пароль
пам’ятати
[uk] ru

"Майдан дураков" "на бис"?


Сентенция. Дураки – это деятели, которые плохо просчитывают последствия своих действий, из-за чего действуют, вопреки собственным интересам и целям.    
Майдан-2013 не открыл для меня ничего нового ни в натуре примитивного, наивного ,слабого украинства, ни в натуре такого же примитивного отечественного  политикума: все отыграли свои известные ноты и оказались  в луже. Такое впечатление , что дефекты мышления и поведения этого наивного народа – они вечные! Поражаюсь ,сколько умных, образованных, достойных людей, как заведенные, совершают очередные глупости, поклоняясь культу демократии,  своим иллюзиям о всесилии и правоте демократии и правды.
 
Я давно описал те проблемы ,которые лежат в основе провала Майдана-2013. Вот давние   цитаты Блокера:
2010: «Ніщо так не розпалює кровопролиття, як боязнь кровопролиття в однієї з сторін конфлікту. Українська нація зараз мені нагадує бичка, який опирається перед воротами м’ясокомбінату. Всім, крім цього бичка, абсолютно ясно суть того, що відбувається і тільки тупий бичок, який пройшов славний шлях від багатого пасовища до широких воріт бойні, в останній момент почав проявляти ознаки спротиву. Дратує бикота, яка не розуміє основних законів життя, яка ліниво шукає рай на землі,  а знаходить тільки вершників собі на шию.
 
Чому погані хлопці завжди на крок попереду наших гарних хлопців? Майже щодня я роблю пробу здорового глузду і щодня результат негативний. Кожен день я включаю сирену -  і щоразу цю сирену турботливо відключають вартові з «вежі рабської солідарності». Самоорганізацію рабів можна зустріти у нас в самих несподіваних місцях, навіть на ДД, в колі патрійолопів-націоналістів. Кажуть, що в нас найбільші запаси чорнозему в світі, але я думаю, що в нас найбільші в світі запаси терпеливості народу, яка, при спектральному аналізі, розкладається, як суміш лінощів, тупості і страху. Терпіння українця може бути безкінечним, одне шкода, що життя кінечне.
 

Сборище терпил?
 
   Резюме. Не бійся того, що вже до тебе прийшло, без твоїх зусиль воно вже нікуди не дінеться, це вже твоє, навіть, якщо воно і найгірше. Як ще підбадьорити нас: не бійтесь, бо ми вже і так помираємо. Щоб правильно жити, потрібно бути готовим до смерті.
Саме «рабська солідарність» заставляє виштовхувати  зі свого социуму «чужих», веде полювання на непримиренних, зводить зі світу «єретиків» та «протестантів». Сумно, але рабська солідарність – це сама сильна структура самоорганізації української нації, тому наші національні проблеми мають такий циклічний, хронічний, незмінний характер.
 
«2010-й год войдет в историю как год, в котором украинцы, правнуки бывшей царской прислуги, холопов и низшего сословия Российской империи, оставшиеся такими же по уму и душевному складу до сих пор, наконец-то нашли положение, удобное своему  мировосприятию. Наконец-то полностью сброшено нехарактерное для украинцев бремя собственной государственности, бремя самоуправления и политической власти. Разве надо украинцам эта власть, они ведь все равно ее до толку довести не смогут? Долой суверенитет, региональное лидерство и прочие фантомы шибко умных вещей. Запрягайте наших хлопців, пани, та й лягайте спочивать, а вони ради ваших прибутків зелених підуть  гарувать!
 
    Произошло возвращение блудной нации в свое привычное, ментальное рабство. Поматросила история с украинцами да и бросила назад в рабство, откуда выдернула в бурные годы первой мировой войны. Украинцы теперь сами себе удивляются, откуда они знают, что им надо ехать мыть туалеты в Европу, строить дома в Россию или идти гнуть спину за гроши на новоявленного пана в «ридной неньке» или записываться в полицаи-надсмотрщики над своими сородичами. Велика ты, сила исторической памяти!"
 
2011: Украинская независимость нынешнего разлива проиграла свою партию еще в начале 90-х, когда, после обретения независимости, оказалось, что позиции строптивых рабов в национально-освободительном движении оказались многократ сильнее позиций людей свободных убеждений. К сожалению, движение шестидесятников, украинские диссиденты 70-80-х годов, по своему идейно-интеллектуальному уровню, не поднялись выше уровня строптивых рабов. Концепция национальной свободы и демократии у них так и осталась недостроенной абстракцией. О причинах такого состояния украинского национализма надо будет подумать отдельно, а здесь я просто фиксирую факт: личности настоящих демократических, самостоятельных убеждений так и остались неинституционализованными лицами-одиночками в нашем политикуме.Победили строптивые рабы-демагоги. Но и самая демократическая демагогия наших национал-демократов не смогла скрыть их теоретической, идейной и практической  несостоятельности. На тысячи вопросов реальной жизни и практики построения самостоятельного национального государства у них не нашлось и десятка внятных ответов. Поэтому они отдали бразды строительства нового государства своим идейным противникам. Ну не могут люди с мышлением строптивых рабов построить самостоятельное демократическое государство, как не могут чернорабочие-подсобники спроектировать небоскреб, духа не хватит."
 
Эти цитаты можно  продолжать до бесконечности, но пожалею наших читателей, у них и так очень маленькие способности по удержанию внимания на одной теме.  Поэтому ограничусь парой схемок ,в стиле 2013г.
Отмечу, что публика на Майдане-2013 не требует ни свободы, ни демократии ,она лишь требует замены «плохих» хозяев на  «хороших» (программа максимум) или изменения поведения старых хозяев с плохого на хорошее (программа-минимум). Майдан 2013, как и Майдан-2004, не смог выйти за рамки рабской мировоззренческой парадигмы украинства. Ни 10 тысяч, ни 100 тысяч, ни миллион рабов не сделают никакого переворота, не сделают решительного шага в сторону самостоятельности. 80% населения земли – рабы в той или иной степени, но от этого, нигде революции в мире не происходят. Успешные революции происходят лишь там ,где они организовываются извне,  и отнюдь не простыми людьми.
 

