для старих юзерів
запам’ятати
[uk] ru
Для полноценной работы сайта включите в вашем браузере поддержку JavaScript. В противном случае многие функции сайта будут недоступны.

Трохи Земану про чехів

Трохи Земану про чехів
"Президент Чехії пропонує заплатити Україні та узаконити анексію Криму" - Мілаш Земан, президент Чехії.
 
  Власне, набір цитат і необхдна підводка.
 
  ....Інакшою була ситуація Чехо-Словаччини, союзниці Англії і Франції. Гітлер погрожував їм війною, якщо будуть противитися приєднанню до Райху Судет з трьома з половиною мільйонів німців. Міністр закордонних справ Великобританії, Невілл Чемберлен, вважав ці погрози за тактику Гітлера для досягнення цілі, якою були Судети і тому він запропонував політику епізменту-заспокоєння.
Такої ж гадки був і амбасадор в Берліні Невілл Гендерсон. Він навіть захоплювався Гітлером, називаючи його "консервативним генієм".  "Я вірю -говорив він - що німецькі домагання справедливі. Ціллю версальського договору було здеградувати і упокорити цю горду націю".
Подібної думки про Гітлера був і французський міністр закордонних справ Жорж Боннет - " я дивуюсь ростом досягнень Нової Німеччини. Франція і Англія повинні діяти так, щоб задовольнити домагання Гітлера".
Обидві держави радили Чехо-Словаччині добровільно віддати Судети. Коли Бенеш не погодився і оголосив мобілізацію, призвавши 20 травня 1938 року 174 тисячи і направивши їх в Судети, посол Гендерсон просив Рібентропа не зважати на цю "дурну затію, бо все врешті закінчиться "по-доброму", а французський міністр Боннет назвав чесько-словацький уряд "твердолобими ідіотами". Французький посол в Празі Віктор Леопольд де Лякруа заявив Бенешеві, що Англія і Франція "стоять на боці самовизначення Судетів і Чехословаччина бере на себе повну відповідльність за можливість війни". На що Бенеш відповів, що Англія з Францію зрадили Чехо-Словаччину "великодушно і нечесно".
  Прем"єри обох цих держав тиснули на Бенеша й надалі, щоб відкливав мобілізацію і Бенеш, маючи армію в 850 тисяч штиків, здався. Подальше всі знають.
 
Ще в 1933-му році угорський прем"єр, приятель Муссоліні, граф Стефан Бетлєн оголосив ціллю угорської політики повернення Угорщини до кордонів, які займала Угорщина в Австро-Угорський Імперії. В 1938-му році, коли "вирішилося" чехо-словацьке питання ( пане Земане, передайте привіт пану Орбану в цьому місці), Угорщина моментально заявила свої претензії на Карпатську Україну. І як "славно", що за угорців замовили словечко перед Гітлером і сусіди-поляки, міністр закордонних справ Польщі Бек (конференція, Берхтесгаден,  5 січня 1939-го року ). Ну, звичайно, з "поваги до братнього угорського народу", а ще щоб не так "соромно " було й собі попросити у Гітлера шматочок Чехо-Словаччини.
 
І Гіітлер дав. І тим, і тим, і тим і аж ототим. Забули ? Ну то чекайте від Путіна. Той недофюрер не менш "щедрий".    
 
      Література:
     Герман Раушнінг "Звір із бездни",
     Р.В Сетон-Ватсон " Історія чехів і словаків"
     П.Стерчо" Карпатсько-Українська держава"
     В.В. Путін  - будь-яка з промов, починаючи з Мюнхенської 2007-го року.          
 
  
 


© Дюма [10.10.2017] | Рейтинг: 45.0/37 | Переглядів: 2103

2 3 4 5 45.0/37





Коментарі

1 2   »
10.10.2017 17:35:18
И чо? i55
 
В смысле - как это можно мазать на хлеб?
Посылаем Земана на йух или на север?
Не згоден Згоден  Підтримка: 30%(3/10)

10.10.2017 17:42:52
Stranger 10.10.2017 17:35:18
В смысле - как это можно мазать на хлеб?
Да что ж это такое, вот уж не думал, что и Вам "выводы" подавай ?
  
 

Не згоден Згоден  Підтримка: 73%(8/11)

10.10.2017 17:45:23
Дюма 10.10.2017 16:42:52
вот уж не думал
Ага!!! yahoo
 
Дюма 10.10.2017 16:42:52
Да что ж это такое
А вот так.Has bothered
После того, как мы не сошлись во мнении о причинно-следственных тенденциях развития национального футбола, я бы хотел видеть полное понимание Вашей позиции.
О! Точка. Наконец-то. smile3
Не згоден Згоден  Підтримка: 33%(3/9)

10.10.2017 17:46:58
Stranger 10.10.2017 17:45:23
как мы не сошлись во мнении о причинно-следственных тенденциях развития национального футбола,
А мы не сошлись ?
Не згоден Згоден  Підтримка: 89%(8/9)

10.10.2017 19:11:40
Stranger 10.10.2017 17:35:18
И чо?  
 
