для старих юзерів
пам’ятати
[uk] ru

Антисемітизм. Ідеологія, чи клініка?


Антисемітизм. Ідеологія, чи клініка?
Те , про що ви прочитаєте нижче, є моєю особистою точкою зору, перевіреною  відкритими джерелами, та свідченнями  спеціаліста.
Імхо про антисемітизм.  А оскільки тема про нетерпимість до євреїв, то звісно ж, що ніхто краще не відповість на головні претензії, та аргументи антисемітів, ніж іудей. Він і буде моїм консультантом.
Чесно кажучи, я вважав, і вважаю антисемітизм психічним розладом, а не якоюсь там ідеологією. Проповідувати масам  національну нетерпимість – це клініка, панове.
Отже.  
Мої професійні радники  –  Інтернет, а також  російський  літературознавець,  історик,  сценарист, та  мій давній друг  Ілья Рубінштейн.  Ви можете знати його за серіалом «Отрыв», який йшов на українському телебаченні, а ще за серіалом «Тальянка»,  забороненим для показу в росії, і оголошеним «самым русофобским фильмом за всю историю российского кинематографа».
Ідея цього імхо, з’явилася завдяки темі одного з авторів ДД, який, чи вмотивовано, чи по простоті душевній, лякав відвідувачів ДД цитатами із начебто  «Талмуда». Звідси:
https://durdom.in.ua/uk/main/article/article_id/31550.phtml
А ось ці цитати:
 
ЦИТАТЫ ИЗ ТАЛМУДА (напоминание гоям, чтоб не забывали).Для справки.Гои-это народности,любые,кроме евреев.Это во множественном числе,в единственном гой-это тот,кто не еврей!
1. Sanhedrin 59a: "Убийство гоя подобно убийству дикого животного."
2. Aboda Zara 26b: "Даже лучших из гоев следует убивать."
3. Sanhedrin 59a: "Гой, сунувший нос в Закон (Талмуд) виновен и карается смертью."
4. Libbre David 37: "Сообщать гоям что нибудь о наших религиозных отношениях
равнозначно убийству всех евреев, так как если бы они узнали чему мы учим о них, они бы убивали нас открыто."
5. Schabouth Hag 6d: "Евреи могут давать лживые обещания для отговорок."
6. Hikkoth Akum X1: "Не спасайте гоев в случае опасности или смерти."
7. Hikkoth Akum X1: "Не выказывайте милосердия гоям."
8. Choschen Hamm 266,1: "Еврей может иметь всё что он найдёт если это принадлежит Акуму (гою). Тот, кто возвращает собственность (гоям) грешит против Закона, увеличивая силу правонарушителей. Однако заслуживает похвалы, если утеряная собственность возвращается во славу имени Бога, то есть когда христиане будут хвалить евреев и смотреть на них как на честных людей."
9. Szaaloth-Utszabot, The Book Of Jore Dia 17: "Еврей может и должен клясться во лжи когда гои спрашивают о том есть ли в наших книгах что либо против них."
10. Baba Necia 114,6: "Евреи - человеческие существа, а другие нации мира не люди но звери."
11. Nidrasch Talpioth, стр. 225-L: "Иегова создал неевреев в человеческом обличии чтобы евреям не пришлось пользоваться услугами животных. Следовательно неевреи - это животные в форме человека, которые приговорены служить евреям днём и ночью."
12. Tosefta Aboda Zara B5: "Если гой убьёт гоя или еврея он должен ответить за это, если же еврей убьёт гоя, на нём нет ответственности."
13. Schulchan Aruch, Choszen Hamiszpat 388: "Вся собственность других наций принадлежит еврейской нации, которая таким образом имеет право пользоваться всем без стеснения."