Строптивость современного украинства- это какой-то смысловой абсурд. Украинская строптивость ,как проявление несогласия, требовательности  - она может работать лишь в условиях демократического государства. При этом, надо отметить куцый , обрезанный характер этой строптивости. Эта строптивость останавливается на полпути «мне не нравится» , «я не согласен», так как не несет в себе ясное представление о том, «как должно быть?», «как правильно сделать?». Эта строптивость инфантильна и недальновидна: у каждого протестующего свои рецепты, свои взгляды на решения общественных проблем.  Внутри украинства не построены ни интеллектуальные иерархии, ни програмно-целевые конструкции. Надо отметить, что в этом примитивном обществе, нет места для свободномыслящих, самостоятельных деятелей, они, и верхами, и низами отвергаются в маргинез ,за границы общества.
 
        Строптивые, недовольные  собрались на Майдане, и только там начали обсуждать ,что им делать дальше? Так действуют только дураки и инфантилы.   Сама идея майдана насквозь инфантильная: переубедить силовиков, охрану, чтобы они «не шли против народа». Работа силовиков  состоит в виполнении команд своих начальников ,а вот это песенно-бутербродное  заигрывание протестантов с охраной – это вообще детский лепет. Жизнь работников охраны полностью зависит от начальства, что им  стоит послушать час болтовни юродивых майданщиков? Сначала крики о «злочынной владе», а затем  мольбы к ней? Вообще, на что рассчитывал майдан? – Что «злочынна власть» испугается столпотворения лохов на Майдане и убежит в панике на Камчатку? Это ж какими надо быть дураками, чтобы затевать такой  безрассудное  сборище!  Или вы надеялись, что европейская заграница поможет украинскому народу? –Да плевать еврочиновникам на вас, они свои народы и общества гробят  без сожаления!
 

Из-за абсурдности ,иррациональности своих еврохотелок ,украинство загнано в тупик: у него со всеми конфликты –и с властью , и с силовиками , и с русскомирской народностью. Реально претензии майдана к власти справедливы, за исключением еврохотелок, а толку с этого – никакого! Одним словом, украинство, в очередной раз,  использовали другие силы, как наивных дурачков.
 
  Резюме. Украинство ,ты не можешь защитить ни своих детей-студентов, ни само себя. Сначала силовики уничтожили самих активных студентов, теперь попрячут в тюрьмы самых активных протестантов - на этом очередной неосмысленный протест украинства и завершится. Ты, украинство,  даже не имеешь собственных лидеров ,вожаков, - везде тобой руководят криптобольшевики. Впрочем , публика, не отчаивайся: все идет естественно и обычно, вся украинская история такая бестолковая и бессмысленная.
pardon
 

Всех вниз!
 

© bloker [10.12.2013] | Рейтинг: 29.5/40 | Переглядів: 906
Комменты убойные, Пиле привет!
Виталик
 
Виталик
10.12.2013 16:01:08
Блокер, ну нельзя же по больному. Счас Вас топтать начнут, доказывая, какие оне великие и демократичные... И решительные.
 
5
Не згоден Згоден Підтримка: 19%(3/16)
Цитувати виділене
 
bloker
 
bloker
10.12.2013 16:05:46
Виталик 10.12.2013 16:01:08
Блокер, ну нельзя же по больному. Счас Вас топтать начнут, доказывая, какие оне великие и демократичные... И решительные.
Вежі рабської солідарності не сплять!pardon
Не згоден Згоден Підтримка: 30%(3/10)
Редагувати  | Видалити  | Цитувати виділене
 
PiligrimK
 
PiligrimK
10.12.2013 16:06:48
bad
Блокере, засунь собі свої бездарні шизограхфіки в дупу, графоман сраний... З усіх сил старався побачити щось раціональне чи патріотичне у твоїх хворобливих писанинах. Терпів, можна сказать, - толераствував. Але дарма, нема того там.
Такі, як ти, доморощені хвілосопи, гірші за рига. ПНХ, дірявий гандон! Бля буду, при нагоді наб'ю тобі пику.
Скажи, підоре, у тебе є дружина чи кохана, діти і друзі? І чи не сниться тобі один і той же сон: що тебе трахає в дупу прилюдно такий же підор, - якийсь гнидний ригалік, а ти верещиш від мазохістського задоволення?
Тьфу, яких же тільки виродків не родить земля... badbadbad
Не згоден Згоден Підтримка: 80%(16/20)
Цитувати виділене
 
Default
 
Default
10.12.2013 16:11:50
2po_novoj а ти звідки? не українець, ні? майдан вже тим класний, що виводить на чисту воду таких олігофренів як ти. чеши давай, разом з Віталькою. вам обом пасує!
Востаннє редаговано Default 10.12.2013 16:13:39
Не згоден Згоден Підтримка: 75%(9/12)
Цитувати виділене
 
bloker
 
bloker
10.12.2013 16:14:08
PiligrimK 10.12.2013 16:06:48
 

10.12.2013 16:06:48
bad
Блокере, засунь собі свої бездарні шизограхфіки в дупу, графоман сраний... З усіх сил старався побачити щось раціональне чи патріотичне у твоїх хворобливих писанинах. Терпів, можна сказать, - толераствував. Але дарма, нема того там.
Такі, як ти, доморощені хвілосопи, гірші за рига. ПНХ, дірявий гандон! Бля буду, при нагоді наб'ю тобі пику.
Скажи, підоре, у тебе є дружина чи кохана, діти і друзі? І чи не сниться тобі один і той же сон: що тебе трахає в дупу прилюдно такий же підор, - якийсь гнидний ригалік, а ти верещиш від мазохістського задоволення?
Тьфу, яких же тільки виродків не родить земля..
  Перш ніж лікар починає операцію ,він проводить аналізи в хворого, складає сценарій її проведення, можливі ускладнення і шляхи їх вирішення, вивчає досвід... Докторе, ти так працюєш, чи як Майдан: розрізав хворого, а тоді думаєш, що його робити далі?shok
Не згоден Згоден Підтримка: 31%(4/13)
Редагувати  | Видалити  | Цитувати виділене
 
bloker
 
bloker
10.12.2013 16:15:34
Default 10.12.2013 16:11:50
майдан вже тим класний, що виводить на чисту воду таких олігофренів як ти. чеши давай, разом з Віталькою. вам обом пасує!
Ну правильно : кращих українців зачистять ,згноять в тюрмах - от  і весь ефект від майдану, нє?ac
Не згоден Згоден Підтримка: 25%(2/8)
Редагувати  | Видалити  | Цитувати виділене
 