В смысле - как это можно мазать на хлеб?
Посылаем Земана на йух или на север?
  цього старого комуняку давно чекає кладовище...
Не згоден Згоден  Підтримка: 64%(7/11)

10.10.2017 19:42:10
5 Краще нічого не читати, щоб не впасти у відчай.  Відомо і що робити, і чого не робити, щоб не опинитися в ситуацію, коли тебе згодовують хижаку. Але всеодно вибирається гірше з можливого.
Є ще й ідеологічне підгрунтя нацизму Н.Гудрик-Кларк «Оккультные корни нацизма»
Потрібен час, щоб в Росіії утвердилося щось подібне.
Не згоден Згоден  Підтримка: 69%(9/13)

10.10.2017 19:59:24
Петрович 10.10.2017 19:42:10
10.10.2017 19:42:10

Ось 14 признаків фашизму від Фахівця https://echo.msk.ru/blog/echomsk/1716012-echo/
знайдіть, який із них не відповідає сьогоденній еРеФії ? ( я не знайшов).
Мене дивує інше, чому це відчуваємо ми, прості громадяни, але цим не переймаються політики, зокрема західні, які начебто мали б на цих "Умберто Еко" вирости ...
Не згоден Згоден  Підтримка: 88%(7/8)

10.10.2017 20:51:10
Востаннє редаговано executioner 10.10.2017 20:53:30
Не згоден Згоден  Підтримка: 40%(2/5)

10.10.2017 21:00:40
Не,5 то оно пять.
Но год уже не четырнадцатый. Уже понятно, что зубы у Украины таки есть. И солидные союзники-тяжеловесы - тоже. А хватит обращать внимание на любые чихи земанов и орбанов.
Не згоден Згоден  Підтримка: 69%(9/13)

10.10.2017 21:01:00
Дюма 10.10.2017 19:59:24
начебто мали б на цих "Умберто Еко" вирости
Велика різниця між Німеччиною і Росією. Дисциплінований, працьовитий, законослухняний німець, поведений на соціалізмі і богообраніший за євреїв. Розгільдяй, ледачий, злодійкуватий росіянин, для якого цар вищий за закон, а водка вища за царя - який з нього фашист?
Кажете егалітарність? Що зробили з царем Миколою? Сталіним? Хрущовим? Єльциним? Одного Брежнєва Бог милував, сказав "Я крав і ви крадіть" - в саму російську душу зазирнув, простив і розрішив.  
Життя заради боротьби, кажете. Якщо виживання це і є боротьба, то ми з Вами теж трішки фашисти. Господи, не бачити б ніколи документальні репортажі з глибинки РФ - бо після них залишається тільки возлюбити ворога свого.
Всякого виховують, щоб став героєм? Та їм рабську психологію прививають століттями - "а в обычные дни, одержимый холопским недугом целый город с каким-то испугом подъезжает к заветным дверям". Поспостерігайте в святкові дні і в дні народження шефа якоїсь конторки міського чи обласного рівня - оберемки квітів, пакунки з харчами, ніби там постували від минулого свята, упаковки з подарунками - все це потім кілька днів перевозиться додому. Герої-плазуни. Суміщується? Точно, ні.
Не бути Путіну Гітлером, не той народ йому дістався.
Не згоден Згоден  Підтримка: 63%(5/8)

10.10.2017 21:23:00
Игор Сімончук 10.10.2017 21:00:40
А хватит обращать внимание на любые чихи земанов и орбанов.

Граючий тренер нашої дворової футбольної команди Сашко -"шкрабик" нас, по малолєтству  направлених у захист, наставляв так - не "ловіться" на ноги, не реагуйте на ноги нападаючого, дивіться, як і куди тільки рухається м"яч. Засіла в пам"ять та сашкова наука, так і продовжую спроби відрізнити дріблінг від маршруту м"яча. І, на жаль, кожне засідання ПАРЄ, чи ООН, чи ОБСЄ, чи самміт Хтось-Росія, починається з визначень  - де ца та Україна і чим вона власне незадоволена, а логіку реальних прийнятих рішень взагалі важко скорелювати з, здавалось би, тотальним  позитивним "дриблінгом" і ефектними "фінтами".  Ну от скільки, к приміру, мільйонів разів і з яких тільки  трибун ми чули про надання летальної зброї Україні ? Напевно, це самий ревелантний тег по сабжу на весь гугльнет, а віз ? І досі там ?  І оці орбани-земани..., Ви кажете - голімий дріблінг, а я обережно кажу -  побачимо...
Востаннє редаговано Дюма 10.10.2017 21:25:46
Не згоден Згоден  Підтримка: 75%(3/4)

10.10.2017 21:34:30
Петрович 10.10.2017 21:01:00
Не бути Путіну Гітлером, не той народ йому дістався.

