. Побалакаємо, список вимог переглянемо, збільшимо його значно, укладемо програму дій та перелік обов’язків затвердимо, а вже тоді,- організовано та системно будемо дорогі краватки на лікоть намотувати та котики владців на міцність випробовувати.
Чекаєм, у вікна виглядаєм. Ваш Є.Н. з товаришами від імені виборців-західняків.
Йолка наша – Майдан теж!  ЙО!!!
06.12.2017 (С)
 
P.S. Написаний тескт є яскравим свідченням того, що написане "вчора на завтра" не встигає за викликами  життя, але таки викладаю.
P.S.P.S. Моє прохання до колеги Віолончеліста, ящо раптом він це буде читати: давайте спробуємо синхронізувати графік банів, бо ніяк не вдається поспілкуватися...rofl


© Євген Новосад [07.12.2017] | Рейтинг: 35.6/51 | Переглядів: 1363

2 3 4 5 35.6/51





Коментарі

1 2 3 4   »
07.12.2017 13:12:45
Трієчка. Якось так все каламутно викладено ,по-галичанськи.  Нічого конкретного , категоричного, все так обтічно-слизько... Люблять отой гнилий, слизький стиль галицькі інтелягенти, тому ніколи вони не можуть в Києві надовго закріпитисьpardon
Не згоден Згоден  Підтримка: 54%(7/13)

07.12.2017 13:27:24
  Не лякали б Ви Київ, Євгене, дочасно. Бо тисячолітня практика доводить, що переляканий дочасно Київ неодмінно "попросить притулку" у Орди. Якщо дочасно, то вони зараз з переляку запростуто можуть втнути тут "Західний Берлін" - відкриють для муравйових М02 з переходом на Е95, звільнять від жидобандерівців Печерськ і прилеглі кончи-заспи, огородяться, воду варити почнуть.
.Я чому знаю, бо мій дід вже колись ходив на Київ. В складі УГА. Дочасно, тому тільки й пісня від того походу залишилася " ...як нам господь допоможе Вкраїну візьмеме...", а доброго з тієї затії нічого не вийшло. Бо дочасно. І без союзників. Цілитися треба, імхо, на весну, коли їх і кришу їхню "поженуть з Єгіпєту". А тоді - не зівати ! smile3
        
Востаннє редаговано Дюма 07.12.2017 13:45:53
Не згоден Згоден  Підтримка: 56%(5/9)

07.12.2017 13:31:05
bloker 07.12.2017 13:12:45
отой гнилий, слизький стиль галицькі інтелягенти
Оті галичани для початку, на відміну від "прямих, як шпала", анонімів, за лівими профайлами не ховаються, відтак завжди розважливо переймаються темою "як край боронити" (а не як його науковоподібно вгробити) і зовсім не тратять час на самолюбування, чим напр. хронічно страждає "елітний" анонім Блокер...beach
Востаннє редаговано Євген Новосад 07.12.2017 13:43:10
Не згоден Згоден  Підтримка: 63%(12/19)

07.12.2017 13:33:32
Дюма 07.12.2017 13:27:24
 Не лякали б Ви Київ
Я не лякаю, а так делікатненько ніби нагадую усім, що галичани нікуди не поділися, але й на Майдан щовихідних бігати теж не збираються. Але коли уже прийде цуп до пеньочка, то...
Востаннє редаговано Євген Новосад 07.12.2017 13:37:10
Не згоден Згоден  Підтримка: 67%(10/15)

07.12.2017 13:55:42
Євген Новосад 07.12.2017 13:33:32
Дюма 07.12.2017 13:27:24
 Не лякали б Ви Київ
Я не лякаю, а так делікатненько ніби нагадую усім, що галичани нікуди не поділися, але й на Майдан щовихідних бігати теж не збираються. Але коли уже прийде цуп до пеньочка, то...
Та кому ти на Майдані потрібен, хоч бритий, хоч небритий, там же справжні мужики потрібні, а не делікатні танцори "і вашим, і нашим"rofl
Востаннє редаговано bloker 07.12.2017 14:04:53
Не згоден Згоден  Підтримка: 33%(5/15)