Дюма
 
Дюма
10.12.2013 16:16:09
В сто-піцотий раз спитаю чим корейці північніше 40-ої паралелі відрізняються від кореців південніше 40-ої паралелі.
В сто-піцотий раз не почую відповідь...
..йдіть, Блокере на привоз, купіть собі тюльку...і далі за текстом..
Востаннє редаговано Дюма 10.12.2013 16:18:19
Не згоден Згоден Підтримка: 93%(14/15)
Цитувати виділене
 
Cимплетон
 
Cимплетон
10.12.2013 16:18:44
Форма, как всегда, дебильная, а по сути почти так.
Не згоден Згоден Підтримка: 71%(5/7)
Цитувати виділене
 
bloker
 
bloker
10.12.2013 16:21:34
Дюма 10.12.2013 16:16:09
В сто-піцотий раз спитаю чим корейці північніше 40-ої паралелі відрізняються від кореців південніше 40-х паралелі.
В сто-піцотий раз не почую відповідь...
Тоталитарные режимы очень сильно влияют на общественное сознание. Восточные немцы до сих пор сильно отличаются ментально от западных...
Не згоден Згоден Підтримка: 100%(4/4)
Редагувати  | Видалити  | Цитувати виділене
 
dikiybober
 
dikiybober
10.12.2013 16:23:11
bloker 10.12.2013 16:15:34
найбільші в світі запаси терпеливості народу, яка, при спектральному аналізі, розкладається, як суміш лінощів, тупості і страху. Терпіння українця може бути безкінечним, одне шкода, що життя кінечне.
нажаль ви праві.
Не згоден Згоден Підтримка: 86%(6/7)
Цитувати виділене
 
PiligrimK
 
PiligrimK
10.12.2013 16:25:12
bloker 10.12.2013 16:15:34
кращих українців зачистять ,згноять в тюрмах - от  і весь ефект від майдану, нє?
Так вийди ж, гівнюк словесно-поносний, на Майдан, стань пліч-о-пліч з людьми, а потім будеш мати якесь право щось там пиз...ти про "кращих", до яких ти не належиш, - замість клавати усяку гнидну маячню.
Козел ти, мля!, я живу за 150 км від Київа, майже кожного дня лекції в універі і прийом пацієнтів, і то зміг за 8 днів чотири рази пробути там з ранку до вечора, жаль, що не більше... . І відчув, як воно - один день! А як себе почувають ті, хто там ночує??? Сука, пішов ти нахуй, мерзото срана.... Слів нема... побачу, точно уїбу!!!!
Не згоден Згоден Підтримка: 94%(15/16)
Цитувати виділене
 
bloker
 
bloker
10.12.2013 16:31:13
PiligrimK 10.12.2013 16:25:12
    bloker 10.12.2013 16:15:34
    кращих українців зачистять ,згноять в тюрмах - от  і весь ефект від майдану, нє?
 
Так вийди ж, гівнюк словесно-поносний, на Майдан, стань пліч-о-пліч з людьми, а потім будеш мати якесь право щось там пиз...ти про "кращих", до яких ти не належиш, - замість клавати усяку гнидну маячню.
Козел ти, мля!, я живу за 150 км від Київа, майже кожного дня лекції в універі і прийом пацієнтів, і то зміг за 8 днів чотири рази пробути там з ранку до вечора, жаль, що не більше... . І відчув, як воно - один день! А як себе почувають ті, хто там ночує??? Сука, пішов ти нахуй, мерзото срана.... Слів нема... побачу, точно уїбу!!!!
Зевс, ты сердишся, значит, ты не прав... Проблема не в рядовых майданщиках ,они герои. Проблема в стратегах и высших командирах. Толку с того ,что бойцы будут стоять до последнего, если командиры - не борцы, но торгаши (тройка криптоевреев)? Ты что, таких простых вещей не понимаешь?shok
Востаннє редаговано bloker 10.12.2013 16:32:21
Не згоден Згоден Підтримка: 20%(2/10)
Редагувати  | Видалити  | Цитувати виділене
 
bloker
 
bloker
10.12.2013 16:34:09
PiligrimK 10.12.2013 16:25:12
PiligrimK
Это просто пиздец, если такой грамотный, многоопытный политэксперт ,как PiligrimK не понимает таких элементарных разводок, то что говорить о простых майданщиках?ac
Не згоден Згоден Підтримка: 25%(2/8)
Редагувати  | Видалити  | Цитувати виділене
 
Ami
 
Ami
10.12.2013 16:35:56
в котором украинцы, правнуки бывшей царской прислуги, холопов и низшего сословия Российской империи
 
Вот ведь интересно - как только народ проявляет чувство собственного достоинства, находятся ребята которых это категорически не устраивает
 
И они при этом почему-то употребляют всякие такие псевдоисторические фразочкиsmile3
А скажите-ка автор - с какого перепугу вы назвали украинцев низшим сословием в РИ?
 