Я не знаток ( такий щоб "аж"), але мені видається є різниця між націонал-соціалізмом і фашизмом. Націонал-соціалізм передбачає і матеріальне заохочення для рядових со-членів, а фашизм - ні, фашизм весь будуєтся на "скрєпах", фашизм потребує аренди мозку і душі на користь "спільної справи", а це і спокуса більша і база ширша. І до речі, вже прозвучало "Путін - це Росія", "Хто, як не він ?" і чим це, вкупі з іншими факторами, не айн фольк, айн друге, айн третє. Звідси і політика - один в один з попередниками.    
Востаннє редаговано Дюма 10.10.2017 21:34:58
Не згоден Згоден  Підтримка: 83%(5/6)

10.10.2017 22:53:55
Дюма 10.10.2017 21:34:30
мені видається є різниця між націонал-соціалізмом і фашизмом.
Ну, конечно же есть. И Вы это прекрасно знаете.
В раше именно фашизм, чистой воды.
И, при всём уважении к Петрович, пуйлу достался именно ТАКОЙ народ.
ТОТ, что надо!
Именно репортажи из глубинки раши, где ужас и капец, подтверждают это.
Он, при всём ЭТОМ, ИМ нравится! Они его боготворят I do not know
Не згоден Згоден  Підтримка: 75%(6/8)

10.10.2017 22:58:08
А еще, Дюма, я заметил, что Вы стали несколько более категоричным и резким в комментах.
Достало? А ЧТО именно?
Не згоден Згоден  Підтримка: 80%(4/5)

10.10.2017 23:06:46
Дюма, раз уж я в кои веки заскочил на ДД, очень советую именно Вам посмотреть сериал "Человек в высоком замке" (The Man in the High Castle), если не видели, конечно. Мне кажется, что Вам должно понравиться friends
Не згоден Згоден  Підтримка: 75%(3/4)

10.10.2017 23:07:17
Zweifler 10.10.2017 22:58:08
Достало? А ЧТО именно?

Как-то мы с Петрович гадали - что будет когда виртуал еще больше начнет расходиться с реалом ? И вот, видимо, расширяющийся зазор сказывается на мне таким радикальным образом smile3
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(4/4)

10.10.2017 23:13:38
Дюма 10.10.2017 23:07:17
что будет когда виртуал еще больше начнет расходиться с реалом ?
Для меня, пока, это одно и то же.
Люди из ДД, которых я знаю лично не дадут соврать.
Мне бы очень интересно было пообщаться с Вами, например.
 
А сериал, кстати, про альтернативную историю, где Германия с Японией победили во второй мировой.
Не згоден Згоден  Підтримка: 67%(2/3)

sob

sob
10.10.2017 23:31:36
Игор Сімончук 10.10.2017 21:00:40
Не,5 то оно пять.
Но год уже не четырнадцатый. Уже понятно, что зубы у Украины таки есть. И солидные союзники-тяжеловесы - тоже. А хватит обращать внимание на любые чихи земанов и орбанов.
Я бы иначе сказал - невзирая на год, нефик смотреть, как отреагируют те или другие. Мы в своем праве! Поэтому и крым просрали, когда стали рассказывать сказки типа "не трогайте путена, рассердится и до днепра дойдет", а пастор и повелся.. хунта..вашу мать!
Может и дошел бы, но тогда помню, не только я и мои знакомые в военкомат пришли, очереди были. Мотивации хватило бы - и было бы это не "настамнет", а агрессия со всеми вытекающими и 100% победой.
Аналогично и здесь - но надо просто уяснить себе, что санкций и поддержки в том объеме, что сейчас, не будет. Да ее по большому счету и нет, озабоченность высказывать и мы можем. Бабки, что нам дали, конечно вернем, если выделываться не будутsmile3 Оружия и так не дают.. так что
Stranger 10.10.2017 17:35:18
осылаем Земана на йух или на север
одновременно.
Не згоден Згоден  Підтримка: 80%(4/5)

sob

sob
10.10.2017 23:34:49
Петрович 10.10.2017 21:01:00
Що зробили з царем Миколою? Сталіним? Хрущовим? Єльциним?
С Николаем - знаем, нефик отрекаться в пользу сыновей, а с другими то что случилось? Покуролесили, как могли, пожили себе вволю, этой самой водки попили немало (хотя смотря кто и смотря что) и все...
Не згоден Згоден  Підтримка: 50%(1/2)

sob

sob
10.10.2017 23:37:23
Петрович 10.10.2017 21:01:00
Не бути Путіну Гітлером, не той народ йому дістався
Для гитлера, наполеона, сталина и иже с ними народ был не важен. Так что не быть пуину гитлером, потому как и близко он не гитлер. И это очень хорошо)
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(3/3)

1 2   »











...




programming by smike
Адміністрація: zavhoz@durdom.in.ua
© 2007-2017 durdom.in.ua
Адміністрація сайту не несе відповідальності за
зміст матеріалів, розміщених користувачами.

Будь ласка, увійдіть за допомогою
Facebook-login