07.12.2017 14:03:33
Дюма 07.12.2017 13:27:24
переляканий дочасно Київ неодмінно "попросить притулку" у Орди.
Вы не спутали Киев с Мааацквой?Has bothered
Киев за сопротивление сожгли, а Маааацква (под Шуриком Батыевичем) целовала ханский сапог.
Или? blush2
Не згоден Згоден  Підтримка: 42%(5/12)

07.12.2017 14:08:18
bloker 07.12.2017 13:55:42
делікатні танцори
Те, що я тебе регулярно "танцюю" в жоден сппосіб не говорить по будь-яку мою орієнтацію. Шкода, що за самим процесом танцю ти жодного разу не спробував зрозуміти за що ж саме тебе "танцюють".beach
Не згоден Згоден  Підтримка: 58%(7/12)

07.12.2017 14:14:39

Всі на Майдан, бо там майдан! І прийшов місяць Майданень…
А порадьте мені принагідно, панове мовознавці, як краще було б НАШ грудень називати? Майдань чи Майданень?

Міхо оголосив Січ.
 
Значить тепер грудень -Січеньbiggrin
Не згоден Згоден  Підтримка: 33%(4/12)

07.12.2017 14:15:21
От чому б тому ж Парасюку було не гайнути сьогодні до рідного Яворова (Петя – де ти?) та не зібрати добрячу ватагу молодих галичан, які так само як і він, добре з ноги уміють та не привезти їх до Києва, попередньо вибачившись перед своїми виборцями за власну лабуду та пояснивши серйозність історичного моменту. При правильній роз’яснювальній роботі навіть старі діди своїм ходом підірвалися б до Києва усувати проблеми влади.

оптимізм автора "зашкалює"..fp
Не згоден Згоден  Підтримка: 33%(4/12)

07.12.2017 14:19:39
Pavlotex 07.12.2017 14:15:21
оптимізм автора "зашкалює"
Не оптимізм, а колишні прецеденти, тобто історичні факти тепер уже. Людині, яка претендує на статус політтехнолога, про такі речі варто було б знати і даремно не ганьбитися.Attention
Не згоден Згоден  Підтримка: 46%(6/13)

07.12.2017 14:29:38
Pavlotex 07.12.2017 14:15:21
От чому б тому ж Парасюку було не гайнути сьогодні до рідного Яворова (Петя – де ти?) та не зібрати добрячу ватагу молодих галичан, які так само як і він, добре з ноги уміють та не привезти їх до Києва, попередньо вибачившись перед своїми виборцями за власну лабуду та пояснивши серйозність історичного моменту. При правильній роз’яснювальній роботі навіть старі діди своїм ходом підірвалися б до Києва усувати проблеми влади.
 
оптимізм автора "зашкалює"..
Це не оптимізм, це просто аби шо ляпнутиrofl
Не згоден Згоден  Підтримка: 27%(3/11)

07.12.2017 14:36:28
bloker 07.12.2017 14:29:38
це просто аби
От цікавить мене одне, - двоє "велемудрих" персон обговорюють тут персону автора чи історичні вилики, які постають сьогодні перед Україною? Я так розумію, що рівень вашого лету далі мене не сягає? Це я так, чисто запитати....beach
Востаннє редаговано Євген Новосад 07.12.2017 14:37:00
Не згоден Згоден  Підтримка: 64%(7/11)

07.12.2017 14:43:22
Ыксперд Ы-Э - какие вы все порохоботы одинаковые, как хамить так жутко смелые, а отвечать за хамство, так сразу с вас "бре-бре" лезит.278385
Не згоден Згоден  Підтримка: 75%(9/12)

07.12.2017 14:43:34
5
Не згоден Згоден  Підтримка: 75%(9/12)

07.12.2017 14:48:12
bloker 07.12.2017 13:12:45
Трієчка. Якось так все каламутно викладено ,по-галичанськи.  Нічого конкретного , категоричного, все так обтічно-слизько..

у Блокерів ,у всіх його 1666  конкретних і категоричних ІМХО ,все навпаки.
 