Не згоден Згоден Підтримка: 100%(12/12)
Цитувати виділене
 
bloker
 
bloker
10.12.2013 16:37:58
Ami 10.12.2013 16:35:56
 
Ami
 
10.12.2013 16:35:56
в котором украинцы, правнуки бывшей царской прислуги, холопов и низшего сословия Российской империи
 
Вот ведь интересно - как только народ проявляет чувство собственного достоинства, находятся ребята которых это категорически не устраивает
 
И они при этом почему-то употребляют всякие такие псевдоисторические фразочкиsmile3
А скажите-ка автор - с какого перепугу вы назвали украинцев низшим сословием в РИ?
В отдельных городах украинцам запрещалось даже ходить по тротуарам (это для публики почище), но только по проезжей части...pardon
Не згоден Згоден Підтримка: 17%(1/6)
Редагувати  | Видалити  | Цитувати виділене
 
Ami
 
Ami
10.12.2013 16:39:11
Виталик 10.12.2013 16:01:08
Вас топтать начнут, доказывая, какие оне великие и демократичные... И решительные
Может  наши коллеги не великие и не демократичные
 
Но они смелые и патриотичные. В отличи от вас
 
А смелость и патриотизм - это и есть величие
Востаннє редаговано Ami 10.12.2013 16:50:30
Не згоден Згоден Підтримка: 88%(7/8)
Цитувати виділене
 
Андрій Мронюк
 
Андрій Мронюк
10.12.2013 16:39:30
@Поражаюсь ,сколько умных, образованных, достойных людей, как заведенные, совершают очередные глупости, поклоняясь культу демократии,  своим иллюзиям о всесилии и правоте демократии и правды. @
 
І скільки таких самих розумних та ще й сміливих людей говорять їм про ці помилки, а у відповідь "провокація" "тітушки" "міліція з народом"
Не згоден Згоден Підтримка: 100%(3/3)
Цитувати виділене
 
Ami
 
Ami
10.12.2013 16:39:50
bloker 10.12.2013 16:37:58
отдельных городах украинцам запрещалось даже ходить по тротуарам (это для публики почище), но только по проезжей части...
Пруф или вы треплоsmile3
Востаннє редаговано Ami 10.12.2013 16:40:26
Не згоден Згоден Підтримка: 83%(5/6)
Цитувати виділене
 
Дюма
 
Дюма
10.12.2013 16:40:34
bloker 10.12.2013 16:21:34
Тоталитарные режимы
 
Ну от. Уже виявляється не в шароварах справа. Йдемо далі. Чим тоталітарний режим відрізняється від нетоталітарного ? Не буду Вас мучити, відкрию цей секрет полішинеля сам: в одних спочатку судять, а тоді садять, а в інших спочатку саджають, а тоді судять. Так проти цього люди (честь їм, уклін і хвала ) на Майдані зараз  і стоять-мерзнуть.
А Ви не в курсі ? Чи у Вас є про запас інша трактовка від валянок-портянок ?
Не згоден Згоден Підтримка: 100%(8/8)
Цитувати виділене
 
Нетой
 
Нетой
10.12.2013 16:43:20
Абсолютно не згідний.Пересічні українці аж нічим не відрізняються від інших націй.абсолютно нічим.У чому мав можливість переконатись.не тільки на прикладі європейців,а й жителів з інших материків,з якими мав можливість спілкуватись. і якісні і кількісні показники цих знань дозволяють мені це стверджувати.
Але за всіх часів і за всіх народів головну роль у формуванні влади відігравали й відіграють власники великих капіталів.
І якраз саме останні ще не доросли.
Навіть арабські шейхи намагаються всіма силами облагородити країну,в якій живуть,вкладають значні фінанси в "лице" країни,в добробут жителів.і думаю тому сплять по ночам досить спокійно.
А наші олігархи чим відрізняються від африканських царьків?
Складається відчуття ,що знищують дрібний і середній бізнес ,щоб на їхньому фоні виглядати ще багатше,ще розкішніше?
убогість в головах у олігархів.Вони згідні мати палаци посеред смітника.
От і вся суть.
А блокер-кун,гадаю,максимум куди виїжджав так хіба в Турцію,і то в найгірше її місце Анталію,бо там за москалями вже й турків не видно.
Так з яким народом блокер-кун порівнює українців?
Не згоден Згоден Підтримка: 91%(10/11)
 
bloker
 
bloker
10.12.2013 16:48:11
Андрій Мронюк 10.12.2013 16:39:30
І скільки таких самих розумних та ще й сміливих людей говорять їм про ці помилки, а у відповідь "провокація" "тітушки" "міліція з народом"
дураки мерзнут ,а умники за их спиной торгуются...
Не згоден Згоден Підтримка: 33%(1/3)
Редагувати  | Видалити  | Цитувати виділене
 
bloker
 
bloker
10.12.2013 16:51:25
Дюма 10.12.2013 16:40:34
Так проти цього люди (честь їм, уклін і хвала ) на Майдані зараз  і стоять-мерзнуть.
"Не важен метод ,важен результат", толку з самопожертви народу, коли провідники його  самозакохані та продажні?ac
Не згоден Згоден Підтримка: 25%(1/4)
Редагувати  | Видалити  | Цитувати виділене
 
Андрій Мронюк
 
Андрій Мронюк
10.12.2013 16:53:06
І про демократію, ті хто говорять про демократію не є демократами і здається не розуміють і не хочуть зрозуміти що то є таке насправді. Демократія це влада демосу, людей які не бояться, а рабам права голосу ніколи не давали. І ті люди які ходять там цілують-обнімають беркут є просто рабами, або просто підісланими "прикладами для наслідування". В наших умовах самиим демократичним було би усунення повністю антидемократичної "посткомуністичної" системи і про це би трубіли у всіх світових ЗМІ. Але напевне  іноземним фондам підтримки демократії пора давно міняти своїх емісарів тут. Бо вони дають гроші не тим, гроші треба давати тим, кого зараз називають "провокаторами" - вони якраз і є носіями істинної демократії. І пару термінів для пояснення що до чого
 
Демос (дав.-гр. δῆμος) — в широкому сенсі слова — вільне населення давньогрецьких міст-держав, яке володіло громадянськими правами — на відміну від рабів, метеків, періеків та інших категорій залежного та неповноправного населення. У більш вузькому сенсі — народ як носій державної влади.
 