 
Я не буду втомлювати вас детальним викриттям брехні по всім, репрезентованим автором, пунктам, та по деяким все ж пробіжуся. До речі, мій консультант, прочитавши ці «цитати», був лаконічнішим у своєму висновку  – «брєд сівой кобили».
Тож почнемо. Хто такий «гой»? Автор дає  нам довідку, що «гой» - це той, хто не єврей. Певно, автор чи полінувався, чи цілеспрямовано не спромігся, цитуючи Тору,  знайти в ній оригінальне визначення «гоя». А в Торі це визначення дещо відрізняється від того, що пропонують інші, «модніші» серед антисемітів джерела.
Гой за «Торою», чи «Талмудом» - це будь-який народ світу, в тому числі єврейський.  І означає «гой» (дослівно) «народ з народу».  Відчуваєте різницю?  Детальний опис  в (Дварим 4, 34).
 
Далі.
 
1. Sanhedrin 59a: "Убийство гоя подобно убийству дикого животного."
 
Це фейк!
 
Відкриваємо  Sanhedrin 59a.  Читаємо - "Раввин Меир сказал, что не-еврей, который изучает (семь законов Ноя) из Торы достоин (уважения) как первосвященник"
 
Є щось схоже з текстом автора ДД?  Навряд чи…
 
Далі.
 
2. Aboda Zara 26b: "Даже лучших из гоев следует убивать."
 
Брехня!
 
Тут сказано про те, що єврей, який зневажає ближнього свого,
Не заслуговує на допомогу ближнього, навіть коли помирає.
 
І знову ніякої схожості…
 
Візьмемо ще одну «авторську» тезу:
 
13. Schulchan Aruch, Choszen Hamiszpat 388: "Вся собственность других наций принадлежит еврейской нации, которая таким образом имеет право пользоваться всем без стеснения."
 
Повна херня! Все з точністю до навпаки!
 
Schulchan Aruch, Choszen Hamiszpat 388: "Любой, кто крадёт, даже в мельчайшем количестве, преступает закон о воровстве и должен вернуть украденное, будь то одинаково деньги еврея или нееврея"
 
Як бачите, суть вчення Тори дещо інша, ніж та, яку нам втюхує один з авторів ДД, позиціонуючи себе при цьому  патріотом України. До речі, я перевірив усі тези, що запостив автор – повна лажа. Можете самі пересвідчитись. Але саме неприємне у всій цій провокації з Форбсом і Торою це те, що на брехню повелися шановані мною  дд-шні колеги. Маю надію, що це лишень маленький косяк, через необізнаність з предметом.
 
З антисемітами, панове, в мене давнішні рахунки. І тому, доки я є на ДД, ніякі їхні ефемерні «протоколи сіонскіх мудрєцов», ніякі їхні фейкові цитати тор, та талмудів, тут не проканають. Легше всього оголосити невістку засранкою, а жида – водохльобом. Та хіба від цього нам буде легше? Хіба хохол Ляшко, чимось кращий від іудея Гройсмана? Певно що ні. Два сапога – пара. То причому ж тут їхня національна приналежність?
До речі, я і з Рубінштейном познайомився, рятуючи його від травлі рашисьтських антисемітів, коли він вивів на «чисту воду» такого собі Трубіна, що намагався  сплагіатити вірш еврея фронтовика Іона Дєгєна. Оцей:
 
Мой товарищ,
в смертельной агонии,
не зови понапрасну друзей.
Дай-ка лучше согрею
ладони я
над дымящейся кровью
твоей.
Ты не плачь, не стони,
ты не маленький,
ты не ранен, ты просто
убит.
Дай на память сниму
с тебя валенки,
нам еще наступать
предстоит.

 
Потім я зустрівся з Рубінштейном в реалі. Випив з ним не одну сулію мого самограю, та не одну діжку пива. Нормальний такий чолов’яга. І похер йому було, що він бухає з «гоєм».
Тож, панове. Перш ніж скиглити, що жиди випили у вашому крані всю воду, спитайте себе - а кого ж матюкати, коли жиди закінчаться? Бо краще ж один хер не стане.
Вмикаймо мізки, панове!
 
© violonchelist [31.10.2017] | Переглядів: 2812

2 3 4 5
 Рейтинг: 35.4/72

Коментарі доступні тільки зареєстрованим -> Увійти через Facebook



programming by smike
Адміністрація: [email protected]
© 2007-2024 durdom.in.ua
Адміністрація сайту не несе відповідальності за
зміст матеріалів, розміщених користувачами.

Вхід через Facebook