Жаль лише ,що там НЕРОЗУМІЛА ЗАГАЛУ ТЕРМІНОЛОГІЯ.. ))
Не згоден Згоден  Підтримка: 43%(3/7)

07.12.2017 14:53:20
Євген Новосад 07.12.2017 14:36:28
bloker 07.12.2017 14:29:38
це просто аби
От цікавить мене одне, - двоє "велемудрих" персон обговорюють тут персону автора чи історичні вилики, які постають сьогодні перед Україною? Я так розумію, що рівень вашого лету далі мене не сягає?
Размечтался, та нікого твоя персона не цікавить, мова йде про тип галичанського рагуля і спосіб його мислення. Різницю вловив?Shock
Не згоден Згоден  Підтримка: 11%(1/9)

07.12.2017 14:58:28
Ыксперд Ы-Э 07.12.2017 14:03:33
Вы не спутали Киев с Мааацквой?
Киев за сопротивление сожгли, а Маааацква (под Шуриком Батыевичем) целовала ханский сапог.
Или?

Сучасна українська нація існує близько 150 років, починається від Шевченка, або загальніше, веде свій відлік від "Весни народів" в Європі (тоді багато хто самоідентифікувався). Київ стоїть довше і треба прослідковувати контент в динаміці. Одних "сожгли"  - а хто понаїхав ? Що за люди жили в Києві за Богдана ? За УНР-Гетьманату- Директорії-УРСР ?
І, врешті, на яку публіку можемо розраховувати зараз. Київ, імхо, Ієрусалим, колись колиска малоросійського, руського і єврейського народів, зараз в якійсь частині - український, в якійсь - імперський, в якійсь - бидлячий, а ще трошки, напевно, і руський.
По виносі бидловлади, я за те, щоб верх взяли українці (по-моєму, це не дуже нахально, коли б в українській столиці об"явилася українська влада ), а якщо у вас інші види "на урожай", то звиняйте.      
Не згоден Згоден  Підтримка: 40%(4/10)

07.12.2017 15:05:41
bloker 07.12.2017 14:53:20
тип галичанського рагуля і спосіб його мислення
Ну,ну. Просвіти. То в чому рагулізм? В мові, способі мислення, поступках? І якщо прив'язатися до теми, то чому саме оті "рагулі" у критичні моменти проявляють себе зовсім інакше, аніж столичне рафіноване лайно і не дозволяють злити Україну в унітаз? Поясни, розумнику.
Не згоден Згоден  Підтримка: 64%(7/11)

07.12.2017 15:13:38
Євген Новосад 07.12.2017 15:05:41
bloker 07.12.2017 14:53:20
тип галичанського рагуля і спосіб його мислення
Ну,ну. Просвіти. То в чому рагулізм? В мові, способі мислення, поступках? І якщо прив'язатися до теми, то чому саме оті "рагулі" у критичні моменти проявляють себе зовсім інакше, аніж столичне рафіноване лайно і не дозволяють злити Україну в унітаз? Поясни, розумнику.
Ти є галичанський самозакоханий рагуль, але це не значить, що всі галичани - рагуліrofl Парасюк -не рагуль ,Садовий -не рагуль, Березюк -не рагуль...
Востаннє редаговано bloker 07.12.2017 15:16:24
Не згоден Згоден  Підтримка: 22%(2/9)

07.12.2017 15:16:08
Дюма 07.12.2017 14:58:28
Сучасна українська нація існує близько 150 років, починається від Шевченка
Шось я Вас, дядьку, некомпропа...I think
То про який Київ йшлося в попередньому пості?
Чи за Шевченка існувала якась Орда?
Я чомусь вважав, що Орда закінчилася Петром, коли він перестав платити данину кримчакам...
 
Дюма 07.12.2017 14:58:28
я за те, щоб верх взяли українці
Ви усе ще в це вірите?So-so
Де два хохли, там три гетьмани. Нажаль...
Пересеремося між собою і продамося зайдам. Наввипередки...bad
Не згоден Згоден  Підтримка: 38%(3/8)

1 2 3 4   »











...




programming by smike
Адміністрація: zavhoz@durdom.in.ua
© 2007-2017 durdom.in.ua
Адміністрація сайту не несе відповідальності за
зміст матеріалів, розміщених користувачами.

Будь ласка, увійдіть за допомогою
Facebook-login