Толпа́ (др.-греч. ὄχλος — охлос) — большое скопление людей.
Толпа хаотична, хотя и не лишена некоторой организации.
 

А те що відбувається на майдані то ось це:
 
Массовая истерия — явление в психологии толпы, когда согласно русскому психологу, академику Бехтереву, толпа ведет себя глупее, чем индивидуал, и перестает быть совокупностью разумных существ.
pardon
PS. мінуси якраз свідчать про нерозуміння ситуації і бажання міркувати самостійно
Востаннє редаговано Андрій Мронюк 10.12.2013 18:52:07
Не згоден Згоден Підтримка: 43%(3/7)
Цитувати виділене
 
Нетой
 
Нетой
10.12.2013 16:53:23
bloker 10.12.2013 16:51:25
"Не важен метод ,важен результат", толку з самопожертви народу, коли провідники його  самозакохані та продажні?
Провідники "ростуть".їх свідомість змінюється. під впливом і з привязкою до реалій. і так само ростуть блокер-куни.
Не згоден Згоден Підтримка: 50%(1/2)
Цитувати виділене
 
Ami
 
Ami
10.12.2013 16:54:43
bloker 10.12.2013 16:48:11
дураки мерзнут ,а умники за их спиной торгуются...
А всегда солдаты сражаются, а генералы ведут переговоры
 
Но те кто мерзнет не дураки, а честные люди и патриоты, которым не безразлична их страна
 
Ну че вы троллите Блокер-кун? Как для вас - троллинг толстоватый
Востаннє редаговано Ami 10.12.2013 18:52:07
Не згоден Згоден Підтримка: 100%(4/4)
Цитувати виділене
 
Виталик
 
Виталик
10.12.2013 16:55:26
Ami 10.12.2013 16:39:11
Может  наши коллеги не великие и не демократичные
 
Но они смелые и патриотичные. В отличи от вас
 
Пока только в сношении "клавы". Представил себе спаринг с пилигримкой - улыбнуло.
Не згоден Згоден Підтримка: 11%(1/9)
Цитувати виділене
 
bloker
 
bloker
10.12.2013 16:56:39
Нетой 10.12.2013 16:43:20
Абсолютно не згідний.Пересічні українці аж нічим не відрізняються від інших націй.абсолютно нічим.У чому мав можливість переконатись.не тільки на прикладі європейців,а й жителів з інших материків,з якими мав можливість спілкуватись. і якісні і кількісні показники цих знань дозволяють мені це стверджувати.
Типичная ошибка.Вопрос не в индивидуальной субличности ,которую вы наблюдали в загранпоездках, а в общественной субличности различных наций и народов. А здесь экскурсии мало помогутpardon
Не згоден Згоден Підтримка: 0%(0/1)
Редагувати  | Видалити  | Цитувати виділене
 
Default
 
Default
10.12.2013 16:57:40
bloker 10.12.2013 16:37:58
В отдельных городах украинцам запрещалось даже ходить по тротуарам (это для публики почище), но только по проезжей части...
як же мене дістали оці гуру історії, які чомусь її читають мало не з середини до кінця або по-просту навиворіт! книжку треба читати від першої сторінки, а не з приміток, дурнику! це раз.
 
по -друге, у твоїй гіперактивно насиченій мазаниною статейці (і чому всі думають, що наявність схем і графіків апріорі робить писанину докторською дисертацією??? це просто писанина, але "розмальована") окрім зверхнього ставлення до "українства" більше нічого і не виділяється. питання-то в мене було характерне: а ти то хто будеш? (читай: а судді хто?). і не було чого мені тикати про  "кращих українців зачистять ,згноять в тюрмах - от  і весь ефект від майдану, нє?" відповідь - НЄ! бо ти там не був, а про те, щоб називатися кращим і тому вирізняти їх з натовпу так і взагалі не маєш хисту! бо як кажуть, каждой тварє по парє, а твоя пара, очевидно, в когорту отих кращих не ввійде, тому і знати тобі про те, де вони будуть не дано. апріорі!
Не згоден Згоден Підтримка: 100%(4/4)
Цитувати виділене
 
Ігор Шандрігон
 
Ігор Шандрігон
10.12.2013 16:58:23
  
Дюма 10.12.2013 16:40:34
Агов, шановний! Притримайте бісер для кращої справи.
Не згоден Згоден Підтримка: 100%(1/1)
Цитувати виділене
 
Ami
 
Ami
10.12.2013 16:58:33
Андрій Мронюк 10.12.2013 16:53:06
ті люди які ходять там цілують-обнімають беркут є просто рабами, або просто підісланими "прикладами для наслідування
Вау!
 
Да ты наверно смелый чувак, который с беркутом целоваться бы не стал. Ты бы слез с дивана и показал себя!!!
 
Проблема лишь в том, что ты с него не встанешь
 

 
Не згоден Згоден Підтримка: 100%(4/4)
Цитувати виділене
 
bloker
 
bloker
10.12.2013 17:00:20
Андрій Мронюк 10.12.2013 16:53:06
Массовая истерия — явление в психологии толпы, когда согласно русскому психологу, академику Бехтереву, толпа ведет себя глупее, чем индивидуал, и перестает быть совокупностью разумных существ.
100%, эти постоянные речевки ,мантруозное сознание ,паралич от страха и неопределенности - это все подарки от "мудрых" проводников Майдана ,которые обрекли своих сторонников на заклание...shok
Не згоден Згоден Підтримка: 25%(1/4)
Редагувати  | Видалити  | Цитувати виділене
 
Нетой
 
Нетой
10.12.2013 17:01:30
Виталик 10.12.2013 16:55:26
Пока только в сношении "клавы". Представил себе спаринг с пилигримкой - улыбнуло
5
Мдя.Слабуваті суперники.Ведуться на троллінг як зразкові.таких ще пошукати треба як тут.Жертви.
Але вони теж вчаться.
І навчаться не вестись на образи,не звертати увагу на мати.
 

Ось емблема троля.
Їх не треба пнх.з них треба сміятись.
Всього лиш.
Не згоден Згоден Підтримка: 0%(0/0)
Цитувати виділене
 
bloker
 
bloker
10.12.2013 17:02:22
Ami 10.12.2013 16:54:43
    bloker 10.12.2013 16:48:11
    дураки мерзнут ,а умники за их спиной торгуются...
 
А всегда солдаты сражаются, а генералы ведут переговоры
 
Но те кто мерзнет не дураки, а честные люди и патриоты, которым не безразлична их страна
Если бы это были честные переговоры -нет базара. Но я не верю ,что в нашей троицы нет постоянной  шуры-муры с властьюpardon
Не згоден Згоден Підтримка: 33%(1/3)
Редагувати  | Видалити  | Цитувати виділене
 
bloker
 
bloker
10.12.2013 17:05:22
Default 10.12.2013 16:57:40
    bloker 10.12.2013 16:37:58
    В отдельных городах украинцам запрещалось даже ходить по тротуарам (это для публики почище), но только по проезжей части...
 
як же мене дістали оці гуру історії, які чомусь її читають мало не з середини до кінця або по-просту навиворіт! книжку треба читати від першої сторінки, а не з приміток, дурнику! це раз.
 
по -друге, у твоїй гіперактивно насиченій мазаниною статейці (і чому всі думають, що наявність схем і графіків апріорі робить писанину докторською дисертацією??? це просто писанина, але "розмальована") окрім зверхнього ставлення до "українства" більше нічого і не виділяється. питання-то в мене було характерне: а ти то хто будеш? (читай: а судді хто?). і не було чого мені тикати про  "кращих українців зачистять ,згноять в тюрмах - от  і весь ефект від майдану, нє?" відповідь - НЄ! бо ти там не був, а про те, щоб називатися кращим і тому вирізняти їх з натовпу так і взагалі не маєш хисту! бо як кажуть, каждой тварє по парє, а твоя пара, очевидно, в когорту отих кращих не ввійде, тому і знати тобі про те, де вони будуть не дано. апріорі!
Типовий український дурник: багато пафосних слів і жодного предметного аргументу. Типове лайно ,яке корчить з себе патріота. Він там був -а толку?rofl
Не згоден Згоден Підтримка: 0%(0/3)
Редагувати  | Видалити  | Цитувати виділене
 
Нетой
 
Нетой
10.12.2013 17:08:11
bloker 10.12.2013 17:02:22
Но я не верю ,что в нашей троицы нет постоянной  шуры-муры с властьюpardon
Домовлятись з владою на даному етапі треба.Але в такому ракурсі як Янукович з Євросоюзом.
Можна на порядок менше.ми ж не звірі.
16 ярдів на стіл і вільний.
Не згоден Згоден Підтримка: 100%(1/1)
Цитувати виділене
 
Нетой
 
Нетой
10.12.2013 17:11:34
Нема нічого страшніше за загнаного в кут щура.Якщо нема бажання знищувати його,бруднитись,то треба дати дірку для відступу.
Не згоден Згоден Підтримка: 0%(0/0)
Цитувати виділене
 
Дюма
 
Дюма
10.12.2013 17:12:03
Ігор Шандрігон 10.12.2013 16:58:23
для кращої справи.
 
А оце і є "краща справа", тільки майданчик маленький. Ви помітили по чому б"є супротивник ? Ось кращий із них, Царьов: майдан - спецоперація, Європа - геї. І це діє, шановний Ігор. НЕ менше як на пів країни. Тих, хто не уважно слідкує,  легко переконати, що майдан-13=майдан-04 (В 04 таки була спецоперація, між нами кажучи)  Те, що геї не гірше підарасів, не надто переконливо, тому ця тема поки що рефреном, поки що не педалюють. А от якщо б вдалося озвучити для пів-країни, що діло насправді йдеться за право "спочатку - суд, а тоді - посадка", а не навпаки, у Майдану не залишилось би природніх ворогів, окрім самі знаєте кого.
Востаннє редаговано Дюма 10.12.2013 17:14:25
Не згоден Згоден Підтримка: 100%(2/2)
Цитувати виділене
 
Андрій Мронюк
 
Андрій Мронюк
10.12.2013 17:13:09
bloker 10.12.2013 17:05:22
Хоча наприклад у нас у Івано-Франківську будують новобудови прямо на тротуарах і люди мають ходити по проїжджій частині. Або біля суду паркуються на тротуарі і так само немає як пройти по тротуарі, тому мені здається що троль правий у тому, що він бачить збоку всі наші вади і насміхається з цього, а ми в обуренні не здані подумати і привести більш серйозні аргументи. Наприклад один король не знав що у нього смердить із рота, поки йому про це не сказав полонений після битви ворог
Не згоден Згоден Підтримка: 100%(3/3)
Цитувати виділене
 
Андрій Мронюк
 
Андрій Мронюк
10.12.2013 17:15:57
Ami 10.12.2013 16:58:33
так я би не зліз із дивану для такої ганебної справи, справи жінок легкої поведінки suicide_fool-edit
Не згоден Згоден Підтримка: 0%(0/2)
Цитувати виділене
 
Андрій Мронюк
 
Андрій Мронюк
10.12.2013 17:18:18
Нетой 10.12.2013 17:08:11
Неможливо домовлятися з тим хто не хоче домовлятися
Не згоден Згоден Підтримка: 100%(3/3)
Цитувати виділене
«   1 2 3
Нетой
 
Нетой
10.12.2013 17:19:50
Флудану трохи під кінець
 
Не згоден Згоден Підтримка: 75%(3/4)
Цитувати виділене
 
Ami
 
Ami
10.12.2013 17:34:27
Андрій Мронюк 10.12.2013 17:15:57
так я би не зліз із дивану для такої ганебної справи, справи жінок легкої поведінки
Видишь ли Андрюша - судя по твоим рэпликам, ты не воин УПА да и не воин вобще, а всего лишь интернет-трепач
Так что сиди на диване, пей пиво и мечтай о подвигах, которые ты никогда не совершишь
Не згоден Згоден Підтримка: 67%(2/3)
Цитувати виділене
 
dobryj51
 
dobryj51
10.12.2013 17:38:51
Пане, автор! А Ви попробуйте проаналізувати поведінку двох братів українців, які в силу різних причин опинились один в Канаді, а другий в Росії. І чому в Канаді зберігає свою українську ідентичність в надцятому поколінні, а в Росії вже сина записує росіянином.
 
Це одне питання. Друге. Очевидно, що можуть і розігнати, і можуть самі розійтись з Майдану люди. Але питання залишиться: чи ліквідована причина незадоволення населення? І похідне від цього запитання: чи може ця влада виправити ситуацію? А ситуація дуже вже не проста, думаю в цьому заперечення не буде.
 
І в підсумку, як відомо посудину переповнює одна крапля. І в наступну неділю чи не вийдуть на вулицю знову мільйони незадоловолених, але вже більш агресивних та ще й з вилами і сокирами?
Не згоден Згоден Підтримка: 100%(6/6)
Цитувати виділене
 
bloker
 
bloker
10.12.2013 17:51:52
dobryj5 10.12.2013 17:38:51
 

10.12.2013 17:38:51
Пане, автор! А Ви попробуйте проаналізувати поведінку двох братів українців, які в силу різних причин опинились один в Канаді, а другий в Росії. І чому в Канаді зберігає свою українську ідентичність в надцятому поколінні, а в Росії вже сина записує росіянином.
На формирование личности воздействуют два фактора: генетический и социальный. В одних обществах социальное воздействие агрессивное (диктатуры, Россия),  в других - мягкое,  толерантное ,в хор смысле этого слова.pardon
Востаннє редаговано bloker 10.12.2013 17:52:08
Не згоден Згоден Підтримка: 50%(2/4)
Редагувати  | Видалити  | Цитувати виділене
 
bloker
 
bloker
10.12.2013 17:56:06
dobryj5 10.12.2013 17:38:51
Друге. Очевидно, що можуть і розігнати, і можуть самі розійтись з Майдану люди. Але питання залишиться: чи ліквідована причина незадоволення населення? І похідне від цього запитання: чи може ця влада виправити ситуацію? А ситуація дуже вже не проста, думаю в цьому заперечення не буде.
 
І в підсумку, як відомо посудину переповнює одна крапля. І в наступну неділю чи не вийдуть на вулицю знову мільйони незадоловолених, але вже більш агресивних та ще й з вилами і сокирами?
Вопрос стоял о качестве подготовки и стратегии такого серьезного мероприятия, как Майдан-2013. Люди выйдут снова, да толку с этого?shok Это ж политическая деятельность ,здесь надо нажимать на все клпавиши гос-общественных структур, а здесь все эти структуры игнорируют народное волеизъявление!ac
Не згоден Згоден Підтримка: 33%(2/6)
Редагувати  | Видалити  | Цитувати виділене
 
Нетой
 
Нетой
10.12.2013 18:25:56
блокер кун.не мытьём так катаньем.Не вийде так,будуть використані інші методи.
Надто багато людей поставили точку "невозврата".Назад дороги нема.
Вопрос стоял о качестве подготовки и стратегии такого серьезного мероприятия, как Майдан-2013
Майдан 2013 ще не почався.Зараз триває Євромайдан.До Майдану 2013 йде підготовка.
Не згоден Згоден Підтримка: 67%(2/3)
Цитувати виділене
 
bloker
 
bloker
10.12.2013 18:27:08
Нетой 10.12.2013 18:25:56
10.12.2013 18:25:56
блокер кун.не мытьём так катаньем.Не вийде так,будуть використані інші методи.
Надто багато людей поставили точку "невозврата".Назад дороги нема.
Вопрос стоял о качестве подготовки и стратегии такого серьезного мероприятия, как Майдан-2013
Майдан 2013 ще не почався.Зараз триває Євромайдан.До Майдану 2013 йде підготовка.
Дешевый звиздежac
Не згоден Згоден Підтримка: 33%(1/3)
Редагувати  | Видалити  | Цитувати виділене
 
dobryj51
 
dobryj51
10.12.2013 18:34:23
bloker 10.12.2013 17:56:06
Люди выйдут снова, да толку с этого?
 
За першу відповідь дякую. Логічно.
 
Щодо наведеної цитати, то все що не є, то до кращого. Коли причина не усувається, то шляхом спроб, помилок, упущень, але вона усувається. Закони природи. Доцільність можна деякий час ігнорувати, але вона виправиться і все стане на свої природні місця.  
Не згоден Згоден Підтримка: 100%(2/2)
Цитувати виділене
 
Ігор Шандрігон
 
Ігор Шандрігон
10.12.2013 18:49:18
Дюма 10.12.2013 17:12:03
А от якщо б вдалося озвучити для пів-країни
На жаль, для отієї братії словами не поясниш нічого. Тому озвучка не допоможе, хіба що технологія з "механічного апельсину". От хіба що діти... Але підлітки сходу сидять у рунеті, тому надії майже немає. Треба вибиратися з отаким баластом на горбу, і якщо вийде, тоді їх вже назад не заманиш гнилою морковкою.
Востаннє редаговано Ігор Шандрігон 10.12.2013 18:50:31
Не згоден Згоден Підтримка: 67%(2/3)
Цитувати виділене
 
Ot Imeni
 
Ot  Imeni
10.12.2013 18:58:13
"все идет естественно и обычно" видится с моей колокольни и на этом останавливается.
Не згоден Згоден Підтримка: 0%(0/1)
Цитувати виділене
 
Андрій Мронюк
 
Андрій Мронюк
10.12.2013 19:10:55
Ігор Шандрігон 10.12.2013 18:49:18
В мому селі і сусідніх багато такої шпани але вона  немає чим добратися з Галичини, та і не повезе нас ніхто. Бо їде голова сільради який тільки перед тим на зборах відмахався від невдоволених жителів за продаж землі сілської громади. І каже "давайте скоро нема часу, мені в Франківськ на Євромайдан треба їхати"Boxing
Востаннє редаговано Андрій Мронюк 10.12.2013 19:13:02
Не згоден Згоден Підтримка: 0%(0/1)
Цитувати виділене
 
SIM
 
SIM
10.12.2013 23:56:43
Читал, читал и думал: откуда происходит этот поток мыслей? Вот отсюда:
публика на Майдане-2013 не требует ни свободы, ни демократии ,она лишь требует замены «плохих» хозяев на  «хороших» (программа максимум) или изменения поведения старых хозяев с плохого на хорошее (программа-минимум)
Разве студенты кричали "Даешь Кличко с Тягнибоком"? Наоборот, даже посылали их за бестолковость и пассивность. Или будущие хозяева - европейцы? Так ведь и им достанется, если будет что не так. Потому что люди вышли за свободу, чего автор абсолютно не понял.
 
Во-вторых, автор или забыл, или не знал, что путем ненасильственного сопротивления обрела независимость, например, Индия. Нам пока не хватает сил на широкую кампанию гражданского неповиновения, но уже недалеко (даунбас пусть работает и дает ахметке угольsmile3).
 
В-третьих, революции (переворота) 1917 года не было бы, если бы армия не перешла на сторону народа. Для этого проводилась огромная пропагандистская и агитработа. Блокеру это неизвестно? Он предлагает идти силой против всех силовых структур гос-ва? Или, как последний либералblush2, уговорить элиту цивилизоваться даже без массовых протестов?
 
Шанс сменить власть был только в течение нескольких часов. Согласен, просрали. В том числе и потому, что не было активных лидеров и программы. Но еще не конец истории.
Востаннє редаговано SIM 10.12.2013 23:59:15
Не згоден Згоден Підтримка: 0%(0/0)
Цитувати виділене
 
SIM
 
SIM
11.12.2013 00:04:45
bloker 10.12.2013 17:02:22
Если бы это были честные переговоры -нет базара. Но я не верю ,что в нашей троицы нет постоянной  шуры-муры с властью
А кто говорил о троице? Кстати, она не сильно и мерзнет - греется в согласительных кабинетах(.
Не згоден Згоден Підтримка: 0%(0/0)
Цитувати виділене
 
SIM
 
SIM
11.12.2013 00:06:02
Виталик 10.12.2013 16:55:26
Представил себе спаринг с пилигримкой - улыбнуло.
Вы у бандюков старшой по подготовке титушек?
Не згоден Згоден Підтримка: 100%(2/2)
Цитувати виділене
 
SIM
 
SIM
11.12.2013 00:14:57
Виталик 10.12.2013 16:01:08
Счас Вас топтать начнут, доказывая, какие оне великие и демократичные... И решительные.
Не великие не решительные. Но неприятно, когда об этом говорят всякие уе***, которые к тому же чувствуют себя крутыми на этом фоне.
 
Вспомните судьбу Николая. Он тоже считал себя крутым. Довел страну до того, что победили не приличные люди, а чернь, которая его расстреляла  и из которой позже вышли януки и их лохторат. Теперь Янук метит на место Николая, но чернь осталась та же самая (голубой майдан и т.п.). Когда закончатся деньги, они первые выдернут своему царю ноги. А деньги кончатся, т.к. бандостан нежизнеспособен экономически.
Востаннє редаговано SIM 11.12.2013 00:15:59
Не згоден Згоден Підтримка: 100%(4/4)
Цитувати виділене
 
bloker
 
bloker
11.12.2013 10:42:39
SIM 10.12.2013 23:56:43
Во-вторых, автор или забыл, или не знал, что путем ненасильственного сопротивления обрела независимость, например, Индия.
Это историческая басня для лохов. Индию и прочие колонии Великобритании освободили, в рамках договоренности США и Великобритании перед 2-й мировой войной,как условие предоставление помощи СШАrofl
Не згоден Згоден Підтримка: 0%(0/1)
Редагувати  | Видалити  | Цитувати виділене
 
bloker
 
bloker
11.12.2013 10:45:23
SIM 10.12.2013 23:56:43
В-третьих, революции (переворота) 1917 года не было бы, если бы армия не перешла на сторону народа. Для этого проводилась огромная пропагандистская и агитработа. Блокеру это неизвестно? Он предлагает идти силой против всех силовых структур гос-ва? Или, как последний либералblush2, уговорить элиту цивилизоваться даже без массовых протестов?
Блокер предлагает политикуму ,оппозиции работать постоянно, на перспективу, а не создавать видимость работы. А теперь поздно пить боржоми...ac
Не згоден Згоден Підтримка: 50%(1/2)
Редагувати  | Видалити  | Цитувати виділене
 
bloker
 
bloker
11.12.2013 10:46:50
SIM 11.12.2013 00:04:45
    bloker 10.12.2013 17:02:22
    Если бы это были честные переговоры -нет базара. Но я не верю ,что в нашей троицы нет постоянной  шуры-муры с властью
 
А кто говорил о троице? Кстати, она не сильно и мерзнет - греется в согласительных кабинетах(.
Троица -это фактическое руководство майдана ,или есть другое?shok
Не згоден Згоден Підтримка: 0%(0/2)
yahoo
© bloker [14.10.2017] | Переглядів: 1359

2 3 4 5
 Рейтинг: 26.9/35

Коментарі доступні тільки зареєстрованим -> Увійти або зареєструватися



programming by smike
Адміністрація: [email protected]
© 2007-2024 durdom.in.ua
Адміністрація сайту не несе відповідальності за
зміст матеріалів, розміщених користувачами.

Відновити пароль :: Реєстрація
пароль
пам’ятати